Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IS:n jutussa Elisa löytää jälleen syitä kaikista muista paitsi itsestään. Katsoisi joskus peiliin.
Uskon kyllä osan noista Elisan jutuista mitä tuotantoon tulee.
"Minut esitetään kauhean tiukkapipoisena ja sellaisena, että tuomitsisin ihmisiä ulkonäön perusteella. Se ei juuri virheellisempi voisi olla, koska pyrin aina siihen, etten tuomitse yhtään ketään ulkonäön, elämänkatsomuksen tai muun mukaan"
Mutta hei, Elisa, ihan itse kommentoit Matin sinistä tukkaa heti alussa. Ajattele, miten helppoa olisi ollut sanomatta sitä kameroille.
Joillain ihmisillä on tällaisia sokeita pisteitä itsensä suhteen. "Pyrin aina siihen että..." joo ok, ehkä hän kokeekin pyrkivänsä. Mutta toteutunut käytös ei kuitenkaan ole linjassa tämän pyrkimyksen kanssa. Moni myös sanoo "En ole rasisti, mutta..." ja sitten jotain rasistista sontaa perään.
Uuteen ihmiseen tutustuessa kannattaa aina tarkkailla, miten hän tosiasiassa käyttäytyy. Jos itseä koskevat puheet ovat ristiriidassa käytöksen kanssa niin parisuhde-elämä ko. ihmisen kanssa ei tule olemaan kovin hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Elisa pääsee jonain vuonna Linnan juhliin niin saa valittajat pitkän nenän. 😄
Ei sinne persaukisia kutsuta.
Tässä taas huomasi että naiselta sallitaan ties mikä munien puristelu ja se kuitataan elävässä elämässä usein hauskana ja villinä temppuna kun taasen mies puristellessaan naisen pakaroita päätyy oikeussaliin. Jos Matti olisi alusta asti vongannut "kosketusta" olisi tuotanto luultavasti puuttunut peliin ja keskeyttänyt taipaleen.
Eihän tässä mitään munien puristelua ole naisen puolelta sallittu. Ei kai Elisa Matin munissa ollut kiinni?
Ei kai Elisa koskenut fyysisesti Mattiin mitenkään?
Taas yksi joka ei tajua ns. "pointtia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnan juhlia katsoessa ymmärsin, miksi Julian "hääpuku" oli niin järkky. Niskanen ei osaa suunnitella asiakkaan kropalle sopivaa pukua.
No eiköhän Julia ole itse saanut valita pukunsa, kuten muutkin. Mielenkiinnosta kysyn, että millainen puku olisi ollut hänelle mielestänne sopiva? Pitkä? Kermakakku? Olisivatko ne näyttäneet paremmalta?
Kyllä ne olisiva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa ei itse ole lukenut nettikeskusteluja.
En todellakaan. En missään nimessä. Koen, että tyhjät kattilat kolisevat kaikista eniten. Fiksut ihmiset näkevät kyllä, että tässä on ihan tarkoituksellisesti haettu ja leikattu vastakkainasettelua. Niillä ihmisillä, jotka elävät omaa elämäänsä, ei ole aikaa haukkua ketään tai kenenkään tekemisiä missään netin keskustelupalstoilla.
Miten hän tietää keitä netissä haukutaan jos hän ei ole lukenut keskusteluja?
Ei hän niin sanonutkaan, että tietää keitä. Se on yleistä tietoa, että netissä ihmiset puhuu pahaa julkkiksista tai tv:ssä olleista. Ei semmoisia juttuja kannata tulla lukemaan.
Huomaan, että taas yritetään vääntää Elisan sanat. Tätä tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Elisa pääsee jonain vuonna Linnan juhliin niin saa valittajat pitkän nenän. 😄
Ei sinne persaukisia kutsuta.
Juuri tätä tarkoitin! 🤣 Ja sitten sanotaan, että "ei hänen käytös parane, vaikka sinne pääsisikin!"
Kenenkähän käytös täällä on monin kerroin ala-arvoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tarkoitat? Eihän se Elisan persoonaa ja nähtyä käytöstä miksikään muuttaisi, saati tekisi hänestä yhtään sen parempaa ihmistä, vaikka siellä olisikin mukana.
Tätä näin, mitä tuossa yläpuolella taas on. Jatkuvaa ulkonäön, tulotason jne haukkumista täällä. Kehtaatte silmät kirkkaina vielä kysellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Elisan ei annettu keskeyttää, epäeettistä kun muidenkin on annettu. Häntä selkeästi ahdisti. Otti kuitenkin vääränlaisen lähestymistavan.
Niin, Tainan ja Julian käyttöönottama "ahdistus" ja itkeskely olisi auttanut. Elisalla oli kuitenkin sen verran "munaa" ettei alkanut esittämään.
Lisäksi Julia mielisteli asiantuntijoita ja sai heidät manipuloitua uskomaan kaiken, mistä keksi Arttua syyttää, kun Elisa puolestaan ei vastaavaan mielistelyyn alentunut.
Uskon, että Elisa on tehnyt sen virheen, että kritisoi parituksia. Eihän kukaan anna silloin lähteä, koska tuotannon pitäisi myöntää, että tekivät vääriä valintoja. Julia on ehkä vain kritisoinut Artun käytöstä (ei tuotantoa) ja saanut Hannan puolelleen. Se riittää, Hanna selostaa sitten muulle tuotannolle. Tuotannossa säännöt on ihan lapsenkengissä eikä tajuta edes omia mokia.... missä se itsereflektio nyt on?
^ suunnittelijan olisi kannattanut johdatella Juliaa valitsemaan peittävämpi perinteinen asu.
