Ultra bra alkoi ylen areenassa.
Kuuntelen läppäriltä koska kaiuttimet on paremmat kuin telkkarissa.
Kommentit (448)
Yhtä huono kuin Bruce Springsteenin esitykset keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä oli Anna Tulusto? Ei ole millään tavalla kommentoinut ko. keikkoja somessakaan...
Anna Tulusto jäi pois UB:sta vuonna 1998 äitiyslomalle eikä tullut enää takaisin. Hän on ammatiltaan kirjallisuustoimittaja ja ilmeisesti tekee niitä töitä. Hän on Ultra Bran alkuperäisjäsen, mutta niinhän bändeistä aina lähtee jäseniä, kuten vaikka Tuukka Temonen lähti Apulannasta eikä sittemmin enää palannut. Miksi pitäisi nousta näille comeback-lavoille, jos ei kuulu bändiin? Tietty jos olisi erityisen läheisissä väleissä muun bändin kanssa, olisihan hän saattanut vaikka piipahtaa paikalla parin biisin ajan.
Lähti? Potkuthan hän sai. Kerkko itse sanoi että kun bändihomma alkoi mennä vakavammaksi huomattiin että hänellä ei vaan
ttps://www.city.fi/ilmiot/kerkko+koskinen+kuningas+koskinen/1983
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä, jotka uhoavat, etteivät kuuntele vassaribändejä. Eivät taida tietää, että valtaosa muusikoista, näyttelijöistä ja taiteilijoista ovat vahvasti vasemmalle kallellaan, kuten koko kulttuuriala. Olen melko varma, että uhoajat kuuntelevat ja fanittavat tietämättään artisteja ja muusikoita, jotka äänestävät vasemmistoliittoa. Myös iso osa ulkomaalaisista bändeistä, laulajista ja näyttelijöistä omaa vihervasemmistolaiset arvot.
Mietin usein, että miksi oikeisto ei kykene taiteeseen, ei ole lahjoja tai osaamista. Miksi kaikki kiinnostava ja hyvä taide tulee vasemmalta?
Oma vastaukseni tähän on, että kun ei ole mitään asiaa kerrottavana. Kaikki meistä osaa ostaa ja kuluttaa, mutta harvempi osaa itse luoda ja tämä luomisen taito puuttuu oikealta, osaavat vain ostaa muiden luomia asioita. Tyhjää ja pintapuolista on elo oikealla. Onneksi eivät itse hoksaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa epävireistä tekotaiteellista biisiä soittivat pari tuntia. Ei uppoa, ei!
Upposi ihan sikahyvin. Juuri kuuntelen taltiointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä, jotka uhoavat, etteivät kuuntele vassaribändejä. Eivät taida tietää, että valtaosa muusikoista, näyttelijöistä ja taiteilijoista ovat vahvasti vasemmalle kallellaan, kuten koko kulttuuriala. Olen melko varma, että uhoajat kuuntelevat ja fanittavat tietämättään artisteja ja muusikoita, jotka äänestävät vasemmistoliittoa. Myös iso osa ulkomaalaisista bändeistä, laulajista ja näyttelijöistä omaa vihervasemmistolaiset arvot.
Mietin usein, että miksi oikeisto ei kykene taiteeseen, ei ole lahjoja tai osaamista. Miksi kaikki kiinnostava ja hyvä taide tulee vasemmalta?
Oma vastaukseni tähän on, että kun ei ole mitään asiaa kerrottavana. Kaikki meistä osaa ostaa ja kuluttaa, mutta harvempi osaa itse luoda ja tämä luomisen taito puuttuu oikealta, osaavat vain ostaa muiden luomia asioita. Tyhjää ja pintapuolista on elo oikealla. Onneksi eivät itse
Kysymys sisältää virheajatelman. Esimerkiksi musiikin korkeimman muodon, klassisen musiikin, eliitti on pääosin oikeistolaista väkeä. Osa liberaaleja, osa konservatiiveja.
Vierailija kirjoitti:
Samaa epävireistä tekotaiteellista biisiä soittivat pari tuntia. Ei uppoa, ei!
Silti kuuntelit koko konsertin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä eilen paikan päällä olleita? Kuulostiko laulajien äänet epävireiseltä kuten telkkarin kautta vaikutti?
Ei. Hyvältä kuulosti.
Paikalla olin.Hieno keikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vastaukseni tähän on, että kun ei ole mitään asiaa kerrottavana. Kaikki meistä osaa ostaa ja kuluttaa, mutta harvempi osaa itse luoda ja tämä luomisen taito puuttuu oikealta, osaavat vain ostaa muiden luomia asioita. Tyhjää ja
Arvasin, että tämä sieltä tulee. Mutta eikös klaasisessa musiikissa pyritä aika tavalla jäljittelemään jo jotain olemassa olevaa? Ei sillä etteikö tuo ole vaativaa hommaa ja toki uutta klassista musiikkia tehdään, mutta kokonaiskuvassa oikeiston panos taidekentällä laidasta laitaan jää hyvin marginaaliin.
Ihana ohjelma muuten mutta neekelit puuttuvat kokonaan.
He eivät kuuntele tällaista sontaa.
Terhi Kokkosella on ihana pinkki mekko. Olisiko kellään tietoa mistä voisi hankkia. Vai onko uniikki käsityö?
Vierailija kirjoitti:
Terhi Kokkosella on ihana pinkki mekko. Olisiko kellään tietoa mistä voisi hankkia. Vai onko uniikki käsityö?
Eilen täällä mainittiin puvun suunnittelija, en muista kuka.
Äänet eivät soineet yhteen niin hyvin ja kirkkaasti kuin joskus ennen. Lauluäänet kuulostivat paikoin lievästi epävireisiltä. Voi olla tekniikkajuttu. Kuuntelin konserttia tv:stä. Jännitin, miten naislaulajat pääsivät ylä-ääniin.
Ammattimuusikko välitti terveiset, että miksaus oli huonoa. Jouset, viulistit ja sellistit eivät kuuluneet. Pasuuna ja foni kuului välillä.
Oli kyllä pettymys. Ehkä aika ajoi ohi, tai sitten olisivat tarvinneet treeniä ja jotain enemmän. Välillä tuntui, että halusiko ne itsekkään esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Äänet eivät soineet yhteen niin hyvin ja kirkkaasti kuin joskus ennen. Lauluäänet kuulostivat paikoin lievästi epävireisiltä. Voi olla tekniikkajuttu. Kuuntelin konserttia tv:stä. Jännitin, miten naislaulajat pääsivät ylä-ääniin.
Samoin, jännitin erityisesti Terhin yksinlaulujen kohdalla. Ei pitäisi joutua jännittämään, vaan pitäisi saada nauttia konsertista.
Shanghain valot oli hieno. En tiennytkään, että se on Kerkon sävellys, mutta kun sitä kuunteli, niin olihan se ihan tuttua Kerkkoa. Hieno biisi kaiken kaikkiaan, niin Annika Eklundin kuin UB:n versiona.
Kuinkahan monta ylen ja hs:n keski-ikäistä toimittajaa tuolla oli larppaamasta jotain "sukupolvikokemusta".
Hän oli niin onnellinen kun oli ainoana säilynyt niin hyvin.