Mikä selittää uskovaisten näyt ja äänien kuulemiset?
Moni väittää nyt, että ylöstempaus tapahtuu 23. Syyskuuta tänä vuonna. Näin on väitetty monena vuonna aiemminkin eikä mitään ole tapahtunut. Ihmiset väittävät saavansa näkyjä ja kuulevansa jumalan äänen kertoneen että tuo päivämäärä on totta. Eikö tämä todista, että on vain harhaa että Jumala puhuisi ihmisille?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos nuo ihmiset keksivät nämä jutut päästään, niin vähän alkaa tuntua että mitään jumalan yhteyttä ihmisiin ei ole edes olemassa, eikä ole koskaan ollutkaan.
Yhteys on kaikilla. Vähintään se että saamme sisäisesti tietoa, ihan normaalia ja luonnollista. Näkijä
Syötkö jotain sieniä? Muuten jos harhoja näet, käy lääkärissä.
En kiitos syö sieniä tai käytä lääkkeitä tai huumausaineita. Olen tervejärkinen ihminen, ymmärrettävän harvinaista näinä aikoina. Näkijä
Hassua että ihminen joka kuvittelee pystyvänsä näkemään tulevia tapahtumia luonnehtii itseään tervejärkiseksi.
Voisiko tervejärkinen ihminen sanoa vakavalla naamalla että uskoo universumin verran materiaa pölähtäneen täysin tyhjästä ilman kummempaa tarkoitusta ja sen jälkeen elämää syntyneen elottomasta materiasta sattumalta? Siis aikuinen, täysijärkinen, ei-holhouksenalainen ihminen. Ja ihan vakavissaan selostaa tollasta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos nuo ihmiset keksivät nämä jutut päästään, niin vähän alkaa tuntua että mitään jumalan yhteyttä ihmisiin ei ole edes olemassa, eikä ole koskaan ollutkaan.
Yhteys on kaikilla. Vähintään se että saamme sisäisesti tietoa, ihan normaalia ja luonnollista. Näkijä
Syötkö jotain sieniä? Muuten jos harhoja näet, käy lääkärissä.
En kiitos syö sieniä tai käytä lääkkeitä tai huumausaineita. Olen tervejärkinen ihminen, ymmärrettävän harvinaista näinä aikoina. Näkijä
Hassua että ihminen joka kuvittelee pystyvänsä näkemään tulevia tapahtumia luonnehtii itseään tervejärkiseksi.
Voisiko tervejärkinen ihminen sanoa vakavalla naamalla että uskoo universumin verran materiaa pölähtäneen täysin tyhjästä ilman kummempaa tarkoitusta ja sen jälkeen elämää syntyneen elottomasta materiasta sattumalta? Siis aikuinen, täysijärkinen, ei-holhouksenalainen ihminen. Ja ihan vakavissaan selostaa tollasta :D
Millainen "terve järki" ei muka ymmärrä tuollaisia perusasioita? Eihän noissa ole mitään epäloogista. Toki kukaan ei väitä maailmankaikkeuden materian pölähtäneen tyhjästä.
Mä en tiedä, miten nää ihmiset selittää itselleen sen, ettei niiden profetiat toteudukaan. Eivät ne yleensä tunnu uskoaan menettävänkään.
Vierailija kirjoitti:
On se olemassa mutta kaikki ajatuksemme eivät ole tietoa Jumalalta vaan omia ajatuksiamme.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, miten nää ihmiset selittää itselleen sen, ettei niiden profetiat toteudukaan. Eivät ne yleensä tunnu uskoaan menettävänkään.
Täytyy luottaa siihen tietoon mitä saa. Joskus käy niinkin ettemme ymmärrä asiaa kuten se on tarkoitettu tai meille annetaan ympäripyöreämpi ajatus. Mielenkiintoisia asioita siltikin ja pistää miettimään kaikenlaista. Aina kai ei haluta antaa niin suoria vastauksia kaikkeen.
Kaikki selittyy ihmisen suunnattomalla halulla nähdä ja kuulla niitä. Psyykkaamisella on suuret vaikutukset ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki selittyy ihmisen suunnattomalla halulla nähdä ja kuulla niitä. Psyykkaamisella on suuret vaikutukset ihmiseen.
Sehän on sitten yliluonnollista että asioita tapahtuu haluamalla. Mutta oikeastaan yliluonnollinen tarkoittaakin vain asioita joita emme vielä tunne. Ne siis ovat luonnollisia, mutta meidän ymmärryksemme ylittäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on sitten yliluonnollista että asioita tapahtuu haluamalla. Mutta oikeastaan yliluonnollinen tarkoittaakin vain asioita joita emme vielä tunne. Ne siis ovat luonnollisia, mutta meidän ymmärryksemme ylittäviä.
Tunnemme mutta kiellämme niitä, ilmeisesti itsevarmuus puuttuu toisin kuin entisaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Itse en ainakaan tälläistä ole joutunut kokemaan. Olen kyllä hyvin realistinen ihminen, onkohan sillä merkitystä?
Ei itseasiassa valitettavasti saa. Toki hoitoon pitäisi silti hakeutua, koska hoitamattomuus on vielä huonompi vaihtoehto.