Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (8138)

Vierailija
3401/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä on päätelty, että Janne olisi toivonut kumppanikseen jotain timmiä fitness beibeä. Jos näin todella on, niin pidän hyvin epätodennäköisenä, että joku aktiiviurheilija välttämättä löytäisi mitään yhteistä Jannen kanssa. 

IS:ssa esittelytekstissä lukee, että " Janne toivoo itselleen sporttista puolisoa".

Vierailija
3402/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Janne edes nimenomaan haluaa sporttisen naisen, kun Ei hän minun mielestäni itse vaikuta olevan niin kovin kiinnostunut liikunnan harrastamisesta?

Siksi koska miehet on todella paljon pinnallisempia kuin naiset, vaikka aina muuta väitetään. Nainen useammin rakastuu siihen ihmiseen ja hänen persoonaan ja käytöstapoihin, kun taas miehet katsoo pelkkää pintaa. Nainen on valitettavan monelle miehelle vaan statussymboli, jos on upea nainen kainalossa, kuvittelevat näyttävänsä itsekin paremmalta.

Hyvä analyysi.

todellisuus on, että naiset swipee 95% miehistä ulkonäön perusteella suoraan vasemmalle siinä missä miehet ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Elisa: herkkis ja kovis paritettu. Molemmilla voi olla vähän erikoinen boheemi elämä ja olemus, mutta toinen on kivikova, toinen lempeä ja pehmeä. Ei voi toimia ilman kärsimystä.  

Mitä tarkoittaa kivikova ihminen? Pehmeä antaa mielikuvan löllöstä, tuskin sitä tarkoitat. 

Vastakohdat, parhaimmillaan, siloittavat kovuutta, napakoittavat lempeyttä. 

Sinä vaikutat esimerkiksi kovalta, jos pehmeä tuo mieleesi löllön. Kova ihminen halveksuu pehmeyttä ja lempeyttä. 

Minä kun kerrankin ajattelin toimia fiksusti ja kysyä, mitä tarkoittaa kivikova. Mut huoh kävit nimittelemään   Tää on niin tätä.

Vierailija
3404/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännän rautalangasta: sairaalloisesti ylipainoinen ihminen ei ole sporttinen. Miksi Jannelle valittiin tähän speksiin sopimaton partneri. Toiseksi, on lähes rikollista tuottaa osallistujille yllätyksenä se että partnerilla on lapsia. Se on merkittävä asia, ja lapsille haitallista jos seurauksena on kriisi. Jim Carreyn roolihahmoota näyttävä asiantuntija selitti syyksi reaktioiden hakemisen. Rehellinen selitys.

Mitäs toivoi sporttista. Niin siinä käy, kun ei suoraan sano, että vain hoikat kelpaa.

Vierailija
3405/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä mun suosikit on Matti ja Mikko. Tuo Arttu hokee liikaa kuinka kaunis Julia on.

Vierailija
3406/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän se Elisan kukkamekko on? Se kotelomekkotyyppinen tummalla pohjalla purppurakukkeja. Tarvisisin  juuri tuon tyyppisen syksyyn. Tietääkö joku?

Vierailija
3407/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mene enää oikeasti naimisiin ja tämä pilaa koko ohjelman idean. Nyt on liian helppoa erota.

Toisaalta enää ei avioliittoa halvenneta papin aamenella viihteen nimissä. Onneksi tyrkkypappi Kanala ymmärsi häipyä.

Vierailija
3408/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät mene enää oikeasti naimisiin ja tämä pilaa koko ohjelman idean. Nyt on liian helppoa erota.

Toisaalta enää ei avioliittoa halvenneta papin aamenella viihteen nimissä. Onneksi tyrkkypappi Kanala ymmärsi häipyä.

Helpommin saa hakijoita kun ei ole virallista liittoa. Muutama kuukausi ventovieraaseen tutustumista useimmiten huonolla menestyksellä ja sitten virallinen avioero vireille jossa kestää. 

Jos nämä parit olisivat menneet tinder treffeille olisi se varmaan ollut kiusalliset kahvit ja se oli siinä. Iina ja Mikko olisivat varmaan vaihtaneet numeroita ja jatkaneet tutustumista.

Vierailija
3409/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Janne vähän reipastuisi ja lakkaisi tuijottamasta vain omaa napaansa, voisi Katri olla hänelle oikeinkin sopiva puoliso. Vaatisi tosiaan sen, että Janne muuttuisi perässä vedettävästä aktiiviseksi ja Katria huomioivaksi. Yhdessä liikkumalla ja touhuamalla saisivat kivaa yhteistä tekemistä ja sen lisäksi vartalotkin siitä kiinteyttväisivät. Pahoin pelkään, että Janne karkoittaa Katrin tuolla käytöksellään ja olemuksellaan...

