Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (1468)

Vierailija
361/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällä kaudella tuntuu, että naiset nyt vievät ja miehet ovat jotenkin kaikki nössöjä. Sen yhden miesosallistujan kultainen noutaja oli ihana <3

Vierailija
362/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa 40-v opiskelee arkkitehdiksi,

- on muuttanut yli 23 kertaa aikuisena

- on vaihtanut ammattiaan monta kertaa.

Tämä lähtökohta ei kovin sovi tuohon hitaaseen lämpenemiseen tai johonkin arkkitehdin luonteeseen :D Ennuste tuolta pohjalta olisi vaihtaa alaa viimeistään valmistumisen jälkeen.

Ahaa, ok. Olen samaa mieltä näistä eli luultavasti tiedossa sitten melko erilainen henkilö kuin odotin! En ole kerennyt katsoa vielä ohjelmaa.

t. sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miloin tästäkin sarjasta tuli omituisten otusten kerho? Missä ovat normaalit nuoret aikuiset tai aikuiset? 

Vierailija
364/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miloin tästäkin sarjasta tuli omituisten otusten kerho? Missä ovat normaalit nuoret aikuiset tai aikuiset? 

Kirjo on löytänyt tiensä myös EA-formaattiin, jee!  Mutta ihmettelin, miten ei ole yhtään ruskeaa osallistujaa mukana?

Vierailija
365/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsomossa voi katsoa aina 3 jaksoa eteenpäin niin pitäisikö katsomo+ mukaan katsovat perustaa oma keskustelu? Itse mietin vielä ottaisinko katsomo+ tätä varten.

Ihan hauska tuo että tapasivat toisensa jo ennen! Ei yhtään huono idea

Mä otin eilen Katsomo+ ihan tätä varten ja lopetan sen kun tämä loppuu.

Kukin tyylillään, mutta itse en ymmärrä miksi joku haluaa maksaa siitä ilosta että näkee ihan saman ohjelman kuin muutkin mutta hieman eri aikaan ja epätasaisesti. Omasta mielestäni on kiva että ei pysty katsomaan monta jaksoa putkeen, koska siten ohjelmaa riittää tasaiseen tahtiin loppuun asti. Jos jostain pitäisi maksaa niin maksaisin tästä tasaisesta annostelusta ennemmin. (Anteeksi OT, mietin vaan tätä samaa asiaa joka syksy!)

Vierailija
366/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsomossa voi katsoa aina 3 jaksoa eteenpäin niin pitäisikö katsomo+ mukaan katsovat perustaa oma keskustelu? Itse mietin vielä ottaisinko katsomo+ tätä varten.

Kukin tyylillään, mutta itse en ymmärrä miksi joku haluaa maksaa siitä ilosta että näkee ihan saman ohjelman kuin muutkin mutta hieman eri aikaan ja epätasaisesti. Omasta mielestäni on kiva että ei pysty katsomaan monta jaksoa putkeen, koska siten ohjelmaa riittää tasaiseen tahtiin loppuun asti. Jos jostain pitäisi maksaa niin maksaisin tästä tasaisesta annostelusta ennemmin. (Anteeksi OT, mietin vaan tätä samaa asiaa joka syksy!)

Ei tätä edes jaksa katsoa montaa jaksoa putkeen. Hyvä kun yhden pystyy katsomaan. Sen verran oli nyt omituista menoa. 

Vierailija
367/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin kävelemään saman tien, jos oletetulla puolisolla olisi lapsia. 

Vierailija
368/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ikävä menninkäisseksologi Tapsaa.

Vierailija
369/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuo Matti!

Vierailija
370/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näille siis näytetty kuvia haastatteluissa, että millainen nainen/mies viehättää ja sitten nämä kumppanit vastaa nyt heidän mieltymyksiä? Vai kysytäänkö heiltä vain, että millainen mies/nainen viehättää ja vastaukset ovat tyyliin "kiltti, herrasmiesmäinen, tumma/vaalea", ja sitten tulos on ettei oma kumppani viehätäkään?

Vierailija
371/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se sininen tukka sillä yhdellä miehellä ei ole paha :D Näin ne maut eroaa. Olen itse taiteilijaluonne, niin ehkä vaikuttaa?

Vierailija
372/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Harmi vain, että kaikki mahdolliset ns. parannukset luovat vaikutelman epävarmuudesta, ulkonäkökeskeisyydestä, pinnallisuudesta ja wt-tyylitajusta. "

Huoliteltu ulkonäkö ei ole koskaan väärin tai wt. Nyt ei puhuta tötteröhuulista tai laminoiduista kulmakarvoista, jos niitä ajattelit. Parhaat parannukset ovat niitä, joita ei ulkopuolinen niin edes välttämättä huomaa. Mutta itse tiedän. 

Eihän tässä ole väitetty ulkonäön muokkauksen olevan väärin, vaan kaikkien keinotekoisten parannusten käyttämisen näyttävän juuri siltä mitä se on. Vaikka itse haluaisi uskotella muuta. 

Ja kyllähän se kertoo paljon ihmisestä, jos elämä pyörii niin voimakkaasti ulkonäön ja sen parantelun ympärillä. 

Vierailija
373/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lapsettomana haluaisi lapsia omaavaa. En jaksaisi lapsihärdelliä, paitsi omia sitten yhdessä. Jos olisin yli 50 vee ja  lapseton, niin sitten ehkä. 

Vierailija
374/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä edes jaksa katsoa montaa jaksoa putkeen. Hyvä kun yhden pystyy katsomaan. Sen verran oli nyt omituista menoa.

Onko tämä siis nykyään vähän niin kuin sellainen tv-ohjelmien vihreä kuula? En tykkää vihreistä kuulista oikeastaan yhtään mutta jokin kumma niissä silti houkuttelee, joten kun niitä jouluna kyläreissulla tarjotaan niin pakkohan siinä on yksi ottaa. Muistan maun aina jotenkin paremmaksi kuin se onkaan. Syödessä tulee sellainen olo että ei enää ikinä lisää. Seuraavana päivänä saattaa kuitenkin tulla otettua taas yksi. Jne.

Vierailija
375/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhteiskuntamme kustantaa koulutuksen koulutuksen päälle? Täysvelkainen maa. Yksi tutkinto yhdelle. Sen jälkeen kaivetaan rahat omasta kukkarosta. Niin se on muuallakin.

Vierailija
376/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä mekko Artun morsiamella vaikka Katri Niskasen suunnittelema onkin.

Vierailija
377/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa näyttää yhtä hoikalta kuin "profiilikuvassa", muut naiset vaikuttavat lihoneen. 

Jos itse olisin menossa ohjelmaan, olisin kyllä _erittäin motivoitunut_ laihduttamaan ennen (mahdollisia) kuvauksia. Enkä ole edes ylipainoinen, 167/60.

Sama. Ja muutenkin, jos olisi tv-näkyvyyttä tulossa näin isossa mittakaavassa, niin ottaisin ulkonäköni kaikki mahdolliset parannukset,joihin vain olisi varaa. Ei niinkään muiden takia, mutta itseni vuoksi. Nimittäin se päivä, kun ohjelma tulee ulos, pitäisi olla itselleni siedettävä. 

Harmi vain, että kaikki mahdolliset ns. parannukset luovat vaikutelman epävarmuudesta, ulkonäkökeskeisyydestä, pinnallisuudesta ja wt-tyylitajusta. 

Ja toiset vain haluavat näyttää häissään ja häävideoillaan parhaimmalta versiolta itsestään. 

Luo vaikutelman epävarmuudesta ja pinnalliauudesta, weeteydestä puhumattakaan, kun laitetaan hiukset ja meikki ja hankitaan mahdollisimman kaunis hääasu. Just joo.

Tunsin miehen, joka meni naimisiin n. 45-vuotiaana. Hän oli pulskistunut keski-iästä, mutta tahdonvoimalla laihdutti itsensä solakaksi häitä varten. Hän sanoi, että ei olisi halunnut katsella hääkuvia ja muistella, jos olisi ollut "iso".  Hänelle itselleen oli tärkeää näyttää komealta häissä; oli pukeutunut frakkiin ja silinterihattuun. Sittemmin ko. henkilö palautui entisiin mittoihinsa, mutta se ei häntä eikä nuorikkoaan häirinnyt. Hoikkuus oli hänelle ohimenevä vaihe.

Vierailija
378/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ekaa jaksoa, kommentit 1. mainostauolla:

Matti vaikuttaa ohjelmaan sopivalta ihmiseltä, mielelläni kuuntelen hänen mietteitään lisääkin. Tyyli on melko räikeä, viittaisiko jonkinlaiseen kapinointitarpeeseen joka jäänyt muilla elämänalueilla täyttämättä niin kanavoituu sitten näin?

Elisa on kypsän ja fiksun oloinen, ei mitenkään tuuliviirimäisen tuntuinen alkuhaastattelussa. Matille kuitenkin vähän liian "aikuisen" oloinen, ts. Matissa on sellaista raikkautta ja avoimuutta, mitä monella ei tuossa iässä enää ole. Elisassa sitä en huomaa. 

Eka jakso on ihan kivasti leikattu, mentiin melko suoraan asiaan eikä jääty kiertämään kehää niissä tylsissä formaatin mukaisissa hehkutuksissa kuinka nyt on jännää mennä tuntemattoman kanssa naimisiin.

Vierailija
379/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artun äidillä oli joku käsinkirjoitettu lista naisista, etunimet, iät ja paikkakunta.  Puhuivat siitä Artun kanssa, että saakohan Arttu Annan (29 v, Kouvola?) kumppanikseen. Mikä tää juttu oli? En tajunnut.

Vierailija
380/1468 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä Katsomossa muitakin ohjelmia ja mulle ainakin tärkein asia on se, ettei tarvitse katsoa mainoksia.