Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7594)
Julia muuten ainoana pyörittelee jo koko hääjakson sormusta. Onkohan sitoutuminen alkanut ahdistaa jo pelkkänä ajatuksena edes ennen Arttuun tutustumista.
Katri ilmaisi suoraan pettymyksensä siihen, että hänet on naitettu yhteen ihmisen kanssa, joka ei halua viettää aikaa hänen kanssaan. Miten hän olisi voinut sen sanoa ennen kuin ilmeni, ettei mies halua viettää hänen kanssaan aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Katri ilmaisi suoraan pettymyksensä siihen, että hänet on naitettu yhteen ihmisen kanssa, joka ei halua viettää aikaa hänen kanssaan. Miten hän olisi voinut sen sanoa ennen kuin ilmeni, ettei mies halua viettää hänen kanssaan aikaa.
Mistähän jaksosta sinä oikein puhut? Vaiko ihan vaan omasta päästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Julia muuten ainoana pyörittelee jo koko hääjakson sormusta. Onkohan sitoutuminen alkanut ahdistaa jo pelkkänä ajatuksena edes ennen Arttuun tutustumista.
Tai sitten vaan ei ole tottunut käyttämään sormusta. 🙄
Kyllähän sen pitäminen eroaa paljonkin muista koruista, siis ihan fyysisen tuntemuksen perusteella ilman minkäänlaisia ahdistuksia tms.
Kuulostaa nyt siltä, että sinä projisoit omaa ahdistustasi muihin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä niin kaukaa haettu että ihme kun jaksoit kantaa tänne asti.
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää teiltä, jotka pyritte torpedoimaan yhden osallistujan omat kokemat ja tunteet. Olkaa onnellisia siellä omassa kuplassanne, jos kerran kaikki on hyvin. Teille ei ole mikään ulkopuolinen asiantuntijaryhmä ole valinnut kumppania. Eikä ilmeisesti kukaan etsinyt teille sopivaa, mahdollisesti heikosta vähäisestä tarjolla olevasta porukasta. Vaikka pakko todeta näin jälkikäteen, että ainakin Julian ja Artun kohdalla menivät metsään, eksyivät ja päätyivät harhapolulle. Näytti jo pahalta, että jäävätkö he sinne harhaan. Olen kuvitellut, mikäli osallistuja tuntee olevansa ahdistavassa tilanteessa, häntä autetaan, eikä sellainen ole auttamista, mikäli koetut vähättelyt, alentamisyritykset mitätöidään väärinkäsitykseksi. Pahoittelen mielipidettäni, muistan kuinka innoissanne olitte kun aloitte esitellä mitkä osallistujat olitte saaneet yhdistettyä mielestänne keskenään sopivimmiksi. &n
Ainakaan tämän päivän jaksossa Arttu ei
näyttäytynyt kuin ihastuneelta, ei hirviöltä. Miksi Arttua leimataan täällä? Ehkä Julia ei vain ollut valmis tähän, tuli vääränlainen puoliso jolla on lapsia ja sitten mielenhallintaan haasteita. Ei se ole niin helppo olla monta päivää putkeen toisen ihmisen kanssa ja tuntemattoman kanssa voi tulla väärinymmärryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän jaksosta sinä oikein puhut? Vaiko ihan vaan omasta päästäsi?
Olisiko jakso numero neljä? Katri puhui Jannen kanssa kylpyläasiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla joku mainitsi, ettei suuttuisi, jos miehensä sanoisi hänelle, että tummempi tukka olisi parempi. Mutta tässä onkin se ero, että sinä tunnet miehesi ja mies tuntee sinut. Ootte ehkä olleet vuosikymmeniä yhdessä.
Nyt on kyse vieraista ihmisitä ja jos toinen alkaa kättelyssä opastamaan sinua ulkonäköasioissa, niin tuleeko siitä loppua koskaan????
Ja kuka edes on niin juntti, että alkaa vieraan ihmisen ulkonäköä kommentoimaan negatiivisessa sävyssä, varsinkin , jos pitäisi muka hurmata tuo ihminen tai ainakin saada hänet kiinnostumaan sinusta???
Jos joku mies tulis mulle sanomaan, että olen miesmäinen, niin käskisin hänen painua mäkeen. Ei tarvii katella, jos kerran olen niin kamala :D
Miesmäinen nainen tarkoittaa samaa, kuin se, että nainen ei ole ollenkaan viehkeä tuon katsojan silmissä, vaan hirveä ja ruma ja romuluinen matami. Mitään positiivis
Olisikohan tuo miesmäiseksi kutsuminen johtunut siitä, että odotuksissa oli joku ehkäpä sairaanhoitaja ja nyt paritettiin eräänlainen auton korjaaja tuulilasien vaihtaja kanssa
Vierailija kirjoitti:
Mää luulen, että Janne ei ole oikeasti ihan niin paha kuin miltä nyt nähdyn perusteella vaikuttaa. Hän ei selvästikään tykkää olla kuvattavana tai huomion keskipisteenä, mutta jostain syystä on silti tuonne ohjelmaan päätynyt.
