Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22314)
missäköhän Elisa vaikuttaa tällä hetkellä???.
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa katsomassa mitä täällä vielä keskustellaan, kun kaikki jaksot on näytetty jo aikaa sitten. No täällähän on satunnaisia keskustelijoita, jotka katsovat vähän jälkijunassa. Ja se sama Julia-pakkomielteinen sekopää kuin aina!
Ehdotin hänelle muuta tekemistä ja jopa terapiaa jo kuukausia sitten. Edelleen jumittaa täällä spämmäämässä joka jumalan päivä! Voi halloota halloo, olisiko jo aika siirtyä elämässä eteenpäin?
TÄNÄÄN on se vika jakso. Vaivaako dementia vai mikä, kun koet, että siitä on "jo aikaa sitten"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkästä aikaa katsomassa mitä täällä vielä keskustellaan, kun kaikki jaksot on näytetty jo aikaa sitten. No täällähän on satunnaisia keskustelijoita, jotka katsovat vähän jälkijunassa. Ja se sama Julia-pakkomielteinen sekopää kuin aina!
Ehdotin hänelle muuta tekemistä ja jopa terapiaa jo kuukausia sitten. Edelleen jumittaa täällä spämmäämässä joka jumalan päivä! Voi halloota halloo, olisiko jo aika siirtyä elämässä eteenpäin?
TÄNÄÄN on se vika jakso. Vaivaako dementia vai mikä, kun koet, että siitä on "jo aikaa sitten"?
Ja mikä toi tyyppi luulee olevansa täällä? Ehdottelee terapiaa ja muuta tekemistä. Kontrolloi, raivoaa ja komentelee.
Hän tarvitsisi itse terapiaa ja muuta tekemistä, kun roikkuu palstalla koko ajan päsmäröimässä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki oli tyylikkäinä viimeisellä tapaamisella ja Joonaksen kukka rinnassa oli ihana. Matilla julkinen insta, kertoi saaneensa paljon positiivisia viestejä. Kaikki varmaan tarvitsevat pienen hengähdystauon ja pian nämä jutut taas unohtuu.
Mun mielestä taas se kukka oli oksettava. Muutenkin koko juippi. Tuntuu niin teennäiseltä erityisesti, kun oon nähny hänen IG-postauksia, joissa kiroilee kuin pahainen teini. Ei anna hyvää kuvaa.
Luulin jo 2 viikkoa sitten että tää ohjelma loppui.
Vierailija kirjoitti:
Katselen vikaa jaksoa. Arttu on kohtelias ja mukava, Julialla selvästi kiusaantunut olo sohvalla. Insertti ehkä vähän teennäinen. Kepeyttä kaivataan mutta ei Juliakaan nyt kovin kepeä ollut. Julian kiitokset olivat vähän värittyneet "kiitos että opit tästä jotain".
Nimenomaan. Arttu vaikuttaa symppikseltä ja söpöltä.
Janne hoikistunut huomattavasti, tuo toinen taas lihonut runsaasti. Huhhuh.
Arttu teki sen taas, ensin puhui kauniita sanoja kehuen Juliaa, lopuksi kertoi miten kaunis Julia on mutta sitten...loukkasi sanomalla että " vaikka se ei muille välitykkään" kuin hänelle. Oikein käänsi puukkoa haavassa. Ihme rokonarpinen naama ja nykivä suu voisi kertoa alkoholismista. Tänään Arttu ei näyttänyt lainkaan komealta.
Oivoi. Kyllä nää nuoret naiset saa jatkaa ihmeen odottelua. Jos elämän pääkohta on kissat ja koirat ja kotoilu, niin kyllä mun betsit on näiden aktiivisten miesten puolella pariutumisen suhteen 👌
Vierailija kirjoitti:
missäköhän Elisa vaikuttaa tällä hetkellä???.
Palasi takaisin hautaan.
En kyllä jaksaisi yhtäkään noista naisista. Kauhea määrä traumoja ja vaatimuksia muille kuin itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri tuntuu tosi mukavalta. Ottaisin mielelläni kaveripiiriini.
Parempaa naista kuin Katri ei voisi kaveripiiriinsä saada. 🤣🤣🤣🤣
Niin muutkin voisi syödä itsensä norsuiksi, eikä hävettäisi, kun kuitenkin on yksi vielä norsumpi. Vai miksi?
Salaattejahan Katri aina söi, paitsi kerran uunibanaaneja.
Salaatit muuten ovat laihduttajan pahin uhka. Nimittäin niin, että syödään liian kevyesti ja vähän, ja sitten iskee illalla hirveät mättöhalut. Näin se ainakin minulla menee, ja jokaisella yleensä. Mitkään kitudietit ei vain toimi, ainakaan kestävästi.
Janne näyttää fressiltä tänä päivä jaksossa 👍
Vierailija kirjoitti:
Arttu teki sen taas, ensin puhui kauniita sanoja kehuen Juliaa, lopuksi kertoi miten kaunis Julia on mutta sitten...loukkasi sanomalla että " vaikka se ei muille välitykkään" kuin hänelle. Oikein käänsi puukkoa haavassa. Ihme rokonarpinen naama ja nykivä suu voisi kertoa alkoholismista. Tänään Arttu ei näyttänyt lainkaan komealta.
Tulkitsin tämän kyllä niin, että muille ei välittynyt Artun fiilikset. Eli ei puhunut enää Julian ominaisuuksista lausahduksen lopussa.
Rumaa haukkumista kyllä sinun puoleltasi.
Kyllä usealle oikea osoite olis ollut terapia eikä TV.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jaksaisi yhtäkään noista naisista. Kauhea määrä traumoja ja vaatimuksia muille kuin itselle.
Janne sanoi, että hän on rauhallisempi, mutta ei se tarkoita laiskuutta.
Rauhallisuus ja se, ettei mikään kiinnosta, on kaksi ihan eri asiaa.
Itsekin oon rauhallinen, mutta teen paljon erilaisia asioita, enkä lojuu sohvalla oikeastaan koskaan.
Näyttää tosi hyvältä 👍
Muutenkin tuntuu menevän elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Janne näyttää fressiltä tänä päivä jaksossa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki oli tyylikkäinä viimeisellä tapaamisella ja Joonaksen kukka rinnassa oli ihana. Matilla julkinen insta, kertoi saaneensa paljon positiivisia viestejä. Kaikki varmaan tarvitsevat pienen hengähdystauon ja pian nämä jutut taas unohtuu.
Mun mielestä taas se kukka oli oksettava. Muutenkin koko juippi. Tuntuu niin teennäiseltä erityisesti, kun oon nähny hänen IG-postauksia, joissa kiroilee kuin pahainen teini. Ei anna hyvää kuvaa.
Musta oli kummallista, kuinka paljon tässä ohjelmassa kiroiltiin? Julia ja Elisa. Pahalta tuntui Jannen jatkuva "v#tut' hokeminen ja se kuinka röhki nauroi aina sen päälle rehvakkaasti, kun luuli olevansa kovinkin hauska esim siellä parileirillä tms.
Äityli liputtaa viestejä pää punaisena, ettei tyttönen joudu kohtaamaan itseään sellaisena kuin on?