Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6714)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia on mielenkiintoinen persoona. Esittelyssä ja alkujaksoissa otti useampaan kertaan itse puheeksi ammattinsa ja kehonsa "miehisyyden". Itse oli toivonut pitkää miestä ettei hänelle tulisi kompleksia omasta rotevuudestaan. Häissä korosti ammattiaan "vihkivalassa". Artulle kertoi kaikki edellisetkin ammattinsa, nykyisen lisäksi. Ristiriitaista siihen nähden, että loukkaantuu toisen puhuessa samoista asioista. Tuskin kukaan kiinnittäisi asioihin yhtään huomiota, jos Julia ei itse nostaisi tiettyjä asioita puheeksi tasaisin väliajoin.
Mikä se Julian ammatti on? Entäs muiden? Matin ammatista on kuultu mutta entäs toisten ammatit? Opiskelu ei ole ammatti vaan haluan kuulla mitä ovat työkseen ja elääkseen tehneet. Varmaan moni muu haluaa.
Ehkä kannattaisi katsoa tätä ohjelmaa niin selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, miksi Janne ei olisi ihastunut tai ainakin kiinnostunut Katrista? Katri on mukava, fiksu ja kivannäköinen ja kohtelee Jannea hyvin. Minun mielestäni sen pitäisi riittää Jannelle. Parempaa naista kuin Katri Janne tuskin löytää.
Ei ihastumista ja tunteita voi pakottaa järjellä. Tällä vuosituhannella ei ole enää pakko olla parisuhteessa taloudellisten tms. syiden vuoksi.
Ehkä kuitenkin joskus kannattaa tyytyä sellaiseenkin kumppaniin, joka ei täytä ihan kaikkia kriteereitä ja tarpeita.
Joo, mutta kaikki kriteerit ja tarpeet eivät ole saman arvoisia. Pitää olla myös joku motivaatio miksi tehdä kompromisseja. Katrilla ja Jannella on aika erilaiset elämäntyylit ja voi olla että niiden sovittamisessa on sen verran iso työ ettei kumpikaan ole valmis joustamaan niin paljon. Ei se mitään mahdotonta ole, aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota kylpylä jankkaamista. Ei minukaan mies halua kylpylään. En tosin minäkään enää. Kaikki eivät vaan halua samaa asiaa. Kyllä sen voi sanoa vaikka olisi miten tuore suhde.
Outoa haluta mennä lillumaan e-colibakteereita vilisevään paskaveteen.
Mikä ihme saa ihmiset luulemaan, että siellä kylpylässä paskavedessä lillutaan? Kyllä ne pystytään nykykonstein pitämään puhtaina.
Jotkut jopa juo Päijänteen vettä. Mitäs siihen sanot.
Ei ainakaan viime kesänä ollut puhdasta vettä Vantaalla kun ulostebakteereista tuli mahavaivoja (=hel
Se että roiskii vähän vettä rituaalinomaisesti naamalleen ei ole mitään peseytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet varmaan haluavatkin sporttisen (=hoikan) naisen, mutta eivät ymmärrä miten paljon sporttivartalon ylläpitoon kuluu aikaa. Aivan hemmetisti. Joka päivä jotain liikuntaa, kuntosalia, hölkkää, crossfittiä jne. Pitäisi hitaammankin tajuta, että silloin ihmisen pitää lähtökohtaisesti olla aktiivinen, kurinalainen ja ahkera, ja miettiä onko itse vastaavanlainen puurtaja.
Pöh. Kun puhut hoikasta, niin siihen ei tarvitse käyttää sekuntiakaan aikaa.
Pelkkään hoikkuuteen ei tosiaan kulu sekuntiakaan (ainakaan itselläni), mutta sporttivartaloon varmasti kyllä.
No en tiedä. Esim. parikymppiselllä tyttärelläni on luontaisesti sporttinen vartalo vaikkei harrasta liikuntaa. Häntä luullaan usein urhrlijaksi. On siis hyvin hoikka, timmi ja lihaksikaskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden nk. asiantuntijoiden pitäisi omasta mielestäni tarkkailla jo pelkästään puheen intonaatiota ja ihmisen tapaa elehtiä ja olla, kasvojen ilmeiden vaihtelua ja katsetta. Reaktionopeutta. Hyvin samalla tavalla olevat tyypit yleensä pitävät tästä saman tasoisesta kommunikaatiosta ja reagoinnista. Katrin ja Jannen ilmehtiminen on ollut alusta asti täysin selvästi AIVAN erilaista. Enkä tarvii alan koulutusta tähän sanoakseni näin. Johan tällaset perusseikat näkyy heti yksilöhaastatteluissa.
Oli hän hieman rempseänpi äijien kokoontumisessa mutta muuttui entistä apaattisemmaksi morsiamen kanssa. Introvertistä menee loputkin mehut ja he väsyvät kun joutuvat koko ajan kuuntelemaan erittäin ekstroverttiä.
Minä olen introverteistä introvertein, mutta kyllä minä jaksaisin yhden kiinnostavan ihmisen kanssa olla vaikka kuinka. Introverttinä pitää sanoa, että yksi ihminen ei minua ainakaan niinkään väsytä, vaan se väsyttää ja vie energiaa, jos ihmisiä on paljon kerralla ympärrillä.
Ja jos on niin introvertti, ettei paria päivää kestä kenenkään seuraa, niin kannattaako tälläiseen ohjelmaan lähteä mukaan?
Ei kai se nyt jo seuraavana päivänä voinut olla noin väsynyt, kun lähtivät reissuus, että jaksoi vaan äkäillä? Aikuinen mies.
Muutama päivä pitää jaksaa skarpata.
Minä olen ehkä ambivertti nykyisin ja sanoisin kyllä että yksikin ihminen voi väsyttää. Ihan omasta kokemuksesta tiedän että jatkuva höpöttely jne vaikka sitten olisikin kovin hyväntahtoista, voi tuntua raskaalta, jos et oikein pidä ihmisestä. En oikein usko että Janne on kauhean tarkkaan miettinyt kokonaisuutta etukäteen, mutta luulen että hän ei ole tajunnut ettei vetäytymishetkiä tule.
Mutta joo, Janne voisi ehkä puhua asiasta avoimesti ja sanoa, että oon intro, voisinko saada olla rauhassa vähän aikaa? Katri ehkä ymmärtäisi jos hänelle vain nätisti selittäisi. Se voisi oikeasti ratkaista ongelman, Katrihan on menevä nainen ja keksii varmasti puuhaa itsekin, jos tietää että Janne tarvitsee vain omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Janne ei tee kyllä hyvää vaikutusta katsojiin, että voi olla ohjelman jälkeen hiljaista, että hänet joku nainen huolisi. Ihan hirveä kiviriippa. Ja siis tuo lätkäfanitus kertoo, että korvien välissä ei ole mitään, ja kaksi lasta ja koira tulee mukana, niin paljon tarvitaan hyvää tahtoa keksiä miksi joku haluaisi hänet.
Kuule, kyllä tuollaiselle perusiskälle on ottajia. Varmaan ihan kelpo mies, mutta turhan rauhallinen Katrille. Pitää huolta lapsista jne. Aika monet naisetkin ovat sohvaperunoita ja monet näistä tykkäävät lätkästä. Kyllä siitä ryhmästä Jannelle ottajia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne ei tee kyllä hyvää vaikutusta katsojiin, että voi olla ohjelman jälkeen hiljaista, että hänet joku nainen huolisi. Ihan hirveä kiviriippa. Ja siis tuo lätkäfanitus kertoo, että korvien välissä ei ole mitään, ja kaksi lasta ja koira tulee mukana, niin paljon tarvitaan hyvää tahtoa keksiä miksi joku haluaisi hänet.