Värianalyysi olisi myös ollut paikallaan. Tai edes peili
Vierailija kirjoitti:
^ suunnittelijan olisi kannattanut johdatella Juliaa valitsemaan peittävämpi perinteinen asu.
Värianalyysi olisi myös ollut paikallaan. Tai edes peili
Kyllä sullakin on peiliin katsomisen paikka, kun näitä jätöksiä täällä lukee.
Täällä on enää kolme keskustelijaa jotka vänkäävät keskenään. Muut ovat siirtyneet eteenpäin.
Tiedoksi jäljelle jääneille vänkääjille, että tv:stä näimme sen minkä näimme, ei ne lehtijutut auta yhtään.
Kolmiodraama vaikuttaa kiinnostavalta formaatilta, siinä näköjään osallistujat muuttavat yhteen ja tuotantokin vaikuttaa siltä että siihen on panostettu pikkasen enemmän kuin ETAan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on enää kolme keskustelijaa jotka vänkäävät keskenään. Muut ovat siirtyneet eteenpäin.
Tiedoksi jäljelle jääneille vänkääjille, että tv:stä näimme sen minkä näimme, ei ne lehtijutut auta yhtään.
Kolmiodraama vaikuttaa kiinnostavalta formaatilta, siinä näköjään osallistujat muuttavat yhteen ja tuotantokin vaikuttaa siltä että siihen on panostettu pikkasen enemmän kuin ETAan.
Sairaita tommoiset kolmen kuviot. Ja kyllä täällä saa jutella vaikka puppaketjuissa tai osa juttelee 7 vuotta sitten aloitetuissa vanhoissa ketjuissa. Onko nyt vaikea ymmärtää, että et voi kontrolloida muita ja mitä me täällä puhumme?
Vierailija kirjoitti:
Se on mielenkiintoista, miten eri tavalla ihmiset tekevät parinvalintaa: joillekin riittää 6, että kumppani on "ihan kiva". Kun tällainen riittävän hyvä löytyy, lopetetaan kumppanin etsintä ja keskitytään siihen yhteen. He voivat olla täysin tyytyväisiä.
Sitten niitä, joille ei riitä mikään. He vain etsivät aina vaan parempaa, parempaa ja parempaa kumppania. Ja jos he jonkin valinnan tekevät, niin heitä alkaa kuitenkin pian mietityttää, että olisiko tuolla kuitenkin ollut joku vähän parempi mies/ nainen.
Tämän huomaa esim. Maajussille morsian, Unelmahäät sekä Supernanny Suomi -sarjoissa. Niissä on kaiken maailman pariskuntia, joista minä ainakin mietin , että mitä tuo nainen/mies näkee kumppanissaan? Mutta ilmeisesti he ovat täysin tyytyväisiä...
Esimerkiksi minä olen ihmetellyt, mitä naiset näkevät Toni Niemisessä? Hän pystyy vaihtamaan naista kuin sukkaa. En minä ainakaan ymmärrä, mikä hänessä on niin mielettömän hienoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaita tommoiset kolmen kuviot. Ja kyllä täällä saa jutella vaikka puppaketjuissa tai osa juttelee 7 vuotta sitten aloitetuissa vanhoissa ketjuissa. Onko nyt vaikea ymmärtää, että et voi kontrolloida muita ja mitä me täällä puhumme?
Se vaan saa sinut näyttämään aika säälittävältä, että jaksat monistaa samaa paria kolmea viestiä tänne tuntemattomista ihmisistä, jotka ovat jo kuukausia sitten jättäneet tämän kokemuksen taakseen.
Esimerkiksi minä olen ihmetellyt, mitä naiset näkevät Toni Niemisessä? Hän pystyy vaihtamaan naista kuin sukkaa. En minä ainakaan ymmärrä, mikä hänessä on niin mielettömän hienoa?
Matti Nykänen.2. Ainoa ero on ettei juo, ainakaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olethan sinäkin täällä, Höpsöliini!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mielenkiintoista, miten eri tavalla ihmiset tekevät parinvalintaa: joillekin riittää 6, että kumppani on "ihan kiva". Kun tällainen riittävän hyvä löytyy, lopetetaan kumppanin etsintä ja keskitytään siihen yhteen. He voivat olla täysin tyytyväisiä.
Sitten niitä, joille ei riitä mikään. He vain etsivät aina vaan parempaa, parempaa ja parempaa kumppania. Ja jos he jonkin valinnan tekevät, niin heitä alkaa kuitenkin pian mietityttää, että olisiko tuolla kuitenkin ollut joku vähän parempi mies/ nainen.
Tämän huomaa esim. Maajussille morsian, Unelmahäät sekä Supernanny Suomi -sarjoissa. Niissä on kaiken maailman pariskuntia, joista minä ainakin mietin , että mitä tuo nainen/mies näkee kumppanissaan? Mutta ilmeisesti he ovat täysin tyytyväisiä...
Esimerkiksi minä olen ihmetellyt, mitä naiset näkevät Toni Niemisessä? Hän pystyy vaihtamaan nais
Voi olla mukava, mutta vaikuttaa aika vakavalta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykänen.2. Ainoa ero on ettei juo, ainakaan liikaa.
Ehkä tietynlainen impulsiivisuus vetoaa joihinkin naisiin. Selittää ehkä miksi Artullakin on kaksi pientä lasta eri naisten kanssa ja ihailijoita silti riittää.
En huomannut Artussa impulsiivisuutta. Oli rauhallinen. Toki möläytteli.
Miten hän tietää keitä netissä haukutaan jos hän ei ole lukenut keskusteluja?