Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6714)
Miksi keskitytte negatiiviseen? Tuollahan on yksi todella kiva ja suloinen pari!
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhjä on ihmisen elämä, jos jaksaa ruotia jonkun ventovieraan painoa.
Aika helvetin tyhjä ja merkityksetön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhjä on ihmisen elämä, jos jaksaa ruotia jonkun ventovieraan painoa.
Aika helvetin tyhjä ja merkityksetön.
Näinpä
Onko osallistujien sukunimiä tai esim Ig.tilejä jo vinkattavaksi tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastamelukuulokkeet päähän näinä muutamina päivinä. Se kertoo kaiken kuulokkeiden käyttäjästä
No kertoo se jotain siitä toisestakin. Siis että hölinä jatkuu jopa silloin kun toisella on kuulokkeet - miksi ihmeessä? Ehkä Arttu tosiaan voisi olla välillä hiljaa? Itse olisin vaan sanonut että voitko olla vihdoinkin hiljaa tai mennä vaikka sinne metsään hölisemään. Metsäkylvyssäkin olisi pitänyt jutella.
Julia sanoi, ettei ole saanut VESSASSAKAAN käydä rauhassa 😶
Tämä oli huolestuttava juttu, että Julia ei saanut vessassakaan käydä rauhassa vaan Arttu häiritsi sitä jotenkin, sitä ei kerrottu että miten. Narsistin uhrina voin sanoa, että tuo on jo tosi paha. Julia teki ainoan oikean ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on menneisyydessä yksi tuollainen nainen, jota oli lapsena kiusattu, töissä kiusattu ja suhteissa kohdeltu huonosti. Välit oli vähän väliä poikki oman siskon kanssa. Jokainen suhde jossa itse oli jätetty päättyi totaaliseen välirikkoon. Ainoa suhde jossa oli itse se jättäjä jatkui outona kämppäkaveruutena kunnes mies alkoi kokea olonsa hyväksikäytetyksi ja pyysi naista muuttamaan omilleen. Hirveä riita ja välirikko, luonnollisesti. Kaveruussuhteita vaihtelevasti paljon, mutta jokainen ystävyyssuhde hajoaa, koska ystävästä tulee narsisti tai hyväksikäyttäjä..
Todella vakuuttavasti hän vielä viisikymppisenä osaa kertoa siitä kuinka juuri nyt on viimeksi tullut kohdelluksi huonosti ja kenen toimesta.
Mulla oli tälläinen työkaveri, keski-ikäinen nainen. Vaihtanut työpaikkaa useasti, koska ilmapiiriongelma/kiusaaminen. Oma äiti oli hankala. Ex-mies oli vaikea. Ex-anoppi oli hullu. Lapsen puoliso epäilyttävä.
Todella raskas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee mieleen, että oikea syy, miksi Julia jätti Artun, on se, että Artulla on kaksi pientä lasta (joku täällä AV:llä väitti, että lapset syntyneet vuosina 2018 ja 2021) eri naisille. Jos Artulla olisi vaikka 14- ja 9-vuotiaat lapset saman naisen kanssa, niin se olisi ok, mutta ei se, että on 3-4- ja 6-7-vuotiaat lapset tehty eri naisille.
Voit miettiä, että jos Julia olisi sun sisko, niin tuntuisiko sinun mielestäsi järkevältä Julian alkaa seurustella Artun kanssa?
Lapset olivat Julialle yllätys ja tottakai suuri elämänmuutos jos suhteesta olisi tullut jotain. Mutta hääjakson aikana ja muutenkin ei ne lapset tulleet siihen syyksi. Vaan Artun henkinen väkivalta.
lopetetaako jo höpötys henkisestä väkivallasta, kun siitä ei ole mitään muita todisteita kuin toisen osapuolen sana? Alkaa täyttää kunnianloukkauksen kriteerit.
https://www.seiska.fi/katso/nyt-puhuu-ensitreffit-alttarilla-matti/1949…
Elisa on sanonut asioita, jotka ovat loukanneet Mattia. Tähänkin pitäisi asiantuntijoiden puuttua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on menneisyydessä yksi tuollainen nainen, jota oli lapsena kiusattu, töissä kiusattu ja suhteissa kohdeltu huonosti. Välit oli vähän väliä poikki oman siskon kanssa. Jokainen suhde jossa itse oli jätetty päättyi totaaliseen välirikkoon. Ainoa suhde jossa oli itse se jättäjä jatkui outona kämppäkaveruutena kunnes mies alkoi kokea olonsa hyväksikäytetyksi ja pyysi naista muuttamaan omilleen. Hirveä riita ja välirikko, luonnollisesti. Kaveruussuhteita vaihtelevasti paljon, mutta jokainen ystävyyssuhde hajoaa, koska ystävästä tulee narsisti tai hyväksikäyttäjä..
Todella vakuuttavasti hän vielä viisikymppisenä osaa kertoa siitä kuinka juuri nyt on viimeksi tullut kohdelluksi huonosti ja kenen toimesta.
Mulla oli tälläinen työkaveri, keski-ikäinen nainen. Vaihtanut työpaikkaa useasti, koska ilmapiiriongelma/kiusaaminen. Oma äiti oli hankala. Ex-mies oli vaike
Voit tehdä siitä omasta ketjun, jos on päästävä avautumaan asiasta. Tänne se ei kuitenkaan kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu vienoine hymyineen ja vilpillisine kommentteineen johtaa joitakin katsojia harhaan, kuten tarkoitus onkin. Itse näen Artun ulkokuoren alla olevan synkkä persoona. Hän jopa sanoi ääneen sen mikä näyttää motiivinsa olevankin, en muista sanatarkkaan sitä, mutta kuinka Julia voidaan hajottaa tj. Sairaita kommentteja siitä, kuka toinen miesmäinen, leveät hartiat, liian lyhyt... Mitä muuta tuo on kuin henkistä väkivaltaa. Tuossahan yritetään murtaa toisen mieli ja alistaa se omaan tahtoon. Tuollaiset ihmiset haistavat "heikkouden". Juliahan on kiltin ja herttaisen oloinen ihminen ja hänellä on kiusaamistausta epävarmuuksineen, täydelliseltä vaikuttava uhri Artun kaltaisten näkökulmasta. Onneksi Julia on oppinut menneestä, laittoi rajat tuolle touhulle ja jätti sairaan ihmissuhteen.
Arttu on kyllä susi lampaan vaatteissa. Ps. Ei mitään susia vastaan sinänsä 🐺
Viimeisen lauseen johdosta: Kyllä viralliseltakin taholta on nyt todettu, että susien määrä on kasvanut vaarallisen suureksi, ja metsästyslupia annetaan lisää. Kuka haluaisi päästää pienen lapsensa koulutielle seudulla, jossa on nähty susia liikkuvan? Susi on ihmiselle susi.
Tuo arttu ei pidä omaa huonoa käytöstä huonona. Vähän kuin kiusaaja joka ei ymmärrä että kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nutturapää on saletisti hyvä sängyssä -
Katriako tarkoitat?
Jos joku olisi nähnyt vain ensimmäisen jakson ja haluaisi tietää, mitä pareille (ilmaisjaksojen perusteella) kuuluu, tilanteen voisi tiivistää näin:
-Arttu ei ole penaalin terävin kynä
-Janne on tyly vätys
-Elisaa kiukuttaa kun ei pääse hässimään
Huvittaa, kun nelikymppinen,lapseton, useasti alaa vaihtanut nainen arvostelee kahden, aikuisuuden kynnyksellä olevan tyttären nelikymppistä muusikkoisää siitä, ettei tällä ole mukamas suuntaa elämässä, eikä tämä tiedä, kuka hän itse on.
Mun täytyy 45-vuotiaana kahden, aikuisuuden kynnyksellä olevan lapsen sinkkuäitinä todeta, että tässä elämänvaiheessa, kun olet vihdoin vapaa siitä suoritusputkesta ja uomakipityksestä, jossa olet parikymmentä vuotta mennyt, on ihana olla vain ja kellua. Tottakai pitää olla vieläkin haaveita ja tavoitteita, mutta enää ei tarvitse mennä verenmaku suussa. Pitää antaa tilaa kehkeytyvyydelle, eikä lyödä asioita tiukasti lukkoon.
Kyllä viralliseltakin taholta on nyt todettu, että susien määrä on kasvanut vaarallisen suureksi, ja metsästyslupia annetaan lisää.
Ai oikein "viralliselta taholta". No siinä tapauksessa minkäänlaiselle erimielisyydelle tai kyseenalaistamiselle ei tietenkään ole paikkaa.
Selkeä narsisti toi Arttu. Toihan on puhtaasti ilkeytyä sanoa toiselle noin. Sitten vielä yrittää sanoa, et toinen ei huomioi tarpeeksi. Miksiköhän???
Ihana tuo Mikko :) Tukee hyvin lemmikin kuolemassa, lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Arttu olisi tuumannut, jos Julia olisi todennut esim. "Sä oot aika hintelä mieheksi. Et yhtään miehekäs" tai "Tykkään enemmän blondeista kuin tummatukkaisista" Olisko nekin vain "läpällä" heitettyä vitsihuumoria?
Tai sanonut, että näytät hieman Alienilta noilla silmilläsi (tai sammakolta).
Huvittavaa, kuinka nämä samat kommentoijat esittää itse täydellistä ja suu vaahdossa paasaa kohteliaisuuden ja hyvien käytöstapojen perään kauhistellen ihan jo sitä, että on todettu jotain hiusten väristä, eivätkä itse ymmärrä olevansa paljon pahempia kuin arvostelunsa kohteet.
Taas lähti laukalle siellä, Artun syntilista on vähän toista. On siis kritisoitu:
Hiusten väristä
Tatuoinneista
Miehekkyydestä
Lyhyydestä
Leveistä hartioista.
Lisäksi oltu totaalisen kiinnostumattomia Julian ajatuksista ja toiveista. Myös kieltäydytty olemasta hetkeäkään hiljaa edes pyynnöstä, ja jopa estetty toista olemasta rauhassa WC:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu vienoine hymyineen ja vilpillisine kommentteineen johtaa joitakin katsojia harhaan, kuten tarkoitus onkin. Itse näen Artun ulkokuoren alla olevan synkkä persoona. Hän jopa sanoi ääneen sen mikä näyttää motiivinsa olevankin, en muista sanatarkkaan sitä, mutta kuinka Julia voidaan hajottaa tj. Sairaita kommentteja siitä, kuka toinen miesmäinen, leveät hartiat, liian lyhyt... Mitä muuta tuo on kuin henkistä väkivaltaa. Tuossahan yritetään murtaa toisen mieli ja alistaa se omaan tahtoon. Tuollaiset ihmiset haistavat "heikkouden".
Arttu: Tosi rakentavaa keskustelua minkä päälle on hyvä rakentaa, sä oot semmonen itsenäinen ja vahvaluontoinen ja sit jos sitä lähtee rikkomaan ni sit sä niinku hajoot murusiksi. Ja sit se suhde niinku kuolee siihen. Ja sitä ei kannata tehdä sun kans.
Lukekaa tuo ajatuksella ja kuunnelkaa. Tuo Artun sairas kommentti kuuluu tänään esitettävän jakson loppupuolella. Kuten yllä oleva sanoi, tuossa Arttu paljasti omat tarkoitusperänsä! Ja kun totesi, että "sitä ei kannata tehdä sun kans", niin paljasti samalla myös sen, että tämä on ollut hänen toimintatapansa aiemmissakin suhteissa. Aivan sairas, narsistinen tyyppi! Ei mikään ihme, että suhteet lastensa äiteihinkin on päättyneet niin nopeasti.
Miksi ihmeessä naisen pitäisi kysyä kuinka paljon ne miestä haittaavat??
Jos ne haittaa miestä liikaa, niin parisuhteeseen ei lähdetä sellaisen ihmisen kanssa. Näin normaalit ihmiset toimii.