Taitaa olla taas sellainen pari, että eivät sovi yhteen. Telkkarin jaksot nähtynä tuli selväksi, että esimerkiksi huumorintaju ei lyö yhteen. Jos toinen ottaa liian tosissaan mitä toinen sanoo. Taas mennään vain kuvaukset läpi. 

Vierailija
3410/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne aiheuttaa mussa inhottavat fläsärit exästäni. Janne on kuin ilmetty exäni tuossa läskifobiassaan. Ja nimikin on muutamaa kirjainta vaille sama. Exä oli Jannen tavoin lihava. Tosin tämä mun exä ei harrastanut minkään sortin liikuntaa, niin hänen kroppansa oli vielä enemmän löllö kuin Jannella, joka oletettavasti harrastaa edes jotain liikuntamuotoa. Exä jaksoi toitottaa, kuinka "lihavat naiset ei vaan kiihota mua." Ja itse siis kuitenkin oli läski kaksoisleukoineen ja etureppuineen. 

Ainut ero mulla ja exällä verrattuna Janneen ja Katriin oli se, että minä olin hoikka. Mutta exähän sitten kyttäsi ja vahti mun painoa koko ajan. Ja heti jos  mulle tuli pari kiloa lisää, hän kyllä huomautti asiasta. "Et kai vaan sä ole vakavasti sairas, kun sä olet nyt lihonut pari kiloa?" 

Janne ei selkeästi myöskään pidä lihavista naisista, koska toivoi sporttista (eli hoikkaa) naista. Ja kun saikin läskin vaimoksi, alkoi tämä lapsellinen jaksamattomuus ja kiukuttelu. Mikä saa miehet kuvittelemaan, että vaikka oma ulkonäkö olisi 6, pitäisi naisen olla ulkonäöltään 10+?????

Vierailija
3411/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi korjausta: Sairaalloinen ylipaino on eri asia kuin ylipaino. Monet lihaksikkaat ihmiset ovat ylipainoisia. Sairaalloisen ylipainoisia ovat yleensä suurella kehon rasvaprosentilla varustetut. Toiseksi, "sporttisen" merkitystä kannattaa kysyä miehiltä, ei tekoälyltä. Se on koodisana hoikalle naiselle, lihavaksi kun ei nykyisin saa määritellä ketään. Jannen passiivisuudesta voi päätellä paljon. Toinen koodisana, "rempseä", on varattu äänekkäälle ja dominantille isokokoiselle naiselle. Se ei ole kovin positiivisvireinen. Toivottavasti molemmat, niin Janne kuin Katrikin, viehättyvät pitkistä kävelylenkeistä ja salaattiannoksista.   

Voihan sporttinen olla vaikka moukarin heittäjä. Eihän sekään kovin hintelältä käy.

Vierailija
3412/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne ja Katri saavat molemmat huhkia vaikka tunteja päivässä liikunnan parissa, mutta kilot lähtevät vain syömistä muuttamalla. Mua ei häiritse kummankaan ulkomuoto, mutta näyttää olevan taas tarpeen kerrata painonhallinnan perusasiat.

Pappi ei ole enskaripareja vihkinyt tähänkään asti.

Vierailija
3413/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne aiheuttaa mussa inhottavat fläsärit exästäni. Janne on kuin ilmetty exäni tuossa läskifobiassaan. Ja nimikin on muutamaa kirjainta vaille sama. Exä oli Jannen tavoin lihava. Tosin tämä mun exä ei harrastanut minkään sortin liikuntaa, niin hänen kroppansa oli vielä enemmän löllö kuin Jannella, joka oletettavasti harrastaa edes jotain liikuntamuotoa. Exä jaksoi toitottaa, kuinka "lihavat naiset ei vaan kiihota mua." Ja itse siis kuitenkin oli läski kaksoisleukoineen ja etureppuineen. 

Ainut ero mulla ja exällä verrattuna Janneen ja Katriin oli se, että minä olin hoikka. Mutta exähän sitten kyttäsi ja vahti mun painoa koko ajan. Ja heti jos  mulle tuli pari kiloa lisää, hän kyllä huomautti asiasta. "Et kai vaan sä ole vakavasti sairas, kun sä olet nyt lihonut pari kiloa?" 

Janne ei selkeästi myöskään pidä lihavista naisista, koska toivoi sporttista (eli hoikkaa) naista. Ja kun saikin läskin vaimoksi, alkoi t

Katrin puolisosta näki heti häissä ettei innostunut morsiamesta. Mies katsoo eri tavalla naista jos on kiinnostunut. Janne(?) oli jotenkin flegmaattinen.

Vierailija
3414/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artun ja Julian häät oli vielä ok, mutta mitä ihmettä sitten tapahtui? Mitä Arttu päästi suustaan, että Julia oli noin maassa?? Ei olis arvannu hääjakson perusteella. Vaikutti, että mies on ihan sivistynyt, noin äkkiseltään. Juliakin mainitsi siinä vielä vanhat hyvät herrasmiesjutut. No höh. Eihän siihen tietysti tarvita kuin yksi tosi typerä lausahdus. Vaikea sitten ihkauusilla ihmisillä lähteä korjaamaan.

Vierailija
3415/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä on päätelty, että Janne olisi toivonut kumppanikseen jotain timmiä fitness beibeä. Jos näin todella on, niin pidän hyvin epätodennäköisenä, että joku aktiiviurheilija välttämättä löytäisi mitään yhteistä Jannen kanssa. 

IS:ssa esittelytekstissä lukee, että " Janne toivoo itselleen sporttista puolisoa".

Ja itse ei liiku? No just.

Vierailija
3416/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ja Elisa: herkkis ja kovis paritettu. Molemmilla voi olla vähän erikoinen boheemi elämä ja olemus, mutta toinen on kivikova, toinen lempeä ja pehmeä. Ei voi toimia ilman kärsimystä.  

Mitä tarkoittaa kivikova ihminen? Pehmeä antaa mielikuvan löllöstä, tuskin sitä tarkoitat. 

Vastakohdat, parhaimmillaan, siloittavat kovuutta, napakoittavat lempeyttä. 

Sinä vaikutat esimerkiksi kovalta, jos pehmeä tuo mieleesi löllön. Kova ihminen halveksuu pehmeyttä ja lempeyttä. 

Minä kun kerrankin ajattelin toimia fiksusti ja kysyä, mitä tarkoittaa kivikova. Mut huoh kävit nimittelemään   Tää on niin tätä.

Eli pehmeä on mielestäsi löllö, ja kovaksi analysointi nimittelyä? Voi että. 

Vierailija
3417/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpommin saa hakijoita kun ei ole virallista liittoa. Muutama kuukausi ventovieraaseen tutustumista useimmiten huonolla menestyksellä ja sitten virallinen avioero vireille jossa kestää. 

Jos nämä parit olisivat menneet tinder treffeille olisi se varmaan ollut kiusalliset kahvit ja se oli siinä. Iina ja Mikko olisivat varmaan vaihtaneet numeroita ja jatkaneet tutustumista.

Tuskin Iina ja Mikkokaan olisi jatkaneet tutustumista, sillä avainsana on heidän molempien asenne ja asennoituminen juurikin ajatukseen naimisiin menosta kuin heille olisi löydetty se mahdollisimman sopiva aviopari, jonka kanssa muodostaa pysyvä parisuhde. Kumpikin asennoitunut myös siihen, että ovat valmiita tekemään työtä suhteen onnistumisen eteen. Toisin kuin mm. Elisa ja Julia, jotka kauhistuivat jo ennen tapaamista ihan vaan sinisistä hiuksista tai morsiameksi kutsumisesta valitun puolison ääniviestissä.

Vierailija
3418/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Janne vähän reipastuisi ja lakkaisi tuijottamasta vain omaa napaansa, voisi Katri olla hänelle oikeinkin sopiva puoliso. Vaatisi tosiaan sen, että Janne muuttuisi perässä vedettävästä aktiiviseksi ja Katria huomioivaksi. Yhdessä liikkumalla ja touhuamalla saisivat kivaa yhteistä tekemistä ja sen lisäksi vartalotkin siitä kiinteyttväisivät. Pahoin pelkään, että Janne karkoittaa Katrin tuolla käytöksellään ja olemuksellaan...

Taitaa olla taas sellainen pari, että eivät sovi yhteen. Telkkarin jaksot nähtynä tuli selväksi, että esimerkiksi huumorintaju ei lyö yhteen. Jos toinen ottaa liian tosissaan mitä toinen sanoo. Taas mennään vain kuvaukset läpi. 

Janne toisteli moneen kertaan ensitapaamisen positiivisten puheidensa perään tyyliin, että ainakin toistaiseksi, ihan kuin jo ensi tapaamisella olisi aistinut tai kokenut, ettei yhteiselo tule sujumaan.

Vierailija
3419/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista tämä, että kommenttien perusteella "sairaalloisen lihavan" ja "tiukan fitnessbeiben" väliin ei muka mahdu mitään. Tuskin Janne mitään fitnessbeibeä odotti, vaan normaalipainoista naista. Ja ei, yli satakiloinen ei ole normaalipainoinen. Ihmeellistä ääriajattelua täällä. 

Vierailija
3420/8138 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Katri muuttaa Keravalta minnekään kun eikö ainoa hätäkeskus ole juuri siellä? Jannen takia ei toki muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi