Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Kommentit (1519)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras on tulossa kun alkaa tämä "suorittaminen" ohjelmassa. On ulkomaan matkaa, suppailua, retkeilyä jne liukuhihnalla. Siinä alkaa pinna kiristymään aika äkkiä. Pari päivää aina jaksaa esittää onnellista, mutta naamiot riisutaan viimeistään kun ollut 2 viikkoa actionia.
Se on mietitty, kiero keino saada riitelyä aikaan. Ei kukaan jaksa kun kamerat häslää ympärillä ja komennetaan "pussatkaa nyt vähän".
Jos ei jaksa kameroita, on aika hölmöä lähteä mukaan ohjelmaan, joka KUVATAAN televisioon. Ei voi tulla yllätyksenä, että silloin kamerat ovat mukana aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies asuu Itä-Suomessa, jossa hänellä on lapsi ja jossa hän oletettavasti on myös täyspäiväisessä työssä, ja lisäksi hänellä on lapsi Länsi-rannikolla, niin miten hänellä on aikaa naiselle, joka asuu vielä ihan eri suunnalla Suomea? Miten tuo logistiikka toimii?
Siis ihan kuka tahansa Julian ikäinen tavallinen, suht täysjärkinen lapseton sinkkumies olisi parempi match kuin Arttu. Ei voi olla niin vähän miesosallistujia, ei ne muut voi olla Arttua toivottomampia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
HEI TSEKATKAA TÄÄ:
Tietääkö kukaan, että minkä ikäisiä Artun lapset ovat? Se esikoinenhan voi olla jo teini, jos Arttu on hänet saanut parikymppisenä. Nuorempi lapsi on max 3-vuotias, koska kesällä 2021 Maajussille morsian -kuvauksissa hänellä ei vielä ollut tätä lasta. Joten tämä nuorempi on syntynyt aikaisintaan 2022.
Ei ole teini. Alakouluikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä formaatissa on joka kausi haasteena todellakin se, että ihmiset ajattelevat itsensä jotenkin pikkaisen parempana mitä he oikeasti ovat tai vastaavat kysymyksiin ihanneminän kautta. Sekä se, että vastaukset annetaan ihannetilanteiden kautta, kuten vaikka että haittaako se koira kumppanilla? Vastataan, että ei haittaa, koska mieleen ei edes juolahda mahdollisuutta siitä, että kumppanilla onkin sen 7 koiraa kuten täällä sanottiin.
Jos minä kuvaisin itseäni tähän formaattiin niin voisin kertoa lukevani historiaa ja pelaavani pleikkarilla. Siitä saisi kuvan, että toinen lukutoukka, historianörtti tai pelaava mies sopisi minulle. Todellisuudessa olen tänä vuonna lukenut vain yhden historian kirjan ja viimeksi pelasin pleikkarilla kuukausi sitten. Samoin voisin sanoa käveleväni joka päivä joka käytännössä tarkoittaa 30 min kävelyä eikä aktiivista askelmittarikävelyä.
Toisaalta miten edes voisi laatia sellaiset kysymyslomakkeet
Joillakin on taas ihan harhainen kuva itsestä. Just vaikka tuo pippurinen Pikku Myy ei olekaan omat rajansa asettava nainen, vaan pienestäkin kiukutteleva Justiina-diiva. Tai herkkä henkilö ei olekaan herkkä vaan puhtaasti ahdistushäiriöinen. Tai vaimonsa huomioon ottava mies tunkeekin huomenlahjaksi majavasaippuaa ja ehdottelee TV-lähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEI TSEKATKAA TÄÄ:
Tietääkö kukaan, että minkä ikäisiä Artun lapset ovat? Se esikoinenhan voi olla jo teini, jos Arttu on hänet saanut parikymppisenä. Nuorempi lapsi on max 3-vuotias, koska kesällä 2021 Maajussille morsian -kuvauksissa hänellä ei vielä ollut tätä lasta. Joten tämä nuorempi on syntynyt aikaisintaan 2022.
Tuota samaa arvioita oli täällä aiemmin. Artulla on tosiaan käynyt flaksi jo useammankin kerran joten on jännittävää, että miksi hän hakee just ETA:n kautta uutta rouvaa.
No oisko vaikka siksi, että se flaksi ei ole riittänyt parisuhteeseen asti. Ainakaan pidempään sellaiseen. Harvempi tähän hakee, jos on jo hyvä parisuhde, jossa elellä.
Miksi Kanala häippäsi ohjelmasta? Mä tykkäsin, kyllä hän ohjelmaan kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aion nyt leikkiä että et ole trolli vaan ihan tosissaan koet tulleesi väärin kohdelluksi. Tämä on nimittäi
Huomaatko yhtään, että toistat itse juuri tuota kaavaa mistä saarnaat? Vika on kaikissa muissa paitsi siinä, että sinä jauhat ohi aiheen paskaa.
Kirjoitan tälle palstalle aina ainoastaan sellaisia kommentteja joita itse haluaisin täältä lukea. Tässä keskustelussa luen mielelläni ihmisten perusteltuja näkemyksiä parisuhteista ja niiden lainalaisuuksista. Jos itse haluat vain ja ainoastaan ohjelman tapahtumia koskevia kommentteja niin suosittelen sinua pitäytymään sitten niissä.
t. sama
Hyvä, kun ylipainoiselle Jannelle, joka toivoi "sporttista naista" (=hoikkaa tai korkeintaan normaalipainoista ) paritettiin kohtalaisen ylipainoinen Katri. Käykö niin, että Katri ihastuu Janneen, mutta Janne on sitä mieltä, "ettei tunne kemiaa/kipinöitä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEI TSEKATKAA TÄÄ:
MITÄ VÄLIÄ ??????
Vierailija kirjoitti:
Paras on tulossa kun alkaa tämä "suorittaminen" ohjelmassa. On ulkomaan matkaa, suppailua, retkeilyä jne liukuhihnalla. Siinä alkaa pinna kiristymään aika äkkiä. Pari päivää aina jaksaa esittää onnellista, mutta naamiot riisutaan viimeistään kun ollut 2 viikkoa actionia.
Minusta on tosi hyvä, että parit laitetaan tiukkaan paikkaan. Sitähän sanotaan, että ennen kuin menet jonkun kanssa naimisiin niin tee pitkä matka hänen kanssaan ja katso, miten hän reagoi stressiin. Mutta - ja tämä on iso mutta - ETAssa pitäisi kyllä rauhoittuakin, koska onhan TV-kuvauksissa oleminen tuntemattoman kanssa jo itsessään niin energiaa syövää. Pitäisi saada ladata akkuja ja normaalia enemmän. Romantiikkaa enemmän. Ei tule jännittävää TV:tä siitä, mutta rakkauden pitäisi olla pääasia muutenkin enemmän kuin temput.
On suorastaan törkeää laittaa joku avioitumaan ihmisen kanssa, jolle omat lapset ovat niin vähäpätöinen asia, ettei niistä viitsi edes kertoa. Siis MJM.ssä. Nythän ne on tuotu esiin, mutta ei se korjaa jo tapahtunutta vahinkoa. Eikä tuokaan kovin hyvää kuvaa anna, että ollaan jos uusilla vesillä vaikka lapsi on hädin tuskin päässyt vaipoistaan. Ja toinen lapsi hylättynä toiselle puolelle Suomea.
Ensi kausi onkin sitten jo pilalla ja jokainen voi mielessään veikata, miksi. Enteet oli semmoiset. Liian isoja muutoksia ideaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mietitty, kiero keino saada riitelyä aikaan. Ei kukaan jaksa kun kamerat häslää ympärillä ja komennetaan "pussatkaa nyt vähän".
Jos ei jaksa kameroita, on aika hölmöä lähteä mukaan ohjelmaan, joka KUVATAAN televisioon. Ei voi tulla yllätyksenä, että silloin kamerat ovat mukana aktiivisesti.
Ei ne jaksa ajatella niin pitkälle että se on raskasta hommaa. Kunhan saa pärstänsä julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aion nyt leikkiä että et ole trolli vaan ihan tosissaan koet tulleesi väärin kohdelluksi. Tämä on nimittäi
Huomaatko yhtään, että toistat itse juuri tuota kaavaa mistä saarnaat? Vika on kaikissa muissa paitsi siinä, että sinä jauhat ohi aiheen paskaa.
Kirjoitan tälle palstalle aina ainoastaan sellaisia kommentteja joita itse haluaisin täältä lukea. Tässä keskustelussa luen mielelläni ihmisten perusteltuja näkemyksiä parisuhteista ja niiden lainalaisuuksista. Jos itse haluat vain ja ainoastaan ohjelman tapahtumia koskevia kommentteja niin suosittelen sinua pitäytymään sitten niissä.
t. sama
Eli haluat lukea nillittämistä muiden kommenteista sekä toisten kirjoittajien haukkumista. No ei mene kovin hyvin sinullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEI TSEKATKAA TÄÄ:
MITÄ VÄLIÄ ??????
Paljonkin väliä. Siinä on todella iso ero tulevan kumppanin kannalta, onko lapsi 8v vai 17v.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin kaudessa varmasti ne itseään "rennoiksi" kuvailevat tyypit (yleensä naiset) ovat äärimmäisiä tiukkapipoja . Tämä Elisa on satavarmasti nalkuttaja.
Mulla oli nuorena poikaystävä, joka jo alkumetreillä kuvasi itseään spontaaniksi. Kertoi miten parasta on vaikka lähteä autolla naapurikaupunkiin vaan katselemaan, että mitä sieltä löytyy. Sitten kun sen yhden kerran tehtiin tällainen spontaani reissu niin tyyppi kiukutteli ihan koko päivän. Miks me ollaan täällä, mitä me tehdään, miksei ole mitään suunnitelmaa?
Hän tosin oli spontaani, mutta vain tilanteissa joissa kaveri soittaa että hei, tule rantsuun juomaan bisseä ja soittelemaan kitaraa. Elisakin on varmasti rento joissain asioissa, mutta laajentaa tämän osaksi persoonaansa huomaamatta, että se ei pidäkään paikkaansa suurimmassa osassa tapauksista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kanala häippäsi ohjelmasta? Mä tykkäsin, kyllä hän ohjelmaan kävi.
Siksi, kun tässä ei enää mennä naimisiin. Esiaviollinen seksi kielletään kuudennessa käskyssä.
Matti on tehnyt fiksuja valintoja sen suhteen, että antanut lasten kasvaa aikuisuuteen ennen kuin lähtee tällaiseen formaattiin. Pienten lasten isille tämä on ihan väärä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEI TSEKATKAA TÄÄ:
MITÄ VÄLIÄ ??????
Paljonkin väliä. Siinä on todella iso ero tulevan kumppanin kannalta, onko lapsi 8v vai 17v.
Sekä montako niitä lapsia on, kenen kanssa ja missä päin Suomea.
Voisko parit sulkea kuukaudeksi erämökille. Siitä syntyis kenties elämänmittainen hyvä yhteinen tarina. Karsittais kaikki häiriötekijät pois. Keksittykää toiseen. Kiitos.