Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (7990)

Vierailija
3481/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Arttu oikeasti sanonut Julialle noin pahasti. Näyttää kuitenkin kelpo kaverilta. Sanoihan Arttukin tosin, että Julia oli välinpitämätön hänelle tapahtuneessa pikku haaverissa, ei juuri korvaansa lotkauttanut, saatikka kysynyt että sattuiko.

Vierailija
3482/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artun rumista kommenteista kauniille morsiamelleen - olen ollut mieheni kanssa naimisissa jo 31 vuotta emmekä ikinä koko tämän avioliiton aikana ole arvostelleet toistemme ulkonäköä. Se ei kuulu parisuhteeseen. Ainut asia mitä sanomme on toisen kehuminen, oli se mitä tahansa. Mutta ei koskaan arvostella. 

Viói harmi, minä kun ensin katsoin että Julia ja Arttu ovat kaunis pari, ja näyttivät toisiinsa ihastuneilta. Luulisi niin nätin tytön Artulle kelvanneen! Toisen ulkonäön arvostelu on kyllä se viimeinen, mitä kannattaisi sanoa. Miten voi suhdetta jatkaa sellaisen tylytyksen jälkeen. Eihän ulkonäölleen voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ekat jaksot, joissa osallistujat esitellään, he menevät naiimisiin ja häämatkalle, ovat mielenkiintoisia. Sen jälkeen tulee monta toisteista jaksoa pariskuntien riitelyä ja vikassa jaksossa päätös jatkosta.

Ohjelman rakennetta voisi uudistaa niin, että puolivälissä kautta tulisi toinen hääjakso, jossa esiteltäiisin 1 tai 2 uutta paria. Se pitäisi mielenkiintoa yllä, koska nyt usein arvaa jo hyvin aikaisessa vaiheessa jatkaako pari yhdessä vai ei. Näiden myöhemmin esiteltyjen parien matka voitaisiin sitten esitellä vähän tiivistetymmässä muodossa.

Vierailija
3484/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista tämä, että kommenttien perusteella "sairaalloisen lihavan" ja "tiukan fitnessbeiben" väliin ei muka mahdu mitään. Tuskin Janne mitään fitnessbeibeä odotti, vaan normaalipainoista naista. Ja ei, yli satakiloinen ei ole normaalipainoinen. Ihmeellistä ääriajattelua täällä. 

Vaikka Janne olisi saanutkin sen normaalipainoisen naisen, niin Janne on itse edelleen lihava. Mikä saa miehen kuvittelemaan, että vastapuolen pitää olla hoikka, tai edes normaalipainoinen, kun itse on silti lihava? Miksi sen normaalipainoisen naisen pitäisi tyytyä siihen, että mies on passiivinen, lihava sohvaperuna? Kenties se normaalipainoinen nainenkin haluaa normaalipainoisen kumppanin, eikä pullukkaa joka ei jaksa tehdä mitään....

No jaa, onhan sitä semmoisiakin tyyppejä jotka etsii oikeaa persoonaa. Ainakin mulle se painoi vaakakupissa enemmän ulkonäkö, sehän muuttuu viimeistään iän myötä.

Vierailija
3485/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja uskon että sporttista käytetään useimmiten kuvaamaan hoikkaa/normaalikokoista ihmistä, joka pitää liikunnasta, vaikka isokokoinenkin voi toki harrastaa liikuntaa. 

Mä luulen myös että tässä Jannen yritys olla ns. kohtelias on nyt koitunut kohtalokkaaksi. Ymmärrän kyllä että ETA ei ole rakkauden Wolt, jossa toimitetaan sulle mittatilauspuoliso toiveiden mukaisesti, mutta jos kyseinen kriteeri on henkilölle tärkeä ja siitä ei välitetä, niin vastavirtaan mennään. Tulee mieleen viime kauden Jenni joka toivoi miestä joka olisi ns. valmis paketti ja saikin Jyrkin. Jyrki varmasti olisi jollekin muulle hyvä, mutta juuri Jennin kohdalla ero haaveen ja todellisuuden välillä oli liian iso ja kupla puhkesi.

Jos Jyrkiä viehättävät tietyntyyppiset naiset ja hänelle annetaankin jotain toisesta ääripäästä, niin vastavirtaan joutuvat uimaan. Epäreilu tilanne molemmille, laittaa yhteen pari jolla ei ole välttämättä kummoisiakaan mahdollisuuksia selvitä.

Vierailija
3486/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ekat jaksot, joissa osallistujat esitellään, he menevät naiimisiin ja häämatkalle, ovat mielenkiintoisia. Sen jälkeen tulee monta toisteista jaksoa pariskuntien riitelyä ja vikassa jaksossa päätös jatkosta.

Ohjelman rakennetta voisi uudistaa niin, että puolivälissä kautta tulisi toinen hääjakso, jossa esiteltäiisin 1 tai 2 uutta paria. Se pitäisi mielenkiintoa yllä, koska nyt usein arvaa jo hyvin aikaisessa vaiheessa jatkaako pari yhdessä vai ei. Näiden myöhemmin esiteltyjen parien matka voitaisiin sitten esitellä vähän tiivistetymmässä muodossa.

Minusta häät ovat taas aika tylsiä. Kaava on aikalailla sama useimmiten ja ihmiset siinä hääkuplassaan tohkeissaan. Häiden jälkeen alkaa se todellinen elämä, jolloin noista pareista ja heidän kanssakäymistään näkee jo jotain todellista. En oikein tiedä jaksaisinko kiinnostua kesken kaiken aloittaneista. Sen sijaan olisi kiinnostavaa jos parit olisivat enemmän toistensa kanssa tekemisissä. Kiinnostuisiko vaikkapa Janne Juliasta?

Vierailija
3487/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta häät ovat taas aika tylsiä. Kaava on aikalailla sama useimmiten ja ihmiset siinä hääkuplassaan tohkeissaan. Häiden jälkeen alkaa se todellinen elämä, jolloin noista pareista ja heidän kanssakäymistään näkee jo jotain todellista. En oikein tiedä jaksaisinko kiinnostua kesken kaiken aloittaneista. Sen

Häät ovat tosiaan aika tylsiä. Ei siinä oo muuta jännää, kuin parien eka näkeminen ja fiilikset hääjuhlan jälkeen. Olisi mielenkiintoista, jos parit viettäisivät aikaa muidenkin parien kanssa, niinkuin muidenkin maiden versioissa on. Siellähän näitä muihin ihastumisia tapahtuu. Tosin tuo mainitsemasi Janne/Julia ei toimisi lainkaan. Janne ihastuisi, Julia ei. 

3488/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, minkä ikäiset lapset Artulla on. Hän olisi voinut sen kertoa jo esittelyjaksossa.

Vierailija
3489/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä on päätelty, että Janne olisi toivonut kumppanikseen jotain timmiä fitness beibeä. Jos näin todella on, niin pidän hyvin epätodennäköisenä, että joku aktiiviurheilija välttämättä löytäisi mitään yhteistä Jannen kanssa. 

IS:ssa esittelytekstissä lukee, että " Janne toivoo itselleen sporttista puolisoa".

Ja itse ei liiku? No just.

Sehän on optimitilanne että toinen on treenamassa timmiä kroppaa ja voi itte liputellä kaljaa ja katella urheilua.

Kuvitelkaa että mies olisi se kuntosalilla kävijä ja nainen sohvalla olutta naukkaileva makoilija. Tasa-arvosta ei tingitä!

Vierailija
3490/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista tämä, että kommenttien perusteella "sairaalloisen lihavan" ja "tiukan fitnessbeiben" väliin ei muka mahdu mitään. Tuskin Janne mitään fitnessbeibeä odotti, vaan normaalipainoista naista. Ja ei, yli satakiloinen ei ole normaalipainoinen. Ihmeellistä ääriajattelua täällä. 

Vaikka Janne olisi saanutkin sen normaalipainoisen naisen, niin Janne on itse edelleen lihava. Mikä saa miehen kuvittelemaan, että vastapuolen pitää olla hoikka, tai edes normaalipainoinen, kun itse on silti lihava? Miksi sen normaalipainoisen naisen pitäisi tyytyä siihen, että mies on passiivinen, lihava sohvaperuna? Kenties se normaalipainoinen nainenkin haluaa normaalipainoisen kumppanin, eikä pullukkaa joka ei jaksa tehdä mitään....

No jaa, onhan sitä semmoisiakin tyyppejä jotka etsii oikeaa persoonaa. Ainakin mulle se

Minulla taas on ollut niin, että mies johon olen ensi silmäyksellä ihastunut, on osoittautunut myös persoonaltaan minua miellyttäväksi. Jos naama on epäystävällisen näköinen, ei luonnekaan yleensa ole lempeä.

Vierailija
3491/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autosta huokuu suvaitsemattomuus vahvoja ja itseään toteuttavia naisia kohtaan. Jos nainen tekee työtä joka oletetaan kuuluvan miehelle, on suoranainen uhka hänen hauraalle miehen egolleen. Joillekin miehille on tosiaan suhteesta pois jos nainen ei olekaan avuton manikyyrihoidoissa ravaava tyhjäpää. 

Vierailija
3492/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autosta huokuu suvaitsemattomuus vahvoja ja itseään toteuttavia naisia kohtaan. Jos nainen tekee työtä joka oletetaan kuuluvan miehelle, on suoranainen uhka hänen hauraalle miehen egolleen. Joillekin miehille on tosiaan suhteesta pois jos nainen ei olekaan avuton manikyyrihoidoissa ravaava tyhjäpää. 

Autosta tuossa ekalla rivillä... automaattinen sanan muuttaja. Tarkoitan kyllä Arttua *facepalm*

Vierailija
3493/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Olisi kiva tietää, minkä ikäiset lapset Artulla on. Hän olisi voinut sen kertoa jo esittelyjaksossa.

Toinen lapsista taisi olla häissä, arviolta ehkä kolmivuotias poika. Toinen lapsista sitten vanhempi.

Vierailija
3494/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Onhan se täällä mainittu jo monta kertaa.

Vierailija
3495/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta häät ovat taas aika tylsiä. Kaava on aikalailla sama useimmiten ja ihmiset siinä hääkuplassaan tohkeissaan. Häiden jälkeen alkaa se todellinen elämä, jolloin noista pareista ja heidän kanssakäymistään näkee jo jotain todellista. En oikein tiedä jaks

Minustakin olisi kiinnostavaa nähdä parien toimintaa yhdessä. Esimerkiksi miten Elisan terävyys tai Artun kommentit otettaisiin muussa porukassa vastaan? Entä millaisia mielipiteitä ihmisillä on läheisyydestä tai niistä lapsista. Siinä tavallaan parit näkisivät parisuhdettaan toisten silmin. 

Vierailija
3496/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katrin pärstä on ihan ok, mutta nainen on sairaalloisen lihava. 30-40 kg pois ja löytyy kaunis nainen.

Ja sekö sitten ratkaisee yhteensopivuuden parisuhteessa?

Vierailija
3497/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne aiheuttaa mussa inhottavat fläsärit exästäni. Janne on kuin ilmetty exäni tuossa läskifobiassaan. Ja nimikin on muutamaa kirjainta vaille sama. Exä oli Jannen tavoin lihava. Tosin tämä mun exä ei harrastanut minkään sortin liikuntaa, niin hänen kroppansa oli vielä enemmän löllö kuin Jannella, joka oletettavasti harrastaa edes jotain liikuntamuotoa. Exä jaksoi toitottaa, kuinka "lihavat naiset ei vaan kiihota mua." Ja itse siis kuitenkin oli läski kaksoisleukoineen ja etureppuineen. 

Ainut ero mulla ja exällä verrattuna Janneen ja Katriin oli se, että minä olin hoikka. Mutta exähän sitten kyttäsi ja vahti mun painoa koko ajan. Ja heti jos  mulle tuli pari kiloa lisää, hän kyllä huomautti asiasta. "Et kai vaan sä ole vakavasti sairas, kun sä olet nyt lihonut pari kiloa?" 

Janne ei selkeästi myöskään pidä lihavista naisista, koska toivoi sporttista (eli hoikkaa) naista. Ja kun saikin läskin vaimoksi, alkoi t

Kuvittelisin, että miehillä ei seksi onnistu, jos partnerin ulkonäkö ei miellytä/kiihota. Nainen pystyy teeskentelemään, jos haluaa olla miehen mieliksi.

Vierailija
3498/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin alkoi ihan naurattamaan tänään ajatus noista leikki-häistä, johon parit osallistuvat. Ihan kun omasta lapsuudesta. Puetaan nätit vaatteet, joku leikkii pappia ja sit häävalssit ja kaikki. 

Huvitti ne vieraatkin juhlavaatteissaan ja pitämässä puheita leikki-häissä. Olis pitänyt keksiä tuolle tapahtumalle joku muu nimi kuin häät. Esim pariutumisjuhla, tai joku vastaava. 

Vierailija
3499/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan luokittelisi Katrin kehoa sairaalloisen ylipainoiseksi. Ylipainoa toki on, mutta ei sairaalloista. Muutoinkin asiatonta täällä arvostella muiden kehoja negatiiviseen sävyyn. Toivottavasti osallistujat ymmärtävät olla lukematta näitä keskustelupalstoja. 

En tiedä mistä on päätelty, että Janne olisi toivonut kumppanikseen jotain timmiä fitness beibeä. Jos näin todella on, niin pidän hyvin epätodennäköisenä, että joku aktiiviurheilija välttämättä löytäisi mitään yhteistä Jannen kanssa. Janne vaikuttaa hyvin perinteiseltä suomalaiselta mieheltä: penkkiurheilu ja kaljatölkki kiinnostanee enemmän kuin reippaat ulkotreenit ja kuntosali. Toki jokaisella saa olla omat mieltymykset ja ihannekumppani, läheskään aina ne ei kohtaa todellisuuden kanssa. 

Eikös tässä ketjussa joku kertonut käyneensä katsomassa läpi Jannen IG:n tykkäykset

Miten näet IG:ssä, mistä joku on tykännyt?!

Vierailija
3500/7990 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä on päätelty, että Janne olisi toivonut kumppanikseen jotain timmiä fitness beibeä. Jos näin todella on, niin pidän hyvin epätodennäköisenä, että joku aktiiviurheilija välttämättä löytäisi mitään yhteistä Jannen kanssa. 

IS:ssa esittelytekstissä lukee, että " Janne toivoo itselleen sporttista puolisoa".

Ja itse ei liiku? No just.

Sehän on optimitilanne että toinen on treenamassa timmiä kroppaa ja voi itte liputellä kaljaa ja katella urheilua.

Kuvitelkaa että mies olisi se kuntosalilla kävijä ja nainen sohvalla olutta naukkaileva makoilija. Tasa-arvosta ei tingitä!

Useinhan juuri niin todellisessa elämässä onkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi