Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (9822)

Vierailija
8541/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, minulle, minusta, mun tunteet, mun halut...

Elisassa ja Juliasta ei ole näkynyt mitään ystävällistä. Kokoajan naama nyrpeänä molemmilla. Juliasta näkyy pelkkää selän takana puhumista. Yhteiset hetket murjottaa jopa harrastusten ohjaajille. Varmasti on Arttu mokaillut, mutta puhuu ja miettii myös muita kuin itseään. Elisa puhuu suoraan ja noita hetkiä näytetään, mutta tyyli on hyökkäävä ja syyttelevä. 

Tunnen ihmisiä jotka miettivät kaiken itsensä kautta. Kummaltakaan ei sanaakaan esim. näistä lapsista ja miten kaikki heihin vaikuttaa. Puhutaan isä ihmisistä julkisesti miettimättä miten se lapsiin vaikuttaa kun kaikki jää nettiin. Voisiko nuo pahimmat puhua asiantuntijoille ja julkisesti jotenkin muuten.

Olisi tärkeää, että katsojille näytetään ne hetket joihin viitataan. Jotkut ihmiset dramatisoivat kaikkea ja ovat aina uhreja joka tilanteessa (en v

Elisasta tulee kuva, ettei edes pohdi kauheasti toisen näkökulmaa. Todella kovan ja vaativan oloinen. Vaikea uskoa ikäisekseen, vaikuttaa huomattavasti vanhemmalta. Jos menee sinne tinderiin, ei ehkä ohjelmaa katsoneet tykkää. Matti sanoi, että Elisan puheet on loukanneet häntä. Miksi tähän ei puututa enemmän.

Arttu taas vaikuttaa hömelöltä ja harkitsemattomalta, ei niinkään pahantahtoiselta. Jos on sanonut, että tummatkin hiukset sopii Julialle hyvin ja näyttää nätiltä on tulkintakysymys miyen sen ottaa. Julia vaikuttaa siltä, että herkästi tulkitsee asioita taustastaan lähtien. Ohjelma ei ollut oikea paikka, jos liikaa käsittelemättä. 

Elisa syyttää toista, mutta hänestkin näkee ettei ole omia asioitaan käsitellyt. Jos tuo on asenne uudessa ihmissuhteessa, en ihmettele etteivät ne toimi.

Vierailija
8542/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tilanteet on normaaleja arjen tilanteita. Vaikka kävelyrytmi lenkillä, tai tapa kierrellä kaupassa. Kommunikaatiota ja kompromisseja, ei kaikki miljoonaa detaljia muuten loksahda.

Minä en usko että täydellistä kumppania on. Tai ainakaan itse tai mieheni ei olla toisillemmekaan vaan joskus hyvinkin ärsyttäviä, mutta ei se rakkautta vähennä.

Vähän arvelinkin, että näissä "täydellistä kumppania ei ole" -puheissa lopulta päädytään antamaan esimerkiksi jotain täysin merkityksettömiä asioita. Mutta suoraan sanottuna en kyllä usko, että KUKAAN ajattelee, että kumppani on "epätäydellinen", jos hänellä on vähän erilainen kävelyrytmi. Tai että on tehnyt suurenkin kompromissin suhteessa, jos on kaupassa kiertänyt vähän eri järjestyksessä mitä yleensä. Vähän kuulostaa nyt siltä, että kun joidenkin mielestä alkoi tuntua ikävältä se ajatus, että joillain OIKEASTI olisi yhteensopiva kumppani, yritetään nyt tällaisilla epäolennaisilla asioilla todistella, että kaikki "joutuvat joustamaan" ja "tekemään kompromisseja" niin suhteen kuin kumppanin ominaisuuksien osalta. Oikeastiko muka joku "toivoo välillä toisenlaista kumppania" vain siksi, että oma kumppani meni ensin leipäosastolle ja vasta sitten juuresosastolle?

Ja kun tässä puhutaan siitä, että kumppani joskus ärsyttää, niin ihanko oikeasti jotakuta ÄRSYTTÄÄ jos kumppani menee kaupassa vähän eri järjestyksessä hyllyt kuin mitä itse tekisi? Jos näin on, silloin ongelma ei ole se hyllyvälien kiertäminen vaan tyhjästä ärsyyntyminen - mistä tullaankin taas siihen, että tuossapa hyvä esimerkki ominaisuudesta, joka ainakin itselleni olisi turn off.

Itse vähän veikkaan, että osa pariskunnista tosiaan on oikeasti toisilleen epäsopivia, kommunikointi on hankalaa, seksi ei ole parasta mahdollista, kauheasti yhteistä ei ole, henkinen kohtaaminen jää puolitiehen... Ja sitten kun "suhde vaatii paljon työtä", päätetään itseä suojellakseen uskotella, että ei se sen parempaa ole muillakaan. Että kaikilla on vaikeaa ja kaikkia ärsyttää oma kumppani joskus (tai usein), ja että täydellistä suhdetta ja täydellistä kumppania ei ole... Nyt kun joltain suhteeseensa täysin tyytyväiseltä, joka oikeasti kokee saaneensa itselleen täydellisesti sopivan ihmisen, saatte myöntävän vastauksen siihen, että "nojoo kyllä mä teen silleen kompromissin, että vaikka itse menisin ensin leipähyllylle, niin menen kumppanin kanssa ensin vihannesosastolle", voitte kuvitella, että "yhtä vaikeaa ja haastavaa se on kaikilla muillakin".

Mutta kun ei ole. Jotkut suhteet oikeasti toimivat. Jotkut ihmiset sopivat oikeasti yhteen. Joskus kumppani tuntuu oikeasti täydelliseltä - ja oma suhde myös. Jotkut ovat oikeasti täysin tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8543/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on oikeassa. Ei ohjelman ole tarkoitus olla terapiaa  pikku-teini-muusikolle. Jos ei kykene edes koskemaan naiseen, niin on ihan väärässä paikassa. Elisan suora puhe on rohkea teko. Ei mitään mussutusta. Täällä palstalla vuosia aviossa olleet kyselee asioita, joita eivät ole koskaan uskaltaneet ottaa puheeksi. Onko väärin, jos ilmaisee aikuiselle ihmiselle mitä haluaa? 

Vierailija
8544/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Arttu is back! :) ensi jaksossa siis...

Sinänsä aika ärsyttävä workshop-jakso tuttuun suomalaiseen tapaan. Olisin kaivannut parien yhteiseloa dinnerillä missä alkoholin vaikutuksen alaisena voisi tullakin jotain aitoa ja rehellistä kommentointia, sen liiba-laaban sijaan. En meinaa että mitään draamanhakuista "aussimeininkiä" ja huutoa, mutta ihan selvästi tämä formaatti kaipaisi jotain uutta, sillä se ainainen keskustelu ja analyysi on uskomattoman turhauttavaa.

Totuus on myös se että parisuhde ei aina vaadi mitään muuta kun vahvan fyysisen yhteyden, miehelle usein riittää se että on ulkonäöllisesti viehättynyt naisesta. Naisen kauneus saa ainakin minut diilaamaan ärsyttävien luonteenpiirteiden ja oikkujen kanssa.

Vierailija
8545/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu tekee muutenkin sosiaalisesti aika kömpelön vaikutelman itsestään. Hän toistelee hyvin yleispäteviä fraaseja rakkaudesta, sisäisestä kauneudesta jne... Hän ehkä olettaa, että tällaisia asioita halutaan kuulla, mutta ei ole oikeasti pysähtynyt miettimään sanojen merkityksiä. Tai sitä, mitä ne asiat hänelle itselleen tarkoittavat. Nuo vähän ulkoa opetellut sanomiset ovat saattaneet toimia hänen aiemmissa suhteissaan. Ja toimivathan sellaiset Disneyn prinsessatarinoissakin. Mutta eivät osoita kovin syvällisiä tunnetaitoja ja/tai verbaalista lahjakkuutta.

Just tällaiset fraasit tekee tästä Artusta jotenkin todella pelottavan oloisen ihmisen. Latelee fraaseja, joita ei tunnu tarkoittavan, outo kiilto silmissä. Kyllä minäkin juoksisin karkuun ja lujaa....

Vierailija
8546/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totuus on myös se että parisuhde ei aina vaadi mitään muuta kun vahvan fyysisen yhteyden, miehelle usein riittää se että on ulkonäöllisesti viehättynyt naisesta. Naisen kauneus saa ainakin minut diilaamaan ärsyttävien luonteenpiirteiden ja oikkujen kanssa."

No varmaan osa miehistä menee pelkän ulkonäön varassa. Mutta herää vain kysymys että etkö usko että olisit vielä paljon tyytyväisempi suhteeseen jos sinun ei tarvitsisi sietää niitä ärsyttäviä luonteepiirteitä vaan se nainen olisi samaan aikaan myös hyvää ja mukavaa seuraa? Ja jos olisit niin miksi et hae sellaista suhdetta?

Vierailija
8547/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, minulle, minusta, mun tunteet, mun halut...

Elisassa ja Juliasta ei ole näkynyt mitään ystävällistä. Kokoajan naama nyrpeänä molemmilla. Juliasta näkyy pelkkää selän takana puhumista. Yhteiset hetket murjottaa jopa harrastusten ohjaajille. Varmasti on Arttu mokaillut, mutta puhuu ja miettii myös muita kuin itseään. Elisa puhuu suoraan ja noita hetkiä näytetään, mutta tyyli on hyökkäävä ja syyttelevä. 

Tunnen ihmisiä jotka miettivät kaiken itsensä kautta. Kummaltakaan ei sanaakaan esim. näistä lapsista ja miten kaikki heihin vaikuttaa. Puhutaan isä ihmisistä julkisesti miettimättä miten se lapsiin vaikuttaa kun kaikki jää nettiin. Voisiko nuo pahimmat puhua asiantuntijoille ja julkisesti jotenkin muuten.

Olisi tärkeää, että katsojille näytetään ne hetket joihin viitataan. Jotkut ihmiset dramatisoivat kaikkea ja ovat aina uhreja joka tilanteessa (en v

No ei ole. Sinusta on oikein haukkua julkisesti ihmistä miettimättä miten se vaikuttaa lapsiin. Nämä lapset ei ole valinneet mitään. Ohjelma ja aikuiset ovat tehneet ne valinnat. Siksi onkin jokaisen aikuisen vastuulla miettiä, miten tilanne, oma puhe ja käytös vaikuttaa heihin. Katri osaa puhua asiallisesti menemättä liian henkilökohtaisuuksiin. Ei syyttele yksin toista.

Myös Elisa ja Julia ovat aikuisia ja aikuisen vastuulla on miettiä, miten oma käytös vaikuttaa tilanteeseen liittyviin lapsiin. Hyvin minä keskeistä vain kaikki heidän puhe ja ajatukset

Vierailija
8548/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis mitä tämä "alkaa haikailla toista kumppania" on? Jos mä koen että tämä tyyppi ei taidakkaan olla mulle sopiva loppuelämäksi, niin en mä ala katselemaan muiden perään, mä ainoastaan haikailen pois siitä nykyisestä suhteesta ja alan kerätä rohkeutta ja varmuutta päättää se suhde. En mä ajattele että "aika VAIHTAA kumppania", vaan että aika jättää tämä taakse, ihan sama mitä muuta onkaan edessä, vaikka olisin loppuelämäni yksin, mutta sekin tuntuisi paremmalta kuin jäädä tähän suhteeseen. Ettekö te ihmiset osaa olla yksin, kun heti pitää miettiä jotakuta uutta ja mahdollisesti parempaa kumppania?

-eri (yksi näistä joka puhui "täydellisestä kumppanista, ei täydellisestä ihmisestä", mutta porukka ei vieläkään näytä tajunneen)"

Luultavasti ihmiset eivät tajua, mitä täydellisellä kumppanilla tarkoitetaan, koska JOKO heillä ei ole kokemusta oikeasti toimivasta suhteesta ja oikeasti sopivasta kumppanista, joka tuntuu itselle täysin sopivalta, sielunkumppanilta jne, TAI he ovat omaksuneet liikaa vanhingollisia kliseitä "nainen ja mies eivät voi koskaan ymmärtää toisiaan" eivätkä he sen vuoksi mitään kovin suurta henkistä kohtaamista toivo, odota tai tavoittelekaan, eli jo lähtökohtaisesti suhdekäsitys on toisenlainen.

Vierailija
8549/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen tv:n tahtiin. Mielestäni Elisalla on kyllä oikeus tietää, miksi Matille ei käy mikään läheisyys. Jos se syy on , että Elisa ei sytytä, niin sitten sekin pitää sanoa. Ikävää jättää toinen tyhjän päälle. He saivat vähän asiantuntijoiden apua. Mutta ainakin tämän päivän jaksossa se oli yhtä tyhjän kanssa. Matin ei tarvinnut kertoa, miks ei halua mitään kosketusta.

Elisa kyllä perustelee pointtinsa varsin hyvin ja asiallisesti. Matti taas ei perustele lainkaan. Itselläni myös kokemusta miehestä, joka käyttäytyi joka keskustelussa, kuin Matti. Aina oli aivan ympäripyöreä,  lannistunut ja surullinen, vaikka aiheena olisi ollut normaali parisuhteeseen liittyvä keskustelu ilman draamaa. Asenne oli heti, että "olen surullinen, etten voi vastata sun tarpeisiin". Kyllä kai aikuinen mies voisi ottaa tuntuvammin vastuuta. Itsestään ja puolisostaan. 

En usko, että pysyvät yhdessä.

Miksi Julialle ja Artulle annettu ohjelmassa näin paljon aikaa vielä sen jälkeen, kun ovat selkeästi eronneet.  Olis vaan keskitytty kolmeen jäljellä olevaan pariin. Julian ja Artun naamaa ois voinu näyttää seuraavan kerran jossan lopputapaamisessa tms pikaisesti. Hehän löivät hanskat tiskiin. 

Vierailija
8550/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enskarit 6.-jaksosta:

Mulle ei mene läpi Elisan selitykset hoivaavasta kosketuksesta. Hän ei vaikuta tyypiltä, jota halit ja vastaavat hellät kosketukset pitäisivät tyytyväisenä. Elekieli ja vihaisuus viittaavat siihen, että m*naa hän oikeasti haluaa. Kun hän selitti esimerkkejä arjen kosketuksesta sohvallakin asiantuntijalle, niin aika seksisävytteisiltä ne kuulostivat eikä helliltä tai hoivaavilta.

Mulle tulee Elisasta mieleen toisesta kotimaisesta sokkoparitusohjelmasta, kun oli se yksi räväkkä nainen, joka sanoi miehelle, että haluaa tulla heitetyksi pöydälle ja otetuksi väkisin. Vähän samankaltaiset vibat tulee.

Ja mikä oli kun niin kärtti Matilta tämän suhdehistoriaa. Mies oli jo selittänyt, ettei ole romanttisia fiiliksiä ja meni lukkoon, eikä viitsinyt ilmaista fiiliksiään, ettei menisi tilanne huonompaan suuntaan. Mitä tuohon on enää selitettävää, ihan selkeä selitys tuli jo, kuin seinille puhuisi.

Elisa vielä kontrolloi Matin puhetta, ettei melotessa tai sahatessa saa kiroilla, kuka noista nyt nauttii, yrittää selkeästi vaientaa ja pienentää toista. Samaan aikaan Elisalle on ok itse valittaa, uhriutua ja dramatisoida koko ohjelmaan ajan, tehdä mielenosoituksellisesti ajomatka Tampereelle, ja närkästyä nuotiolla, että kaikki vastaukset ovat vääriä. Kärttää lopuksi nuotiolla itselleen nuotiolla anteeksipyyntöä, vaikkei oikeasti kadu kärttämistään ja kameroille syyttää vielä jälkikäteen Mattia.

Jonkun pitäisi tulla väliin ja sanoa Elisalle, että tämä on turvallinen tila, nyt loppuu se ''kosketuksen'' kärttäminen. Tuo on jo ahdistelua! Elisan pitäisi päästä jollekin oikealle terapeutille, että miten oppisi käsittelemään rakentavasti pakit ja kosketuksen puutetta sinkkuna ja noin yleensäkin.

Elisalle sopisi Varg Vikernes tai Pate Mustajärvi -tyyppinen mies, erämaan örähtelijä.

Vierailija
8551/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia puhua minä näkökulmasta kuin minä keskeisesti. 

Katri ja Iina puhuvat omasta näkökulmasta, huomioivat myös toisen tunteet ja tilanteen.

Elisa ja Julia taas minä, minulle, musta tuntuu tyylillä, missä ei huomioida toisen näkökulmaa ja tunteita.

Vierailija
8552/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa on oikeassa. Ei ohjelman ole tarkoitus olla terapiaa  pikku-teini-muusikolle. Jos ei kykene edes koskemaan naiseen, niin on ihan väärässä paikassa. Elisan suora puhe on rohkea teko. Ei mitään mussutusta. Täällä palstalla vuosia aviossa olleet kyselee asioita, joita eivät ole koskaan uskaltaneet ottaa puheeksi. Onko väärin, jos ilmaisee aikuiselle ihmiselle mitä haluaa? 

Kuinka moni on tyyliin viikon tuntemisella valmis koskettelemaan toista? Sanoisin, että aika harva. Kuten Matti ohjelmassa sanoi, niin hän tarvitsee ensin tunneyhteyden. Aivan vääränlaiset ihmiset on tässä laitettu yhteen. Matti parka on ajettu loukkoon kun hän tarvitsisi tilaa ja ymmärrystä eikä koskettelemaan painostavaa naista. 

Vierailija
8553/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan ulkokuori viestii terävää, vaativaa persoonaa. Puhuu koko ajan kosketuksesta, mutta jos olisin Matti en uskaltaisi koskea minäkään, koska väärin tekisin kuitenkin. On tietävinään kaikkien ihmisten ongelmat, mutta samalla tuo siinä esiin kuinka paljon itsellään on solmuja ja mörköjä sisällään. Itse olen aina karttanut näitä kaikkitietäviä kotipsykologeja jotka vaan tekevät päätelmiä joista ei jousteta. 

Oli niin piinallista katsoa kun Elisa paasasi Matin parisuhdetraumoista ja möykystä sydämessä, jotka estävät halun koskettaa. Kun oli aika selvää, että Matti ei kilttinä herrasmiehenä vaan halunnut sanoa mistä kenkä puristaa..

Vierailija
8554/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee Artusta mieleen deittini, joka julisti tokien treffien jälkeen rakastavansa minua. Arttu ei ihan yhtä tomppelilta vaikuta, mutta tollasilla on kyllä päinvastainen kuin haluttu vaikutus. Itse juoksin ja kovaa.

Vierailija
8555/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen tv:n tahtiin. Mielestäni Elisalla on kyllä oikeus tietää, miksi Matille ei käy mikään läheisyys. Jos se syy on , että Elisa ei sytytä, niin sitten sekin pitää sanoa. Ikävää jättää toinen tyhjän päälle. He saivat vähän asiantuntijoiden apua. Mutta ainakin tämän päivän jaksossa se oli yhtä tyhjän kanssa. Matin ei tarvinnut kertoa, miks ei halua mitään kosketusta.

Elisa kyllä perustelee pointtinsa varsin hyvin ja asiallisesti. Matti taas ei perustele lainkaan. Itselläni myös kokemusta miehestä, joka käyttäytyi joka keskustelussa, kuin Matti. Aina oli aivan ympäripyöreä,  lannistunut ja surullinen, vaikka aiheena olisi ollut normaali parisuhteeseen liittyvä keskustelu ilman draamaa. Asenne oli heti, että "olen surullinen, etten voi vastata sun tarpeisiin". Kyllä kai aikuinen mies voisi ottaa tuntuvammin vastuuta. Itsestään ja puolisostaan. 

En usko, että pysyvät yhdessä.

Miksi Julialle ja Ar

No tämä on vähän hankala, kun noiden pitää kuitenkin hengata yhdessä kuvausten loppuun. Jos toinen ei sytytä, niin reaalimaailmassahan silloin ei välttämättä tavattaisi kertaakaan kun ei olisi tullut edes matchia, tai sitten juttu jäisi ekoihin treffeihin. Samoin jos henkilökemiat eivät toimi, juttu kuivuisi kasaan ennen kuin olisi alkanut. Nyt tässä on kummallinen tilanne, että on pakko olla yhdessä ja on kovat odotukset siitä, miten juttu etenee, ja toinen haluaisi tietää, miksi ei tipu seksiä. Tajuan kyllä, että voi olla vähän vaivaannuttava tilanne. Toki Elisakin voi "lukea" tilannetta, että sen sijaan, että vaatisi kauheatsi selityksiä ja keskusteluja, huomaisi itsekin, että juttu EI etene, ja ollaan kaveritasolla, selvä. Eihän hän itsekään erityisen kiinnostuneelta ole vaikuttanut, joten outoa, että silti pitäisi saada läheisyyttä ja seksiä.

Vierailija
8556/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni on tyyliin viikon tuntemisella valmis koskettelemaan toista? Sanoisin, että aika harva. Kuten Matti ohjelmassa sanoi, niin hän tarvitsee ensin tunneyhteyden. Aivan vääränlaiset ihmiset on tässä laitettu yhteen. Matti parka on ajettu loukkoon kun hän tarvitsisi tilaa ja ymmärrystä eikä koskettelemaan painostavaa naista. 

Riippuu, kuka se toinen on. Minulla on kyllä kipinöinyt jo ensimmäisillä treffeillä, jos kohdalle on osunut oikea ihminen.

Vierailija
8557/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono täytejakso tuo terapia retriitti. Niin laimea sarja että siirryn katsomaan vaan maajussille morsiaan

Vierailija
8558/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nyt vähän yksinkertaistit parien välistä ongelmaa, joka olisi kaupassa kiertäminen eri järjestyksessä. Tämä ei varmaankaan ole suurimalle osalle pareista ongelma (täydellisiä toisilleen tai ei). Tätä ei varmaankaan tarkoitettu, kun puhuttiin "epäsopivasta" tai "ei täydellisestä". Sen sijaan erilainen ruokavalio voi tuoda haastetta (kasvissyöjä / sekaravinto). Lisää tällaisia haasteita voisi olla, että kumppanilla on koira, vaikka itse pidän kissoista. Tai aamu- ja iltarytmit ovat erilaisia johtuen joko työstä tai biorytmistä. Näissä voi joutua hakemaan kompromisseja, eli ei olla täydellisiä toisilleen, mutta halutaan silti jakaa elämä. Ja edelleen, toinen on puhelias ja toinen introvertti tuppisuu, näilläkin voi olla sovittelemista, vaikka muuten haluaisivatkin elää keskenään. En jaksa tähän enempää esimerkkejä, mutta toivottavasti selkeentyi pointti, jota joku jo aiemmin yritti avata.

Vierailija
8559/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elisalle sopisi Varg Vikernes tai Pate Mustajärvi -tyyppinen mies, erämaan örähtelijä."

Tämä huvitti, kun olihan hänellä se Burzum paitakin. Sama kuva tullut alusta asti, että kaipaa sellaista perinteistä macho miestä joka kantaa metsään ja pilkkoo ne puut yhdellä kädenliikkeellä hauis kiiltäen.

Torppaa kaikki nurinat samantien. Yleensä sellaiset etsivät vähän pehmeämpää naista. Elisa on hyökkäävyydessään aika maskuliininen ja ilmeiltään hyvin tyytymätön.

Vierailija
8560/9822 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin 8. jakson ja iloitsin, miten Matti oli ihana oma itsensä taas. Vaikka kovasti olen toivonut,että Elisasta ja Matista vielä tulisi pari ja Elisa vähän pehmenisi, niin kyllä vaan on todettava,ettei sellaista ole näköpiirissä. Harmi myös, että Julia ja Arttu eivät olleet mukana tässä jaksossa. Josko Julia ja Matti olisivat löytäneet yhteistä säveltä ja matchi olisi löytynyt tätä kautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän