Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa jos hautuumaalla joku puhuu haudalla yksin?

Vierailija
23.08.2025 |

Ei ketään näy ja haudalla kävijä siistii hautaa ja samalla puhua pälpättää siinä. Niin kuin yksin puhuu siinä. Vähän pidän kyllä outona yksin puhumista ja jopa mielen sairautena. 

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te sotkette tähän keskusteluun jääkaapit, kissat ja koirat?

Ei haittaa, annetaan ihmisten kertoa tunteistaan🙂jookos?

Vierailija
62/67 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 vuotta sitten kuolleen lapseni haudalla olen joskus puhunut.

M51

Minä en pääse vanhempieni haudalle, mutta pyydän sisareni joskus kertomaan rakkaille kiitokseni. Tiedän että hän aina juttelee haudalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa, ehkä eivät ole menettäneet ketään oikeasti läheistä

Vierailija
64/67 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kertoi joskus että juttelee hautausmaalla äidilleen joka kuoli noin 20 vuotta sitten kaverin ollessa lapsi. Minusta vähän outoa, ettei ole sen paremmin päässyt yli tästä.

Vierailija
65/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18 vuotta sitten kuolleen lapseni haudalla olen joskus puhunut.

M51

Olen pahoillani menetyksestäsi😪. Juttele vain edelleenkin, kyllä hän " kuulee" ja tietää suuren surusi. Enkeleitä sinulle lähetän. 

Vierailija
66/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri kertoi joskus että juttelee hautausmaalla äidilleen joka kuoli noin 20 vuotta sitten kaverin ollessa lapsi. Minusta vähän outoa, ettei ole sen paremmin päässyt yli tästä.

Tyhmä olet. Jos hän juttelee, ei se tarkoita sitä ettei olisi päässyt " yli" hänen kuolemastaan. Itselläni " juttelut" on aivan arkisia, mitä on tapahtunut, miten menee. Päällimmäisenä tietenkin kerron miten ikävöin ja kaipaan ja rakastan.

Vierailija
67/67 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies kyyköttää haudan äärellä pitkät tovit, kävelin kerran tarkoituksella haudan ohi ja siinä oli nuoren tytön hauta. Arvelin että se mies on sen tytön isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän