Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5864)
Ihanaa vielä vajaa 2h ja sitten pääsee taas katsomaan ETA-7 jaksoa. Ohjelman suuren suosion johdosta jaksot voisi edetä esim. 2-jaksoa viikossa. Keskustelun rönsyilystä huomaa, että mielenkiinto ei riitä liian hitaasti etenevän ohjelman seuraamiseen. Monet ovat alkaneet kertoa omia elämäntarinoitaan, jopa vuosikymmenten takaa. No, jotkut saattavat tykkätä myös niitäkin lukea, mutta itse ehkä mieluimmin jollekin muulle kuin Ensitreffit alttarilla otsikon alta. Harmikseni huomasin, etten oikein jaksanut keskittyä ja siten lukea viestiä aina loppuun saakka. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Miten Elisa voi käyttäytyä kuin joku 15-vuotias vaikka on jo nelikymppinen... aikuistuis jo.
Joo, kyllä hänen pitäisi oppia tota kärkästä ulostuloa hillitsemään ja jutella enemmänkin pehmeämmällä tasolla ja tunnustella vielä että mennäänkö kaveripohjalla vai vieläkö jotain voisi tulla.
Samaa mieltä hänen kanssa joka sanoi, että taiteelliset usekn tarvii puolisokseen muun alan ihmisen. Onhan niitä taiteilijapariskuntiakin, mutta itse taiteilijana tulisin hulluksi toisen samanlaisen kanssa. Siinä olis niin paljon tunnetta samassa huushollissa ettei mikään katto olis tarpeeksi korkea. Taiteilijoissa eri aloilta on myös monesti se puoli, joka tarvii taiteensa ihailijan, vähän semmoista egosentrisyyttä. Tunnustan itsestäni
Oikeasti näitä miehiä on paljon. Siis että itse muistuttaa jotain mursua ja naisihanteena kuplapeppuinen salimissi.