Kuule, kyllä tuollaiselle perusiskälle on ottajia. Varmaan ihan kelpo mies, mutta turhan rauhallinen Katrille. Pitää huolta lapsista jne. Aika monet naisetkin ovat sohvaperunoita ja monet näistä tykkäävät lätkästä. Kyllä siitä ryhmästä Jannelle ottajia löytyy.
Totta. Asiantuntijoiden olisi pitänyt valita Jannelle joku kotihiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Asiantuntijoiden olisi pitänyt valita Jannelle joku kotihiiri.
Jep, Olisivat tyytyväisinä köllötelleet sohvalla katsomassa lätkää. Joskus tehneet jotain kun inspis iskee.
Vierailija kirjoitti:
Katri ja Janne on molemmat hyviä tyyppejä. Janne ei ole vielä välttämättä yli erostaan.
Olen itse introvertti ja aamu-uninen nainen ja en tykkää kylpylöistä/uimahalleista. Ne ei ole rentouttavia, haisee kloorilta, kauhea häly, tuntuu epähygieenisiltä, ei millään tavalla rentouttavia paikkoja. Ymmärrän siis Jannea tuossa asiassa, mutta ymmärrän myös Katria, että varmasti raskasta vtä toista perässä kun molemmilla ihan eri mieltymykset.
Fiksumpi kaveri olisi kieltäytynyt sanomalla tuoreelle morsiamelle, että "en välttämättä haluaisi kylpylään mennä, mutta kiinnostaisiko sinua esim. Xxx.
Ollaan kuitenkin häämatkalla...
Ja mitähän tuo Jannen aamu-unisuus tarkoittaa? Nukkuuko johonkin kymmeneen asti ja on sen jälkeen vielä äreä?
Minäkin olen sitä mieltä että harmitukset pitäisi käsitellä ihan sillä hetkellä kun joku asia nousee esiin. Mutta miten vaikka tosi aamuäreän ihmisen kanssa käsittelet aamulla jonku asian. Voi oikeesti olla turha yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri ja Janne on molemmat hyviä tyyppejä. Janne ei ole vielä välttämättä yli erostaan.
Olen itse introvertti ja aamu-uninen nainen ja en tykkää kylpylöistä/uimahalleista. Ne ei ole rentouttavia, haisee kloorilta, kauhea häly, tuntuu epähygieenisiltä, ei millään tavalla rentouttavia paikkoja. Ymmärrän siis Jannea tuossa asiassa, mutta ymmärrän myös Katria, että varmasti raskasta vtä toista perässä kun molemmilla ihan eri mieltymykset.
Fiksumpi kaveri olisi kieltäytynyt sanomalla tuoreelle morsiamelle, että "en välttämättä haluaisi kylpylään mennä, mutta kiinnostaisiko sinua esim. Xxx.
Ja mitähän tuo Jannen aamu-unisuus tarkoittaa? Nukkuuko johonkin kymmeneen asti ja on sen jälkeen vielä äreä?
Toki, tässä kohtaa molemmat mokasivat, koska yhtä lailla Katri olisi voinut sanoa että olisi kiva tehdä jotain kanssasi, keksitäänkö jotain muuta? Mutta nämä eivät sitä osaa tehdä koska eivät tunne toisiaan ja suhtautuvat jo tässä vaiheessa vähän varauksella.
Muakin kiinnostaisi tietää mitä se aamu-unisuus käytännössä on. Onko Janne yökukkuja vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla voi olla epävarmuuksia omasta kropasta niin ei siksikään halua mennä uuden kumppanin kanssa kylpylään. Ihan ymmärrettävää minusta.
Miltä näyttää ihminen, joka on noussut väärällä jalalla, niellyt sitruunan, ja saanut naamansa näkkärille?
