Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (1518)

Vierailija
641/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ilmoittautuko näihin ohjelmiin älkääkä katsoko niitä vaan eläkää.

Kerro tuo esim. Esalle ja Violalle tai Hennalle ja Samille, jotka eivät olisi todennäköisesti koskaan tavanneet toisiaan ja päässeet elämään perhe-elämää yhdessä ilman tätä formaattia. 

Vierailija
642/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen joka miettii miksei kumppania löydy mitenkään voi ensin katsoa peilistä ulkonäköään ja onko se kuosissa ja unohtaa puheet "sisäisestä kauneudesta" Jos painoa on +80 kg, se on monelle miehelle EI.

Minä karsin tietoisesti sinunlaisesi pikkupennut pitämällä painon 80kg yläpuolella. Hyvin on seuraa piisannut teinistä saakka. Nykyisen kanssa yhteistä taivalta 8 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä toisille se, että puoliso ei vaan löydy vaikka mitä tekisi oikein, on vähän sama kuin se, että joku ei vaan raskaudu vaikka tekisi kaiken oikein. Maailman  helpoin asia tulla raskaaksi, kunhan harrastaa suojaamatonta seksiä, kunnes se ei ole. Maailman helpoin asia löytää kumppani, kunhan on vaan aktiivinen ja reipas, kunnes se ei ole.

Vierailija
644/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen joka miettii miksei kumppania löydy mitenkään voi ensin katsoa peilistä ulkonäköään ja onko se kuosissa ja unohtaa puheet "sisäisestä kauneudesta" Jos painoa on +80 kg, se on monelle miehelle EI.

Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, tiedän, että ko. mies ei ole minulle sopiva. En edes halua tutustua mieheen, jolle paino on elämän keskipiste. Kertoo syömishäiriökäyttäytymisestä, jos on oikein kilojen mukaan vedetty raja sille, paljonko nainen saa painaa. 80kg ei ole edes ylipainoinen, jos nainen on pitkä. 

Vierailija
645/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olisin sinkku ja etsisin miestä, karsisin kaikki painoa tuijottavat tyypit. En voi luvata, että pysyn vielä 70-vuotiaanakin parikymppisen mitoissa, enkä ota riskiä siitä, että jos lihon syystä X niin mies lähtee nostelemaan heti, koska HYI :((((

Vierailija
646/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytyskellot soi heti jos joku kertoo ja kehuu itsensä olevan älykkö. Saattaa olla sellainen pätijä ja joka pilkun aukiselostaja, että elosta tulee yhdessä yhtä h.lvettiä. Nykyaikana ihmisissä on korostunut tietynlainen joka asian analyyttinen selostaminen, todella rasittavaa. Rentous, hauskuus, leppoisuus ja huumori unohtuu kun pitää jatkuvasti olla selittämässä.

Vierailija
647/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen ja säälittävä ohjelma.

Vierailija
648/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä toisille se, että puoliso ei vaan löydy vaikka mitä tekisi oikein, on vähän sama kuin se, että joku ei vaan raskaudu vaikka tekisi kaiken oikein. Maailman  helpoin asia tulla raskaaksi, kunhan harrastaa suojaamatonta seksiä, kunnes se ei ole. Maailman helpoin asia löytää kumppani, kunhan on vaan aktiivinen ja reipas, kunnes se ei ole.

Sulla on jäänyt selkeästi aika olennaiset osat biologian tunnista väliin. Raskautumiseen ei todellakaan riitä pelkkä suojaamaton seksi. 

Vierailija
649/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, tiedän, että ko. mies ei ole minulle sopiva. En edes halua tutustua mieheen, jolle paino on elämän keskipiste. Kertoo syömishäiriökäyttäytymisestä, jos on oikein kilojen mukaan vedetty raja sille, paljonko nainen saa painaa. 80kg ei ole edes ylipainoinen, jos nainen on pitkä. 

Haha...hyvin väistetty paino-ongelma pituusjargonilla.

Ei paino ole keskipiste mutta ylipaino ei ole viehättävää.

Yäk.

Vierailija
650/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tällaiset arvot omaavat henkilöt voivat pariutua keskenään ja vahtia toistensa painoa yhdessä. 

Vierailija
651/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ilmoittautuko näihin ohjelmiin älkääkä katsoko niitä vaan eläkää.

Kerro tuo esim. Esalle ja Violalle tai Hennalle ja Samille, jotka eivät olisi todennäköisesti koskaan tavanneet toisiaan ja päässeet elämään perhe-elämää yhdessä ilman tätä formaattia. 

Olivat vain kummallinen tilastopoikkeama.

Vierailija
652/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielinen ja säälittävä ohjelma.

Kuitenkin kiinnostaa sinua niin paljon, että haluat osallistua keskusteluun :D

Vierailija
653/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinällään hyvä vertaus. Kuitenkin ihmiset yleensä lopulta hyväksyvät sen että heissä itsessään on joku fyysinen vika jonka takia he eivät tule raskaaksi. Pariutumisen kohdalla taas usein ei oikein millään hyväksytä sitä ajatusta että vika voisi olla jotekin itsessä ja omissa toimintatavoissa vaan vian on pakko olla muissa, vastakkaisessa sukupuolessa, deittiäpeissä tai jossain muussa. Mutta ei itsessä.

Vierailija
654/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha...hyvin väistetty paino-ongelma pituusjargonilla.

Ei paino ole keskipiste mutta ylipaino ei ole viehättävää.

Yäk.

Lapsellisuus ei ole viehättävää. Jo se, että käytät ilmaisua "yäk", kertoo kaiken olennaisen henkisestä iästäsi. 

Vierailija
655/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mielestäni toiveet kumppanille ovat ihan niitä samoja mitä suurella osalla ihmisistä on, ero on vaan siinä, että ne muut myös löytävät sen kumppanin ihan vaan elämällä elämäänsä ja olemalla aktiivisia - kuten tässäkin ketjussa on kerrottu. Mutta mystisesti minä vaan en"

No olen itse huomannut että ihmisissä on iso ero siinä että miten helposti he ihastuvat. Osa ihastuu helposti melkein kehen tahansa suunnillen sopivan tuntuiseen ja johonkin kolahtaa vain yksi tuhannesta. Suurin osa on sitten siitä väliltä.

Mutta sinä olet ehkä vain lähempänä tuota toista ääripäätä ja siksi on aika lailla tuurista kiinni että tapaatko koskaan juuri sitä harvinaista ihmistä johon sinä voisit ihastua. Jos ihastuu joka kymmenenteen niin on luonnollisesti paljon helpompaa pariutua kun jos ihastuu yhteen tuhannesta.

Luulen myös että kyse on todennäköisyyksistä. Itsekin olen ollut melkein aina sinkku ja ihastun ihan todella harvoin. En edes pidä suurimmasta osasta miehiä ja ehkä yksi tuhannesta on sellainen jonka kanssa voisin lähteä treffeille. 

Pariutumisen todennäköisyyttä lisää myös naisen ulkonäkö. Tämä on tullut itselleni harvinaisen selväksi sen jälkeen kun laihduin lähemmäs 20 kg syöpähoitojeni aikana. Sitä ennen en juuri miehiä kiinnostanut, mutta nyt hoikkana kiinnostusta on riittänyt ja miehet käyttäytyvät huomaavaisesti, availevat ovia ja ehdottavat kahville menemistä. Ennen mulla oli pitkät hiukset ja nyt 2 cm sänki, mutta ilmeisesti se 20 kg ylipainoa merkitsi miehille niin paljon ettei ketään kiinnostanut edes tutustua.

Vierailija
656/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava ketju. Riitelyä, haukkumista, toisten arvostelua, tuomitsemista. Millaista väkeä täällä oikein kirjoittaa? Harvat fiksut kommentit hukkuvat tähän likasankoon. 

Vierailija
657/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä muulla tavalla voisin vielä aktivoitua? "

Sillä tavalla joka oikeasti edistää pariutumista. Olet varmaan jo itsekin huomannut että joka paikassa liehuminen ei vielä ole sitä aktiivisuutta jolla sen kumppanin löytää.

Itselläni oli aikanaan vähän sama ongelma. Sitten vain jotenkin tajusin että en minä ihan oikeasti ollut kuitenkaan aktiivinen. En ottanut sellaista kontaktia ihmisiin joka olisi mahdollistanut ihastumisen. Olin aina kuitenkin vähän suojaukset ylhäällä ja ajattelin liian helposti että "ei tästä mitään tule".

Sitten tein ihan tietoisen päätöksen että nyt en liikaa ajattele vaan annan miehille mahdollisuuden ja olen enemmän avoin ja vastaanottavainen. Ja ei kulunut kuin kolme kuukautta kun se elämäni mies tuli eteen. Hetken meinasi pukata taas tätä v

Onhan se monille se loogisin selitys, että on autismin kirjolla, kun ei löydä kumppania. Ihminen kuitenkin on niin monimutkainen, että ymmärtääkseen toista kunnolla, pitää osata tulkita. Ei saa ylianalysoida, eikä tehdä suoria päätelmiäkään. 

Vierailija
658/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ylipainoisellakin naisella voi olla tahdonvoimaa. Se ei vain realisoidu jääkaapin ohi kävellessä.

Vierailija
659/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentava ketju. Riitelyä, haukkumista, toisten arvostelua, tuomitsemista. Millaista väkeä täällä oikein kirjoittaa? Harvat fiksut kommentit hukkuvat tähän likasankoon. 

Suurin osa on ylikseltä tänne pesiytyneitä pikkulapsia. Huomaa hyvin viestien tasosta, kuka on yläkoululainen ja kuka aikuinen. 

Vierailija
660/1518 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Naisen ulkonäkö ja etenkin hoikkuus on miehille todella tärkeää.