Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5856)
Ei pelkkä asuminen tietenkään tee, mutta kun on kyse suunnilleen samanikäisistä, mahdollisesti samalta seudulta kotoisin olevista naisista, ei kai se nyt ole mitenkään järkyttävä uutinen, jos heissä olisi JOTAIN samankaltaista esim. tavassa pohtia asioita kameralle tai ilmaisussa (äänenkäytössä, intonaatiossa).
Ei tämä liittynyt mitenkään puolisoihin tai näiden käytökseen. Ilmeisesti sinä havainnoit ihmisistä eri asioita, enkä minä sille mitään voi.
JUU, eikä täysi erilaisuuskaan ole mikään uutinen. Uskot varmaan horoskooppeihinkin.
Vierailija kirjoitti:
JUU, eikä täysi erilaisuuskaan ole mikään uutinen. Uskot varmaan horoskooppeihinkin.
En todellakaan usko, enkä myöskään tiedä mitä ovat aiemmin mainitut "krapu-ihmiset". Uskon siihen, mitä itse näen ja kuulen. Tämä aihe osuu sinussa nyt johonkin niin herkkään kohtaan, että lienee parempi jatkaa eteenpäin muiden aiheiden parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan usko, enkä myöskään tiedä mitä ovat aiemmin mainitut "krapu-ihmiset". Uskon siihen, mitä itse näen ja kuulen. Tämä aihe osuu sinussa nyt johonkin niin herkkään kohtaan, että lienee parempi jatkaa eteenpäin muiden aiheiden parissa.
Osui minun typeryystutkaan.
Olen sanaa mieltä tämän kanssa joka joka päivä kirjoittaa: Mä en ainakaan ymmärrä, miksi Janne ei olisi tyytyväinen Katriin? Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Ainakaan Janne ei parempaa naista löydä, että jos Katri ei kelpaa, niin sitten on parempi olla yksin. Mahtava fiilis kun joku on samaa mieltä kanssani tässä ja finaalijakso tulee varmistaa tän.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä asuminen tietenkään tee, mutta kun on kyse suunnilleen samanikäisistä, mahdollisesti samalta seudulta kotoisin olevista naisista, ei kai se nyt ole mitenkään järkyttävä uutinen, jos heissä olisi JOTAIN samankaltaista esim. tavassa pohtia asioita kameralle tai ilmaisussa (äänenkäytössä, intonaatiossa).
Ei tämä liittynyt mitenkään puolisoihin tai näiden käytökseen. Ilmeisesti sinä havainnoit ihmisistä eri asioita, enkä minä sille mitään voi.
Horoskoopit määrätä tähtien asennot ja horoskooppien mukaan on helppo uusi kumppani ennustaa ja tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa kuuluu olla mielestäni varsinkin alussa onnea, iloa, hehkua, innostumista, yhteisistä hetkistä nauttimista olivatpa ne sitten mitä tahansa, toinen saa hyvälle mielelle jo pelkällä läsnäolollaan. Jannen ja Katrin suhteesta taitaa puuttua nuo kaikki, joten miksi jatkaa pidemmälle?!
Mä en ainakaan ymmärrä, miksi Janne ei olisi tyytyväinen Katriin? Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Ainakaan Janne ei parempaa naista löydä, että jos Katri ei kelpaa, niin sitten on parempi olla yksin.
Eikös vielä isopalkkainenkin :D
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaa mieltä tämän kanssa joka joka päivä kirjoittaa: Mä en ainakaan ymmärrä, miksi Janne ei olisi tyytyväinen Katriin? Katri on mukava, fiksu, turvallinen ja kivannäköinen. Ainakaan Janne ei parempaa naista löydä, että jos Katri ei kelpaa, niin sitten on parempi olla yksin. Mahtava fiilis kun joku on samaa mieltä kanssani tässä ja finaalijakso tulee varmistaa tän.
Ihastuminen ei toimi siten, että vain päätät rationaalisesti että "nyt minä muuten ihastun tuohon tyyppiin".
Janne ei nyt vaan jostain syystä koe vetoa katriin, eikä se ole kenenkään syy. Joskus asiat vaan menee noin.
Ehkä Jannen ja Katrin tarina onkin vasta alussa *wink wink*
Ensiyönä 00:01 alk. voi katsoa 7-jakson MTV Katsomosta. Saatan katsoa jo yöllä, tai sitten myöhemmin huomenna. Antakaa runsain mitoin ala-nuolia, ellette halua mun kertovan jakson tapahtumia, kun aihe vapaa palsta perjantain avautuu. 👩👨
Osasyy epäonnistuneisiin mätseihin on varmaan pieni hakijamäärä ja varsinkin mieshakijoiden määrä. Jos n. 1000 hakijaa ja heistä vaan murto-osa miehiä. Ohjelmaan ei yleensä ainakaan tahallaan oteta pahasti elämänhallintaongelmaisia. Lopulta ns. Kunnollisten potentiaalisten mieshakijoiden määrä on varmaan aika pieni. Sitten se johtaa siihen, että otetaan sarjaan pienten lasten vanhempia. Näistä miehistä poimitaan muutama ja etsitään niille sopivan oloiset naiset. Paritukset tehdään löyhin perustein, kuten jonkun yhteisen harrastuksen perusteella, joka oikeasti on niin yleinen harrastus, että kattaa 50% väestöstä. Esim. Liikunta, luonto, matkustelu... todella yleisiä.
Voisin kuvitella, ettei hakijamäärään mahdu kauheasti taiteellisia luovan alan ihmisiä ja mietin onko Matti ja Elisakin paritettu kun on nähty joku löyhä linkki luovuudessa ja iässä.
Usein näistä pareista on oikeasti aika vaikea nähdä miksi juuri heidät on paritettu.
Asiantuntijoiden pitäisi kehittyä lukemaan ihmisten energioita, ei vaan sitä mitä lukee paperilla. Esim. Miehen tulisi tuntea itsensä maskuliinisemmaksi suhteessa.
Olisi myös kiva jos avattaisi tarkemmin hakijoiden vastauksia hakuprosessissa ja niitä perusteita millä heidät on paritettu.
Vierailija kirjoitti:
Ensiyönä 00:01 alk. voi katsoa 7-jakson MTV Katsomosta. Saatan katsoa jo yöllä, tai sitten myöhemmin huomenna. Antakaa runsain mitoin ala-nuolia, ellette halua mun kertovan jakson tapahtumia, kun aihe vapaa palsta perjantain avautuu. 👩👨
Saat tulla kertomaan jo huomenna :)
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eikös sitä voi heti torsraina aamulla alkaa kommentoida 7 jakson tapahtumia täällä? Mää ainakin aion.
Vierailija kirjoitti:
Jospa Janne ei koe Katria sopivaksi. Voihan paperilla olla sopiva, mutta joku vaan tökkii ettei tunnu Katri oikealta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen ei toimi siten, että vain päätät rationaalisesti että "nyt minä muuten ihastun tuohon tyyppiin".
Janne ei nyt vaan jostain syystä koe vetoa katriin, eikä se ole kenenkään syy. Joskus asiat vaan menee noin.
Alan epäillä ettei Katrikaan tunne vetoa moiseen vätykseen ja on vain onnellinen, että kuvaukset on puolessa välissä ja saa sanoa heipat äijälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Eikös sitä voi heti torsraina aamulla alkaa kommentoida 7 jakson tapahtumia täällä? Mää ainakin aion.
Heti huomenna klo 7 voi kommentoida täällä😂
Hei te kaikki joilla hoksottimet pelaa paremmin kun mulla. Torstain alkavana yönä jakso näkyy Katsomossa, ja tietty torstai-aamusta siitä on mahdollista aloittaa keskustelu. Kiitos teille / halaukset ruudun takaa. 🤗