Tässä täytyy tietää ja tunnistaa vähän sitä miehen mallia ja tunteiden ilmaisua (ilmaisemattomuutta), mikä vallitsee siellä, mistä Janne on kotoisin. Lisäksi Janne on ehkä luonteeltaan liian kirjaimellisesti sellainen "oma ittensä", eikä näe tarpeelliseksi teeskennellä mitään muuta. Hän on wysiwyg 🤭
Tsemppiä Katrille ja Jannelle. Toivottavasti piditte homman siistinä, vaikka ette olisi yhdessä jatkaneetkaan.
Ei kun tietäminen, tunnistaminen ja yliymmärtäminen on nimenomaan monen helmasynti. "Hän nyt vain on sellainen." "Ei hän sitä tarkoita." "Hänen isänsäkin oli sellainen." "Hän on varmaan nepsy." "Hänen kotiseudullaan ollaan sellaisia." "Häntä vain jännittää." "Hän välittää niin paljon, että toimii siksi noin." "Hän oli vain väsynyt, nälkäinen, stressaantunut..." "Muut eivät vain ymmärrä häntä kuten minä." "Minä vaadin tässä nyt liikoja." "Hän luottaa minuun niin, että uskaltaa olla oma itsensä." "Ei hän sentään vaaraksi ole."
Vaikka näistä yhtään mikään ei oikeuta huonoa käytöstä. Ei edes vain vähän huonoa. Kyllä se on aina virhe, mikä pitää osata itse kohdata ja myöntää. Eikä lisätä anteeksi-sanan perään sanaa "jos".
Vierailija kirjoitti:
Aivan selvästi. Iina ja Julia on kuin yö ja päivä kuullessaan itseään kutsuttavan vaimoksi. Iina on innoissaan ja Julia suorastaan hätkähtää, että eihän hänestä niin voi sanoa. Sormus olisi ihan varmasti ahdistanut Juliaa oli se pari sitten kuka tahansa. Mikosta, Jannesta ja Matistakin olisi aivan varmasti löytänyt valittamista ja ahdistumisen aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noniin nyt pääsee kommentoimaan kun sain uusimman ilmais jakson katottua. Siis huhhuh toi janne on kyllä.. siis ihmettelen et Katri on jaksanu sitä noinkin hyvin. Ihme khyrpä ottas kokoajan ja siis niin flegmaattinen äijä et huh. Katrilla sentään on luonnetta ja tekemisen meininkiä ja on täysillä mukana. Katri ansaitsee kyl parempaa.. kuka haluu tollasen Jannen kaltaisen äijän? Kysyn vaan. Yrittäisi edes! Sporttinen :D juu onhan se sporttista kattoo lätkämatsia kotisohvalta.
ja sit toi arttu. Siin on jotain tosi outoo.. ihan ku semmonen kuori vaa joka puhuu semmosia ulkoaopeteltuja korulauseita jotenki tästä äijästä ei saa mitään otetta
mut Matti.. Matti on aika ihana.. <3
Joo apua tota Jannea. Kun Katri nostaa esiin että Janne on ollut nihkeä, ollaankin jännästi kohta sen äärellä, kuinka
Paremminkin siitä, että tuon kaltainen henkilö kääntää kaiken palautteen bumerangina poispäin itsestään. Tuplarasittavaa: ensin ollaan ikäviä ja perseisiä ja kun toinen siitä lopulta kommentoi, syytetään toista väärään aikaan annetusta palautteesta.
Toivottavasti Katri ei jää tuhlaamaan elämäänsä miehen kanssa, jolle mikään ei ole oikein hyvä ja se harvinainen positiivinen kommentti tulee ulos vain väkisin ja vaivalloisesti päkistämällä.
Arttuhan on aika "poikamainen" rimpula.. itteeki häiritsis, jos olisin jopa tavallisena naisena "maskuliinisempi" kuin mieheni ..
Vierailija kirjoitti:
Nelosjaksosta:
Katri on kyllä kumman joustava, jos minä joutuisin olemaan sellaisen seurassa, joka aina vastatessa töykeästi huokailee raskaasti ja vastaa tympääntyneesti, niin kyllä minä kysyisin, että mikä niin huokailuttaa, turhauttaako jokin vai oletkin pettynyt jostain. Jannella toki ei olisi pokkaa vastata asiallisesti, mistä kiikastaa. Veikkaan, että Janne ei varmaan kauheasti puhu Katrille, että Katri joutuu yksin keskusteluja kannattelemaan. Minullekin tulee Jannesta mieleen Kolmiodraaman Sami.
Vuorokaudenrytmistä, ilta- ja yöihmiset joutuvat yleensä matkaillessa vähän joustamaan siitä omasta rytmistä ihan käytännön pakostakin. ''Mä olen väsynyt'' -puputuksesta, noilla kaikilla on varmasti ollut aikaa nukkua univelkoja pois ja ottaa rennommin, ennen kuin tuo enskariprosessi alkaa. Jos Janne haluaisi sekä nukkua että tehdä jotain, niin se olisi voinut edellisenä päivänä sopia kellonajoista. Katrin ehdottaessa jotain seuraav
Mä en jaksanut edes lukea tätä kommenttia, mutta ei hyvää päivää! Tyypillinen minäminäminä-ihminen siellä kommentoimassa, "koska minä ajattelen näin ja teen näin, niin asia on näin aina ja ikuisesti joka tilanteessa! Vain minä olen oikeassa ja minun tulkintani ja johtopäätökseni ovat niitä oikeita, ei kiinnosta toisten näkökulmat pätkän vertaa".
Katri EI ole joustava. Katrin OLISI PITÄNYT KYSYÄ juuri noita kysymyksiä, joita esitit. Mutta ei, ei, minäminäminä- ihmisenä Katri veti olettamuksella vain omat johtopäätöksensä (jotka ovat tietysti aina oikeat ja virheettömät, koska kyllähän tällaisia ihmiset tietävät kaikesta kaiken, myös siitä toisesta vieraasta ihmisestä 🙄).
Jos ja kun ihminen on introvertti, joka kaipaa ja TARVITSEE palautuakseen sitä omaa aikaa ja tilaa, niin ei ole mikään ihme, että vieraan ihmisen jatkuva läsnäolo ja tarvitsevuus väsyttää. Se on aivan normaalia. Eihän nuo ihmiset tunnen toisiaan, herran jestas! Pitäkää tämä mielessänne, ei ole kyse mistään normaalista häämatkasta tutun kumppanin kanssa ja kahden kesken eli ilman kameroita ja ylimääräistä porukkaa ympärillä.
Ja misyä helvetistä SINÄ muka tiedän, että olisi ollut aikaa nukkua univelkoja pois????!!!! KAIKKIHAN nuo sanoivat, että VÄHILLÄ UNILLA ON MENTY. Nyt oikeasti kaiva sen naama sieltä pepustasi pois ja katso välillä omaa nenääsi pitemmälle, mamma kaikkiluuleva.
Ja mikä kaikkiLUULEVA tuo "miehen sanoma ei" muka on olevinaan. Idiootti. Olisit edes katsonut sen jakson, niin tietäisit mitä Janne sillä katsellaan kommentilla tarkoitti, sillä HÄNHÄN SELITTI SEN siinä jakossa. Oletko tyhmä, välinpitämätön vai edelleenkin pää omassa perseessäsi kulkeva?
Taitaa olla rouva Minäitte-Katri siellä kommentoimassa. Kuulostaa ihan siltä. Opettele kommunikoimaan, ihminen! Sylettää tuommoiset minäminäminäminä-tyypit, jotka ei mitään muuta näe kuin itsensä, ja joita joutuu sietämään jo ihan riittämiin ja ylikin työmaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää luulen, että Janne ei ole oikeasti ihan niin paha kuin miltä nyt nähdyn perusteella vaikuttaa. Hän ei selvästikään tykkää olla kuvattavana tai huomion keskipisteenä, mutta jostain syystä on silti tuonne ohjelmaan päätynyt.
Tässä täytyy tietää ja tunnistaa vähän sitä miehen mallia ja tunteiden ilmaisua (ilmaisemattomuutta), mikä vallitsee siellä, mistä Janne on kotoisin. Lisäksi Janne on ehkä luonteeltaan liian kirjaimellisesti sellainen "oma ittensä", eikä näe tarpeelliseksi teeskennellä mitään muuta. Hän on wysiwyg 🤭
Tsemppiä Katrille ja Jannelle. Toivottavasti piditte homman siistinä, vaikka ette olisi yhdessä jatkaneetkaan.
Ei kun tietäminen, tunnistaminen ja yliymmärtäminen on nimenomaan monen helmasynti. "Hän nyt vain on sellainen." "Ei hän sitä tarkoita." "Hänen isänsäkin oli sellainen." "Hän on varmaan nepsy." "Hänen kotiseud
Sinä liität nyt tuon parin tilanteeseen paljon sellaista mitä siinä ei ole. Opettele erottamaan asioita toisistaan.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika säälittävää teiltä, jotka pyritte torpedoimaan yhden osallistujan omat kokemat ja tunteet. Olkaa onnellisia siellä omassa kuplassanne, jos kerran kaikki on hyvin. Teille ei ole mikään ulkopuolinen asiantuntijaryhmä ole valinnut kumppania. Eikä ilmeisesti kukaan etsinyt teille sopivaa, mahdollisesti heikosta vähäisestä tarjolla olevasta porukasta. Vaikka pakko todeta näin jälkikäteen, että ainakin Julian ja Artun kohdalla menivät metsään, eksyivät ja päätyivät harhapolulle. Näytti jo pahalta, että jäävätkö he sinne harhaan. Olen kuvitellut, mikäli osallistuja tuntee olevansa ahdistavassa tilanteessa, häntä autetaan, eikä sellainen ole auttamista, mikäli koetut vähättelyt, alentamisyritykset mitätöidään väärinkäsitykseksi. Pahoittelen mielipidettäni, muistan kuinka innoissanne olitte kun aloitte esitellä mitkä osallistujat olitte saaneet yh
Varmasti on ihastunut tai ainakin haluaa Julian takaisin. Miksei haluaisi? Mutta naisia voi olla hankala pitää jos oma luonne on niin ja näin ja käytös lähinnä pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Janne on noin totinen? Osaako se nauraa ollenkaan? Harmittaa sen Katrin puolesta kun hän vaikuttaa iloiselta ja naravaiaelta tyypiltä.
Janne kehui ennen häitä, että huumoria pitää olla, eikä näytä sitä itse yhtään. Onko niitä ihmisiä jotka valitsevat kenelle ovat kohteliaita ja kenen seurassa mukavia. Naama on näkkärillä, jos toinen ei ole sellainen kun haluaa.
Vai onko vaan niin möllikkä, että naurattaa joku putous ja vitsit, mutta ei itse ole humoristinen
Moni toivoo huumorintajuista kumppania, se huumorintaju ja käsitys hauskuudesta voi vaan olla ihan erilaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noniin nyt pääsee kommentoimaan kun sain uusimman ilmais jakson katottua. Siis huhhuh toi janne on kyllä.. siis ihmettelen et Katri on jaksanu sitä noinkin hyvin. Ihme khyrpä ottas kokoajan ja siis niin flegmaattinen äijä et huh. Katrilla sentään on luonnetta ja tekemisen meininkiä ja on täysillä mukana. Katri ansaitsee kyl parempaa.. kuka haluu tollasen Jannen kaltaisen äijän? Kysyn vaan. Yrittäisi edes! Sporttinen :D juu onhan se sporttista kattoo lätkämatsia kotisohvalta.
ja sit toi arttu. Siin on jotain tosi outoo.. ihan ku semmonen kuori vaa joka puhuu semmosia ulkoaopeteltuja korulauseita jotenki tästä äijästä ei saa mitään otetta
mut Matti.. Matti on aika ihana.. <3
Joo apua tota Jannea. Kun Katri nostaa esiin että Janne on ollut nihkeä
Paremminkin siitä, että tuon kaltainen henkilö kääntää kaiken palautteen bumerangina poispäin itsestään. Tuplarasittavaa: ensin ollaan ikäviä ja perseisiä ja kun toinen siitä lopulta kommentoi, syytetään toista väärään aikaan annetusta palautteesta.
Toivottavasti Katri ei jää tuhlaamaan elämäänsä miehen kanssa, jolle mikään ei ole oikein hyvä ja se harvinainen positiivinen kommentti tulee ulos vain väkisin ja vaivalloisesti päkistämällä.
KKylläKatrissa on ihan yhtä lailla syytä. Hänen pitäisi sanoa mitä ajattelee, eikä sanoa yhtä ja tarkoittaa toista kuten nyt teki. Tämän Jannekin toi kypsästi esille. Huonoa vuorovaikutusta ja kommunikointia molemmilta yhtä paljon. Katri ansaitsi myös ihan täysin saamansa palautteen.
Jessus minkälainen toi Elisa oikein on! Katsoin Katsomosta tänään uusimman jakson ja siinä oli kyllä todella ärsyttävä "keskustellessaan" Matin kanssa läheisyydestä. Ero tulee näille varmasti.
Jotenkin tuntuu, että Janne ei lämpene Katrista vaikka fyysisesti ovat mielestäni match. Ehkä ei henkisesti.