Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6713)
Vierailija kirjoitti:
Onko arttu valinnut kielteiset sanansa/käytöksensä tietoisesti videoiden ulkopuolelle? videoilla hymyilee vaan menemään, jopa tilanteeseen sopimattomalla tavalla, kun taas julialla selkeesti eri fiilis
Tietenkin. Ei kehtaisi sanoa kameroiden edessä toisen olevan miehekäs nainen, liian lyhyt ja liian harteikas. Luultavasti persoonallisuushäiriöinen, miten tuollaisia puheita muuten selittää aikuiselta kahden lapsen isältä puolituntemattomalle naiselle.
Tuo Elisan käytös on sitä luokkaa, ettei kukaan itseään kunnioittava mies kauaa sellaista jaksa katsella. Onkohan taas yksi joka ei harrasta minkäänlaista itsekritiikkiä. Parisuhdekin on parisuhde, siinä ei olla vain toista miellyttämässä.
"kommenteista täällä näkee hyvin, kenellä on kokemusta narsistisista suhteista, joko omakohtaista tai esim. tutun kautta tullutta."
Puhu vain omasta puolestasi. Minä olen käynyt parhaan ystäväni kamalaksi kääntyneen suhteen ja sen kohta jo 10 vuotta kestäneet jälkilöylyt, huoltajuussotkuineen, oikeudenkäynteineen, pahoinpitelytuomioneen, läpi ja ensinnäkin kenessäkään ohjelmassa en näe mitään merkkejä mistään, eikä toisekseen jonkun videon perusteella voisi nähdäkään.
Juu pelipaidat seinällä 🤦 no ainakin ne pitää pystyy sirtään johki muualle, ku olkkariin tai makkariin..jos yhdes asuis, jossai työhuonees tai harrastetilas ok..
Ei pieninkään yllätys, että miehiä hakee ohjelmaan hyvin vähän ja tasokaan ei kovin kummoinen. Nimittäin ohjelmassa viimeisen viiden kauden aikana on ollut aivan liian monta naista, joilla on jonkinasteen trauma takana. Ja jos miehet jotain tietävät, niin epävakaan naisen kanssa on täysin mahdotonta solmia pitkäaikaista suhdetta. Ja niitä tälläkin kaudella riittää.
7 jakson katrin ja teron jakso nyt näkyy
Onko tuo Elisa ns. vaativa persoonallisuus vai mikä häntä mättää? Hirveän dominoiva, piilottaa arvostelun jatkuvaan teennäiseen naurunräkätykseen. Mikä hän on komentamaan Mattia, miten pitää meloa?
Ja on kyllä jotenkin kummallinen persoona, jos ei mitään voi alkaa tunteita syntyä toiseen, jos ei ole läheisyyttä? Kyllä minulla ensisijaisesti tunne syntyy aivoissa, henkisesti ensin. Minusta olisi suorastaan loukkaavaa, jos toinen sanoisi että mulla ei synny MITÄÄN tunteita suhun, jos et koskea mua. WTF.
Elisa on koko ajan arvostelumoodissa. Aivan törkeä sekin, että kun Matti ei osannut heti sanoa minkälainen olisi hyvä arki, niin Elisa lyttää sen vuoksi koko Matin. Että vääränlainen ja tyhmä mies.
Elisaa ei taatusti saa kukaan tyytyväiseksi. Todella rasittava tyyppi. Ja pelottava. Kuin olisi suurennuslasin alla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastamelukuulokkeet päähän näinä muutamina päivinä. Se kertoo kaiken kuulokkeiden käyttäjästä
No kertoo se jotain siitä toisestakin. Siis että hölinä jatkuu jopa silloin kun toisella on kuulokkeet - miksi ihmeessä? Ehkä Arttu tosiaan voisi olla välillä hiljaa? Itse olisin vaan sanonut että voitko olla vihdoinkin hiljaa tai mennä vaikka sinne metsään hölisemään. Metsäkylvyssäkin olisi pitänyt jutella.
Julia sanoi, ettei ole saanut VESSASSAKAAN käydä rauhassa 😶
Tuossa kohtaa olisi tuotantoyhtiönkin pitänyt jo puhaltaa pilliin.. järkyttävää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastamelukuulokkeet päähän näinä muutamina päivinä. Se kertoo kaiken kuulokkeiden käyttäjästä
No kertoo se jotain siitä toisestakin. Siis että hölinä jatkuu jopa silloin kun toisella on kuulokkeet - miksi ihmeessä? Ehkä Arttu tosiaan voisi olla välillä hiljaa? Itse olisin vaan sanonut että voitko olla vihdoinkin hiljaa tai mennä vaikka sinne metsään hölisemään. Metsäkylvyssäkin olisi pitänyt jutella.
Julia sanoi, ettei ole saanut VESSASSAKAAN käydä rauhassa 😶
Tuossa kohtaa olisi tuotantoyhtiönkin pitänyt jo puhaltaa pilliin.. järkyttävää..
Tuo vessakäyntien häiritseminen näyttäytyy pyrkimyksenä toisen kontrollointiin/alistamiseen/mielen murtamiseen. T. Eri
Elisa on kyllä aika kauhea. En ihmettele miksi on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
"kommenteista täällä näkee hyvin, kenellä on kokemusta narsistisista suhteista, joko omakohtaista tai esim. tutun kautta tullutta."
Puhu vain omasta puolestasi. Minä olen käynyt parhaan ystäväni kamalaksi kääntyneen suhteen ja sen kohta jo 10 vuotta kestäneet jälkilöylyt, huoltajuussotkuineen, oikeudenkäynteineen, pahoinpitelytuomioneen, läpi ja ensinnäkin kenessäkään ohjelmassa en näe mitään merkkejä mistään, eikä toisekseen jonkun videon perusteella voisi nähdäkään.
Se että sinä et näe, ei tarkoita, etteikö niitä merkkejä olisi.
Eri
Elisa päässyt vihdoin Matin lähelle porealtaassa. Pilaa tietysti senkin töksäyttämällä näin lähellä toisiamme emme ole kertaakaan aiemmin olleet. Jeesus mikä törppö.
Elisaa