Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (8496)

Vierailija
8481/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannen ja Katrin touhu näyttää tosi elähtäneeltä, kipinä ja ihastuksen huuma puuttuu, ei suhteesta vaan mitään tule sen vaan näkee... 

Mä en ymmärrä näitä kommentteja. Mä en käsitä, miksi ihmeessä Janne ei olisi kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä? Ehkä kaikki eivät edes vaadi kipinöitä ja ihastusta ollakseen parisuhteessa. Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä sen pitäisi riittää Jannelle ja Jannen kuuluisi olla tyytyväinen, että on saanut Katrin kumppanikseen. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.

Mä en ymmärrä tätä saman toistoa ja itselleen samoilla lauseilla vastaamista

Onneksi pian tulee uusi jakso. Ohjelma kyllä etenee tosi hitaasti. Ennen kuvattiin yhteistä puuhailua ja kavereiden tapaamista yhdessä. Nyt jotain puhuvia päitä ja lokkeja kadulla. Asiantuntijat voisivat oikeasti puuttua asioihin, eikä ladella latteuksia väliin. Kiinnostaisi myös heiltä paremmat perustelut näihin parituksiin

Vierailija
8482/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Arttu on Imatralta pidetään pöyristyttävänä sitä, että hän kuvittelisi tuoreen parin asettuvan Imatralle. Aiemmilla kausilla ei taas ole hämmästelty asettumista Espooseen, Tampereelle tai Ouluun, esimerkiksi.

Veikkaanpa että jos parista toinen asuisi Kittilässä tai Hangossa, muutto koettaisi ihanaksi seikkailuksi.

Aika paljon taitaa ne omat mielikuvat paikkakunnista painaa, eikä niinkään järkisyyt.

Minusta Turku oli ihana kaupunki vielä kun siellä kouluikäisenä vietin paljon aikaa, siis 1990-luvulla. Nyt se on ihan kamala ghetto -Tukholman huonot puolet, eikä juurikaan niitä hyviä. Mieluummin asettuisin Imatra-Lpr seudulle kuin Turkkuseen.

Turkulainen ei ikinä sano "turkkuseen".

Mutta miksi aina tämä vastakkaisajattelu? 

Aina pitää haukkua esim toinen

Minä Heidekenillä syntynyt sanon: Mää asun Turus, mää tulen Turust, mää menen Turkku.  (Mutta kukin tavallaan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8483/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Arttu on Imatralta pidetään pöyristyttävänä sitä, että hän kuvittelisi tuoreen parin asettuvan Imatralle. Aiemmilla kausilla ei taas ole hämmästelty asettumista Espooseen, Tampereelle tai Ouluun, esimerkiksi.

Veikkaanpa että jos parista toinen asuisi Kittilässä tai Hangossa, muutto koettaisi ihanaksi seikkailuksi.

Aika paljon taitaa ne omat mielikuvat paikkakunnista painaa, eikä niinkään järkisyyt.

Minusta Turku oli ihana kaupunki vielä kun siellä kouluikäisenä vietin paljon aikaa, siis 1990-luvulla. Nyt se on ihan kamala ghetto -Tukholman huonot puolet, eikä juurikaan niitä hyviä. Mieluummin asettuisin Imatra-Lpr seudulle kuin Turkkuseen.

Veikkaan että on tuossa aika paljon järkisyitäkin mukana. Jos ihminen on kotoisin Turusta, hänen ystävänsä ja ehkä muutkin läheisensä asuvat varmaan si

Tampereelta törähti?

Vierailija
8484/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ihan oikeasti olin järkyttynyt ja tosi pettynyt kun kävin Turussa ensimmäisen kerran 9-10 vuoteen vuonna 2015. Keskustassa ei näy minkäänlaista kehitystä, paitsi rapistuminen. Torilla ja hansakorttelissa epämääräistä porukkaa ja haisee virtsa joka paikassa. Kauppahalli oli epäsiisti. Puolalanpuistoon ei ole näköjään kiinnitetty mitään huomiota vuosiin, tägätyt penkit, hoitamattomat puut ja istutukset, rikkinäiset kiviraput. Jokirannassa paikoin viihtyisää yhä.

Imatra on aika väsynyt pikkukaupunki mutta luonto on kaunista, Rauhan seutu mukava ja tarjoaa monipuolista harrastetta, Lappeenranta on lähellä. Ja mikä tärkeintä kaikkialla ei pistä silmään se ihmiselon nurja puoli.

Turku on Turku: menestyjät ei välitä, että loppu porukka pyörii rappiossa. Se kartano-osasto on vaan siirtynyt koko ajan keskustasta kauemma, joten eihän nuo kurjat asiat heidän silmiinsä pistä.

Viime viikon maanantaina kävin Puolalanpuistossa, joka on yksi Turun seitsemästä kukkulasta. Turussahan on paljon puistoja ihan keskustan tuntumassa, Kupittaanpuistossakin on mm. urheiluhalli ja lapsille Seikkailupuisto ja Lasten liikennekaupunki.  - Tuolla Puolalanpuistossa istuin taidemuseon kupeessa aurinkoisella penkillä, Jussi Mäntysen "Joutsenet"-patsaan vieressä. Sitä kävi kuvaamassa useampi turisti, toiset menivät taidemuseon näyttelyyn. Lähellä oli aidattu työmaa ja kaivinkone, mahtoivatkohan tehdä joitakin kunnostustöitä miehet huomiovaatteissaan. Vaikkei minulla ollut nuhaa, en virtsan hajua havainnut.  - Valitettavasti huumeongelma  vaivaa monia kaupunkeja, kuitenkin Turku on suurista kaupungeista vasta viidenneksi turvattomin. Pahempia ovat Vantaa, Jyväskylä, Tampere ja Helsinki.  - Turussa on myös esimerkiksi Fölimatkan päässä Ruissalon kaunis ulkoilualue, sekä edustalla ainutlaatuinen saaristomeri. Ei ole tunkkaista täällä!  Ei myöskään ole itäraja lähellä.

Vierailija
8485/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artulla on koko ajan päällä se debiili, infantiili hymy eikä sälli osaa lainkaan tulkita Julian pahoitettua mieltä. Toivon totisesti että Julia lopettaa koko homman ja pidättäytyy kaikesta kontaktista tuohon törppöön.

Vierailija
8486/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempia ovat Vantaa, Jyväskylä, Tampere ja Helsinki.  - Turussa on myös esimerkiksi Fölimatkan päässä Ruissalon kaunis ulkoilualue, sekä edustalla ainutlaatuinen saaristomeri. Ei ole tunkkaista täällä!  Ei myöskään ole itäraja lähellä.

Turku on pysynyt oman kokoisenaan, Tampere paisuu ja paisuu ja on älyttömän ruuhkainen ja ahdas.

Vierailija
8487/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artulla on koko ajan päällä se debiili, infantiili hymy eikä sälli osaa lainkaan tulkita Julian pahoitettua mieltä. Toivon totisesti että Julia lopettaa koko homman ja pidättäytyy kaikesta kontaktista tuohon törppöön.

Arttu tulee olemaan ikisinkku. Ehkä lykätään että saa paneskella instapimujen kanssa, mikäs siinä ollessa... mutta vakituista suhdetta tuskin saa. 

Vierailija
8488/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu tulee olemaan ikisinkku. Ehkä lykätään että saa paneskella instapimujen kanssa, mikäs siinä ollessa... mutta vakituista suhdetta tuskin saa. 

Instapimujen...no ei se Arttu nyt mikään HOT ole:)))

Vierailija
8489/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala miten tunteettoman näköiseltä pökkelöltä Janne näytti kun hieroi Katrin harjoita... ei mitään hellää katsetta tai pusua niskaan tai mitään. Ei taida olla kovin romanttinen mies tai sitten ei tunne Katria kohden mitään. 

Vierailija
8490/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjumala miten tunteettoman näköiseltä pökkelöltä Janne näytti kun hieroi Katrin harjoita... ei mitään hellää katsetta tai pusua niskaan tai mitään. Ei taida olla kovin romanttinen mies tai sitten ei tunne Katria kohden mitään. 

Harjoita=hartioita

Vierailija
8491/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tunne. Onhan tämä nyt jo tyhmemmällekin käynyt selväksi. 

Vierailija
8492/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannen ja Katrin touhu näyttää tosi elähtäneeltä, kipinä ja ihastuksen huuma puuttuu, ei suhteesta vaan mitään tule sen vaan näkee... 

Mä en ymmärrä näitä kommentteja. Mä en käsitä, miksi ihmeessä Janne ei olisi kiinnostunut Katrista parisuhdemielessä? Ehkä kaikki eivät edes vaadi kipinöitä ja ihastusta ollakseen parisuhteessa. Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä sen pitäisi riittää Jannelle ja Jannen kuuluisi olla tyytyväinen, että on saanut Katrin kumppanikseen. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.

Mitä sä jauhat kokoajan tota samaa mantraa "parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää". Kirjoitustyylisi tunnistaa ja olet varmaan kirjoittanut tämän saman viestin varmaan 40 kertaa. Janne taatusti voisi löytää toisen naisen, meressä on paljon kaloja ongittavaksi. 

Vierailija
8493/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä jauhat kokoajan tota samaa mantraa "parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää". Kirjoitustyylisi tunnistaa ja olet varmaan kirjoittanut tämän saman viestin varmaan 40 kertaa. Janne taatusti voisi löytää toisen nai

No enpä tiedä... Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä sen pitäisi riittää Jannelle ja Jannen kuuluisi olla tyytyväinen, että on saanut Katrin kumppanikseen. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.

Vierailija
8494/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin Janne ei voisi löytää parempaa naista?

Vierailija
8495/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta "sopii riittävän hyvin yhteen" tarkoittaa, että sopivilla kompromisseilla homma saadaan toimimaan.

En usko että löytyy montaakaan liittoa maailmassa, jossa ollaan sovittu yhteen ilman yhtäkään kompromissia. Nykyisin meinaan on ihmisiä, jotka ei suostu joustamaan missään asiassa, koska täytyy löytyä se täydellisyys, joka toimii JUST niinkuin tämä toinen haluaa.

Millaisia nämä kompromissit sitten voisivat olla? Jotenkin kuulostaa siltä, että kyseessä on oikeasti huonosti toimiva suhde, jossa kumpikin sitten tekee "kompromisseja" saadaksen toimimattoman toimimaan. En ainakaan itse muista, että olisin suhteen alkuaikoinakaan tehnyt mitään konpromisseja sen suhteen, millaisen kumppanin tai millaisen suhteen halusin.

Esimerkiksi sovittiin alkuaikona, miten löydetään yhteistä aikaa, kun toinen on ilta- ja toinen aamuvirkku. Minusta tällainen kompromissien etsiminen on hyvä asia, rakkauden teko, eikä merkki huonosta suhteesta. 

naimisissa n. 30v

Vierailija
8496/8496 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä viimeisin kommentti on jo moneen kertaan kopioitu tuolta aiemmista eli vanhan toistoa sanasta sanaan.

Kiusaamisen yksi muoto :( Tarkoitus pilkata Katria, Jannea, viestin alkuperäistä kirjoittajaa vai ketä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi