Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (20099)

Vierailija
6701/20099 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kommenteista täällä näkee hyvin, kenellä on kokemusta narsistisista suhteista, joko omakohtaista tai esim. tutun kautta tullutta."

Puhu vain omasta puolestasi. Minä olen käynyt parhaan ystäväni kamalaksi kääntyneen suhteen ja sen kohta jo 10 vuotta kestäneet jälkilöylyt, huoltajuussotkuineen, oikeudenkäynteineen, pahoinpitelytuomioneen, läpi ja ensinnäkin kenessäkään ohjelmassa en näe mitään merkkejä mistään, eikä toisekseen jonkun videon perusteella voisi nähdäkään.

Vierailija
6702/20099 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pelipaidat seinällä 🤦 no ainakin ne pitää pystyy sirtään johki muualle, ku olkkariin tai makkariin..jos yhdes asuis,  jossai työhuonees tai harrastetilas ok..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6703/20099 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jakson katrin ja teron jakso nyt näkyy

Vierailija
6704/20099 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Elisa ns. vaativa persoonallisuus vai mikä häntä mättää? Hirveän dominoiva, piilottaa arvostelun jatkuvaan teennäiseen naurunräkätykseen. Mikä hän on komentamaan Mattia, miten pitää meloa? 

Ja on kyllä jotenkin kummallinen persoona, jos ei mitään voi alkaa tunteita syntyä toiseen, jos ei ole läheisyyttä? Kyllä minulla ensisijaisesti tunne syntyy aivoissa, henkisesti ensin. Minusta olisi suorastaan loukkaavaa, jos toinen sanoisi että mulla ei synny MITÄÄN tunteita suhun, jos et koskea mua. WTF.

Elisa on koko ajan arvostelumoodissa. Aivan törkeä sekin, että kun Matti ei osannut heti sanoa minkälainen olisi hyvä arki, niin Elisa lyttää sen vuoksi koko Matin. Että vääränlainen ja tyhmä mies.

Elisaa ei taatusti saa kukaan tyytyväiseksi. Todella rasittava tyyppi. Ja pelottava. Kuin olisi suurennuslasin alla koko ajan.

Vierailija
6705/20099 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastamelukuulokkeet päähän näinä muutamina päivinä. Se kertoo kaiken kuulokkeiden käyttäjästä 

No kertoo se jotain siitä toisestakin. Siis että hölinä jatkuu jopa silloin kun toisella on kuulokkeet - miksi ihmeessä? Ehkä Arttu tosiaan voisi olla välillä hiljaa? Itse olisin vaan sanonut että voitko olla vihdoinkin hiljaa tai mennä vaikka sinne metsään hölisemään. Metsäkylvyssäkin olisi pitänyt jutella.

Julia sanoi, ettei ole saanut VESSASSAKAAN käydä rauhassa 😶

Tuossa kohtaa olisi tuotantoyhtiönkin pitänyt jo puhaltaa pilliin.. järkyttävää..

Vierailija
6706/20099 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastamelukuulokkeet päähän näinä muutamina päivinä. Se kertoo kaiken kuulokkeiden käyttäjästä 

No kertoo se jotain siitä toisestakin. Siis että hölinä jatkuu jopa silloin kun toisella on kuulokkeet - miksi ihmeessä? Ehkä Arttu tosiaan voisi olla välillä hiljaa? Itse olisin vaan sanonut että voitko olla vihdoinkin hiljaa tai mennä vaikka sinne metsään hölisemään. Metsäkylvyssäkin olisi pitänyt jutella.

Julia sanoi, ettei ole saanut VESSASSAKAAN käydä rauhassa 😶

Tuossa kohtaa olisi tuotantoyhtiönkin pitänyt jo puhaltaa pilliin.. järkyttävää..

Tuo vessakäyntien häiritseminen näyttäytyy pyrkimyksenä toisen kontrollointiin/alistamiseen/mielen murtamiseen. T. Eri

Vierailija
6707/20099 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on kyllä aika kauhea. En ihmettele miksi on sinkku. 

