Olenko normaali kun ajattelen että näytän hyvältä?
Kukaan ei kuitenkaan sano että olen hyvännäköinen.
Kommentit (12)
Et ole normaali. Kuuluu ajatella että olen kauhea ja kaikki vihaavat minua. Vähintäänkin vähätellä itseään. Näin mun vanhemmat opetti.
Mä näytän omasta mielestäni karsealta mutta mieheni mielestä olen hyvännäköinen. Mitä ihmettä.
Olet ihan normaali. Hienoa että pidät itsestäsi!
Hei, mäkin näytän hyvältä. Aletaanks oleen?
Luultavasti reilusti yli puolet ihmisistä väittävät olevansa keskimääräistä paremmannäköisiä, mikä ei tietenkään todellisessa maailmassa voi pitää paikkaansa. Samoin kuin suurin osa autoilijoista pitää itseään keskimääräistä parempina autoilijoina.
Narsisti aina ajattelee hyvää itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti reilusti yli puolet ihmisistä väittävät olevansa keskimääräistä paremmannäköisiä, mikä ei tietenkään todellisessa maailmassa voi pitää paikkaansa. Samoin kuin suurin osa autoilijoista pitää itseään keskimääräistä parempina autoilijoina.
Eivät väitä.
Tosin on tutkittu, että miehet pitävät itseään komeamina kuin muut heitä pitävät ja naiset taas luulevat olevansa rumempia kuin ovatkaan.
Minullakaan ei ole koskaan ollut mitään kompelekseja omasta ulkonäöstä ja olemuksesta. Olen aina tykännyt olla minä. Huomaan joskus kun minua katsotaan vähän pidempään uteliaana ja hyväntahtoisesti.
Mäkin ajattelen näyttäväni hyvältä. Ei siinä mitään.