Miksi mies deittisovelluksessa ei kysy minulta mitään?
Ollaan juteltu nyt muutaman viestikierroksen verran. Olen kysellyt miehen profiilissa olevista jutuista ja mies vastailee aktiivisesti ja monisanaisesti, eli keskusteluyhteys tuntuisi toimivan hyvin. Mutta miehen viesteissä ei ole koskaan mitään mihin vastaamalla voisin kertoa lisää itsestäni.
Tällä hetkellä mietin käynkö vielä kertaalleen läpi miehen profiilin ja kaivan sieltä vielä yhden uuden keskustelunaiheen vai jätänkö homman sikseen.
Minulla on seikkaperäisesti kirjoitettu pitkä profiiliteksti, josta pitäisi kyllä riittää puhuttavaa. Tulee kuva että miestä ei oikeasti kiinnosta tutustua, mutta voiko kysymys olla jostain muustakin? Esim. ei uskalla kysyä vastakysymyksiä tai on niin kiinnostunut että tietää jo muutenkin haluavansa tavata? Jälkimmäisessä tapauksessa kuitenkin luulisi miehen sitten ehdottavan sitä tapaamista.
Kommentit tervetulleita.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tunne ihmistä kovin hyvin voi tuntua tungettelevalta kysellä kauheasti. Itse kyselisin kysymykset mielummin face to face, koska a) vastauksista saa enemmän irti, jatkokysymykset ja keskustelu on luonnollisempaa ja b) huomaa toisen reaktioista mikä syvyys tai aihepiiri ok. Jotkut ihmiset ei myöskään halua ihastua liikaa ennen tapaamista, jotta ei tule isoa pettymystä jos toinen ei olekaan samankaltainen kuin kuvissa.
Ihmisillä on omat tapansa päätellä kiinnostaako henkilö vai ei. Jos sun profiiliteksti on kerran seikkaperäinen niin ehkäpä hän on jo päättänyt että kiinnostaa. Kun kiinnostaa tosi paljon niin ei kauheasti ole kysyttävää. Lähinnä alkaa stressata että kiinnostanko itse häntä.
Keskusteluyhteys kerran toimii niin yritä vielä. Ei kukaan käyttäisi turhaan aikaansa jos ei kiinnostaisi.
Kiitos kommentistasi. Tämä kuulostaa ihan ymmärrettäv
Älä ala johtamaan suhdetta. Saat vaan riipan.
Kannattaa mieluummin tavata naamatusten. Minä ainakin säästän puheenaiheet sinne.
Ap, tää kuulostaa nyt ihan siltä, että haluat väkisin vääntää varoitusmerkit joksikin muuksi, kuin mitä ne on.
Mikä keskusteluyhteys toimii? Se, että keskustelu on sun varassa, ei ole vastavuoroista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mieluummin tavata naamatusten. Minä ainakin säästän puheenaiheet sinne.
Kovin on aiheet vähissä kun pitää säästellä. Mun puolesta voit säästää ne itsellesi koko loppuelämäksesi.
Mies on passiivinen. Nyt tiedät ainakin sen.
Ap, ilmeisesti et ole deittaillut kovin paljoa? Koska aika äkkiä sitä oppii, minkä riesan saa, kun yrittää kiskoa toisesta irti jotain, jota ei sieltä irti lähde.
Ainakin itse odotan kohtuullista aktiivisuutta ja oma-aloitteisuutta tutustumisvaiheessa, mutta johtunee osin varmaan myös siitä, että mun mielestä myös naisen kuuluu tuoda suhteeseen jotain osa-aikaisesti, viestiä olevansa kiinnostunut ja olen luonteeltani melko aktiivinen, vaikka olen superinttovertti. Suhteeseen panostan silti ja odotan sitä myös kumppaniltani, en jaksa kivirekeä.
Sellaista se on kun vetää vaan ne tosi komeat alfa miehet oikealle.
Tunnen monta miestä jotka eivät saa mätchejä tinderissä. Varmaan jos ap vetäisi heidät oikealle, juttelisivat oikein mielellään syvällisiäkin juttuja.
Naiset ovat ihan täys 🤡jä.