Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ENSKAT PÄÄSIÄISVIIKONLOPPUUN***

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]IIDA-LINNEA oli tehnyt lasagnea.. Nam. Mekin ajateltiin tehtäisiinkö tänään samaista sapuskaa kun miehen vanhemmat tulee kylään, mutta taidetaan kuitenkin sitten tilata pitsat niin mun ei tarvi hääriä keittiössä. :) Saittekö rasvankäryt haihtumaan?

JUSHKA ¿ kiva kun jaksoit käydä rustailemassa taas! Sokrurasitus oli sullakin normaali ¿ hyvä hyvä! :) Mulla oli muuten noilla viikoilla about saman verran painonnousua tullut, eli en huolehtisi moisesta! Kyllä ne sitten lähtee! Ja kiva kuva rouvasta!!! Onkos sullakin muuten H&M:n mammacolleget noi harmaat? Nimittäin mä oon ¿asunut¿ niissä about puolet raskaudesta, on sen verran mukavat ja ostinpa niitä heti kerralla kaksin kappalein niin on toiset jalassa ja toiset pyykissä.. ;) hih

LEENIS ¿ tulikos niitä suppareita eilen tai yöllä lisää? Mulla oli sit taas helpompi olotila.. Vaikka illalla ei meinannut tulla uni silmään kun ajatteli että tänään ois oikeasti SE päivä. ;) Ja ne ¿joko¿ viestit ja puhelut.. Huh huh. Mua ei enää oikein kiinnosta vastata koko puhelimeen.. Toivottavasti ihmiset nyt älyäis sentään pääsiäisenä jättää moiset viestit lähettämättä..

Vitsit MOOLI sä jaksoit olla tehokas eilen! uh. Mies lupautui mun kans siivoilemaan nyt aamupäivästä, kunhan se nyt ensin herää.. Ois sitten kiva möllötellä koko pääsiäinen kotosalla kun ois siistiä. Kun ei minkään valtakunnan merkkejä ole lähestyvästä synnytyksestä niin kai tässä pitää alkaa asennoitumaan siihen käynnistyspäivään niin sitten jos Tiitiäinen päättäisi tulla ihan ¿spontaanisti¿, se vois olla positiivinen yllätys.

Nyt taas aamupalan tekoon, maha jo murisee.. Illalla tulee Idolsit! Jotain jänskää..

Edelleen toivottelen paksua pääsiäistä kaikille! ;)

Mammis + Tiitiäinen 40+0 (se ois siis vuokrasopimuksen eräpäivän Tiitiäisellä tänään)[/color]

Vierailija
2/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia vaan kovasti.

Herättiin Ukkokullan kanssa jo ennen kellonsoittoa ENNEN KAHDEKSAA!! Olikohan jotain tekemistä sen kanssa että mentiin nukkumaankin jo kymmeneltä.. Me ollaan tultu vanhoiksi. =)

Nyt katellaan Maxilta formuloita. Mun pitäis ruveta vääntään kouluhommia, ei auta istuskella kun torstainen deadline hakkaa niskaan. Työstä on tehtynä ehkä 1/10... Hjelp!!!

LEENIS Thanks lohduttavista sanoista. Nyt mä olen jo päässyt tuosta painokauhistuksesta eroon, tulkoon mitä tulee, toki nyt vähän katon mitä syön. Ja, kuten sanoit, tuossa tuoreimmassa kuvassa en näytä ihan kamalalle, musta 25+ viikon kuva näyttää paljon paksummalle ja silloin oli sentäs -4kg. =)

MAMMIS just ne henkkamaukan harmaat colleget. Ne on IHQUT!!! Olen kans suunnilleen muuttanut niihin. Mulla on sellaiset ruskeat housut kanssa, ne on trikoota ja ne on ne toiset joissa mä asun sillon kun harmaat on pyykissä. =)

Ilmoitahan nyt sitten Tiitiäiselle että vuokrasopimus on irtisanottu alkaen HETI! ; )

Naksu monottelee tuonne oikeaan kylkeen tällä hetkellä. Tais äiskän aamukahvi tehdä tehtävänsä ja herättää pienenkin.

Jos tästä raahautuis suihkuun ja YRITTÄIS alkaa tehdä sitä kouluhommaa. Kun sais tässä pyhinä joka päivä edes vähän eteenpäin niin EHKÄ se torstaiks valmistuis...

Palailan astioille taas.

Jushka ja Naksu 27+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooli oli tosiaan ollut ahkerana eilen. No, minäkin sain rasvan käryt haihdutettua huushollista ja seurasihan siitä myös tosi puhdas uuni, missä on hyvä tänään rahkapullia paistaa. =) On nimittäin anoppi tulossa huomenna kyläilemään niin kiva tarjota jotain ihan itse tekemää.

Minä olin hereillä pariin otteeseen viime yönä. Heräsin ekan kerran tosi outoon kipuun tuolla selkäpuolella. Käväisi jo mielessä, että tuoltako supistus tuntuu jos se selässä tuntuu... No, sain nukahdettua uudestaan kunnes klo 4 heräsin eikä uni tullut. Luin Hesarin, söin aamupalaa ja kömmin takaisin sänkyyn tunnin jalkeilla olon jälkeen. Siispä tässä on vähän myöhästynyt aamun aloitus tänään...

Tajusin muuten tänään semmoisen, että neuvolassa lasketaan " väärin" mun raskausviikot. Tai no päivän heitto vaan. Kun jos la on to 26.4. niin eikös silloin torstaisin pitäisi viikot vaihtua? Nyt on kuitenkin keskiviikko ollut uuden viikon alku eli tänään on rv 37+2 vaikka ehkä pitäisi olla rv 37+1? Mies tuossa totesi kun hänelle ongelmoin, että onkos se niin tarkkaa kun ei vauva tosiaankaan välttämättä juuri tuolloin synny. Näinhän se tietysti on. Mietin vaan, että kehtaanko ensi viikolla ottaa asiaa puheeksi kun näin pitkällä jo ollaan...

Nyt tuli ihan vaan omia höpinöitä. Ei muuta kuin rauhallista ja leppoisaa perjantaita kaikille!

t. iida-linnea 37+2

Vierailija
4/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAMMIS, Eikös se ole tapana, ett vaavit syntyy yleensä jotenkin " hankalaan" aikaan ja eikö nää pyhät aina vähän sellaisia ole, joten toivottavasti pääsette sinne kättärille tässä pyhinä! Ja hyvä suunnitelma hakea pitsat - sehän on aina vähän sellasta extraherkuttelua itse kullekin kun oikeeta pitsaa saa!

I-L:kin saa rahkapullat puhtaaseen uuniin paistumaan! Meillä pitäisi kanssa toi uuni puhdistaa, mutta uuni on niii-iiiii vanha ja ikilikainen, että taidan nakittaa puhdistuksen miehelle...muistaakseni se kuuras sen, kun muutettiin tänne. Ihkua, kun jaksat leipoa - mä olen kova laittamaan ruokaa, mutta tosi harvoin nykyään leivon - lähinnä sen takia, ettei tulisi leipomuksia sitten syötyä...ennen väänsin kaiken maailman piirakoita ja muita paakelsseja ja sitten syötiin kaikki, että tuli ihan paha olo. Niin, kai sitä voisi pakastimeenkin leipoa...yleensä tarjoankin sitten kahvivieraille hyviä suolasia tykötarpeita, hedelmälautasta, ja ehkä suklaata...onks vähä askeettista;=)

JUSHKALLA tosiaan kiva kuva!! ei kun vaan tsemppiä sinne koulujutun tekemiseen!

Hassu keli, kun välillä sataa räntää ja sitten taas paistaa...mies kävi jo juoksulenkillä ja lähdetään sitten yhdessä pitkälle kävelylenkille - saapi karitsanpaisti mennä siksi aikaa uuniin..hih, mun jutut on ihan kotirouvan juttuja - en varmaan edes kehtaisi mun työkavereita tavata, kun mun maailma on kaventunut aikas pieneks ja pyörii vaan omassa navassa...nukuin viime yönä ihan okei, joten nyt olisi taas energiaa...ai niin, päivän ohjelmassa myös pimennysrullaverhon laittaminen vauvan huoneeseen...

Mukavaa päivää ja suppareita kovasti kaikille tarvitseville!

-mooli 35+0 JEE!!!

p.s. I-L, olen samaa mieltä noista viikkojen laskemisesta, hassua, että laskevat väärin...?

Vierailija
5/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä noista " joko" viesteistä ja puheluista - meillä ainoastaan vanhemmat tietää tarkan lasketun ajan ja muille on epämääräisesti sanottu, että " toukokuussa" tai " toukokuun alkupuolella" . Mutta ihan varmasti niitä utelemisia tännekin alkaa tossa loppukuusta tulla - varsinkin miehen äiti on jo " päättänyt" , että vauva syntyy ennen laskettua aikaa...huoh...onneksi soittaa aina miehelle - sillä ei ole mun numeroa;=). Ja tuntuu muutenkin, että " mun" kaverit eivät multa kysele, mutta miehen kaverit kyllä siltä...no siinähän sitten selittelee;=)

-mooli

Vierailija
6/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan jo pitemmän aikaa sitten (rv 29 paikkeilla) mun neuvolassakäyntipäivä osui olemaan sellainen, että raskauskiekon mukaan ei se päivä osunut juuri minkään kohdalle. Siis oli tavallaan " puolikas" päivä... Voi olla, että silloin meni sekaisin laskut. Neuvolakorttia kun tarkemmin nyt luin, niin välillä viikot on ihan oikein la:n mukaan ja välillä tämä päivän heitto.

Taidan siis peruuttaa yhden päivän ja otan asian terkkarini kanssa puheeksi ensi viikolla. Mullahan on vaihtunut th ja ennen tätä nykyistä oli väliaika, jolloin parikin eri terkkaria. Joten sekaannukset kai ihan sallittuja.

Pullataikina on kohonnut, joten nyt pääsee tositoimiin! =)

t. iida-linnea rv 37+1

Vierailija
7/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitiäisen sopimuksen eräpäivä olisi saapunut. Jospa se sieltä haluaisi tulla jo piakoin katselemaan miltä se maailma oikein täällä näyttää..

Jushkalle jaksuja kouluhommien tekemiseen..Itse pitäis saada kanssa itseään niskasta kiinni ja aloitaa kerrankin tehtävä ajoissa. Olen vain todennut jo moneen kertaan itselleni, ett taidan saada sen inspiksen tekemiseen vasta ihan tehtävien palautuspäivämäärien lähellä. Eli siis sähän Jushka olet mun tapoihin verrattuna ajoissa liikkeellä

Iida-Linnealla leipomispuuhat edessä. Mä sain juuri ensimmäisen pellillisen muffinsirahkapiirakoita uuniin. Saa nähdä mitä niistä oikein tulee.

Moolin kanssa olen samoilla linjoilla tuosta lasketun ajan kertomisesta. Meilläkin ainoastaan tulevat isovanhemmat tietää päivämäärän ja tietysti te rakkaat Enskat. Muille olen sanonut ett viimeistään kesäkuun alun jälkeen syntyy. Rv 42 kun täyttyy 1.6:ta. Tosin tuossa anopin kanssa jutskasin männä viikolla ja se koko ajan toitotti miten vähän aikaa synnytykseen on: puolitoista kuukautta ja sitten teillä on vauva. Muistuta siinä sitten, ett se päivämäärä on vain nimellinen.. Miehen siskon lapset (4 kipaletta) ovat syntyneet tasan laskettuna päivänä, joten anoppi toki olettaa nyt käyvän samalla tavalla. Ja kaiken lisäksi on vielä hoitoalan ihminen itsekin niin luulisi jotakin tietävän..

Canalle tervetuloa vain tällekin puolelle erittäin mukavaan porukkaan!!

Kanelin Tiuhti&Viuhti ne vaan viihtyy piilossaan..Eiköhän heilläkin ala jo melko ahtaat paikat kohta tulla, että ulkomaailma alkaisi jo kiinnostaa..

Tänään aamulla puhuin aivan kauheita. En tiedä mistä ajatus oikein nousi, mut lähellä oli jo etten alkanut itkemään sen vuoksi. Lueskelin kaverin antamia vanhoja vauva-lehtiä ja sieltä ristiäisjuttua. Siinä puhuttiin sit virsistä, joita valitaan laulettavaksi. Minä sittten kysäisin mieheltä, että mitäs virsiä me sitten vauvan hautajaisissa (!!) lauletaan. Siis aivan kamalaa. Mistä ihmeestä tuommoinen ajatus oikein tuli päähän. Heti tietysti miettimään, ett onkohan nämä nyt jotain ennejuttuja jne..Mies joutui tovin mua rauhoittelemaan, mut edelleen olen kauhuissani. Kuinka voin päästää tuollaisia kauheuksia suustani¿

Mutta suppareita kaikille niitä kaipaaville!!!

-Ninca ja Rimpula 34+0-

Hmm..Silloin ennen rv 30, kun supisteli reippaasti ja oli pelkoa liian aikaisesta syntymästä niin mietin, ett toivottavasti Rimpula pysyy ainakin viikkoon 34 massussa. Nyt se olisi täynnä ja toivon taas, ett voisihan tuo vielä muutaman viikon asustella ja kasvaa massussa. Kunhan ei vaan sit tykästy liiaksikin massuyksiöönsä..

Vierailija
8/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesis oli lunastanut jo nyyttinsä kainaloon, ONNEA koko perheelle! Ja eiköhän kohta oo ainaski Mammiksen, Leeniksenkin ja Seren vuoro! Suppareita teille kovasti!

Canalle tervetuloa mukavaan joukkoomme!

Ihania kuvia olit Leenis laittanu!! Ja teillä on pääsiäisenä terassin rakennuspuuhia, mikäli ette pääse jo tositoimiin;)

Mooli oli eilen jaksanu kaupoilla käydä ja vielä siivoskella kotosalla. Mä kun oon ennen tykänny kovasti shoppailla, mut nyt tuntuu, ettei jaksa enää sitä kauheesti harrastaa...Ehkä hyvä niin:)

Kaneli oli vielä eilen yhtenä kappaleena, eihän ne vedet nyt sitten menneet siellä ravintolassa? Tai jos menivät, niin etpä oo sitten täällä vastailemassa;)

Jokos Iida-Linnea pakkasi sairaalakassin? Meillä mies on hassu, kun se jo muutamaan kertaan on ehdottanu, et voitais se kassi jo mulle pakata valmiiks. Kai se luulee, et jos lähtö tulee ennen laskettua aikaa, ni en osaa ottaa mitään mukaan. No, kyllähän sitä kohta vois jotain laittaa valmiiks.

Jushkalla neuvolassa kaikki hyvin, mukava kuulla! Ja valmennuksetkin teillä jo tiedossa, hienoa!

Ite oon jo melkein parantunu siitä flunssasta. Että on jo mukavampi olo! Mekin ollaan järjestelty Hipun huonetta, mut vielä riittää järjesteltävää... Ja on muutenkin täällä kotona kaikkea pientä hommaa, mitä pitäis ehtii tehä ennen Hipun syntymää, kun sitten ei varmasti vähään aikaan jää aikaa semmoseen puuhaan. Aateltiin lähtee huomenna tai sunnuntaina käymään mökillä miehen vanhempien luona, kun ei sinne oo pitkä matka. Saisivat koiratkin juoksennella vapaasti siellä. Täytyy vaan kattoo vähä, minkälaista keliä on huomiseks tulossa, ei vissiin luvattu mitään kovin hyvää säätä tänne etelään...

Mukavaa pääsiäisviikonloppua!

Hippux ja Hippu 34+6

Vierailija
9/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moolille erityisesti.. :)

En oikeastaan kuulu tänne puolelle.. Mut eikös sulle tehty ivf? Mut en muista plussasitko heti vai passista? Onko kenelläkään tietoa vaikuttaako lugesteron ja zumenon raskaustestin tulokseen? Olen käsittänyt että ei mutta onko jollain tietoa??

Itseasiassa plussasin kyllä 4.4 passista.. Eikä ainakaan avalta sanoneet että voisi olla vaikutusta.. Mutta katsellaan ehkä jonkun ajan päästä siirryn tälle puolelle jos mukaan mahtuu... Ja kaikki menee hyvin... :)

Aurinkoisia pääsiäisen pyhiä!

Trixie

Vierailija
10/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idolsia jänskätessä:=)

TRIXIE; onnea kovasti plussan johdosta!!!! Ja vaaviliimaa ja tarrasukkia iso läjä!!! Joo, eka IVF toi plussan:=) Ei luget mun mielestä ainakaan vaikuta - tota toista lääkettä en tunne? Mikä pp sulla oli, kun testasit? Ja taisin kyllä lukea tuolta l-puolelta, että selvä viiva lähti heti piirtymään;) Joten - ONNEA!!! Ja tule ihmeessä tälle puolelle, kun tohdit!!

NINCA; etkös sä ihan vahingossa puhunut sellaisia aamulla - kun jotenkin ainakin mä miellän virret just hautajaisiin liittyväksi...? Älä huoli - mä luulin, että sä olit oikeasti tarkoituksella puhunut " julmia" . Sitäpaitsi, kaameita sammakoita tulee välillä suusta - ei siitä ole monta päivä, kun rääyin miehelle, että " kanna ite tätä **** kersaa sisälläs" ...

Missä MAMMIS on?? Ja tulkaahan nyt muutkin linjoille!

Moikat viikkokaveri HIPPUXILLE:=)

-mooli 35+0

Vierailija
11/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Täällä ollaan edelleen eikä mitään merkkejä edistyksestä.. Meillä on ollut vieraita koko päivä, just lähti vasta viimeiset ja on aika veto veks. Joten palstailen sitten huomenissa lisää vähän paremmilla voimilla.. :)

Mammis[/color]

Vierailija
12/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en ole ehtinyt kirjoittelemaan, ollaan miehen kanssa vähän järjestelty asuntoa ja lepäilty. Koko päivän on silloin tällöin supistellut. Välillä jopa kipeästikin... Huomenna kommentoin sitten enemmän. Hyvää yötä kaikille!

Kaneli ja Tiuti&Viuhti rv 38+3

Vierailija
13/43 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneelle en oo joutanut koko päivänä. Vihdoinkin saatiin lastenhuone laitettua, jopa ne kuuluisat BOORDIT seinälle ;)

Nyt vois lähteä vaikka synnyttämään!!

S 40+0!!

Vierailija
14/43 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eli kasassa ollaan! Onko se sitten hyvä vai huono.... hmmm :/ Supistelee jatkuvasti (max. muutaman tunnin välejä on että ei supistele), mutta ei koskaan tarpeeksi. Nyt se juiliminen on myös jo niin pahaa että oon alkanut ihan pelätä kävelemistä. Jos vähänkin ottaa " erikoisen" askeleen vihlaisee se oikeaan nivuseen ja reiteen todella pahasti ja oon heti kaksinkerroin. Tulis vaikka kuinka kivuliaita supistuksia, ne kyllä kestäis, mutta tuo juiliminen on jotakin ihan hirveetä!

Noh... Koitetaan kestää. Se on ihan varmasti kaiken tämän arvoista :)

Leenis & jr 39+4

Vierailija
15/43 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirto oli 21.3 ja testasin 4.4 eli oli pp14...

Otetaan päivä kerrallaan ja katsotaan... Toivottavasti pääsisin tänne puolelle.. :)

Vierailija
16/43 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Hih! Ei ole mitään suunnitelmia tänään, jos vaikka raahaisin mieheni kauppoihin vähän shoppailemaan. Saa nähdä lyökö idea tulta. Eilen oli miehen vanhemmat + sisko miehensä kanssa kylässä, tulivat laittamaan ruokaa. Ihan kiva oli. Illalla vielä kun Idolsit tuli, tuli pari kamua. Joten kun joskus klo 22 aikaan he lähtivät, tää mamma oli ihan rättiväsy. Köllöttelin loppuillan soffalla ja joskus 23 aikaan meni maha IHAN sekaisin.. No, siitäkös minä ajattelin että joko nyt alkais tapahtua. Minäkin sain sitten mitä ilmeisemmin muutamat supparit, mutta siihen se jäikin. Onneksi sain nukuttua koko yön hyvin, vaikka kipuilinkin alkuyöstä. Tänään ois taas päivä uus.. ;)

JUSHKA ¿ tsemppiä kouluhommien kanssa! Mun kälykin ihastui muuten niihin H&M housuihin, että sekin aikoo etsiä sellaset, vaikka ei raskaana olekaan..

MOOLI ¿ Tiitiäinen sais tulla vaikka kuinka hankalaan aikaan, ainoa vaan että meillä ei ole mitään ihmeellistä suunniteltuna, joten se varmaan arvelee ettei ole mikään kiirekään maailmaan.. ;) Ja onnittelut muuten sullekin, kun ootte taas eilen saaneet uudet viikot kehiin!

NINCA ¿ älä nyt moista lipsahdusta harmittele! Kyllähän noita sattuu itse kullekin, varsinkin kun ainakin mulle ne virret jotekin kummasti yhdistyy aina hautajaisiin..

HIPPUX ¿ menettekö/menittekö mökille juoksuttamaan koiruleita? :) Musta ois NIIN IHANA olla meidän mökillä ihmettelemässä pääsiäistä niin kuin aina ennenkin.. Nyt täällä vaan pitkäveteisesti odotellaan ja odotellaan..

TRIXIElle tsempityksiä ja tervetuloa joukkoon mukavaan kun tohdit!!! :)

Lupaavia supistuksia oli ollut ainakin KANELIlla, SEREllä valmis lastenhuone (laitahan meille kuvia ihasteltavaksi! ¿ onnittelut täysistä kympeistä!) ja LEENIKsellä supistelee ja juilii.. Huh huh. Nyt jännitetään sit kuka starttaa ekana hakemaan pääsiäispupua! Suppareita vaan meille kaikille!!! * sup sup sup *

Masu huutaa aamupalaa.. Palataanpa taas myöhemmin!

Mammis + Tiitiäinen 40+1[/color]

Vierailija
17/43 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotnkin vetämätön olo, vaikka nukuin ihan kohtalaisesti...ja jotenkin tylsää kanssa...mies lähti kaupungille, kun ei jaksanut toista pvää olla kotona - oltiinhan me eilen pitkällä kävelyllä ja autoajelulla, mutta sillä menee aina hermot kotona makailuun...mä en taas jaksanut stockalle lähteä, kun siellä tulee muuten luuhattua ihan tarpeeksi...

Luin muuten tuolta vauva-puolelta, että enskat on " kyrsiintyneitä" siippoihinsa...mua kyllästyttää aina välillä toi oma mieheni, kun tuntuu, ettei se ymmärrä mistään mitään...nytkin kyseli ja kyseli, että mitä aion tehdä tänään ja sanoin, että en ole vielä miettinyt, mitä jaksan tehdä. Kyseli ja yritti siinä " keksiä" jotain tekemistä ja sitten painui ovesta ulos...mulle joskus riittäisi että oltaisiin vaan ja voisihan sitä s:ääkin joskus olla (meillä toooooooooosi harvoin)...miehelle tv:n katselu ja pc:n tuijottaminen on ykkösviihdykkeitä...no niin, huomaatte varmaan, että täällä on melkoisen tylsää...ja sitten vielä, kun meillä nää kotityöt on mun harteilla ja joka päivä meille yritän kivaa ruokaa miettiä ja tuntuu, ett miehelle on ihan sama, vaikka se menisi pitsalle joka päivä...plääh...joo, joo, kyllä mä kavelylenkille aion lähteä, mutta nyt sekin tuntuu tylsältä rutiinilta...

MAMMIKSELLA vilkas päivä eilen - ette sitten hakenut pitsoja vaan laitoitte kotona ruokaa? Meille piti tulla huomenna kahvivieraita, mutta peruivat...joten sosiaalisesti aika hiljaista täällä...

TRIXIE; ei kai mikään lääke enää pp14 vaikuta, joten etköhän sä nyt ole tukevasti raskaana;=)

SERELLE onnittelut täysistä kympeistä!

Oon muuten ihan varma, että COLTSFOOT on nyyttiään hakemassa:=)

terkut vaan kaikille enskoille!

-mooli 35+1

Vierailija
18/43 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jushkalle tsemppiä kouluhommiin! Se on niin hyvä tunne kun saa homman valmiiksi että vaikka tihkaisee kuinka pahasti tekeminen, kyllä se palkitsee! :)

Mooli oli siellä nautiskellut miehen kanssa lenkkeilystä ja karitsanpaistista :) Ihanaa kyllä on kun mies on kotona neljä kokonaista päivää! Mitä muuten tuon erpäivän kertomiseen tulee, ei mekään olla tarkkaa päivää tutuille ja ystäville sanottu, mutta siitä huolimatta niitä ' joko' viestejä tulee... ja tuosta kivimmasta ässäilystä vielä, meilläkin on sitä raskauden aikana tullut harrasteltua aikas harvoin. Mies ei oikein enää edes lämpene kun se sanoi ettei saa mielestään sitä että takoo poikaansa päähän... ;D Tietää hän toki että eihän se nyt ihan niin mene, mutta sillä ei kauheasti ole ollut fiiliksiä. Mulla olis ehkä enemmänkin välillä, mutta toisaalta tää tilanne ei sen jälkeen, kun asiasta jossakin vaiheessa perustellisesti puhuttiin, ole haitannut yhtään. Nautitaan toistemme seurasta muuten =)

Ninca, ihan samoissa mietteissä itsekin olin kun ennenaikaisesti supisteli 25 viikolta lähtien että pysyis nyt edes sinne 35 jotakin viikoille masussa... nyt sitten ei kuulu eikä näy kun luvan perästä sais tulla! :) Sanoinkin miehelle että poika on perinyt isänsä geenit kun tekee mulle tinkiä koko ajan... =)

Hippuxille mukavaa pääsiäismökkeilyä! :) Kiva kun on mökkipaikka jonne voi tällaisina pyhinä lähteä.

Mammis ja Sere - eräpäivät senkun paukkuu! Missäs vaavit....? =) Toivottavasti pian saatte lähteä nyyttejä noutamaan. Samat sanat Kanelille myös :) Niin ja tosissaan... Coltsfootista ei ole hetkeen kuulunut. Näinköhän vauva olis jo siellä maailmassa....?

(.) Käytiin tänään heti kun kaupat aukes miehen kanssa shoppaamassa sille pari takkia. Mies puuhaa nyt tuolla terassin kimpussa (kuinkas muutenkaan) ja itse tulin just kotiin terassikalusteiden ostoreissulta. Noudetaan ne joskus parin viikon kuluttua kun on terde saatu valmiiksi.

Nyt oon muuten keksinyt missä asennossa pitää olla kun juilimis-kohtaus tulee ettei se satu niin paljon! Vaaka-tasossa niitä juilimisia ei niin tulekaan ja yö meni ihan hyvin, tosin supisteli taas about kolmeen saakka mutta sitten oon nukahtanut ja supistukset loppuivat. Levoton on olo, ei oikein osaa olla paikoillaan, mutta ei uskalla mitään ruveta tekemäänkään kun sitten alkaa taas vihlomaan. Pää on myös vähän kipeä, en tiedä onko vielä flunssan jälkipuintia vai mitä.

Taidan mennä tuonne sohvalle lepäämään. Illalla mennään kavereille syömään, kivaa siis tiedossa.

Paljon suppareita viimeisiä veteleville!! =) (itseni mukaanlukien....)

Leenis

Vierailija
19/43 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on lankalauantai jo kääntynyt iltaan ennen kuin koneen ääreen maltan istahtaa.

Aamusta lähdettiin kauppaan heti kun ne aukesi ja tehtiin isot ruokaostokset. Sitten kokkailtiin hyvää ruokaa kun tuli anoppi kyläilemään. Hyvin maistui ruoka ja minun leipomat pullat. =) Kiva oli näyttää myös vauvalle hankittuja tavaroita ja jutella vauvajuttuja. Anoppini on tosi ihana ihminen ja kovasti hän jo nyt muistutti, että mielellään auttaa missä vaan voi sitten kun lapsukainen perheeseen on saapunut. Toisaalta totesi heti, että tulee kylään vasta sitten kun saa luvan. ;)

Puhelimeen on tullut monenmoisia pääsiäisviestejä - kiva kun ihmiset muistavat!

Muutama kipeähkö supistus tuli tuossa päivällä mutta muuten olo on ihan hyvä. Vauva potkuttelee tasaiseen tahtiin ja ilmoittelee olemassaolostaan.

Sitten ruokaan liittyvä kysymys: oletteko syöneet LEIPÄJUUSTOA raskauden aikana? Mietin, että olen tainnut tätä jo aikasemminkin kysyä mutta kun en vastausta saa päähäni, niin kysympä uudestaan!

Nyt kiekkopeliä seurailemaan ja herkuttelemaan pikkusen karkilla. =)

t. iida-linnea 37+2

Vierailija
20/43 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo vissiin pariin kuukauteen tänne enää jaksanu kirjotella, piti vaan tulla kurkkaa onko mammanalku ja sere saanut vauvat, ette näköjään.Eipä tapahdu täälläkään YHTÄÄN mitään, ei supistuksen supistusta..Ja vielä ylitylsät pääsiäispyhät :/

Toivotaan että päästäs kaikki synnyttää nyt edes pääsiäisen aikaan..

Riikka&d 40+1