Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7889)
Jännä, kun viime vuonna Jenni oli nimen omaan vakuutysmyyjä, ja silloin mammoijen mielestä hänellä oli talous kunnossa ja Jyrkillä ei...
Näin ne maalitolpat vaan siirtyy sukupuolen mukaan.
Pitää erottaa toisistaan itsenäisesti ammatinharjoittajana työskentelevä vakuutusmyyjä, joka kauppaa niitä todennäköisesti ainakin osin provikkapalkalla ja sitten Jennin tapaiset puhelimeen vastaajat jotka tavallaan..joo..myy vakuutuksia mutta ovat aspan hlökuntaa.
Itsellekin selvisi tämä kuvio soittaessani erään vakuutusyhtiön edustajan puhelimeen ja selvisi että hän myy itsenäisesti näitä vakuutuksia.
Provikkatyypit luultavasti tekee parempaa tiliä. Aspan porukan liksat ei varmasti ole kuin max. 3 000/ kk, koska edes lisiä ei tule päivätyössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vihjaat että Diana oli kaunis niin vikaan menee. Akka oli hevosnaamainen, nenä oli pitkä ja piirteet muutenkin kaikkea muuta kuin kauniit. Camillalla on paljon kauniimmat kasvonpiirteet.
kirjoititko tuon vitsillä vai tosissasi?
Alapeukku= Diana näyttää kaunottarelta(näytti)
Yläpeukku= Camillalla on klassinen. hieno tyyli ja piirteet
Mä luulen, että Julia ei halua omia lapsia. Jos hän haluaisi, niin ei olisi asaintuntijoilta järkevää parittaa hänelle miestä, joka on jo kahdesti eronnut pikkulapsiaikana ja lapset toisilla puolen Suomea. Mä ymmärrän, jos jok uon vaikka 19-vuotiaan asaanut lapsen ja sitten eroaa vaikka vauvavuonna, kun eihän nuo teinisuhteet koskaan kestä, mutta jos sä aikuisena eroat kahdesti pikkulapsiaikana, niin kyllä pitää jo peiliin katsoa.
Mä luulen, että Katri ei halua omia lapsia, koska jos haluaisi, niin ei hänelle olisi paritettu Jannea. En usko, että Janne haluaa lisää lapsia, kun hänellä on jo kaksi koulukäistä lasta eikä hänellä taida olla älyttömän isot tulot, joilla suurperhettä elätetään. Ja Katrilla on kuitenkin kaksi koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Katri ei halua omia lapsia, koska jos haluaisi, niin ei hänelle olisi paritettu Jannea. En usko, että Janne haluaa lisää lapsia, kun hänellä on jo kaksi koulukäistä lasta eikä hänellä taida olla älyttömän isot tulot, joilla suurperhettä elätetään. Ja Katrilla on kuitenkin kaksi koiraa.
Terävää pohdintaa.
Oletan, että Mikolla ei ole takana pitkiä (yli vuoden) kestäviä parisuhteita, kun hän itse sanoi, että ei ehkä ole koskaan ollut rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ole huomioitu eritahtisuutta, jos toinen on reippaana aamulla ja toinen haluaa hitaita hiljaisia aamuja ei se välttämättä toimi. Samoin jos toinen on herkkä ja hijainen ja kumppani kovempi joka aina suuna päänä. Joskus vastakohdat täydentää toisiaan, mutta siihen tarvitaan yleensä se spontaani ihastus.
Juurikin näin. Tuskin sellaista edes etukäteen kovin tarkasti selvitetään, mutta onhan se hankalaa sovittaa yhteen elämänrytmejä, jos toinen on virkeä heti aamulla kun toinen on vielä ihan unessa ja toinen illalla, kun se aamuvirkku puolestaan haluaa jo mennä nukkumaan.
Eritahtisuus voi olla myös ihan hyväkin asia tai sen voi kääntää vahvuudeksi, jos siis ei ole kyse mistään ihan älyttömästä eroavaisuudesta että toinen herää klo 6 aina ja toinen vasta keittää aamukahvia klo 13. Mutta parisuhteessahan tarvitaan myös omaa aikaa ja juuri sen eritahtisuuden tuoman ajan voi luontevasti hyödyntää siihen omaan aikaan. Toinen voi rauhassa juoda aamukahvit ja tehdä omia juttujaan ja sitten vietetään vaikka koko päivä yhdessä ja toinen taas illasta ottaa omaa aikaa. Näin siitä oman ajan tarpeesta ei tarvitse tehdä mitään numeroa tai riitaa kun se tulee ihan luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että Mikolla ei ole takana pitkiä (yli vuoden) kestäviä parisuhteita, kun hän itse sanoi, että ei ehkä ole koskaan ollut rakastunut.
Tai sitten se on vain sellaista tyypillistä päättyneen suhteen katumista että sanoo tai kokee ettei edes ikinä ollut rakastunut toiseen vaikka yhdessä olisi oltu useampi vuosi.
"En tiedä miten Diana ja Camilla liittyvät toisiinsa. Toinen oli mukava, huumorintajuinen ja pystyvä, toinen taas epävakaa ja sekaisin ja persoonallisuushäiriöinen. "
Sikäli ne liittyvät että aika yleinen väite on että miehet katsovat vain ja ainoastaan naisen ulkonäköä eivätkä voi koskaan valita vaatimattomamman näköistä, edes silloin kun hän on paljon parempaa seuraa.
Tämä on ensitreffit keskustelu. Englannin kuninkaallisille löytyy omansa, siellä voi väitellä. Diana oli kaunis ja hyväsydäminen ihminen, vaikkei sarjaan kuulukaan.
Tekeekö maikkari tarkoituksella näin verkkaisia tapahtumista. Suosittu sarja, mutta keskustelu menee sivuraiteille, kun tapahtumat loppuvat. Se leiri voi olla mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Suhteissa voidaan olla pitkiäkin aikoja rakastumatta/rakastamatta. Ei oikea elämä ole kaikille mitään vaaleanpunaista unelmahöttöä. Merkittävä osa myös tämän päivän suhteista perustuu siihen, että kahden ihmisen yhteistalous on järkevää käytännönläheisistä syistä, mitä ne syyt sitten kenenkin kohdalla ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteissa voidaan olla pitkiäkin aikoja rakastumatta/rakastamatta. Ei oikea elämä ole kaikille mitään vaaleanpunaista unelmahöttöä. Merkittävä osa myös tämän päivän suhteista perustuu siihen, että kahden ihmisen yhteistalous on järkevää käytännönläheisistä syistä, mitä ne syyt sitten kenenkin kohdalla ovatkaan.
Ei rakkaus ole mitään höttöä. Enkä todellakaan voisi olla parisuhteessa, jossa en rakasta, enkä koe itseäni rakastetuksi.
Jannella on upeat, paksut hiukset! Hän on sellainen perusjähmeä mutta perusmukavan oloinen tyyppi jo ennen morsiamen tapaamista. Toivottavasti hän vähän vapautuisi ajan mittaan, vaikkei tästä liitosta onnistumista tulisikaan.
Katsoin hääjaksot uudelleen, koska niistä saa nyt paljon enemmän irti, kun ihmiset ovat tulleet jo "tutummiksi". Suosittelen muillekin joutoihmisille, joilla on liikaa aikaa.
Olen kans joutoihminen, ja täytyi katsoa uudelleen Artun ja Julian "häät", koska joku täällä oli sitä mieltä että sulhanen oli kouraissut morsiamen takapuolta altrarilla. Jollain oli kyllä ollut tarkka katse.
Olen kiinnostunut Matista. Noo, sen takia en kuitenkaan Elisaa dissaa (tai no....), mutta eihän hän mitään opiskele. On lopettanut opintonsa eikä hänellä ole edes enää opiskeluoikeutta tekniikan maisteriksi.
Pelkkä päälleliimaaja ja haihattelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteissa voidaan olla pitkiäkin aikoja rakastumatta/rakastamatta. Ei oikea elämä ole kaikille mitään vaaleanpunaista unelmahöttöä.
No voi vit*tuo! Mistä mä löytäisin miehen, joka ajattelee noin?
Vierailija kirjoitti:
Olen kans joutoihminen, ja täytyi katsoa uudelleen Artun ja Julian "häät", koska joku täällä oli sitä mieltä että sulhanen oli kouraissut morsiamen takapuolta altrarilla. Jollain oli kyllä ollut tarkka katse.
Minäkin sen huomasin.
Laita yläpeukko jos oot yhtä koukussa sarjaan kuin mä ja katsot jo yöllä uuden jakson katsomosta 🙈
Laita alapeukku jos et tofellakaan
Vierailija kirjoitti:
Jannella on upeat, paksut hiukset! Hän on sellainen perusjähmeä mutta perusmukavan oloinen tyyppi jo ennen morsiamen tapaamista. Toivottavasti hän vähän vapautuisi ajan mittaan, vaikkei tästä liitosta onnistumista tulisikaan.
Katsoin hääjaksot uudelleen, koska niistä saa nyt paljon enemmän irti, kun ihmiset ovat tulleet jo "tutummiksi". Suosittelen muillekin joutoihmisille, joilla on liikaa aikaa.
Janne on suomen Russell Crowe! :)
kirjoititko tuon vitsillä vai tosissasi?