Vierailija
6708/20099 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kommenteista täällä näkee hyvin, kenellä on kokemusta narsistisista suhteista, joko omakohtaista tai esim. tutun kautta tullutta."

Puhu vain omasta puolestasi. Minä olen käynyt parhaan ystäväni kamalaksi kääntyneen suhteen ja sen kohta jo 10 vuotta kestäneet jälkilöylyt, huoltajuussotkuineen, oikeudenkäynteineen, pahoinpitelytuomioneen, läpi ja ensinnäkin kenessäkään ohjelmassa en näe mitään merkkejä mistään, eikä toisekseen jonkun videon perusteella voisi nähdäkään.

Se että sinä et näe, ei tarkoita, etteikö niitä merkkejä olisi.

Eri

Vierailija
6709/20099 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa päässyt vihdoin Matin lähelle porealtaassa. Pilaa tietysti senkin töksäyttämällä näin lähellä toisiamme emme ole kertaakaan aiemmin olleet. Jeesus mikä törppö.

Vierailija
6710/20099 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu on aloittanut sekä lyttäämisen (testaa miten paljon toinen sietää ja ymmärtää haukkumista, väheksymistä, alentamista ja rajojen rikkomista) sekä rakkauspommituksen ja supernopean sitouttamisen (meillä on valtava yhteys, sielunkumppanuus). Siinä on kaava aluillaan. Onneksi Julia ei lankea.

Vierailija
6711/20099 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan itseään kunnioittava nainen kiinnostuisi miehestä, joka arvostelee ulkonäköä tuolla tavalla. Hiukset on väärän väriset enkä tykkää tatuoinneista, hartiasi ovat leveät ja olet miesmäinen - onpa kerrassaan kivoja kommentteja! Se että Arttu yrittää lässyttää kameroille kuinka ei tarkoittanut loukata ei poista sitä faktaa, että ei tuollaisia juttuja sanota uudelle treffikumppanille jos tarkoitus on herättää toisen kiinnostus. Ei vaan ole munaa myöntää että Julia ei ole hänen mieleen.

Vierailija
6712/20099 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa on kyllä aika kauhea. En ihmettele miksi on sinkku. 

Ja tulee pysymään.

Vierailija
6713/20099 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On niin vaikeaa, kun kissa on kuollut, just. Olin pikkupoika kun isäni ampui minun kissan, että silleen. Myöhemmin sitten äiti lupasi hankkia uuden kissan. Sekin "meni hukkaan" muutaman kuukauden päästä.

Vierailija
6714/20099 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa on ihan hirveä. Kauhea haahka. Ja miten hassua, että toivomansa lopputulos on juuri päinvastainen - en haluaisi koskea tikullakaan. Se vaatii sitä paitsi jotain lempeyttä ja viettelyä myös häneltä, eikä jäykkää syyttelyä ja arvostelua. Todella vastenmielinen. 

Arttua en tajua ollenkaan. Vaikuttaa nimittäin ihan tolkun ihmiseltä, puhuu ihan järkeviä ja myös puolisostaan kauniisti - ja sitten laukoo jotain todella tökeröä ja kummallista kameroiden ulkopuolella.

Julian kiusaamishistoria on myös aika surullinen, nätti ja sympaattisen oloinen tyttö. Mutta eihän se sitä katso. Ja kiusaajat ovat aina huonojen vanhempiensa huonon kasvatuksen tulos.  

Vierailija
6715/20099 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan itseään kunnioittava nainen kiinnostuisi miehestä, joka arvostelee ulkonäköä tuolla tavalla. Hiukset on väärän väriset enkä tykkää tatuoinneista, hartiasi ovat leveät ja olet miesmäinen - onpa kerrassaan kivoja kommentteja! Se että Arttu yrittää lässyttää kameroille kuinka ei tarkoittanut loukata ei poista sitä faktaa, että ei tuollaisia juttuja sanota uudelle treffikumppanille jos tarkoitus on herättää toisen kiinnostus. Ei vaan ole munaa myöntää että Julia ei ole hänen mieleen.

Minusta Arttu vaikuttaa monin tavoin huonolta vaihtoehdolta (ja hyvä, että pari eroaa!), mutta ihmettelen miten tässäkin keskustelussa on otettu ne Julian sanat kritiikittä vastaan jonain objektiivisena totuutena. Pidän täysin mahdollisena, että Julia on oikeasti väärinymmärtänyt muutenkin vastenmielisenä pitämänsä (ja kieltämättä hölmöltä vaikuttavan) miehen (luultavasti sinänsä ajattelemattomia) sanoja. Ohjelman perusteella Arttu vaikuttaa ennemminkin liialliselta mielistelijältä kuin armottomalta tylyttäjältä. Joka tapauksessa pointtini on, että ilman kuva- tai äänimateriaalia me ulkopuoliset emme voi tietää asian tolaa mihinkään suuntaan, ja tämä kannattaa muistaa ennen kuin Arttu juuri tästä asiasta julkisesti teilataan. 

Vierailija
6716/20099 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On niin vaikeaa, kun kissa on kuollut, just. Olin pikkupoika kun isäni ampui minun kissan, että silleen. Myöhemmin sitten äiti lupasi hankkia uuden kissan. Sekin "meni hukkaan" muutaman kuukauden päästä.

Olen pahoillani, että tunne-elämäsi on lapsuuustraumoista johtuen jäänyt vajaaksi.

Vierailija
6717/20099 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa päässyt vihdoin Matin lähelle porealtaassa. Pilaa tietysti senkin töksäyttämällä näin lähellä toisiamme emme ole kertaakaan aiemmin olleet. Jeesus mikä törppö.

Mika pillun pelkääjä tuo Matti on. Eikö tuo Elisa ole jo riittävän selvästi sanonut, että haluaa panna. Ihme mies, hyvän näköinen nainen, eikä osaa tehdä hommia hänen kanssa.

Vierailija
6718/20099 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Elisa ns. vaativa persoonallisuus vai mikä häntä mättää? Hirveän dominoiva, piilottaa arvostelun jatkuvaan teennäiseen naurunräkätykseen. Mikä hän on komentamaan Mattia, miten pitää meloa? 

Ja on kyllä jotenkin kummallinen persoona, jos ei mitään voi alkaa tunteita syntyä toiseen, jos ei ole läheisyyttä? Kyllä minulla ensisijaisesti tunne syntyy aivoissa, henkisesti ensin. Minusta olisi suorastaan loukkaavaa, jos toinen sanoisi että mulla ei synny MITÄÄN tunteita suhun, jos et koskea mua. WTF.

Elisa on koko ajan arvostelumoodissa. Aivan törkeä sekin, että kun Matti ei osannut heti sanoa minkälainen olisi hyvä arki, niin Elisa lyttää sen vuoksi koko Matin. Että vääränlainen ja tyhmä mies.

Elisaa ei taatusti saa kukaan tyytyväiseksi. Todella rasittava tyyppi. Ja pelottava. Kuin olisi suurennuslasin alla koko ajan.

Jeps, mahtaako olla edes arkkitehdiksi enää valmistumassa vai mikä tämä juttu on. Akka on aloittanut 2015 opinnot!

Vierailija
6719/20099 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannesta paistaa jo ennen häämatkaa ettei ole Katrista kiinnostunut yhtään. 

Miten niin? Katri on kuitenkin mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Mun mielestä Jannen kuuluisi olla tyytyväinen Katriin. Ainakaan parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.

Meinaatko vielä montakin kertaa laittaa tämän viestin. Tää sama nyt tullut sulta joka toinen sivu.

Vierailija
6720/20099 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska luulee olevansa upein ja haluttavin. Luultavasti tottunut siihen että ukot ovan kanki kovana samantien ja ei tarvi kuin haarat avata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi