Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelitko saavasi perintöä? Nyt väläytetään mallia, jossa nämä rahat menisivät jatkossa hoivapalveluihin

Vierailija
24.08.2025 |

Kuka sitten enää säästää? pistävät kaiken menemään.

Toisilla ei muutenkaan ole mitään.

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuluttaminenhan se nimenomaan pitää yhteiskunnan pyörimässä, palvelut eivät edes kuormita ympäristöä.

Ajattelitko että minä maksan vanhempiesi hoivapalvelut veroistani, että sinä voit saada ison perinnön. Itse en ole saamassa mitään.

Voisitko selittää, miten olet enemmän oikeutettu siihen rahaan kuin minä?

Tämä. Osuit asian ytimeen.

Meidän perintö menee täysin kulutukseen. Ja ihan oikeisiin yrityksiin eikä jonkun upporikkaan hoivayrityksen pyörittämiseen.

Vierailija
42/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien ja appivanhempien kohdalla tuo ei ehdi toteutua. Jos toteutuu, niin omille lapsille voin antaa rahojani lahjaksi tai ennakkoperintönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu meininki. Ensin kupataan työväestöltä neljäsosa kaikista ansioista ökyeläkeläisten elättämiseen, sillä ajatuksella, että jääpähän sitten edes perintöä. Nyt sitten viedään mummoilta rahat Petterin pörriäiskavereille, ja ylläripylläri, tavallinen työssäkäyvä ihminen jää sitten ilman myös sitä perintöä. Kai ne mummujen rahat jotenkin ryöstetään valtiolle, vaikka lapset itse lopulta hoitaisivatkin vanhuksensa.

Sukupolvien välinen oikeudenmukaisuus, jo vain.

Ja persu Purra  antaa tälle siunauksen  saatana,  Siksipä persujen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa vaaleissa  pohjamutiin.  👹👹👹👹👹👹👹

Vierailija
44/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myimme valmiiksi  lapsillemme  pilkkahintaan omaisuutta,   metsiä,  ym. Asunnon johon jätimme  asumisoikeuden.  Jo aiemmin  ostelimme heille  autoista lähtien mitä tarvitsivat. Nyt meidän omia tienaamia rahoja ei pysty kääntämään mikään taho.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Lapsethan tuossa käänsivät sun hillot. Sitä paitsi et voi myydä omaisuuttasi pilkkahintaan ilman veroseuraamuksia. Mukavia vanhuuden päiviä vaan sinulle persaukisena vanhuksena. Varaudu siihen, että sut kipataan johonkin käpyseen vaivaistaloon kun me varakkaat köllöttelemme luxus-vanhainkodeissa.

Vierailija
45/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassareiden märkä uni, ei tule toteutumaan. 

Oikeistohan näitä ajaa, että kaikki rahasi menee loputtomiin maksuihin eikä sinulle jää käteen mitään ja kuolet persaukisena.

Vierailija
46/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen päätös tulee siirrän heti omaisuuteni ennakkoperintönä lapsille ja jään kotiini "syytinkinä". Sitten omaisuuteni on vsin pieni eläkkeeni

Vierailija
47/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityiset terveysjätit kunnon punkkeja!!!

Älä persu puhu paskaa.. kokomus ja Purra  haluaa terveysjäteille kääntää vanhusten omaisuuden.  Tämän nyt kaikki tietää.  😝😝😝😝.

Vierailija
48/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluttaminenhan se nimenomaan pitää yhteiskunnan pyörimässä, palvelut eivät edes kuormita ympäristöä.

Ajattelitko että minä maksan vanhempiesi hoivapalvelut veroistani, että sinä voit saada ison perinnön. Itse en ole saamassa mitään.

Hoivapalvelut maksetaan eläkkeestä ei muusta varallisuudesta ja näin sen pitäisi ollakin. 

Vierailija
49/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hiljaa!!!  Purra ja Orpo  tätä ajaa. Etkö lue mitään ????👹👹👹

Vierailija
50/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityiset terveysjätit kunnon punkkeja!!!

Älä persu puhu paskaa.. kokomus ja Purra  haluaa terveysjäteille kääntää vanhusten omaisuuden.  Tämän nyt kaikki tietää.  😝😝😝😝

Miksi ei jokaisen tulisi maksaa jotain hoidostaan, jos rahaa on. Laitoshoito maksaa 6000 euroa kuukaudessa yhteiskunnalle sekä ykistyisellä että julkisellla Nykyisin pitää olla todella rikas, että joutuisi maksamaan yli 90 euroa kuukaudessa laitoshoidostaan, joku vuosi sitten omaisuuden ollessa jotain puoli miljoonaa, niin silloin piti maksaa enemmän laitoshoidosta... 

Vierailija
51/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava systeemi. Hoivapalveluita tietysti pyörittävät kokoomuksen hyvät veljet ja ne saavat hinnoitella palvelunsa vapaasti.

Vierailija
52/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini antoi kaikki säästönsä ihanalle rakkaalleen (romansdihuijarille). Ei ole enää mitään, jolla saisi hoivapalveluja saati jäisi perintöä. Itseensä kun olisikin sijoittanut, niitä palveluita hankkinut. Olisi elellyt vaikka  hotellissa vuosia. 

Erällä tapaahan hän sijoitti. Hän osti rahoillaan  sen romanssin

Raukka luulee lainanneensa

En tiedä aukeaako silmät totuuteen koskaan.

Tietenkään ei ole koskaan nähnyt tätä huijaria. 

Vierailija
53/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoivapalvelut maksetaan eläkkeestä ei muusta varallisuudesta ja näin sen pitäisi ollakin. 

Miksi tämä ei sitten koske esim. työttömiä, jotka joutuvat realisoimaan omaisuuttaan ennen kuin voivat saada yhteiskunnalta tukea välttämättömyyspalveluihin? Koskee myös terveydenhuollon kustannuksia.

Vierailija
54/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin yleensä säästetään? Sanotaan, että pahan päivän varalle tai vanhuuden varalle. Just näin. Vanhuuden varalla niitä säästettyä rahoja käytetään, jos jotsin on kertynyt. Ei tietenkään ole rsrkoutus, että säästetään jollekin toiselle ja otetaan sitten yhteiskunnalta omaan tarpeeseen. 

Mutta kun se menee niin, että maksamme veroja koko ikämme, ja erikoisen paljon eläkkeistämme, että meistä pidetään hädän tullen huolta. Lapsista pidetään huolta, koululaisista, sairaista ja tottakai myös avuttomista vanhuksista, kun he tarvitsevat laitoshoitoa, varallisuuden mukaan, mutta ei koko omaisuutta riistäen. Se on verotetusta tulosta hankittua..

Vierailija
55/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myimme valmiiksi  lapsillemme  pilkkahintaan omaisuutta,   metsiä,  ym. Asunnon johon jätimme  asumisoikeuden.  Jo aiemmin  ostelimme heille  autoista lähtien mitä tarvitsivat. Nyt meidän omia tienaamia rahoja ei pysty kääntämään mikään taho.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Lapsethan tuossa käänsivät sun hillot. Sitä paitsi et voi myydä omaisuuttasi pilkkahintaan ilman veroseuraamuksia. Mukavia vanhuuden päiviä vaan sinulle persaukisena vanhuksena. Varaudu siihen, että sut kipataan johonkin käpyseen vaivaistaloon kun me varakkaat köllöttelemme luxus-vanhainkodeissa.

Ei minun lapset kääntäneet meitä. Tämä tehtiin yhdessä tuumin että perinnöt ei mene Terveys jäteille. Sitäpaitsi on sukanvarressa ulkomailla.

Vierailija
56/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Kyllä mä sain äidiltä perintöä ja isä on vielä elossa. Vasemmalle päin ei tarkoita että on köyhä. Sijoitin tietysti perinnön ja pörssissä olen hyvinkin usein.

Sillä ei ole rahaa. Mikään ei ole niin vaarallinen kuin pa oikeistolainen. Niillä ei ole moraalia eikä mitään menetettävää, kun eivät ole ikinä omistaneet mitään eikä tulekaan omistamaan. Toista se on meillä vasemmalla kun on vanhaa rahaa ja ylisukupolvista omaisuutta, joka todellakaan ei ole tarkoitettu minkään yrityksen taseen täytteeksi vaan tuleville sukupolville perinnöksi.

Vierailija
57/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo totesi: tuo olisi tuplaverotusta. Ja johtaisi siihen, että kukaan ei maksaisi palvelusta, koska omaisuus siirrettäisiin muillee ennen kuin hoivavaihe alkaa. Ja se vasta olisi kallista veronmaksajille! 

Vierailija
58/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollainen päätös tulee siirrän heti omaisuuteni ennakkoperintönä lapsille ja jään kotiini "syytinkinä". Sitten omaisuuteni on vsin pieni eläkkeeni

Onnea vaan valitsemallasi tiellä. Kiva varmaan kituuttaa loppuelämä persaukisena.

Vierailija
59/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tasa-arvoista! Ne jotka on ikänsä tehneet töitä, maksaneet veronsa, joutuisivat nyt luovuttamaan omaisuutensa jollekin ahneelle firmalle ja vastineeksi saa maata likaisissa vaipoissa ja hoito on kuraa. Viereisessä pedissä makaisi sitten joku, joka on ollut kelaelätti koko ikänsä ja saa samaa paskaa hoitoa, mutta ilmaiseksi, koska ei omista eikä tienaa mitään.

Vierailija
60/178 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tällä saisi ihmiset ymmärtämään, että varoja kannattaa jakaa jo ennen perinnönjakoa, silloin kun jälkeläiset niitä eniten tarvitsee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan