Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (6867)

Vierailija
6741/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastamelukuulokkeet päähän näinä muutamina päivinä. Se kertoo kaiken kuulokkeiden käyttäjästä 

No kertoo se jotain siitä toisestakin. Siis että hölinä jatkuu jopa silloin kun toisella on kuulokkeet - miksi ihmeessä? Ehkä Arttu tosiaan voisi olla välillä hiljaa? Itse olisin vaan sanonut että voitko olla vihdoinkin hiljaa tai mennä vaikka sinne metsään hölisemään. Metsäkylvyssäkin olisi pitänyt jutella.

Julia sanoi, ettei ole saanut VESSASSAKAAN käydä rauhassa 😶

Tuossa kohtaa olisi tuotantoyhtiönkin pitänyt jo puhaltaa pilliin.. järkyttävää..

Mitähän tämä on tarkoittanut käytännössä? Arttu pyrkinyt pyyhkimään kuin lasta konsanaan, vai huudellut höpötyksiään oven läpi? 

Vai pelkäsikö Julia, et pökäleiden äänet kuuluu ja koki, että jos Arttu on samassa kodissa, niin sitten ei saa rauhassa päästellä vessaääniä? 

Tätäkään ei meille avattu, eli hirveän vaikea tietää mistä kyse.

Vierailija
6742/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tuollainen tilanne että puoliso on vapaalla kun itse on lädössä aamulla lasten kanssa kouluun ja töihin, niin olisi aivan ihana jos toinen silti heräisi auttelemaan aamutoimissa, toivottamaan mukavaa päivää yms. Toisten lähdettyä voi sitten vielä jatkaa unia jos väsyttää. Tämä näin vanhemman näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6743/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu on aloittanut sekä lyttäämisen (testaa miten paljon toinen sietää ja ymmärtää haukkumista, väheksymistä, alentamista ja rajojen rikkomista) sekä rakkauspommituksen ja supernopean sitouttamisen (meillä on valtava yhteys, sielunkumppanuus). Siinä on kaava aluillaan. Onneksi Julia ei lankea.

Kampasin illalla kaikki jaksot vielä läpi mitä katsomosta löytyi. Minusta näytti kronologisessa järjestyksessä tältä:

-Arttu oli etukäteen päättänyt että tästä löytyy hänelle kumppani (huomaa kun puhuu äitinsä kanssa, että äidin kanssa on kumppanin puutteesta puhuttu aiemminkin). Yllättyi selvästi iloisesti Juliasta. Näkee kun alttarilla ja häiden jälkeen katselee juliaa sivusilmällä hyvin lämpimästi.

-Julia pelkäsi jo etukäteen ettei kelpaa (onneksi on meikkiä, näytänkö väsyneelle, silmäpussit, mitähän ne tykkää mun tatskoista, no ei mahda mitään mä oon mikä oon). Julia yllättyi kun Arttu oli niin komea. Julia oli selvästi todella otettu Artun valasta (omansa hän rikkoi heti)

-Puspus naminami silmiin tuijottelua, kunnes, pam: Artulla on lapsi ja matkaakin on. Julia meni mietteliääksi

-siitä asti Arttu koitti saada jotain kevyttä yhteyttä ja helppoa yhteiseloa syntymään, mutta Julia vaan vaikutti mietteliäältä ja jotenkin alakuloiselta.

-mitä enemmän Julia vetäytyi (kuuluu hänen  pohdinnoissa kamerallekin: vaatii kyllä paljon tukea, tulen tarvitsemaan paljon apua tässä..)sitä enemmän Arttu yliyrittää: puhua pulputtaa koko ajan, analysoi väkisin asioita missä ei vielä ole edes mitään analysoitavaa ja vaikuttaa falskilta

-sitten on suusta päässyt jotain minkä Julia on tulkinnut arvosteluksi ja peli on menetetty. Mutta sen sijaan että Julia puhuisi näistä Artulle, hän selittää niitä kameralle ja koittaa saada peliä poikki kutsumalla tuotannon paikalle. Arttu ihmettelee mikä muuttui, käsittää että hän on möläytyksillään ajanut Julian pois ja yrittää paikata siirappisella mielistelyllä. Vaikuttaen jälleen falskilta.