Ohjelman katsomalla selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden nk. asiantuntijoiden pitäisi omasta mielestäni tarkkailla jo pelkästään puheen intonaatiota ja ihmisen tapaa elehtiä ja olla, kasvojen ilmeiden vaihtelua ja katsetta. Reaktionopeutta. Hyvin samalla tavalla olevat tyypit yleensä pitävät tästä saman tasoisesta kommunikaatiosta ja reagoinnista. Katrin ja Jannen ilmehtiminen on ollut alusta asti täysin selvästi AIVAN erilaista. Enkä tarvii alan koulutusta tähän sanoakseni näin. Johan tällaset perusseikat näkyy heti yksilöhaastatteluissa.
Oli hän hieman rempseänpi äijien kokoontumisessa mutta muuttui entistä apaattisemmaksi morsiamen kanssa. Introvertistä menee loputkin mehut ja he väsyvät kun joutuvat koko ajan kuuntelemaan erittäin ekstroverttiä.
Minä olen introverteistä i
Pitääkö Katrille selittää, että tarvitsee omaa aikaa. Fiksu kyllä ymmärtäisi sen ihan itse
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen sitä mieltä että harmitukset pitäisi käsitellä ihan sillä hetkellä kun joku asia nousee esiin. Mutta miten vaikka tosi aamuäreän ihmisen kanssa käsittelet aamulla jonku asian. Voi oikeesti olla turha yrittää.
Juu, ei kriisejä käsitellä silloin, tilanne on päällä ja ainakin toinen jo valmiiksi ylikuormittunut.
Vaan sitten, kun on saanut rauhoittua ja levätä. Ja saanut ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen introverteistä i
Ei kaikki, varsinkaan miehet, osaa itsereflektoida ja tiedosta olevansa introvertteja. Junttimiesten ego on niin suuri, että heidän tapansa olla on normi/standardi. Siitä poikkeavat tavat ovat vääriä ja huonoja, no-no. Eivät he osaa ainakaan arvostaa erilaisuutta, tuskin sietää.
Jannesta tulee mieleen eräs tuttava, joka katsoo maailmaa periaatteidensa läpi, eli hän on tällainen "salaattia en syö" -ihminen. Hän on niin tapojensa orja, että ei vain pysty heittäytymään mihinkään uuteen ja tuntemattomaan.
Salaattia en syö.
Sähköautot on huonoja.
Kaljaa sen olla pitää - ei mitään viinejä.
Ainakaan en polkupyöräile, jos on auto.
Minä olen tällainen möllykkä, enkä aio tehdä asialle mitään, vaikka pienikin muutos parantaisi henkistä hyvinvointia.
Voi olla, että kuvaa hieman persujen ajatusmaailmaa.
Tämä on Ensitreffit alttarilla, ei Yksin erämaassa.
Lähtökohtaisesti voisi ajatella, että pystyy muutaman päivän lomailemaan morsiamensa kanssa, jos on ohjelmaan halunnut osallistua.
Juulia on mielensä pahoittaja-tyyppiä. Arttu on söpö, mutta riski.
Matti ei ole herkkä, vaan vetelä ja ryhditön.
Mikolle lisää habaa, ettei Iinan tarvi halata kukkakeppiä.
Katri on aivan liian iso joka suuntaan.
Iina on opetellut vuorosanat ja äänensävyt ulkoa. On hajuton ja mauton.
Sinänsä on ihan ymmärrettävää, että Arttu ei itse voi muuttaa, mutta käytännössä suhde kaukana asuvan kanssa ei oikein tuossa kuviossa ole realistinen. Imatra on sellainen kaupunki, että sieltä on varmaan aika mahdoton löytää mitään kiinnostavaa työtä - esim. jos itse tapaisin Imatralla asuvan miehen, en todellakaan voisi muuttaa hänen luokseen. Minun alani töitä ei siellä ole, enkä olisi halukas tyytymään johonkin kaupunkassan duuniin miehen takia. Se olisi liian iso uhraus ja käytännössä oman elämäni hukkaan heittämistä. Kun perheellisenä etsii kumppania pikkupaikkakunnalta, on mahdollisuudet vähissä - käytännössä ne mahikset ovat sen pikkupaikkakunnan tarjonta ja ehkä korkeintaan naapurikylien siihen lisäksi.