Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5863)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puistattava ihminen tuo Elisa. Ei ole yhtään herttainen, kova ja kylmä kuin kala.
Minusta Elisa on hauska ja olisin mielelläni hänen kaverinsa. Hän on tarkkanäköinen havainnoija, älykäs ja ajattelee ehkä vielä nopeammin kuin puhuu.
Matti on hidastempoisempi ja välillä hän jää jälkeen, eikä osaa muuta kuin hymyillä hölmösti.
Elisa ei ole laoinkaan kylmä saati kova. Näen hänessä herkän ihmisen, jolla menee pasmat sekaisin, kun ei ole käynyt selväksi onko toinen lintu vai kala. Ei voi kieltää, että Matti on vähän kuin liukas kala, josta ei saa otetta. Tai varpunen, jonka pakoetäisyys on 50 cm.
N68
Tämä nyt kuulostaa vähän siltä kuin kirjoittaja olisi o
Ohjelmassa pyritään selvittämään, onko valituista pareista toisilleen elämänkumppaneiksi parisuhteeseen.
Jos et sitä tiennyt. Elisa tekee hyvin työtä käskettyä. Toiset haahuilevat jossain varjoissa, eikä heistä ota selkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne sano, että "kattellaan" tarkoittaa, että mennään vain. Kun Katri sitten myöhemmin ehdotti tuota kylpylää, niin Janne vastasi, että "kattellaan".
Kun Janne ei sitten lähtenytkään kylpylään, niin on ihan loogista, että Katri pettyi, kun Janne ei lähtenytkään. Hänhän oli jo luvannut, että mennään vaan (kattellaan).
Minulla tulee tuosta olo, että Janne ei ole ihan rehellinen, ei ota vastuuta omista puheistaan ja tekemisistään. Ja kun Katri otraa asian puheeksi, niin Janne syyllistää Katria.
En ennusta kovin pitkää avioliittoa.
No Janne ei ole ollut kokoaikana lainkaan kiinnostunut Katrista. Näin meille käy useampien ihmisten kanssa. On aivan tavallista. Kuten Janne illallisella sanoi olisi Katrin pitänyt tuoda aamulla edille että haluaisi hänet ehdottomasti mukaan kylpylään. Tuollain
Tämä Katri kuitenkin otti vielä illallisella kylpylän esille ja valitti, kun joutui lähtemään sinne yksin. Miksi ihmeessä otti asian vielä esille. Ihme niuhottaja. Olisi aamulla sanonut, että toivoo myös Jannen lähtevän eikä, että hän voi mennä yksinkin. Kuten Janne illalla vastasi niin kyllä hän olisi lähtenyt mukaan, jos olisi tiennyt, että se on noin tärkeää
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo hanaahuone juttu ollut jo monta viikkoa sitten? Moni ilmeisesti katsoo telkkaritahtiin, mikä on ok tottakai. Ennen vaan keskusteluissa on menty ennakko jaksojen tahtiin melkeinpä ja itse kun katson ennakkoon niin olen vähän yllättynyt siitä että keskustelu pyöriikin nyt vähän siellä sun täällä. Ihan vain tällainen huomio. Onko se toinen ketju sitten ennakkoon katsojille, tietääkö joku?
Harmittaako että ihmiset luovat kokonaiskuvan henkilöistä ja suhteista koko ohjelman perusteella eivätkä unohda aiempien jaksojen törppöilyjä?
Elisa on niin voimakas kommenteissaan että itsekin pötkisin karkuun 😅 ihanat tyypit mutta eivät todellakaan sovi yhteen 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puistattava ihminen tuo Elisa. Ei ole yhtään herttainen, kova ja kylmä kuin kala.
Minusta Elisa on hauska ja olisin mielelläni hänen kaverinsa. Hän on tarkkanäköinen havainnoija, älykäs ja ajattelee ehkä vielä nopeammin kuin puhuu.
Matti on hidastempoisempi ja välillä hän jää jälkeen, eikä osaa muuta kuin hymyillä hölmösti.
Elisa ei ole laoinkaan kylmä saati kova. Näen hänessä herkän ihmisen, jolla menee pasmat sekaisin, kun ei ole käynyt selväksi onko toinen lintu vai kala. Ei voi kieltää, että Matti on vähän kuin liukas kala, josta ei saa otetta. Tai varpunen, jonka pakoetäisyys on 50 cm.
N68
Tämä nyt kuulostaa vähän siltä kuin kirjoittaja olisi o
Arvostan minäkin suorapuheisuutta ja pyrkimystä olla avoin. Kysyä ja ottaa selvää. Kummallisia hiippareita näissä ohjelmissa on ollutkin, kun on niin vaikeaa, niin vaikeaa, ilmaista itseään ja tuoda selkeästi esiin, mitä ajattelee ja missä mennään. Näköjään kommentoijat on samanlaisia pelailijoita; tärkeintä on pitää naama pokerilla ja tuntemuksensa visusti omana tietonaan. Ja kysyttäessä pahoittuu mieli. 🤦🏻🤷🏼
Jannen lapamatoisuus oli nähtävissä jo hääpäivän aamuna. Kaverinsa vaikuttivat olevan ihan eri maata, eloisia ja mukavia. Joku taisi vakuutella Jannen olevan huumorintajuinen ja Katri vaaleanpunaiset lasit päässään oli myös näkevinään potentiaalia.
Kumma kuinka tv-ruudussa kaikki näyttää niin paljon selkeämmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti, jos se on totta, että Janne ei ole kiinnostunut Katrista. Katri on kuitenkin vuotta nuorempi, mukava, fiksu, kivannäköinen, lapseton ja hyvässä isopalkkaisessa työssä. Parempaa naista Janne tuskin voi saada. Tai ainakin Katri on tasokkaampi kuin Janne.
Mäkin mietin, että todistaako tämä pari tasoteorian vääräksi vai oikeaksi. Katri on todellakin tasokkaampi kuin Janne, mutta Janne ei siitä huolimatta lämpene. Eli ei siis tasoista perusta ja sydämen voi sitten vielä vaikka paljon alemman tason daami? Vai eikö Janne tunnista ja tajua omaa tasoaa ja sitä, että nyt hänellä kävi mäihä ja sai jotain paljon parempaa, kuin tavanomaisilla markkinoilla hänellä on mahdollisuus? Tasosokeus?
Siis Janne ei ole katsonut peilistä itseään viime vuosina? Hän on itse iso lihava ja sääretkin vinot. Sitten kehtaa ylenkatsoa kaunista naista, vaikka iso hänkin on, mutta jos Janne ei tykkää isosta niin ei hän sitten tykkää itsestäänkään tai kuvittelee olevans joku adonis.
EN ymmärrä miksi Juliaa on kiusattu! Hänhän on tavattoman kaunis ja fiksu.Olisvatko kiusaajat olleet katellisia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne sano, että "kattellaan" tarkoittaa, että mennään vain. Kun Katri sitten myöhemmin ehdotti tuota kylpylää, niin Janne vastasi, että "kattellaan".
Kun Janne ei sitten lähtenytkään kylpylään, niin on ihan loogista, että Katri pettyi, kun Janne ei lähtenytkään. Hänhän oli jo luvannut, että mennään vaan (kattellaan).
Minulla tulee tuosta olo, että Janne ei ole ihan rehellinen, ei ota vastuuta omista puheistaan ja tekemisistään. Ja kun Katri otraa asian puheeksi, niin Janne syyllistää Katria.
En ennusta kovin pitkää avioliittoa.
No Janne ei ole ollut kokoaikana lainkaan kiinnostunut Katrista. Näin meille käy useampien ihmisten kanssa. On aivan tavallista. Kuten Janne illallisella sanoi olisi Katrin pitänyt tuoda aamulla edille että halua
Ymmärrän hyvin, että Katria ärsytti, itse en viihtyisi Jannen kaltaisen miehen seurassa. Itsekin tykkään olla rauhallisesti, mutta myös tehdä asioita - Jannen passiivisuus ja (piilo)negatiivisuus veisi kyllä helposti kaiken innon. Mutta miksi Katri otti asian esille illallisella, joka oli molemmille mieluista tekemistä ja olisi voinut olla heille kivaa yhteistä aikaa. Kyllähän tuollaisella kommentilla saa tunnelman kuin tunnelman helposti latistumaan. Jos halusi käsitellä asiaa vielä, joku muu hetki olisi ollut parempi. Mutta ehkä he eivät ole sopiva pari muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että Julia loukkaantuu. Itse en ole kuitenkaan koskaan liiemmin osannut loukkaantua minuun kohdistetuista ulkonäköä koskevista heitoista. Multa on jopa kysytty intiimissä tilanteessa, olenko harkinnut ottaa silikoneja, enkä loukkaantunut edes siitä vaan otin sen uteliaan ihmisen kysymyksenä. Itse olen myös sitten kohtuullisen hanakka antamaan palautetta. Eli jos miehellä alkaa vatsakumpu kasvaa, kuittaan tästä välittömästi. Jotenkin ajattelen, että kumpikin voisi tietyissä (yksilöllisissä) rajoissa pyrkiä miellyttämään toista osapuolta myös fyysisesti. Silikoneja en ota, mutta esim. hiusmalliin voin vaikuttaa, jotta kumppani olisi tyytyväinen.
Mietinkin, mikä sukupolviero tässä on...ollaanko me keski-ikäiset tökeröitä töksäyttelijöitä ja nuoret yliherkkiä? Ja voitaisko me oppia jotakin toisiltamme ikärajojen yli?
Minusta jos kommentoidaan synnynnäisiä ominaisuu
Olen samaa mieltä, että geneettisten tai pysyvien ominaisuuksien haukkuminen on rumaa. Kuten se, että viime kauden Jyrkiä haukuttiin yhtenään puutarhatontuksi, mihin muuten eivät palstan naiset juuri ollenkaan puuttuneet. Tuo mies, joka kysyi, olinko ajatellut joskus ottaa silikonirinnat, ei tarkalleen ottaen arvostellut rintojani, vaan mahdollinen arvostelu piilee rivien välissä. Vastasin, etten ole sellaista harkinnut. En siis tulkinnut kysymystä haukkumiseksi, vaan ajattelin, että on selviö, että olen pienirintainen. Se näkyy päällepäin eikä se ole mulle tabu. Ja hän nyt kysyi tällaista kysymystä, että kiinnostaako mua silikonit, sillä nehän kiinnostaa monia. Olihan se vähän tökeröä, mutta mä en nyt vain jaksanut tuosta mieltäni pahoittaa. Ei vain tullut sellainen olo silloin, että hän olisi sanonut pahuuttaan noin eikä mulla ollut erityistä syytä loukkaantua. En ole tosin ollut kiusattu ja muutenkin olen perusnätti, joten ehkä itseluottamukseni vain kestää tuollaisen. Jos mua olisi aiemmin haukuttu ja arvosteltu kovasti, tilanne ja tulkintani olisi voinut olla toinen. Pointti on, että mitä Arttu oli tarkalleen ottaen halunnut viestiä Julialle, sitä emme voi tietää. Hienotunteisuuden puute ei välttämättä ole sellainen synti, jonka vuoksi mies täytyy joukkolynkata, semminkään, kun kukaan meistä ei ole näitä kuuluisia kommentteja ollut kuuntelemassa kärpäsenä katossa. Joka tapauksessa, kommentit tuntuivat pahoille Juliasta, joten ne olivat tilanne huomioiden ilmeisen huono veto.
Vierailija kirjoitti:
Elisa on niin voimakas kommenteissaan että itsekin pötkisin karkuun 😅 ihanat tyypit mutta eivät todellakaan sovi yhteen 🙂
Molemmat kyllä niin täys törppöjä.
"Arvostan minäkin suorapuheisuutta ja pyrkimystä olla avoin. Kysyä ja ottaa selvää. Kummallisia hiippareita näissä ohjelmissa on ollutkin, kun on niin vaikeaa, niin vaikeaa, ilmaista itseään ja tuoda selkeästi esiin, mitä ajattelee ja missä mennään. Näköjään kommentoijat on samanlaisia pelailijoita; tärkeintä on pitää naama pokerilla ja tuntemuksensa visusti omana tietonaan. Ja kysyttäessä pahoittuu mieli."
Suorapuheinen voi olla myös olematta hyökkäävä tai syyttelevä. Toivoisin, että meidän välillemme kehittyisi lisää läheisyyttä olisi Elisalta riittänyt. Asiasta voi puhua myös asiallisesti.
Janne taas tosiaan saisi kertoa mitä haluaa tehdä, eikä vaan katellaan. Myös senkin, ettei romanttisia tunteita ole kehittynyt voi ilmaista ja olla silti kohtelias.
Ohjelmaa seurattuani mielessäni pyörii muutama kysymys, johon olisi kiva saada jokin vastaus.
1. Miksi, siis MIKSI Juliaa on kiusattu ULKONÄKÖNSÄ vuoksi?? En voi mitenkään käsittää? Kyseessä on mielestäni keskivertoa kauniimpi nainen, joten tuo tuntuu itsestäni asialta, joka menee kirkkaasti yli ymmärrykseni.
2. Miksi, siis MIKSI Arttu on valittu mukaan ohjelmaan? Omituinen niljake, josta ei saa selvää, onko lintu vai kala. Kuuluu samaan sarjaan Oskarin Heidin, Rosan, Heidin Mikon ja muiden sankareiden joukkoon,joita ei olisi koskaan pitänyt valita mukaan.
3. Miksi, siis MIKSI Matti on sinkku? Luulisi naisia löytyvän ilman ohjelmaakin, viimeistään tämän ohjelman jälkeen on jono halukkaista oven takana.
Matti on niin lälly, että itselläkin alkaisi keittää. Kun ei mitään toimintaa, ryhdikkyyttä, suoria sanoja. Vetelehtii vain ja hymyilee typerästi.. Toisaalta, jos Elisa ei ole haluttava, eihän sille mitään voi. Sanoisi vain suoraan, että nyt ei natsaa, ainakaan vielä.
Elisa olisi tarvinnut kunnon könsikkään.
Onkohan Matissa demiseksuaalin piirteitä. Siinä ei siis mitään pahaa. Demiseksuaalin määritelmä: "Demiseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, jossa seksuaalinen kiinnostus edellyttää kokonaisvaltaista tunnetasoa toista ihmistä kohtaan."
Vierailija kirjoitti:
Ihan hullua viikossa noin suuttua. Varmaa suurin osa parisuhteista on sellasia ettei viikossa seksiä ole harrastettu. Mies on ollu porealtaassa ihan vieressä mutta toki voisi ottaa kädestä kiinni ja sellaista pientä lämpimää lähestymistä olla. Elisa kaipaa kuitenki läpytystä peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo hanaahuone juttu ollut jo monta viikkoa sitten? Moni ilmeisesti katsoo telkkaritahtiin, mikä on ok tottakai. Ennen vaan keskusteluissa on menty ennakko jaksojen tahtiin melkeinpä ja itse kun katson ennakkoon niin olen vähän yllättynyt siitä että keskustelu pyöriikin nyt vähän siellä sun täällä. Ihan vain tällainen huomio. Onko se toinen ketju sitten ennakkoon katsojille, tietääkö joku?
Harmittaako että ihmiset luovat kokonaiskuvan henkilöistä ja suhteista koko ohjelman perusteella eivätkä unohda aiempien jaksojen törppöilyjä?
Halusi vaan tuoda esille, että hänellä on maksullinen kanava.
Vierailija kirjoitti:
Matti on niin lälly, että itselläkin alkaisi keittää. Kun ei mitään toimintaa, ryhdikkyyttä, suoria sanoja. Vetelehtii vain ja hymyilee typerästi.. Toisaalta, jos Elisa ei ole haluttava, eihän sille mitään voi. Sanoisi vain suoraan, että nyt ei natsaa, ainakaan vielä.
Elisa olisi tarvinnut kunnon könsikkään.
Makunsa kullakin. Olen nainen ja jos Elisan tavoin käyttäytyvä ja kiroileva mies oli ollut minulla vastassa hääpäivänä, niin turn off olisi iskenyt päälle jo silloin. 😅 Kiteytettynä: Matti on ensisijaisesti herkkä taitelijasielu, Elisa räväkkä nainen. Lisäksi Elisan (perusteeton) hyökkäävyys vieläpä näin alkuvaiheessa ajaa Matin kauemmaksi itsestään. Mitenhän tuota solmua nyt saadaan auki.
Vierailija kirjoitti:
Jos Arttu ei halua 'miesmäistä' ja 'harteikasta' naista niin miksi tuli edes koko ohjelmaan? Vai odottiko hän jotain laihaa ja pikkuista naikkosta joka ajattelee vain omaa takamustaan ja irtoripsiään. Kyllähän noita bimboja löytyy vaikka millä mitalla.
Eiköhän ohjelman idea ole, että antaessaan ulkopuolisten valita ohjelmaan hakeutuvalle, vaihtoehdoista sopivin kumppani. En tietenkään tiedä, onko runsaan alkuprofiloinnin materiaalin joukossa kohta -mitkä ovat omat en hyväksy ollenkaan tulevassa puolisossani osio-. Innokkaasti hyväksytyksi haluava, saattaa antaa jopa virheellistä tietoa, jotta pääsisi mukaan ainutlaatuiseen tv-seikkailuun. Voisi jopa verrata ottaa riskin kokeilla (elokuvista tuttua yhden panoksen rulettia.) Fiksuimmat osallistujat ovat olleet ne jotka eivät lähde ohjelmassa nolaamaan valittua kumppania. Pyrkivät ottamaan valitun kumppanin sellaisena mitä hän on. Mikäli yhteinen sävel puuttuu, siitä kerrotaan. Parhaissa tilanteissa pari saattaa jäädä, jopa yhteyttä pitäväksi ystäväksi. Ikävimmiksi ovat jääneet ne jotka heti alusta alkaen kuvittelevat onnistuvansa muuttamaan valitun kumppanin ihan toiseksi persoonaksi. Kun lähes mikään ei vastaa sitä mitä tilasi. Se jos mikä on jo henkistä väkivaltaa. Tämänkaltaisiin yrityksiin olettaisi, että ammattilaiset eli asiantuntijat puuttuisivat heti alkuunsa. Mielestäni kenenkään osallistujan minäkuvaa ei saisi vaurioittaa esim. vähättelemällä ongelmaa. 🙊
Toivottavasti Julia saa riittävästi keskusteluapua tämän ohjelman teon jälkeen. Varmasti traumaattista, kun on lapsuudessa ja teininä ollut ulkonäköön kohdistuvan kiusaamisen kohteena ja nyt yllättäen joku, käytännössä tuntematon, mies laukoo ulkonäöstä käsittämättömiä kommentteja telkkarisarjan teon aikana. 35v. mies käyttäytyy noin ja vieläpä isäksi tullut, huh. Kaukana aikuisesta, fiksusta miehestä. Julia kommentoinut liittyen epävarmuuksiensa käsittelyyn vuosien aikana. Toivottavasti on henkisesti nykyään vahva eikä Arttu pääse liikaa ihon alle ja rikkomaan jo tehtyä työtä. Ikävää katsottavaa tällainen. </3