Miksei Julia puhu lapsiasiasta, imatrasta tai niistä kommenteista Artun kanssa kahden? Minä veikkaan että siksi kun hanskat tippui kohdassa Imatra ja lapset. Miksi käydä hankalia keskusteluja kun peli on jo pelattu. BTW, toisella näistä on viritteillä julkista uraa ja toisella ei (kyliltä kuultua)..

Vierailija
6744/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi tuollainen tilanne että puoliso on vapaalla kun itse on lädössä aamulla lasten kanssa kouluun ja töihin, niin olisi aivan ihana jos toinen silti heräisi auttelemaan aamutoimissa, toivottamaan mukavaa päivää yms. Toisten lähdettyä voi sitten vielä jatkaa unia jos väsyttää. Tämä näin vanhemman näkökulmasta.

Olen itse tällä hetkellä työttömänä ja sanomattakin on selvää, että herään samaan aikaan kuin töissäkäyvä puoliso. Keitän kahvit ja teen aamupalaa. 

Vierailija
6745/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää kuvattu keväällä? Olen koko ajan kuvitellut, että olisi kuvattu kesäkuussa, mutta Janne sanoi eilisessä telkkarijaksossa, että hän lähti aamulla töihin ja tytöt kouluun ja Katri jäi nukkumaan. Koulua ei enää kesäkuussa ole. 

Jossain kohtaa hääjaksoa vilahti jokin koriste tms., jossa oli hääparin nimet ja toukokuinen päivämäärä. En sen tarkemmin päivämäärää rekisteröinyt, kunhan vain huomasin kuukauden.

Vierailija
6746/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu huomaa, että Julia oli hiljainen melontaretkellä, ja arveli, että Julia halusi nauttia luonnosta ja keskittyä siihen, silti pälätti koko ajan.  Samoin siellä metsäkylvyssä. Olis Arttukin vaan välillä hiljaa ja nauttisi luonnonäänistä/hiljaisuudesta. 

Jos ei ole hyvä olla tuppisuu, niin jatkuva puheripulikin on yhtä paha :D

Janne on jo lyönyt hanskat tiskiin. Ei halannut, kun Katri tuli hänen kotiinsa ja muutenkin  meno tuntui väkinäiseltä. 

Ne pelipaidat seinillä on yhtä tyhmiä, kuin jos minä neulomista harrastavana ripustaisin villasukkia seinille ja kehystäisin kutomani villapaidan sängynpäätyyn.  Vaatteet seinillä ympäri huushollia ei ole  kivat.  Vaikka kuinka olisivat pelipaitoja. 

Vierailija
6747/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole edelleenkään yhtään videomateriaalia, ainoastaan Julian versio ja tulkinta asiasta. Arttua on haukuttu täällä monta sivua narsistiksi ja vaikka mitä, mutta yhtä ainuttakaan näistä Artun haukkumisista ei ole kuitenkaan saatu nauhalle? 

Mä rupesin oikeasti miettimään tätä. Että voisiko tämä olla J:n keksimä tai käsikirjoitettu väite, draamaa? Siis nimenomaan ohjelmassa, jossa kuvamatskua on oikeasti kai niin vähän, että pitää kuvata jotain vessapaperin ostamista ja roskien vientiä. 

Vierailija
6748/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artun kommentti, että tykkää luonnollisista naisista kuulosta suorastaan ihanalta tässä ajassa, jossa naiset ovat muuttuneet niin muovisiksi ja teennäisiksi, on ankkahuulet, 10 sentin tekoripset, hiuspidennykset, tekokynnet joiden kanssa ei mikään arkinen toiminta varmaankaan luonnistu, kuoret hampaissa, tatuoinnit ympäri kehoa... Yök! Jos ei tykkää, että nainen on "koristellut" itsensä pääkalloilla ja luurangoilla, niin kai sananvapauteen kuuluu että se on oikeus sanoa?? Ei kaikkien tarvitse tykätä niistä kehoon piirretyistä kuvioista, on lupa olla myös sitä mieltä että puhdas iho on kaunein.

Sananvapauteen kuuluu myös vastuu seurauksista.

Toivottavasti Julialle löytyy sellainen ihminen vierelle joka ei koskaan haasta millään lailla hänen selvästi hyvin haavoittuvaa itsetuntoaan. Nimittäin taustalla on hänen mukaansa jo useita yrityksiä, eikä tästäkään sitten tullut mitään kun tatuoinnit ei olleet mieskokelaan juttu. Mietihän kuka sen vastuun ja seuraukset lopulta kantaa -se joka tuli ymmärretyksi yhdessä suhdevirityksessään pahimman kautta ja homma meni mönkään, vai se kenen itsetunto on niin hauras, että kommentti luonnollisesta kauneudesta päätti tutustumisen heti, johon olisi pitänyt muutaman viikon verran sitoutua, ihan vaikka ohjelmatuotannon mieliksi jos ei muuten. Mulla on sellainen tunne, ettei tuolta pohjalta mikään muukaan suhdekokeilu kovin helposti lähde. Tavoite oli (kai) kuitenkin löytää se kumppani?

Vierailija
6749/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä Artun laukomisia ei yhtään näytetty. Voiko olla tulkintaa Julialta? Jos alkaa ahdistamaan liian pienestä, menee hiljaiseksi ja vetäytyy kokonaan, niin siitä on vaikea enää edetä.

Eihän niitä varmaan ole kuvattu. Ei noita kuvata 24/7.

Mutta koska niitä sanomisia on asiantuntijan kanssa läpi käyty, niin tuskin Julia nyt ihan mitä vaan väittää.  Luultavasti juuri noista sanomisista siellä on keskusteltu.

Julia ei varmastikaan valehtele. Mutta joskus vieraan ihmisen (eiväthän nuo vielä tunne) sanomiset kääntyy omassa päässä ihan erilaisiksi kuin mitä se sanoja tarkoitti.

Miten Arttu tarkalleen sanoi hiuksista? Jos "Olitpas kaunis tässä kuvassa missä sinulla on tummemmat hiukset", niin hän saattoi aidosti tarkoittaa kehua toista, siis että

Luulen, että Arttu tyyppinä on sellainen, jonka sanomiset voi hyvin ymmärtää väärin ja huonoimmalla mahdollisella tavalla, vaikka tarkoitus ehkä ei olisikaan loukata, koska hän vaikuttaa juuri sellaiselta mieheltä, jolle naisen tavatessaan iskee sellainen paniikkimoodi päälle, että sitten tykitetään hermostuksissaan ihan mitä vaan. Olette ehkä tavanneet näitä. 

Ei minusta tässä mitään todistusaineistoa kuitenkaan tarvita todetakseen, että aika monta ulkonäköön liittyvää kommenttia lyhyessä ajassa (hiukset, tatuoinnit, miesmäisyys, hartiat), joiden ei nyt vain normaalissa kanssakäymisessä kuvittelisi tulevan puheeksi ollenkaan. Plus tietysti muut töksäyttelyt. 

Vierailija
6750/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Julia järkyttyi hääyönä Artun puheista ", kertoi lehti.                                                    Hääyönä Arttu oli ehdottanut Juliaa muuttamaan Imatralle, huhhuh...olipa järkyttävää. 

Vierailija
6751/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole edelleenkään yhtään videomateriaalia, ainoastaan Julian versio ja tulkinta asiasta. Arttua on haukuttu täällä monta sivua narsistiksi ja vaikka mitä, mutta yhtä ainuttakaan näistä Artun haukkumisista ei ole kuitenkaan saatu nauhalle? 

Tiedä siitä onko narsisti, mutta hemmetin yksinkertaiselta ja kykenemättömältä tulkitsemaan toisen tunteita vaikuttaa olevan. Tomppeli.

Miten sinä tulkitset mitään kun vieras ihminen ei puhu? Kamerat kuvaa, muutama päivä on aikaa ja toinen nöksähti jostain ja pitää jo toista päivää mykkäkoulua. Arttu yrittää ja yrittää, mielistellä, makeilla, paikkailla, mutta mitä muuta hän voisi tehdä? Mitä itse olisit tehnyt?

Vierailija
6752/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ymmärrä tätä keskustelua. Miksi teitä kiinnostaa jonkun randomin asiat näin paljon? Joo on telkkariohjelma, mutta että tehdään diagnooseja ja toivotaan, ettei kukaan löydä ketään ohjelman jälkeen. Ootte kyllä outoja ja tyhmiäkin. 

Vierailija
6753/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan saisi enää unenpäästä kiinni, jos aamulla heräisin ja nousisin ylös ja touhuaisin kaikenlaista ja sitten yrittäisin takaisin nukkumaan. 

Ja lapsiperheessä pitää nukkua silloin, kuin voi ja noin isoja lapsia ei tarvitse kahden olla laittamassa kouluun. Monessa perheessä tuon ikäiset joutuu jo lähtemään kouluun ihan itse, kun vanhemmat on jo menneet aikaisemmin töihinsä. 

Vierailija
6754/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu huomaa, että Julia oli hiljainen melontaretkellä, ja arveli, että Julia halusi nauttia luonnosta ja keskittyä siihen, silti pälätti koko ajan.  Samoin siellä metsäkylvyssä. Olis Arttukin vaan välillä hiljaa ja nauttisi luonnonäänistä/hiljaisuudesta. 

Jos ei ole hyvä olla tuppisuu, niin jatkuva puheripulikin on yhtä paha :D

Janne on jo lyönyt hanskat tiskiin. Ei halannut, kun Katri tuli hänen kotiinsa ja muutenkin  meno tuntui väkinäiseltä. 

Ne pelipaidat seinillä on yhtä tyhmiä, kuin jos minä neulomista harrastavana ripustaisin villasukkia seinille ja kehystäisin kutomani villapaidan sängynpäätyyn.  Vaatteet seinillä ympäri huushollia ei ole  kivat.  Vaikka kuinka olisivat pelipaitoja. 

Näin se on. Osalle meistä on piinallisen kiusallista olla mykkänä vieraan ihmisen kanssa. Arttuhan tuossa selvästi huomasi, ettei suju, ja yritti jotenkin peittää tilanteen kääntämällä positiiviseen 'ehkä hän halusi nauttia luonnonrauhasta'. Itsekin tietää tuossa, että joku on nyt vialla, mutta minkä teet kun toinen ei puhu asiasta.

Vierailija
6755/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on analyyttinen ja verbaalisesti lahjakas. Vaikuttaa sellaiselta yliopiston perustutkijalta. Mutta hän on samalla todella, todella raskas persoona. Mistähän löytyisi mies joka häntä jaksaisi kuunnella? Fyysisyyttä varmasti halutessaan saa, mutta pidempiaikaista kumppania ei helposti löydä. 

Arttu on sosiaalisesti melko lahjaton ja töksäytteli suhteen alussa sellaisia asioita, mitä ei ikinä saisi kumppanille sanoa. Voihan olla että Julia on suoraan kysellyt Artulta naismausta ja/tai tykkääkö esim. tatuoinneista, lävistyksistä jne. Ja Arttu sitten vastaillut vähän huolimattomasti että ei tykkää tatuoinneista, josta Julia on väärin päätellyt että ei ole Artun tyyppiä. Itse en lähtökohtaisesti pidä tatuoinneista, mutta mielipide voisi hyvinkin muuttua, jos muuten kemiat natsaisi.

Vierailija
6756/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvästä pitkästä mielipiteestä. 

Jokaisella saa olla omat mieltymykset ja mielipiteet, millaisesta kumppanista viehättyy. 

Kiitos kun konkretisoit miehen mieltä yksiä. Vaikka kirjoitit ne omana näkemyksenäsi, tiedän että monet  miehet ovat kanssasi samaa mieltä! 

Vierailija
6757/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myös  minä  naisena järkytyin niistä tatuoinneista jotka näkyi morsiuspuvun helman alta. Oliko iso tatuointi jossa luuranko, oliko pääkallo? En ole nähnyt naisella  kuoleman symboleja, en ihmettele  jos aviomies sanoo tatuointeja maskuliinisiksi.

Ei pidä ottaa ohjelmaan nirpoanokkia jotka heti vain mökötyävät hiljaa,  eivät halua edes sanoa mistä asiasta loukkantuvat. 

Todella ikävää katsottavaa sen naisen käytös.  En edes usko että mies olisi sanonut " hartioita liian leveiksi tai tukkaa väärän väriseksi" kuten nainen valittaa. Taitaa olla sen tyypin nainen joka vääntää kaiken negatiiviseksi. Miksi tuommoinen negatiivinen  ihminen otettiin ohjelmaan?

Ohjelmassa mies on hyvin positiivinen ja ihastunut. En usko lainkaan että hän olisi puhunut siihen sävyyn kuin nainen väittää.

Vierailija
6758/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arttu on aloittanut sekä lyttäämisen (testaa miten paljon toinen sietää ja ymmärtää haukkumista, väheksymistä, alentamista ja rajojen rikkomista) sekä rakkauspommituksen ja supernopean sitouttamisen (meillä on valtava yhteys, sielunkumppanuus). Siinä on kaava aluillaan. Onneksi Julia ei lankea.

Kampasin illalla kaikki jaksot vielä läpi mitä katsomosta löytyi. Minusta näytti kronologisessa järjestyksessä tältä:

-Arttu oli etukäteen päättänyt että tästä löytyy hänelle kumppani (huomaa kun puhuu äitinsä kanssa, että äidin kanssa on kumppanin puutteesta puhuttu aiemminkin). Yllättyi selvästi iloisesti Juliasta. Näkee kun alttarilla ja häiden jälkeen katselee juliaa sivusilmällä hyvin lämpimästi.

-Julia pelkäsi jo etukäteen ettei kelpaa (onneksi on meikkiä, näytänkö väsyneelle, silmäpussit, mitähän ne tykkää mun tatskoista, no ei mahda m

Tääkin on varmaan totta mitä kirjoitat, mutta Artun pitäisi vain nyt itsekin rauhoittua ja lopettaa se ylenpalttinen pölinä ja "ymmärtäminen" kun päästelee vaan lisää ja lisää niitä sammakoita suustaan. 

Ja toisen ulkonäökö kannattaisi jättää kokonaan keskusteluiden ulkopuolelle, koska ei se jatkuva kehuminenkaan sitten enää ole mukavaa, varsinkin, jos on jo aikaisemmin sanonut, että toinen olisi parempi tummenmmassa tukassa jne.

Itse kyllä vaivaantuisin, jos toinen olisi koko ajan kehumassa ulkonäköä. Tulisi mieleen, että se on ainoa tärkeä asia minussa. Ja sitten tuo sisäinen kauneus, ei sitä vielä alttarilla voi huomata. Liiallinen kehumienkaan ei ole hyvä, eikä tietenkään haukkuminenkaan. 

Ulkonäöstä voisi kerran mainita, että "näytät hyvältä" tms ja jättää sitten sen aiheen siihen, eikä ruotia toisen ulkonäköä joka käänteessä. 

Vierailija
6759/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä edes mitään todisteita tai videomateriaalia, että Arttu olisi haukkunut? Tässä on nyt taas kuultu vain yhtä osapuolta ja tuomittu sen perusteella

No onhan nauhalla se kun Arttu sanoo että jos Julian vahvatahtoisuutta ja itsenäisyyttä lähtee rikkomaan, niin hän hajoaa murusiksi. Kenellä tulee edes mieleen tuollaisia ajatuksia toisista ihmisistä? Toisen käytös voi ärsyttää ja silloin voi toki tulla sanottua ilkeästi keneltä vaan - mutta että laskelmoi tarkoituksella rikkovansa juuri tapaamansa toisen ihmisen?

Vierailija
6760/6867 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on Artun mainitsema naisen miesmäisyys Julian kohdalla? En ole havainnut sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän