Miksei naiset haasta ahdistelijoita oikeuteen?
Se Mira luoti case jatkuu lehtijutuissa vieläkin. Eikö niitä juttuja pitäisi ratkota oikeudessa jos kerran on rikos tapahtunut Turha siellä somessa on itkeä ja puida sitä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli stalkkeri töissä (hän oli asiakas) noin puolen vuoden ajan, kunnes minulla katkesi kamelin selkä siinä vaiheessa, kun hän yritti riisua vaatteensa ja suudella minua väkisin työpaikalla. Esimiehen ja firman lakimiehen kannustaessa tein rikosilmoituksen, mutta vastaus oli: "Objektiivisesti tarkasteltuna rikosta ei ole tapahtunut." Tieto tietysti meni myös asiakkaalle, joka lopetti stalkkaamiseni, mutta hän aloittikin lokakampanjan ja muiden asiakkaiden ahdistelun sekä väkivallan. Melko pian sen jälkeen pääsimme hänestä eroon.
Miksi et antanu stalkkerinaiselle munaa? Oliko ruma vai etkö vain pidä naisista?
Oli liian vanha ja ruma. Miehen olis muutenkin mieluummin ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli stalkkeri töissä (hän oli asiakas) noin puolen vuoden ajan, kunnes minulla katkesi kamelin selkä siinä vaiheessa, kun hän yritti riisua vaatteensa ja suudella minua väkisin työpaikalla. Esimiehen ja firman lakimiehen kannustaessa tein rikosilmoituksen, mutta vastaus oli: "Objektiivisesti tarkasteltuna rikosta ei ole tapahtunut." Tieto tietysti meni myös asiakkaalle, joka lopetti stalkkaamiseni, mutta hän aloittikin lokakampanjan ja muiden asiakkaiden ahdistelun sekä väkivallan. Melko pian sen jälkeen pääsimme hänestä eroon.
Miksi et antanu stalkkerinaiselle munaa? Oliko ruma vai etkö vain pidä naisista?
Oli liian vanha ja ruma. Miehen olis muutenkin mieluummin ottanut.
Ei kannattais ikinä kieltäytyä jos on nainen seksiä tarjoamassa, jossain vaiheessa ei enää kukaan sitä tarjoa eikä sullakaan ikuisesti pysy pystyssä.
10vuotta vanha rikos ja kun ilmoituksesta sanotaan että on puolviotta aikaa kerätä todisteet vanhasta raiskaus pahoinpitelystä :D ei riittä näköjään edes lääkärinlausunto missä vammat tarkastettiin todisteeksi.
Eli sana vastaan sana. Tai sit ois pitäny olla ite salapoliisi ja saada tekijä tunnustaan
Vierailija kirjoitti:
10vuotta vanha rikos ja kun ilmoituksesta sanotaan että on puolviotta aikaa kerätä todisteet vanhasta raiskaus pahoinpitelystä :D ei riittä näköjään edes lääkärinlausunto missä vammat tarkastettiin todisteeksi.
Eli sana vastaan sana. Tai sit ois pitäny olla ite salapoliisi ja saada tekijä tunnustaan
Tunnustusta ei voi ottaa laissa tuomiossa huomioon koska ei voi tietää onko tunnustus aito vai syyttömän tekemä. Voi olla joku hullu joka tunnustaa asioita koska on hullu tai sitten joku tunnustaa toisen puolesta rahaa vastaan tai uhkailtuna.
Väitätkö että Behm ajoi Mikin ratkaisuunsa?