Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20182)
Ymmärrän kyllä Elisaa, ettei halua läheisyyttä karttavaa miestä. Osa ihmisistä on seksuaalisesti mutkattomampia kuin toiset. Voi olla turhauttavaa, kun toinen ei haluakaan seksiä ja siinä vaiheessa haluaa jättää vain jutun sikseen. Olen itsekin tehnyt niin tapailusuhteissa, joissa toinen on syystä tai toisesta karttanut läheisyyttä, mutta halunnut kuitenkin viettää aikaa yhdessä. Ehkä olisivat olleet enemmän Matin tyyppisiä, että vaativat tutustumisaikaa ennen kuin seksuaalinen vetovoima herää, mutta siinä vaiheessa olen turhautunut ja lopettanut tapailun. Onneksi sitä ei ole tarvinnut tehdä tv-formaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä IL:N maksullisessa artikkelissa luki, että asiantuntijat huomasivat jo Katrin ja Jannen feikkihäissä, että Janne alkoi heti etääntyä ja Katri taasen oli innokas.
Mutta mä en ainakaan TV:n kautta huomannut, että Katri olisi ollut mitenkään " jyräävä". Ehkä Janne sitten on enemmän sellainen introvertti tarkkailija ja Katri taasen puhelias extrovertti.
Ei mies syty luonteesta, mies syttyy vartalosta. Ei Jannelle ollut sytykettä. Tai oli liikaa. Kuinka vaan. Sellainen mies vaan on. Totuutta ei kehdata ääneen sanoa.
Tuollaisia Janneja ei saa ottaa ohjelmaan. Hän ei ole pelkästään miehen vaan myös ihmisen irvikuva.
Minä en vaan voinut katsoa Jannen ja Katrin osuutta viime jaksossa, jossa kysyttiin, aikovatko parit jatkaa. Siis Janne on niin oksettavan näköinen, että pakosta jouduin skippaamaan sen kohdan. Tunnen aivan fyysistä pahoinvointia, kun näen Janne junttijöötin.