Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Janne on noin totinen? Osaako se nauraa ollenkaan? Harmittaa sen Katrin puolesta kun hän vaikuttaa iloiselta ja naravaiaelta tyypiltä.
Janne kehui ennen häitä, että huumoria pitää olla, eikä näytä sitä itse yhtään. Onko niitä ihmisiä jotka valitsevat kenelle ovat kohteliaita ja kenen seurassa mukavia. Naama on näkkärillä, jos toinen ei ole sellainen kun haluaa.
Vai onko vaan niin möllikkä, että naurattaa joku putous ja vitsit, mutta ei itse ole humoristinen
Moni toivoo huumorintajuista kumppania, se huumorintaju ja käsitys hauskuudesta voi vaan olla ihan erilaista
Et ole kuullut, että tämä ohjelma on leikattu? Ja kyseessä on voittoa tavoitteleva mainostelevidion viihdesarja, jossa kuuluukin olla viihdettä ja kärjistettyjä tilanteita?
Apua, kuin minäkeskeinen tuo Elisa vaikuttaa olevan! Antaa kuvia omasta naamastaan lahjaksi Matille, käyttöohjekirjan itsestään, minä minä minä. Toivottavasti osaa myös kuunnella, mitä Matti haluaa, ja ilmaista, mitä voisi tehdä Matin mieliksi. Matti parka.. Hän on kyllä ihanan oloinen mies!
Hanaaaaahuone 😂 ei Jeesus näitä
Matti oli mun ennakkosuosikki. Mutta nyt oikeesti. Matti, mitä vittua??
Vierailija kirjoitti:
Katri ilmaisi suoraan pettymyksensä siihen, että hänet on naitettu yhteen ihmisen kanssa, joka ei halua viettää aikaa hänen kanssaan. Miten hän olisi voinut sen sanoa ennen kuin ilmeni, ettei mies halua viettää hänen kanssaan aikaa.
Kyse oli Katrin halusta lähteä kylpylään, joka ei Jannea innostanut. Katri oli todennut, että jää vain lepäilemään, hän menee mielellään yksin. Janne oli todella tyytyväinen Katriin ja koko päivään kun oli saanut rauhassa levätä väsymystään pois ja rentoutua saunassa, jossa mainitsi Katrinkin kanssa käyneensä ja viihtyneensä. Jannen sitten tyytyväisenä illallisella kehuessaan matkan olleen mukava Katri aloittikin valituksensa siitä, ettei Janne lähtenyt mukaan sinne kylpylään ja kuinka Jannen olisi pitänyt tajuta, että vaikka hän selkeästi kehotti Jannea lepäämään, niin hän ei tarkoittanut mitä sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jannella lapsia?
Juu
Vierailija kirjoitti:
Jessus minkälainen toi Elisa oikein on! Katsoin Katsomosta tänään uusimman jakson ja siinä oli kyllä todella ärsyttävä "keskustellessaan" Matin kanssa läheisyydestä. Ero tulee näille varmasti.
Kun luin osallistujien esittelytekstit ennen ohjelman alkua, oli selvää, että Elisasta tulee ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Matti oli mun ennakkosuosikki. Mutta nyt oikeesti. Matti, mitä vittua??
Mitä Matti tekee?
Olisi kyllä kiva kuulla näiden tyyppien eksien kommentit siitä, menikö ohjelma, kuten ennustivat 🙈😄
Tolla Jannella on kyllä asennevamma. Ei oo mikään parisuhde ihminen
Jakso 6, Spoiler
Matti ja Elisa nuotioretkellä, Matti on sahaamassa puuta.
Matti: V., tää on raskasta
Elisa: Saatko sä voimaa siitä et sä valitat aina et joku ei toimi?
Matti: Emmä tiiä et mä oon valittanut paljon
Elisa: Kuuluu vähän samanlaista kuin melontaretkellä. Että on raskasta (nauraa)
Matti: Täähän on siis raskasta
Elisa: Mut paraneeko se siitä että valittaa et on raskasta?
Miten Elisa voi olla niin raskas ihminen?! Sitten vielä syytely läheisyyden puutteesta ja siitä, että Matti on muka lähtenyt ohjelmaan valmistautumatta kun ei haluaa koskettaa.
Janne on omasta mielestään rento huumorimies. Joo ei. Ei ole. Ei sinne päinkään. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Tolla Jannella on kyllä asennevamma. Ei oo mikään parisuhde ihminen
Miten te tätä ohjelmaa oikein katsotte? Valitsette vaan kaiken, mistä pääsette haukkumaan ja jätätte täysin huomioimatta, miten Jannekin oli kuin toinen ihminen saatuaan mahdollisuuden levätä ja palautua. Kehui Katrin ulkonäköä ja luonnetta sekä koko matkaa. Katrille puolestaan illat vaikuttaa olevan vaikeita, kun aamulla jaksaa olla ystävällinen ja jopa viedä aamiaista sänkyyn puolisolleen, joka on halunnut jäädä,lepäämään kun hän lähtee kylpylään, mutta illalla sitten kiukuttelee ja osoittaa ärtymystään siitä ettei toinen ole lukenut hänen ajatuksiaan ja ymmärtänyt, että vaikka hän sanoi yhtä, hän tarkoittikin jotain ihan muuta.
Voisikohan ohjelmaan haikailijat ensin käydä vaikka terapiassa käsittelemässä ne ongelmat, entiset suhteet yms. ja sitten hakea. Joka hemmetin kaudella joku inisee suojamuureista sun muista esteistä ja sitten ei onnistu yhtään mikään. Itketään ja ahdistutaan jo häämatkalla..
Vierailija kirjoitti:
Jakso 6, Spoiler
Matti ja Elisa nuotioretkellä, Matti on sahaamassa puuta.
Matti: V., tää on raskasta
Elisa: Saatko sä voimaa siitä et sä valitat aina et joku ei toimi?
Matti: Emmä tiiä et mä oon valittanut paljon
Elisa: Kuuluu vähän samanlaista kuin melontaretkellä. Että on raskasta (nauraa)
Matti: Täähän on siis raskasta
Elisa: Mut paraneeko se siitä että valittaa et on raskasta?
Miten Elisa voi olla niin raskas ihminen?! Sitten vielä syytely läheisyyden puutteesta ja siitä, että Matti on muka lähtenyt ohjelmaan valmistautumatta kun ei haluaa koskettaa.
Ei panopuuta pitäis laittaa empaattisen herkän ihmisen puolisoksi.
Elisalla on vaihdevuodet ja tekee mieli panna. Olis sopinu sen Miikan kanssa yhteen joka oli muutama vuosi sitten sarjassa
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan ohjelmaan haikailijat ensin käydä vaikka terapiassa käsittelemässä ne ongelmat, entiset suhteet yms. ja sitten hakea. Joka hemmetin kaudella joku inisee suojamuureista sun muista esteistä ja sitten ei onnistu yhtään mikään. Itketään ja ahdistutaan jo häämatkalla..
nuo taitaa olla yllättäviä piirteitä osallistujallekin ainakin eritahtisuus ja se ettei toisesta syty ja kuitenkin pitäis jaksaa kuvaukset ym. Psyyke siinä on kovilla kellä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Jessus minkälainen toi Elisa oikein on! Katsoin Katsomosta tänään uusimman jakson ja siinä oli kyllä todella ärsyttävä "keskustellessaan" Matin kanssa läheisyydestä. Ero tulee näille varmasti.
Olen aika assertiivinen ja osaan pitää puoleni, mutta luulen että jopa minä menisin lukkoon Elisan kaltaisen "keskustelijan" kanssa. Hän ei kuunnellut Mattia ollenkaan, junttasi omia tulkintojaan läpi faktoina sekä lisäksi nonverbaalinen vuorovaikutus oli tuomitsevaa ja aggressiivista. Matti näytti neuvottomalta ja lannistuneelta, en lainkaan ihmettele miksi.
Minä arvioin Jannea katsojan näkökulmasta, en puolison. Näissä rooleissa on vissi ero. Lisäksi ihmisten erilaisuutta voi ihan vain (yrittää) ymmärtää, ei tarvitse yliymmärtää. En tosin tiedä varmaksi, mitä jälkimmäisellä tarkoitetaan. Huonoa käytöstä ei tarvitse sietää missään yhteydessä.