Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (22313)

Vierailija
20221/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi, mitä väliä kumppanin ylipainolla on, jos hän on muutoin kiva, fiksu uöha turvallinen ja "paperilla hyvä"? Varsinkin jos kyse ei ole mistään sairaalloisesta ylipainosta, mikä haittaisi vaikka liikkumista?

ON PALJON VÄLIÄ, USKO JO!!! Ja näillä oli sairaalloinen ylipaino! Taidat olla itse lihava.

Vierailija
20222/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä olisi teoriassa voinut yhdistää Katrin ja Jannen: yhteiset, öiset, salaiset mässäilyorgiat! Hrr!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20223/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi, mitä väliä kumppanin ylipainolla on, jos hän on muutoin kiva, fiksu uöha turvallinen ja "paperilla hyvä"? Varsinkin jos kyse ei ole mistään sairaalloisesta ylipainosta, mikä haittaisi vaikka liikkumista?

Olihan Katrissa sekin että komenteli Jannea. Sitten jos oon tyytymätön omaan kehonkuvaan ja toinenkin on tuplaläski ja harrastuksena syöminen ja herkuttelu, niin on vaikea muuttaa itseä ja lihavuus on joka päivä läsnä. Molemmat tarvis jonkun joka laittais liikkeelle ja opettais syömään terveellisemmin ja rajaamaan herkuttelupäiviä.

Vierailija
20224/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^no enpä itse huomannut, että Katri olisi kummemmin komentanut Jannea, muutoin kuin kehottanut laittamaan karkkipaperit roskiin ja leikkaamaan ruohon. Sitä paitsi lähes kaikki naiset ovat komentelijoita. 

Vierailija
20225/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhteiskunnan ylätasolta julkisuudestakin tuttuja lihavia, nallekarhumaisia miehiä, joille parisuhde ei ole minkään tason ongelma. MUTTA! Heidän henkinen kapasiteettinsa, myös tunnetason, on ylivoimainen!!! Eikä fyysinenkään energia tietenkään nollatasolla.

Janne on tällaisen irvikuva. Läskin stereotyyppi, laiska, ärtyvä, joko mykkä tai piikikäs. Ikävä kyllä!

Vierailija
20226/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ohjelmaan ei pitäisi valita ainakaan monta kertaa/äskettäin eronneita. Millä todennäköisyydellä sellainen löytää pitkäaikaisen puolison EA:sta? Max 1-2 %.

Vierailija
20227/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin nähdä seuraavan jakson asiantuntijana Henry Laasasen. Hänellä on faktat hallussa koskien parinvalintaa.

Itse haluaisin Henry Saaren, perustelut samat.

Vierailija
20228/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhteiskunnan ylätasolta julkisuudestakin tuttuja lihavia, nallekarhumaisia miehiä, joille parisuhde ei ole minkään tason ongelma. MUTTA! Heidän henkinen kapasiteettinsa, myös tunnetason, on ylivoimainen!!! Eikä fyysinenkään energia tietenkään nollatasolla.

Janne on tällaisen irvikuva. Läskin stereotyyppi, laiska, ärtyvä, joko mykkä tai piikikäs. Ikävä kyllä!

Esim. Sami Hedberg, Mikko Töyssy, Mikko Penttinen, Arttu Wiskari

Vierailija
20229/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ohjelmaan ei pitäisi valita ainakaan monta kertaa/äskettäin eronneita. Millä todennäköisyydellä sellainen löytää pitkäaikaisen puolison EA:sta? Max 1-2 %.

No just sellaiselle tämä ohjelma olisi hyvä, kun ei ole omin neuvoin löytänyt kumppania, niin antaa asiantuntijoille vapaat kädet valita kumppani.

Vierailija
20230/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI TSEKATKAA TÄÄ!

ENSI KAUDELLE ASIANTUNTIJAKSI SEKSUAALITERAPEUTTI MARJA KIHLSTRÖM!

Vierailija
20231/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijoiden kannattaa muodostaa näitä pareja sillä ajatuksella, että "jos tämä henkilö olisi mun veli/sisko, niin millaisen henkilön mä hänelle valitsisin kumppaniksi?"

Vierailija
20232/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies syty luonteesta, mies syttyy vartalosta. Ei Jannelle ollut sytykettä. Tai oli liikaa. Kuinka vaan. Sellainen mies vaan on. Totuutta ei kehdata ääneen sanoa.

No ehkä joku parikymppinen mies ajattelee noin, mutta Janne on kuitenkin jo 37-vuotias kahden lapsen isä, joten jos on noin paljon elämänkokemusta, niin silloin kumppanin ulkonäöllä ei ole niin paljon merkitystä kuin nuorena. Sitä paitsi onhan Janne itsekin pullukka .

Mä olen 70 v ja vieläkin puolison vartalo on tärkeä eroottinen sytyke. (Hän on hoikka edelleen).  Mies ei muutu minkään ikäisenä. Oma vartalo voi muuttua, mutta mielipde eroottisesti sytyttävästä vartalosta ei muutu.

Ai sä olet 70? Ja noin lapsellinen? Voi sun puoliso-parka.

Vierailija
20233/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Katri on pulskempi kuin Janne, mutta ei ole mitään merkittävää eroa silti. 

Eikö tuntuisi aika tylyltä, jos sinä olisit lihava ja saisit pakit toiselta pullukalta vain sun kilojen takia, vaikka muuten olisi ollut kivaa yhdessä?

No miehillä nyt ei ole mitään logiikkaa. Montakohan kertaa kuunneltu tukevan ym. jätkän narinaa tai ohariselityksiä (olen itse hoikka). Ja sitten saa lukea "kun tavallinen mies ei kelpaa " etenkin palstalta.

Vierailija
20234/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ON PALJON VÄLIÄ, USKO JO!!! Ja näillä oli sairaalloinen ylipaino! Taidat olla itse lihava.

Ihan hoikkana terveysalan ihmisenä voin kertoa, että ei ole kumpikaan noista sairaalloisen ylipainoinen. Kaukana siitä. Katri varsinkin. 

Vierailija
20235/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijat tekivät tänä vuonna ihmiskokeen, tai 4 sellaista. Kutsuivat sitä haastamiseksi. Valitsivat monin tavoin kyseenalaisia tapauksia ohjelmaan/toisilleen.

Mutta tulihan Iinasta ja Mikosta pari ja myös Katri ja Janne olisivat olleet hyvä Match, mutta Janne ei jostain syystä ollut kiinnostunut Katrista.

Jostain syystä = sairaalloisen lihava

Itse ihan samanlainen, vieläpä veltompaa materiaalia.

Katopa Katrin kaulaa, höllyy eikä edes löydy kaulaa. Jannella on ihan oikeasti kaula. 

Jannella oli lisäksi ihan kunnon perä, joka tuli puolimetriä perässä. Katri kantoi kilonsa hienosti. Ja täytyy vielä muistaa, että luonnostaan naisten rasvaprosentti on ihan jotakin muuta, kuin miehen.  Kyllä Jannen olemus oli paljon plösömpi, kuin Katrin. Siellä tallilla/hevoshommassa Katri näytti yllättävän hyvältä, vaikka oli vartalonmyötäiset vaatteet päällä.  Janne samoissa vetimissä olis ollut aikamoisen koominen näky.

Kiloistaan huolimatta Katri oli tuon parin parempi ja haluttavampi puolisko. 

Olen eri mieltä. Janne oli enemmän hiljainen ja rauhallinen ja se ainakin itselleni on tärkeää suhteessa. Säpäkkä nainen ei ole paras valinta introvertille.

Vierailija
20236/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveysriski. Ei kehtaa näyttää uutta puolisoa kellekään. Esteettinen rumuus ja sitä kautta paha olo itsellekin. Rahanmeno herkkuihin ja lääkkeisiin ja vaatteisiin. Auton jouskarit hajoo, pitää olla iso auto. Sohvan jouset menee, saunan lauteet heiluu. Suihkuun ei madu kahta. Hissiin ei mahdu muita. Pyykkikone täyttyy nopeasti valtavan kokoisista vaatteista. Sänky ei kestä. Ei  ylety rakastelemaan kuin muutamasta suunnasta. Ei kiihotu toisen vartalosta. Valtava hien eritys ja haju. 

Tässä näin aluksi  muutama haittapuoli kumppanin ylipainosta.

Vierailija
20237/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveysriski. Ei kehtaa näyttää uutta puolisoa kellekään. Esteettinen rumuus ja sitä kautta paha olo itsellekin. Rahanmeno herkkuihin ja lääkkeisiin ja vaatteisiin. Auton jouskarit hajoo, pitää olla iso auto. Sohvan jouset menee, saunan lauteet heiluu. Suihkuun ei madu kahta. Hissiin ei mahdu muita. Pyykkikone täyttyy nopeasti valtavan kokoisista vaatteista. Sänky ei kestä. Ei  ylety rakastelemaan kuin muutamasta suunnasta. Ei kiihotu toisen vartalosta. Valtava hien eritys ja haju. 

Et puhu ylipainosta vaan sairaalloisen lihavasta. 

Vierailija
20238/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies syty luonteesta, mies syttyy vartalosta. Ei Jannelle ollut sytykettä. Tai oli liikaa. Kuinka vaan. Sellainen mies vaan on. Totuutta ei kehdata ääneen sanoa.

No ehkä joku parikymppinen mies ajattelee noin, mutta Janne on kuitenkin jo 37-vuotias kahden lapsen isä, joten jos on noin paljon elämänkokemusta, niin silloin kumppanin ulkonäöllä ei ole niin paljon merkitystä kuin nuorena. Sitä paitsi onhan Janne itsekin pullukka .

Mä olen 70 v ja vieläkin puolison vartalo on tärkeä eroottinen sytyke. (Hän on hoikka edelleen).  Mies ei muutu minkään ikäisenä. Oma vartalo voi muuttua, mutta mielipde eroottisesti sytyttävästä vartalosta ei muutu.

Ai sä olet 70? Ja noin lapsellinen? Voi sun puoliso-parka.

Juu, lapsia on tehty paljon ja se on kivaa puuhaa. Lapsenlapsiakin on ja niiden tekeminen on jo jälkikasvun työtä. Kahdesti viikossa vähintään peitto heiluu muutenkin kuin yhdessä siivotessa. Mun vaimo on tosi seksikäs vieläkin, hoikka, isorintainen ja aina iloinen. Huumorintajua suosittelisin sullekin estrogeenin  lisäksi.

Vierailija
20239/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntijat tekivät tänä vuonna ihmiskokeen, tai 4 sellaista. Kutsuivat sitä haastamiseksi. Valitsivat monin tavoin kyseenalaisia tapauksia ohjelmaan/toisilleen.

Mutta tulihan Iinasta ja Mikosta pari ja myös Katri ja Janne olisivat olleet hyvä Match, mutta Janne ei jostain syystä ollut kiinnostunut Katrista.

Jostain syystä = sairaalloisen lihava

Itse ihan samanlainen, vieläpä veltompaa materiaalia.

Katopa Katrin kaulaa, höllyy eikä edes löydy kaulaa. Jannella on ihan oikeasti kaula. 

Kun tästä puhut

"Katrin menemisiin ei kilot vaikuttaneet. Lenkittää koiria varmaan ihan kunnolla, harrastaa alamäkipyöräilyä ja näköjään ratsastusvalmennusta ja taitaa muutenkin olla aika aktiivinen, ja se näkyy tavassa kantaa oma kroppa ja kilot.  Ei anna kilojen häiritä.  Janne liikkuu raskaaksi ja en nää häntä oikein minkäänlaisen liikunnan parissa.  Olemus on löysä ja jäykkä yhtä aikaa."

No mikä kumma on, että noin aktiivisella liikkumisella Katri saa silti pysymään itsensä noin suurena? Tätä minä en tajua.

Ja Jannehan oli jo laihduttanut viimeisiin kuvauksiin. Milloin Katri tekee saman?

Vierailija
20240/22313 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et puhu ylipainosta vaan

Naapurin rouva on ylipainoinen ja tuo on hänestä kirjoitettu. Sairaalloinen ylipaino on sitten vielä erikseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi