Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (8131)

Vierailija
3421/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hätäkeskuksia muuallakin, esim vaikka Oulussa 

Vierailija
3422/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista tämä, että kommenttien perusteella "sairaalloisen lihavan" ja "tiukan fitnessbeiben" väliin ei muka mahdu mitään. Tuskin Janne mitään fitnessbeibeä odotti, vaan normaalipainoista naista. Ja ei, yli satakiloinen ei ole normaalipainoinen. Ihmeellistä ääriajattelua täällä. 

Noilla kiloilla pääsis varmaan jo lihavuusleikkaukseen kunnallisellakin puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3423/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista tämä, että kommenttien perusteella "sairaalloisen lihavan" ja "tiukan fitnessbeiben" väliin ei muka mahdu mitään. Tuskin Janne mitään fitnessbeibeä odotti, vaan normaalipainoista naista. Ja ei, yli satakiloinen ei ole normaalipainoinen. Ihmeellistä ääriajattelua täällä. 

Höpö höpö. Miehen "sporttinen nainen" ei ole IKINÄ normaalipainoinen nainen vaan laiha tai bikinibeibi. Ihan sama harrastaako laiha tai bikinibeibi liikuntaa yhtään.

Vierailija
3424/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä on päätelty, että Janne olisi toivonut kumppanikseen jotain timmiä fitness beibeä. Jos näin todella on, niin pidän hyvin epätodennäköisenä, että joku aktiiviurheilija välttämättä löytäisi mitään yhteistä Jannen kanssa. 

IS:ssa esittelytekstissä lukee, että " Janne toivoo itselleen sporttista puolisoa".

Ja itse ei liiku? No just.

Sehän on optimitilanne että toinen on treenamassa timmiä kroppaa ja voi itte liputellä kaljaa ja katella urheilua.

Vierailija
3425/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännän rautalangasta: sairaalloisesti ylipainoinen ihminen ei ole sporttinen. Miksi Jannelle valittiin tähän speksiin sopimaton partneri. Toiseksi, on lähes rikollista tuottaa osallistujille yllätyksenä se että partnerilla on lapsia. Se on merkittävä asia, ja lapsille haitallista jos seurauksena on kriisi. Jim Carreyn roolihahmoota näyttävä asiantuntija selitti syyksi reaktioiden hakemisen. Rehellinen selitys.

Eli ammattilaiset sumopainijat, kuulantyöntäjät ja painonnostajat, kuten vaikka kaksinkertainen olympiavoittaja Li Wenwen, eivät ole sporttisia? Okei, pitääpä laittaa sähköpostia neiti Wenwenille, että lakkaa esittämästä sporttista, kun ulkonäkö ei sovi yhteen sen kanssa.

Vierailija
3426/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä puhunut seksistä vaan läheisyydestä ja kosketuksesta. Nimenomaan selvensi ettei puhu seksistä. Osalla noista pareista oli koskettelua jo häiden aikana ja sitä kai se Elisakin kaipaa. Se on hänelle tärkeä osa ja kertoo että on toisen mielestä haluttava.

Mutta kun Elisa itse käyttäytyy koko ajan niin kuin ei haluaisi läheisyyttä, enemminkin päinvastoin etäisesti, eikä mitenkään osoita Matille, että hän olisi haluttava. Kun Matti puhui tunteiden vuoristoradasta, Elisa ihmetteli ettei Matti näyttänyt niitä tunteita tms, mutta eihän Elisa itse näytä tunteita, tai ei ainakaan positiivisia Keskustelun aikana Mattia harmitti ettei hän osannut olla Elisan odotusten arvoinen, kun taas Elisa ajatteli vain itseään.

Minulla on ystävä, joka ei näytä tunteitaan avoimesti, kun on ihastunut, ja karttaa ihastustaan kuin ruttoa. Ei halua kosketuksia eikä hae kosketuksia. Tällä tavalla hän oman logiikansa mukaan nimenomaan viestittää miehille, että tule tänne, kosketa, olen niin rakastunut sinuun, ajattelen sinua jatkuvasti. 

Mutta hän onkin autisti. 

Vierailija
3427/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännän rautalangasta: sairaalloisesti ylipainoinen ihminen ei ole sporttinen. Miksi Jannelle valittiin tähän speksiin sopimaton partneri?

Miksi Janne edes nimenomaan haluaa sporttisen naisen, kun Ei hän minun mielestäni itse vaikuta olevan niin kovin kiinnostunut liikunnan harrastamisesta?

Siksi koska miehet on todella paljon pinnallisempia kuin naiset, vaikka aina muuta väitetään. Nainen useammin rakastuu siihen ihmiseen ja hänen persoonaan ja käytöstapoihin, kun taas miehet katsoo pelkkää pintaa. Nainen on valitettavan monelle miehelle vaan statussymboli, jos on upea nainen kainalossa, kuvittelevat näyttävänsä itsekin paremmalta.

Tällaiset miehet, jotka haluavat sen statusnaisen kainaloon, itse asiassa eivät varsinaisesti hae rakkautta tai parisuhdetta, vaan muiden miehen arvostusta. He haluavat näyttää hyville ja menestyneille toisten miesten silmissä, jotta toiset miehet ajattelevat heistä isosti hyvää (ja ovat ehkä kateelllisiakin). Se nainen on vaan jatke sille egon pönkitykselle muiden miesten silmissä. Heille on aivan sama, kuka nainen siinä on, kunhan on statussymbolisesti tarpeeksi näyttävä muiden miesten mielestä.

Vierailija
3428/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en todellakaan luokittelisi Katrin kehoa sairaalloisen ylipainoiseksi. Ylipainoa toki on, mutta ei sairaalloista. Muutoinkin asiatonta täällä arvostella muiden kehoja negatiiviseen sävyyn. Toivottavasti osallistujat ymmärtävät olla lukematta näitä keskustelupalstoja. 

En tiedä mistä on päätelty, että Janne olisi toivonut kumppanikseen jotain timmiä fitness beibeä. Jos näin todella on, niin pidän hyvin epätodennäköisenä, että joku aktiiviurheilija välttämättä löytäisi mitään yhteistä Jannen kanssa. Janne vaikuttaa hyvin perinteiseltä suomalaiselta mieheltä: penkkiurheilu ja kaljatölkki kiinnostanee enemmän kuin reippaat ulkotreenit ja kuntosali. Toki jokaisella saa olla omat mieltymykset ja ihannekumppani, läheskään aina ne ei kohtaa todellisuuden kanssa. 

Eikös tässä ketjussa joku kertonut käyneensä katsomassa läpi Jannen IG:n tykkäykset ja löytänyt lähinnä isoreisisiä aitajuoksijoita ja muita laihoja naisia sieltä? Eli ihan tikkulaiha pitäisi saada.

Vierailija
3429/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologi Iida Mäkikallio kuittasi Artun puheet väärinymmärryksellä. Noinkohan hän sanoisi vastaanotollaan käyvillekin pariskunnille, joissa mies arvostelee naisen ulkonäköä? 

Jaksossa jotenkin korostui Elisa ja Matti. Pedataanko tällä sitä, että he jättävät pian leikin kesken? Iinan ja Mikon yhteiseloa olisi ollut kiinnostavampaa nähdä enemmän, samoin (tosin eri syistä) Katrin ja Jannen.

Olin järkyttynyt psykologin kommentista.

OT. Olin parisuhteessa ulkonäönhaukkujan kanssa. Haukkuminen ei liittynyt mihinkään riitaan tms; puoliso ilmoitti, mitä vikaa ulkonäössäni sillä hetkellä oli kuin olisi arvostellut säätä. Lopulta menimme minun ehdotuksesta pariterapeutille. Terapeutin mielestä 1. kaikki on väärinkäsitystä 2. kukaan ei ole tarkoittanut mitään pahaa.

Seuraavalla kerralla soitin terapiassa äänittämiäni haukkumisia, ja tilanteita siitä ympäriltä terapeutti kuuli myös. Terap. oli pitkään hiljaa, tuijotti vihaisena lattiaan ja lopulta rääkäisi, että "ehkä teidän sitten on erottava". Erosimme.

Vierailija
3430/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologi Iida Mäkikallio kuittasi Artun puheet väärinymmärryksellä. Noinkohan hän sanoisi vastaanotollaan käyvillekin pariskunnille, joissa mies arvostelee naisen ulkonäköä? 

Jaksossa jotenkin korostui Elisa ja Matti. Pedataanko tällä sitä, että he jättävät pian leikin kesken? Iinan ja Mikon yhteiseloa olisi ollut kiinnostavampaa nähdä enemmän, samoin (tosin eri syistä) Katrin ja Jannen.

OT. Olin parisuhteessa ulkonäönhaukkujan kanssa. Haukkuminen ei liittynyt mihinkään riitaan tms; puoliso ilmoitti, mitä vikaa ulkonäössäni sillä hetkellä oli kuin olisi arvostellut säätä. Lopulta menimme minun ehdotuksesta pariterapeutille. Terapeutin mielestä 1. kaikki on väärinkäsitystä 2. kukaan ei ole tarkoittanut mitään pahaa.

Seuraavalla kerralla soitin terapiassa äänittämiäni haukkumisia, ja tila

Ai kamala. Onneksi äänitit. Ja onneksi erosit.

Vierailija
3431/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne ehkä ajatteli saavansa ohjelmassa hoikan, urheilullisen ja kauniin puolison.Siinähän kaverit ja ex puoliso olisivat nähneet mikä alfa hän on.Eipä mennyt niin ja nyt kiukutellaan sohvan nurkassa.Mielestäni sai ihan tasoisensa puolison ulkonäöllisesti, luonteet eivät vaan kohtaa.

Vierailija
3432/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaksinaismoralismia tällä palstalla kauhistella, jos joku on kommentoinut tatuointeja tai hiusten väriä, kun täällä kaikkia haukutaan paljon pahemmin. Kaiken lisäksi kukaan ei edes ole kuullut niitä Julian väittämiä sanomisia. Pahemminhan Elisa Mattia haukkui ja ihan suoraan kameralle, kun totesi, ettei Matin hiukset häntä miellytä. Ei edes yrittänyt tutustua paremmin. Eikä Matti ole siitä ainakaan vielä toistaiseksi uhriutunut, ehkäpä sekin sitten vielä nähdään.

Vierailija
3433/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen, Janne ei sanonut mitään negatiivista Katrin ulkonäöstä. Toki voi olla että on hillinnyt itseään koska sellaisen kommentin ääneen sanomisen olisi hölmöä ja teilattaisiin. Tästä päästäänkin sitten siihen että pitäisikö/onko siinä kyselylomakkeessa yhtenä kohtana myös tulevan kumppanin paino, siis haen sitä että jos esim. lihavuus on ehdoton nou-nou, niin hyvä se olisi tuoda esiin. Ja toki haastattelijoiden pitäisi vähän selvittää sitä, miten toinen suhtautuu tuollaiseen kumppaniin. Etenkin jos on kirjoittanut "sporttinen" lomakkeeseen. Ne omat ulkonäkökriteerit kun on jokaisella usein yllättävän tiukassa.

Muistelen että viime kaudella Jenni kommentoi kumppanistaan että tämä ei ihan ollut sellainen pitkä ja sporttinen mies, jota oli tilattu. Ja Annan pettymyksen muistamme kaikki.

Kurja tilanne sinänsä, koska se toinen ihminenhän on siinä valmiina ja tarjolla ja tulee torjutuksi aika nopeasti.

Vierailija
3434/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Miehen "sporttinen nainen" ei ole IKINÄ normaalipainoinen nainen vaan laiha tai bikinibeibi. Ihan sama harrastaako laiha tai bikinibeibi liikuntaa yhtään.

Samaa mieltä, kysyin kaverilta, joka siis harrastaa painon nostoa, lentopalloa jne ja deittailee, eli täyttää kriteerin sporttinen hyvinkin, mutta ei toki ole sillä tavalla laiha/siro kuin fitnessbeibe olisi - yllättävän monelle ei kelpaa vaikka normaalipainoinen tavallinen nainen onkin.

Vierailija
3435/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliasta tulee mieleen Australian kauden 11 Jayden, joka jo ennen hänelle valitun parin tapaamista totesi, että yleensä naiset on olleet kiinnostuneita, kunnes on kuulleet hänen ammatistaan ja parinsa tavattuaan jostain aivan käsittämättömästä syystä toisteli sitä ihan samaa, että ihan selvästi se valittu puoliso ei tykkää hänen ammatistaan, ja taas tämäkin suhde on kaatumassa siihen, vaikkei kyseinen nainen millään tavoin antanut mitään merkkejä siitä, että näin olisi. Päinvastoin. Tuntuikin siltä, että kyseessä oli vaan kyseisen miehen jonkinlainen oma ahdistuminen siitä, että nyt siihen toiseen tosiaan pitäisi sitoutua ja kyleneeköhän hän siihen ymv. Juliassa on havaittavissa ihan samaa, ettei olekaan itse valmis sitoutumaan.

Vierailija
3436/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Katri muuttaa Keravalta minnekään kun eikö ainoa hätäkeskus ole juuri siellä? Jannen takia ei toki muutenkaan.

Tämäpä se juuri. Katri ei voi työnsä takia muuttaa, eikä taida Jannekaan lasten takia. Tähän päälle vuorotyöt, sporttisuus, erilainen päivärytmi - aika hankala yhtälö ihan pelkästään paperilla.

Vierailija
3437/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla soitin terapiassa äänittämiäni haukkumisia, ja tila

Vähän ot. mutta psykologit ja koulukuraattorit ovat kokemukseni mukaan juuri tuollaisia lässyttäjiä. Kiusaamista ei tapahtunut, kaikki on väärinymmärrystä ja kiusattu vaan liian herkkä. Mutta ei tuollainen maton alle lakaisu auta asiaa yhtään.

Vierailija
3438/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä on päätelty, että Janne olisi toivonut kumppanikseen jotain timmiä fitness beibeä. Jos näin todella on, niin pidän hyvin epätodennäköisenä, että joku aktiiviurheilija välttämättä löytäisi mitään yhteistä Jannen kanssa. 

IS:ssa esittelytekstissä lukee, että " Janne toivoo itselleen sporttista puolisoa".

Ja itse ei liiku? No just.

Sehän on optimitilanne että toinen on treenamassa timmiä kroppaa ja voi itte liputellä kaljaa ja katella urheilua.

Toimii jos toinen osapuoli tuo myös jotain "pöytään". Kaljaa lipittävän nallekarhun pitää olla sitten muuten tosi ihana ihminen, hyvä sängyssä, varakas, hoitaa kotia tjsp. Jannesta paha muuten sanoa, varakkuus tuskin ainakaan toteutuu, koska oletan että vakuutusmyyjät eivät tienaa hirveästi ja lisäksi elarit ovat tuohon päälle maksettavana. Katrilla saattaisi olla enemmän pätäkkää koska tienaa vuorotöissä eikä välttämättä kuluta yksinään niin paljon.

Vierailija
3439/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu on Maajussille morsian ohjelmasta tuttu joka potkittiin pois koska valehteli lapsistaan. Ei ole rehellinen mies!

Vierailija
3440/8131 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne ehkä ajatteli saavansa ohjelmassa hoikan, urheilullisen ja kauniin puolison.Siinähän kaverit ja ex puoliso olisivat nähneet mikä alfa hän on.Eipä mennyt niin ja nyt kiukutellaan sohvan nurkassa.Mielestäni sai ihan tasoisensa puolison ulkonäöllisesti, luonteet eivät vaan kohtaa.

Jep. Janne on käynyt Tinderin tarjonnan vuoden aikana, ja hän on swaippaillut sieltä vaan ne hoikat. Janne ei ole saanut matcheja ja nyt hän ajatteli, että tässä ohjelmassa ei tarvitse laittaa tikkua ristiin ja saa wolttaamalla hoikan kaunistuksen. Heh;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme