Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7976)
Asiantuntijat ovat ehkä jopa ideologia edellä venyttäneet sporttisuuden käsitettä, vaikka aavistaneet mitä Janne hakee. Toisaalta Jannella olisi täysin epäsuhtaista parittaa joku hoikka urheilullinen nainen, hän ansaitsee saman tasoisen puolison, kuten kaikki muutkin ohjelmassa. Ihmistä, joka tavoittelee kuuta taivaalta eli itseään tasokkaampaa puolisoa, ei pitäisi ottaa ohjelmaan lainkaan.
En ole kyllä tähän mennessä huomannut syitä miksi joku erityisesti haluaisi Jannen, hän on hyvin tavallinen sohvaperuna, mutta siihen päälle negatiivinen käytös ja märinä ovat huono paketti.
Kuvitelkaa että mies olisi se kuntosalilla kävijä ja nainen sohvalla olutta naukkaileva makoilija. Tasa-arvosta ei tingitä!
Tällainen parihan oli sarjan alkuaikoina: rahka-Petri ja se kiukkuinen nainen. Yksi sarjan ensimmäisiä pahoja draamoja.
En tajua miksi Janne olisi valinnut Katrin kuvan hakuprosessissa jatkoon, jos ei sitten miellytäkään. Onko siinä tullut joku aivopieru, että esitän tällaista avointa niin antavat minulle sen haluamani salikissan. Tai joku Tinder-mood, että swaippaan kaikki niin mahkut paranee.
Ehkä eniten veikkaan, että halusi vain ohjelmaan treffi-ilmoitusta tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijat ovat ehkä jopa ideologia edellä venyttäneet sporttisuuden käsitettä, vaikka aavistaneet mitä Janne hakee. Toisaalta Jannella olisi täysin epäsuhtaista parittaa joku hoikka urheilullinen nainen, hän ansaitsee saman tasoisen puolison, kuten kaikki muutkin ohjelmassa. Ihmistä, joka tavoittelee kuuta taivaalta eli itseään tasokkaampaa puolisoa, ei pitäisi ottaa ohjelmaan lainkaan.
En ole kyllä tähän mennessä huomannut syitä miksi joku erityisesti haluaisi Jannen, hän on hyvin tavallinen sohvaperuna, mutta siihen päälle negatiivinen käytös ja märinä ovat huono paketti.
Tässä ei ole ehkä mietitty sitä "omaa tasoa" samalla tavalla. Ovat katsoneet että iät osuvat yksiin, yhteiselo teoriassa olisi jotenkin mahdollista, koulutustaso ja tulot jokseenkin linjassa. Ehkä myös aktiivisuustasot, Jannella jotain punttiskuviota, Katrilla heppajuttuja ja pyöräilyä - kummallakin jotain liikunnallista mutta kumpikaan ei ole himoliikkuja. Tuohon päälle koirat ja huumori.
Monella mittarilla he ovat samaa tasoa, ehkä tuo ulkonäkömittari heittää ja sehän valitettavasti usein painaa ja paljon. Nyt asiat hiertävät ja siksi vaikeuksia kasaantuu. Ehkä jos morsio kiinnostaisi enemmän, Janne olisi lähtenyt sinne kylpylään sen sijaan että tarvitsi omaa aikaa jne. Ehkäpä kämppää olisi jopa siivottu. Kyllähän Katri huomaa kuinka paljon tai vähän vaivaa Janne hänen eteensä tekee ja voi tehdä omat päätelmänsä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi Janne olisi valinnut Katrin kuvan hakuprosessissa jatkoon, jos ei sitten miellytäkään. Onko siinä tullut joku aivopieru, että esitän tällaista avointa niin antavat minulle sen haluamani salikissan. Tai joku Tinder-mood, että swaippaan kaikki niin mahkut paranee.
Ehkä eniten veikkaan, että halusi vain ohjelmaan treffi-ilmoitusta tekemään.
Oliko niillä sitä kuvajuttua tänä vuonna, ymmärsin että välttämättä ei?
"Kuvitelkaa että mies olisi se kuntosalilla kävijä ja nainen sohvalla olutta naukkaileva makoilija. Tasa-arvosta ei tingitä!"
Näin meillä. Työterveydessä huomattiin korkeat kolesterolit, niin miehestä tuli sporttailija. Minä taas en liiku kuin pakosta sen verran, että terveys säilyy. Kumpikin on tilanteeseen tyytyväinen, mutta sinkkuna en tietenkään sporttimiestä etsisi.
Uutta jaksoa odotellessa kerätäänkö ketjuun aiemmilta kausilta eniten pieleen menneet paritukset? Myös parhaiten onnistuneet voi listata. Olisi kiinnostavaa pohtia toistuuko näissä joku sama teema? Siltä pohjalta voisi pohtia näiden parien tulevaisuutta.
Onnistujista mulla ekana tuli mieleen Sami ja Henna. Heillä on mielestäni naimanaamat ja ovat samanhenkisiä, rauhallisia ja herkkiä ihmisiä.
Epäonnistuneista ekana tulee mieleen viime kaudelta Taina ja Matti. Vieläkin ahdistaa kuinka voimakkaasti Tainan ahdistus tuli TV:n välityksellä tänne asti. Myös rahka-petri tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Uutta jaksoa odotellessa kerätäänkö ketjuun aiemmilta kausilta eniten pieleen menneet paritukset? Myös parhaiten onnistuneet voi listata. Olisi kiinnostavaa pohtia toistuuko näissä joku sama teema? Siltä pohjalta voisi pohtia näiden parien tulevaisuutta.
Onnistujista mulla ekana tuli mieleen Sami ja Henna. Heillä on mielestäni naimanaamat ja ovat samanhenkisiä, rauhallisia ja herkkiä ihmisiä.
Epäonnistuneista ekana tulee mieleen viime kaudelta Taina ja Matti. Vieläkin ahdistaa kuinka voimakkaasti Tainan ahdistus tuli TV:n välityksellä tänne asti. Myös rahka-petri tuli mieleen.
Mulle tulee mieleen onnistujista Sini ja Vesa. Heillähän meni aikaa ennen kuin kipinä löytyi, mutta olivat avoimia ja kohtelivat toisiaan hyvin ohjelman ajan. Anniina ja Ville samoin, valmiita heittäytymään.
Mun katsomista epäonnistuneimmat paritukset on olleet Rosa ja Eetu ja Heidi ja Oskari. Molemmissa tapauksissa paritus näytti lupaavalta, mutta koska nainen oli hankala ja joustamaton, ei ollut mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen onnistujista Sini ja Vesa. Heillähän meni aikaa ennen kuin kipinä löytyi, mutta olivat avoimia ja kohtelivat toisiaan hyvin ohjelman ajan. Anniina ja Ville samoin, valmiita heittäytymään.
Mun katsomista epäonnistuneimmat pa
"Mun katsomista epäonnistuneimmat paritukset on olleet Rosa ja Eetu ja Heidi ja Oskari. Molemmissa tapauksissa paritus näytti lupaavalta, mutta koska nainen oli hankala ja joustamaton, ei ollut mahdollisuuksia."
En ymmärrä vieläkään miten porukka ei nähnyt Oskarin käyttäytymistä, vaan laittaa kaiken Heidin syyksi. Jos Heidi sai toisaalta kuulla siitä Napakympistä ja halusi hetken jutella, niin siitä olisi hienosti selvitty tyylillä "en kertonut koska en ajatellut että se olisi iso juttu, sori, yritän jatkossa olla avoimempi". Mutta Oskari oli vaan "ei siinä ole mitään puhuttavaa" ja käveli pois. Itselleni ainakin tulisi olo että "mitähän v*ttua..." Tai myöhemmin kun Oskari haki kamojaan Heidiltä, Heidi kysyy "haluatko vielä jutella tästä?" Oskari: "ei oo mitään puhuttavaa", mutta seuraavassa tapaamisessa asiantuntijan kanssa, Oskari: "mä vaan haluisin enemmän ja parempaa kommunikointia". Huoh. Just sellainen äijä joka sanoo tänään yhtä ja huomenna päinvastaista, (tai muiden edessä yhtä ja kahden kesken päinvastaista) nainen yrittää saada selvyyttä ja nainen leimataan siksi hulluksi joka tivaa kokoajan vastauksia.
Iina ja Mikko taitavat olla ainut pari, jolla on edes jotain mahdollisuuksia jatkoa ajatellen. Toistaiseksi hyvä kemia. Etäisyys Tampereen ja Vantaan välillä helppo.
Artun kommentit Julian ulkonäöstä olivat pöyristyttäviä. Arttu vaikuttaa mammanpojalta, joka on äitinsä ohjattavissa. Etäisyys ja matkustaminen Imatran ja Turun välillä on todella hankalaa.
Katri ja Janne. Liian vastakohtia. ADHD vs kattellaan rauhassa Janne. En voisi sietää ihmistä, jolla menee puolipäivää siihen että heräilee. Hyppy uusperheeseen tuosta vaan kuulostaa hyvin haastavalta ellei mahdottomalta.
Elisa on todella päällekäyvä ja polkee kiltin Matin maanrakoon. Mikä saa ihmisen käyttäytymään ja kohtelemaan toista noin kamalasti. Elisa on ulkoisesti ihan ok, mutta luonne. Liika analyyttisyys ja joka hiuksen asentoon puuttuminen, varsinkin kun on tunnettu muutama päivä. Toiset tarkkailee ja etenee varovasti ja miettii mitä tässä vaiheessa kannattaa sanoa, toiset ei ja se on kyllä myrkkyä. Asioista voi keskustella mutta väkisin tivaaminen menee vähän pitkälle. Tämä ei tule päättymään hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Janne on suomen Russell Crowe! :)
Näin miehen näkökulmasta on kyllä pakko kommentoida että vaikka Janne ja Katri ovat ovat molemmat hieman isompia ja treenin tarpeessa, on Janne silti ylemmässä luokassa hierarkiassa onnistuneen elämäntapamuutoksen jälkeen. Ehkä tämä on asia jota useimmat kommentoijat täällä eivät tunnu ymmärtävän? mies voi aina kompensoida ulkonäköään eri tavoilla, nainen ei voi valitettavasti. Esimerkiksi naisen uralla ei ole mitään merkitystä miehelle verrattuna ulkonäköön. Uskon että Jannen hieman tympeä asenne voi johtua tästä faktasta.
Eritoten myös Mattia ajatellen iällä on merkitystä, kaikki kauden naiset ovat vähän vanhempia. Mies voi myös aina saada nuorempaa.
t: Kommodoori (merivartiosto ja kansainväliset tehtävät. nyk. eläkkeellä)
Ugh, Russel Crowe on inhokkini. Vakavammin: Janne on ihan ok, tavallinen suomalainen mies. Ei ehkä erikoisesti loista millään saralla, mutta ei nyt ole huonokaan vaihtoehto. Käytöksestä en sano vielä, olen katsonut vasta hääjaksot. Se on kyllä totta, että miehellä on perinteisesti yhteiskunnassa enemmän keinoja kompensoida puutteitaan. Väitän toki, että ei niin näyttäväkin nainen kelpaa, joskus mutta silloin tarvitaan paljon kompensaatiota. Esim. miljoonaperijätär kelvannee vaikka minkä näköisenä.
Harmi sinällään että tässä keskitytään niin paljon ulkonäköön, joka joka tapauksessa muuttuu iän myötä. Teoriassa Katri voisi olla hyvä kumppani Jannelle, jostain syystähän heidät on yhteen laitettu.
Epäsuhtaisia pareja on kyllä ollut.
Mira ja Matti joka lähti kaason matkaan
Ihana Miina ja omituinen Heikki
Juudit ja töykeä Tommi
Olli ja mököttävä Insinööri Katja
Emma ja Tuomas, pieleen ensisilmäyksellä
Miika ja Tuula jatkuvia erimielisyyksiä
Miikka ja Henni, täysin erilaisia
Sohvaperuna Roni jolle ei kelvannut nätti ja hoikka nainen kun hiuksetkin oli väärän väriset.
Anniina ja Ville sekä Lari ja Niina on onnistuneista jäänyt mieleen. Tietty Viola ja Esa. Ulkoisesti yhteen sopivia pareja ja kukaan ei draamaillut valtavasti
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa että mies olisi se kuntosalilla kävijä ja nainen sohvalla olutta naukkaileva makoilija. Tasa-arvosta ei tingitä!
Tällainen parihan oli sarjan alkuaikoina: rahka-Petri ja se kiukkuinen nainen. Yksi sarjan ensimmäisiä pahoja draamoja.
Heh, silloin vain palstalla oltiin hyvin voimakkaasti sen naisen (Mari?) puolella, rahka-Petriä pidettiin täysin mahdottomana kumppanina kun ei spritsit maistunut ja halusi mieluummin rahkaa kuin pikaruokaa terassilla. Nykyään Petri parisuhteessa ja isä, mitenkänhän Marilla menee?
Vierailija kirjoitti:
Janne-possu, hìhii!
Tai Katri-possu - vai jätettäiskö nuo typerät ilkeydet kirjoittamatta?
Mä en kyllä laskisi Katjaa ja Ollia epäonnistuneeksi paritukseksi. Heille ei syttynyt romanttista suhdetta, mutta tulivat hyvin toimeen ja jäivät hyviksi ystäviksi.
Rosa ja Eetu, alttarilla niin täydellistä. Mutta häämatkalla alkoikin Rosan ahdistus ja loppu olikin pelkkää alamäkeä ja avioliitto loppui ennen aikojaan. En tiedä mitä Rosa ajatteli, mutta kauheasti ei vientiä ollut ohjelman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä laskisi Katjaa ja Ollia epäonnistuneeksi paritukseksi. Heille ei syttynyt romanttista suhdetta, mutta tulivat hyvin toimeen ja jäivät hyviksi ystäviksi.
Alkuun heillä ei toiminut yhtään ja eivät päätyneet yhteen. Olli hoiti aika neutraalisti tilanteen. Viimeisillä kausilla ei ole kenelläkään toiminut
Wikipediasta löytyy listaus vanhoista pareista ja asiantuntijoista. Jotkut jääneet paremmin mieleen kuten rahka Petri ja Mari tai Rosa ja Eetu. Toisia ei meinaa muistaa
Avoimmuus ei näytä kuuluvan Artun luonteeseen. Miehen työkuviokin on edelleen lähes pimennossa. Mulle on jäänyt sellainen mielikuva, että olisi kouluttautumaton millekkään alalle. Nykytilanteet huomioiden, on hyvä asia mikäli saa töitä. Vakituista työpaikkaa on vaikeampi saada. Mutta mikäli saa, sitä voi pitää jopa onnenpotkuna ja siten saa lapsensa elatusmaksut (toivottavasti) hoidettua.