Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (20182)

Vierailija
20181/20182 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies syty luonteesta, mies syttyy vartalosta. Ei Jannelle ollut sytykettä. Tai oli liikaa. Kuinka vaan. Sellainen mies vaan on. Totuutta ei kehdata ääneen sanoa.

No ehkä joku parikymppinen mies ajattelee noin, mutta Janne on kuitenkin jo 37-vuotias kahden lapsen isä, joten jos on noin paljon elämänkokemusta, niin silloin kumppanin ulkonäöllä ei ole niin paljon merkitystä kuin nuorena. Sitä paitsi onhan Janne itsekin pullukka .

Kyllä ulkonäöllä varmasti on vaikutusta juuri alussa. Tapaaminen "alttarilla" on hyvin stressaava tilanne, siinä varmasti olisi paras, että toisen ulkonäkö olisi aika neutraali. Kun jarrut eivät hirtä heti alussa, luonteen tuntemisen mukana ihminen alkaa tuntua kiinnostavalta (tai vähemmän viehättävältä, kuten Matilla taisi käydä Elisan kanssa).

Jannen ilmeistä näk

Minä en vaan voinut katsoa Jannen ja Katrin osuutta viime jaksossa, jossa kysyttiin, aikovatko parit jatkaa. Siis Janne on niin oksettavan näköinen, että pakosta jouduin skippaamaan sen kohdan. Tunnen aivan fyysistä pahoinvointia, kun näen Janne junttijöötin.

Vierailija
20182/20182 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä Elisaa, ettei halua läheisyyttä karttavaa miestä. Osa ihmisistä on seksuaalisesti mutkattomampia kuin toiset. Voi olla turhauttavaa, kun toinen ei haluakaan seksiä ja siinä vaiheessa haluaa jättää vain jutun sikseen. Olen itsekin tehnyt niin tapailusuhteissa, joissa toinen on syystä tai toisesta karttanut läheisyyttä, mutta halunnut kuitenkin viettää aikaa yhdessä. Ehkä olisivat olleet enemmän Matin tyyppisiä, että vaativat tutustumisaikaa ennen kuin seksuaalinen vetovoima herää, mutta siinä vaiheessa olen turhautunut ja lopettanut tapailun. Onneksi sitä ei ole tarvinnut tehdä tv-formaatissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20183/20182 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä IL:N maksullisessa artikkelissa luki, että asiantuntijat huomasivat jo Katrin ja Jannen feikkihäissä, että Janne alkoi heti etääntyä ja Katri taasen oli innokas. 

Mutta mä en ainakaan TV:n kautta huomannut, että Katri olisi ollut mitenkään " jyräävä". Ehkä Janne sitten on enemmän sellainen introvertti tarkkailija ja Katri taasen puhelias extrovertti.

Ei mies syty luonteesta, mies syttyy vartalosta. Ei Jannelle ollut sytykettä. Tai oli liikaa. Kuinka vaan. Sellainen mies vaan on. Totuutta ei kehdata ääneen sanoa.

Tuollaisia Janneja ei saa ottaa ohjelmaan. Hän ei ole pelkästään miehen vaan myös ihmisen irvikuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme