Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (966)

Vierailija
921/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on 14 vuoden aikana tavannut yhteensä 95 naista, niin ei se älyttömän paljon ole. Minä olen kolmen vuoden aikana tavannut yhteensä 52 miestä.

Niin, naisen näkökulmasta. Pääset treffeille vaikka samana iltana jos siltä tuntuu.

Nettideittailu on kun työmarkkinat, naiset työnantajia ja miehet työnhakijoita. Naiset yrittävät löytää sen hyvän työntekijän sieltä sadoista tai tuhansista hakemuksista, ja miehet yrittävät vaan saada jotain työtä. Erityisesti jos haluavat perheen, ei ole samalla tavalla varaa olla valikoiva, vaan täytyy hyväksyä realiteetit ja toivoa että kelpaa edes johonkin "työpaikkaan"

Vierailija
922/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Laurin ongelma ole, että hän on autismin kirjolla. Siitä kertovat nuo täysin ehdottomat asiat, joista ei yhtään jousteta. Esim. Kun Lauri haluaa pelata, niin Lauri pelaa. 

Parisuhde ei vain voi toimia, jos on noin ehdoton ja vaatii naiselta, että naisen pitää olla täysin samanlainen kuin hän tai muuttua samanlaiseksi. Hänhän itse ei voi muuttua tietenkään.

Palstan ulimiehet ovat aivan samanlaisia kuin Lauri. Erona on vain se, että Lauri mitä ilmeisemmin osaa kirjoittaa naisille hyvin. 

No enpä sanoisi jo kerta nainen on vain yksi excel taulukko numero lisää.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Laurin ongelma ole, että hän on autismin kirjolla. Siitä kertovat nuo täysin ehdottomat asiat, joista ei yhtään jousteta. Esim. Kun Lauri haluaa pelata, niin Lauri pelaa. 

Parisuhde ei vain voi toimia, jos on noin ehdoton ja vaatii naiselta, että naisen pitää olla täysin samanlainen kuin hän tai muuttua samanlaiseksi. Hänhän itse ei voi muuttua tietenkään.

Palstan ulimiehet ovat aivan samanlaisia kuin Lauri. Erona on vain se, että Lauri mitä ilmeisemmin osaa kirjoittaa naisille hyvin. 

Samaahan kaikki sinkkunaisetkin vaativat. Miehen pitää sopia täydellisesti omaan elämäntyyliin. Mitään kompromisseja ei haluta tehdä.

Vierailija
924/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on 14 vuoden aikana tavannut yhteensä 95 naista, niin ei se älyttömän paljon ole. Minä olen kolmen vuoden aikana tavannut yhteensä 52 miestä.

Niin, naisen näkökulmasta. Pääset treffeille vaikka samana iltana jos siltä tuntuu.

Nettideittailu on kun työmarkkinat, naiset työnantajia ja miehet työnhakijoita. Naiset yrittävät löytää sen hyvän työntekijän sieltä sadoista tai tuhansista hakemuksista, ja miehet yrittävät vaan saada jotain työtä. Erityisesti jos haluavat perheen, ei ole samalla tavalla varaa olla valikoiva, vaan täytyy hyväksyä realiteetit ja toivoa että kelpaa edes johonkin "työpaikkaan"

Ja tuossa tuli yksi sadoista syistä miksi parisuhteita ei synny: ei nähdä toista inhimillisenä olentona jolla on omat tunteet, omat ajatukset, omat mietteet, ei katsota persoonaa ei ajatella mitään muuta kuin statusta, ulkonäköä ( tasoa missi/miesmalli/vartalonmuoto), ei ajatella että hei, hän on ihminen lihaa ja verta vaan nähdään "markkina arvona" Jonka voi numeroida asteikoilla ja vieläpä verrataan "työhaastatteluun" " Miksi olisit hyvä " Settiä... Anna mun kaikki kestää!!!! 

Vierailija
925/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi katkera tilitys naisten toiminnasta valitettavasti kertoo tietynlaisesta kitisijä luonteesta, ihmisestä joka etsii vikaa vain muista. Ihan ensin kannattaa tarkastella omia vaatimuksiaan ja onko oma ulkonäkö riittävä niihin, ja pohtia omaa käytöstään, tarjoaako treffeillä vai pihisteleekö?

Vierailija
926/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaahan kaikki sinkkunaisetkin vaativat. Miehen pitää sopia täydellisesti omaan elämäntyyliin. Mitään kompromisseja ei haluta tehdä.

No eivät nekään sinkkunaiset sitten ala siihen parisuhteeseen. Parisuhde on pakosti kompromisseja ja joustamista kummaltakin osapuolelta. Jollei tätä pysty hyväksymään, niin ei parisuhdetta synny. Tietysti nuorempana pariutuminen on helpompaa, kun ei ole ehtinyt kehittymään niitä tapoja ja tottumuksia. Mutta ei se vanhempanakaan mikään ylitsepääsemätön asia ole, jos on halua.

Vierailija
927/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tämän Laurin. On oikein mukava ja varsin tavallinen mies. Ei juo, ei polta, eikä ole muutenkaan addiktiivinen mihinkään suuntaan. On varsin aikaansaava ja muutenkin kaikin puolin kunnollinen.

Mistä sitten kiikastaa? Mielestäni samasta mistä niin monella miehellä nykyisin - mielestäni hän ei tuo esiin maskuliinisuuttaan tarpeeksi, vaan on turhan ujo ja pidättäytyväinen. En toki tiedä miten hän naisten kanssa toimii, mutta voisin kuvitella, että hän ei vaan "osaa" viedä asioita eteenpäin naisen kanssa siten, että naisella olisi hyvä ja turvallinen olo hänen kanssaan.

Hyvä ja turvallinen olo. Just. Eli jokainen nainen on kuin onkin pieni prinsessa, joka pelkää kaikkea ja kaikkia. Ja vaatii sen apinamiehen pelastamaan.

Käsittääkseni nainen haluaa kokea olonsa siinä mielessä turvalliseksi, että se itse deittimies vaikuttaa päättäväiseltä ja rauhalliselta. Että kun ollaan kahdestaan niin ei tarvitse pelätä.

Ei niin, että se mies sitten pystyy pelastamaan naisen, kun viisi roadmania tulee ryöstämään. Siihen ei pysty kukaan.

Vierailija
928/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan nyt faktat pöytään. Naiset kokevat tutkitusti enemmän yksinäisyyttä kuin miehet. Piste. Invest- tutkimus esim. yksi monista. Jos mielenkiintoa riittää, niin googlatkaa tai kyselkää chatbotilta.

Tästä pääsemme siihen, että tämä koko ketjun keskustelu perustuu vääriin mielikuviin ja kirjan markkinointiin.

Vierailija
929/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISILLA NYT ON YLITARJONTAA JÄNNÄMIEHISTÄ, EIKÄ LAURI TAIDA SIJOITTUA TOP 10 PANOMIESTEN JOUKKOON! AVIOMIESTÄ EI MONI EDES HALUA, KIVAA ON SINKKUNAKIN!

Vierailija
930/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse lukemaan, mutta luultavasti niin, että swaippaillut 10 vuotta nuorempia ja treffatessa tulee vastaan iskämaha. 

Niin joo. Eihän sitä tarvitse mitään mistään lukea. Luulo on tiedon väärtti ja MINUN oletus on totuus joka asiasta. Näinhän se nykyään menee tai on mennyt jo pidemmän aikaa, kauemmin kuin jaksan muistaa. Ei kannata lukea mistään mitään eikä kuunnella ketään, kun siinä on riski saada tietää, mikä on asiassa totuus. Totuus on propagandaa, johon näinä aikoina harva lähtee.

Vierailija
931/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pääse lukemaan, mutta luultavasti niin, että swaippaillut 10 vuotta nuorempia ja treffatessa tulee vastaan iskämaha. 

Niin joo. Eihän sitä tarvitse mitään mistään lukea. Luulo on tiedon väärtti ja MINUN oletus on totuus joka asiasta. Näinhän se nykyään menee tai on mennyt jo pidemmän aikaa, kauemmin kuin jaksan muistaa. Ei kannata lukea mistään mitään eikä kuunnella ketään, kun siinä on riski saada tietää, mikä on asiassa totuus. Totuus on propagandaa, johon näinä aikoina harva lähtee.

Se totuus ei ole tuossa artikkelissa, eikä se totuus ole Laurin kirjassa. Se totuus on ainoastaan siellä, miten ne treffit ovat oikeasti menneet. Sitä odotellessa, että joku oikeasti Laurin treffannut tulee kertomaan, mikä siinä Laurissa on vikana.

Vierailija
932/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä ja turvallinen olo. Just. Eli jokainen nainen on kuin onkin pieni prinsessa, joka pelkää kaikkea ja kaikkia. Ja vaatii sen apinamiehen pelastamaan."

No juu, hieman karrikoiden noin :). Ei tarvitse pelastaa, mutta pitää olla sellainen joka voi tarvittaessa suojella ja josta tietää että osaa edistää mitä tahansa tärkeää asiaa. Näin se vaan menee.

Tässä ei siis oikeasti ole kiinnostavaa mikä on "oikein" tai "väärin", vaan elää reaalimaailmassa ja tehdä sen mukaisia toimenpiteitä. Yksi näistä on se, että jos meinaat saada hyvän naisen/vaimon, niin sun pitää olla _mies_. Ja tämä täysin riippumatta siitä mitä feministit yms. kelvottomat ovat asiasta mieltä.

Et taida edes tietää, mikä on "mies".

Vierailija
933/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jään mieluummin "työttömäksi".

-mies

Vierailija
934/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja tuossa tuli yksi sadoista syistä miksi parisuhteita ei synny: ei nähdä toista inhimillisenä olentona jolla on omat tunteet, omat ajatukset, omat mietteet, ei katsota persoonaa ei ajatella mitään muuta kuin statusta, ulkonäköä ( tasoa missi/miesmalli/vartalonmuoto), ei ajatella että hei, hän on ihminen lihaa ja verta vaan nähdään "markkina arvona" Jonka voi numeroida asteikoilla ja vieläpä verrataan "työhaastatteluun" " Miksi olisit hyvä " Settiä... Anna mun kaikki kestää!!!! "

Kaikki, mitä kirjoitat vaatisi sitä tutustumista. Sitä että nostetaan se oma perse siitä tuolista ja tehdään jotain asian eteen. Mutta laiska mikä laiska.

Vierailija
935/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei niin, että se mies sitten pystyy pelastamaan naisen, kun viisi roadmania tulee ryöstämään. Siihen ei pysty kukaan."

Ei pystykään. Eräät kuitenkin käyttäytyvät niin, kuin pystyisivät (eli valehtelevat minkä ehtivät). Aika moni nainen on sulaa vahaa niiden valheiden edessä. Aika moni nainen rakentaa elämänsä valheen päälle.

Vierailija
936/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et taida edes tietää, mikä on "mies"."

Itse asiassa tiedän. Ai mistä? No siitä, että mulla on rahanarvoista osaamista, josta joku on aina valmis maksamaan. Sillä pysyy leivässä ja elättää perheen komeasti. Toisekseen naisista ei ole ikinä ollut puutetta - aina on saanut valita kumppaninsa ja potkia epäkelvot syrjemmäksi.

Ei se tuon kummempaa ole.

Vierailija
937/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri, Pekka, Petteri ja Make, edullinen vinkki millä saat parisuhdemarkkinoilla nostettua itsesi uudelle tasolle.

Käy hammaslääkärissä, paikkaa reiät, poista hammaskivi. Tähän menee jokunen satanen mutta jatkossa vähemmän sillä sen jälkeen: harjaa hampaat kotona aamun illoin, molemmilla kerroilla 2 minuuttia sähköhammasharjalla. Käytä myös hammasväliharjaa. Jos et osaa, pyydä apua siltä hammashygienistiltä, joka on poistanut hammaskiven. Kun sinulla on päivittäin puhtaat ja terveet hampaat ja suu haisee hyvälle, olet top 20% riippumatta siitä oletko johtaja vai duunari.

Suomessa on Euroopan huonoimmat hoidetut hammaskalustot moni luulee että pelkkä nopea hampaiden harjaus riittää, työpaikallakin ihmisiä joilta poistettu osa hampaista huonon hammashygienian johdosta, osa ei tajua kun puhuu vastapuolelle miten se hengitys lemuaa kuol

Näin on. On hankalaa istua samassa neukkarissa, kun suu haisee karmealle. Mene siinä sitten istumaan treffeille tällaisen kanssa.

Vierailija
938/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurilla on liikaa harrastuksia. Se on se syy, miksi ei kelpaa. Deittailu kannattaa aina aloittaa kertomalla ettei harrasta mitään. Nainen haluaa sellaisen kotihiiren, joka esim siivoa ja tiskaa, ja sitten voi iltaisin sohvalla yhdessä katsella Netflixiä.

Vierailija
939/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurilla on liikaa harrastuksia. Se on se syy, miksi ei kelpaa. Deittailu kannattaa aina aloittaa kertomalla ettei harrasta mitään. Nainen haluaa sellaisen kotihiiren, joka esim siivoa ja tiskaa, ja sitten voi iltaisin sohvalla yhdessä katsella Netflixiä.

Ei vaan keskustelun pitäisi mennä näin: 

1: Mä tykkään välillä pelailla tietokoneella. Tykkäätkö sä sellaisesta? 

2: En mä ihan hirveästi pelaile, mutta ei mua haittaa, vaikka pelaisit, kunhan et nyt kaikkia iltoja ja öitä pelaa. 

1: No en mä nyt kaikkia iltoja sentään. Ja voidaan me yhdessäkin joskus ehkä pelailla. 

2: No miksei. 

1: Mitä sä tykkäät tehdä?

2: Mä tykkään liikkua luonnossa. Olen just menossa vaeltamaan viikonlopuksi Nuuksioon. 

1: Kuulostaa kivalta. Vaikken mä paljoa ole tuollaista tehnyt, niin kyllä muakin tuollainen voisi kiinnostaa. 

Jne.

Vierailija
940/966 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus kivan näköinen mies. Vatsaa voisi yrittää saada litteämmäksi mutta muuten ei mitään vikaa ulkonäössä sinänsä. Ei ole edes pahasti ylipainoinen.

En ymmärrä. Onko nykynaiset jo liian ronkeleita? Toi mieshän ei ole edes ruma eikä vastenmielisen näköinen. Niitäkin on.