Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (968)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinkkuäidit pyörivät tinderissä jopa kymmenen vuotta?
Miten se liittyy miesten ulinaan?
Sinkkuäiti ei varmaan huoli uutta depressiivistä, alkoholisoitunutta persua sen entisen tilalle ja hyvä niin, sekä oman että lasten turvallisuuden kannalta.
Kyllä mulle kelpaisi. En ole itsekkään kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo Lauri olisi menestynyt kirjailija/ uutistoimittaja, entinen formulakuljettaja tms. niin täällä oli laumoittain naisia hehkuttamassa kuinka seksikäs tuo kaveri on XD
Jos sulla olis munat, olisit mies.
Ei näy olevan
Jos sulla olis pillu, olisit maksullinen.
Taidat olla
Jos mielestäsi kaikki naiset on h*oria, taidat olla (venäläinen) h*oranpentu. Kuka sun isäs oli?
Nämä oman elämänsä prinssit / prinsessat, jotka kuvittelevat saavansa jonkun unelmapuolison ovat kyllä hauskoja. Näitä on palsta täynnä, tähänkin ketjuun vastannut useampi tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Laurin kannattaisi unohtaa nirsot kahvilanaiset, ja jalkautua oikeaan elämään, jossa on normaaleja naisia. Esimerkiksi lavatansseihin.
Kun näyttää siltä ,että on pubi-illan jälkeen sammunut katuojaan ja herännyt suoraan sieltä kuvattavaksi niin lavatanssit ei ole se vaihtoehto IR, josta kumppani löytyy. AA- kokous tai leipäjono on se oikea osoite. Sori parannusta tekevät juopot ja oikeasti ruokakassia tarvitsevat.
Liika deittailuun ja naisenetsintään keskittynyt vapaa-aika verottaa taatusti kehittävämpiä harrastuksia. Epätoivo ja pakkomielle karkottaa taatusti naisia kauemmaksi. Kannattaisi unohtaa etsiminen ja alkaa elää monipuolista ja aktiivista elämää itseensä keskittyen ja itseään kehittäen. Ja lisäksi; se oma ihminen voi asua vaikka toisella puolella maata, joten maisemanvaihdoskin voisi tehdä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Etkä nainen, kielioppivirheestä päätellen. Ainakaan koulutettu.
Itsekään yhdellä k:lla, ole hyvä, Pasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Hiukset ja vatsa.
Kaljuuntumiselle nyt ei oikein voi mitään🤷🤷
Eipä voi , niin kuin ei monelle muullekaan ulkonäköön liittyvälle asialle. Eipä siitä asiasta miehetkään hittojakaan piittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet joilla on pömppömaha ovat alkoholin suurkuluttajia.
No tämä ei pidä paikkaansa. Mun mies juo todella harvoin ja on muuten hoikka, mutta vatsa pömpöttää.
Oo mies ja en juo alkoholia tippaakaan. Silti pömpöttää.
No otapa itseäsi niskasta kiinni ja ala kävellä ja kuntoilla. Ympäri Suomen löytyy ilmaisia ulkokuntosaleja ja ihan oman kehonpainollakin voi jumpata. Vähemmän pizzaa, makkaraa, sirrejä ja Pepsi Maxia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinkkuäidit pyörivät tinderissä jopa kymmenen vuotta?
Miten se liittyy miesten ulinaan?
Sinkkuäiti ei varmaan huoli uutta depressiivistä, alkoholisoitunutta persua sen entisen tilalle ja hyvä niin, sekä oman että lasten turvallisuuden kannalta.
Ja kukaan normaali mies ei huoli sinkkuäitiä, eli joutuvat huolimaan sen uuden alkkiksen
Vierailija kirjoitti:
Olen vuotta nuorempi nainen ja olen käynyt neljän vuoden aikana treffeillä 51 eri miehen kanssa. Heistä 1/3:lle minä annoin pakit, 1/3 kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista ja1/3 antoi minulle pakit. Neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana.
Tämähän se on, että molemmilla pitää natsat. Turha sitä suhdetta on yrittää väkisin vääntää jos ei oikeasti ole mitään yhteistä tarttumapintaa. Toki seksisihteita tosiaan voi saada ja joillekinnekin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Nämä oman elämänsä prinssit / prinsessat, jotka kuvittelevat saavansa jonkun unelmapuolison ovat kyllä hauskoja. Näitä on palsta täynnä, tähänkin ketjuun vastannut useampi tällainen.
Vässykät on vain hoitamattomia depressiivisiä itsetuhonsa kynnyksellä ja naiset pärjää hienosti yksinään ilman mieskivirekeä.
Se on Laurillakin loppuelämän alamäki menossa, jos ei tee itselleen mitään parannuksia elintapaan, asenteeseen ja samalla ulkonäköön.
Kun nuppi on kunnossa, sen näkee ensin naamasta, sitten maha pienenee ja kitinä loppuu. Onni tulee sisältä, ei sitä tuo kumppani eikä joulupukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo Lauri olisi menestynyt kirjailija/ uutistoimittaja, entinen formulakuljettaja tms. niin täällä oli laumoittain naisia hehkuttamassa kuinka seksikäs tuo kaveri on XD
Jos sulla olis munat, olisit mies.
Ei näy olevan
Taidat olla
Ootko kokeillu tarjota rahaa?
Kelarottana suojaudut myös pennittömyytesi taakse. Sua on tosi helppo lukea.
Lauri on siis käynyt treffeillä kymmenien ja taas kymmenien naisten kanssa....?
Miten Laurin kaltainen tavismies voi päästä treffeille useiden kymmenien naisten kanssa?
Olen itse yli 40v poikamies. Olen käynyt yhteensä noin kymmenen naisen kanssa treffeillä. Parisuhdetta ei ole koskaan ollut, koska naiset eivät kiinnostu.
Treffeille pääsykin lähes mahdottomuus.. Olen kyllä normaalivartaloinen, pitkä kunnollinen mies, mutta kun naiset eivät kiinnostu, niin minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin testot on kohdillaan, kun jokainen läskigramma kertyy mahaan. Minulla on reisissä eniten. Väitättekö, että tämä on naisten mielestä seksikkäämpää, koska tämä ei ole niin vaarallista terveydelle? Ehei, kyllä kunnon rantapallo vie voiton päärynästä.
On oma valinta olla kumpakaan- rantapallo tai päärynä. Ne terveellisemmät ja aktiivisemman elämäntavat.
Vierailija kirjoitti:
Haha, incel. Luulitko että käyt naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurin kannattaisi unohtaa nirsot kahvilanaiset, ja jalkautua oikeaan elämään, jossa on normaaleja naisia. Esimerkiksi lavatansseihin.
Lauri vaikuttaisi kuvan perusteella olevan Helsingistä, eikä siellä mitään lavatansseja harrasteta. Muuten kyllä kannatan samaa ajatusta, eli livenä yrittää tavata joku. Kesällä on kaikenlaisia tapahtumia Helsingissä ja lähiympäristössä, festareita ym., missä voisi päästä juttusille naisten kanssa. Suosittelen kyllä, että vähän enemmän panostaisi ulkonäköönsä, nyt näyttää melko epäsiistiltä turjakkeelta.
Vantaalla ainakin Pavi, jossa on lavatansseja. Lisäksi on Tulisuudelma hotelli Vantaassa.
Vanhojen pierujen kierrätyskeskuksia.
Sehän sopii. Lauri on vanha pieru.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että kuvan miehellä on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja se vaikuttaa treffien lopputulokseen.
Diagnoosin perustelu: epäsymmetriset kasvot. Leukaluu vinossa, silmät ja korvat eri korkeudella. Aiheuttajana kasvolihasten krooninen kireys. Minulla on samanlainen naama ja tuo diagnoosi.
Tässä voi olla perää. Laurin ilme ei houkuttele tekemään lähempää tuttavuutta ,koska viittaa jonkinmoisiin mielenterveysongelmiin.
Tosi monesti näissä ihmisissä, joilla on ihan suhteettoman suuria vaikeuksia löytää kumppania, on jotain sellaista "vikaa" joka ei ole heti havaittavissa, mutta joka on ilmeistä, kun hetken juttelee. Henkilö esimerkiksi haisee aina tosi pahalta, hänellä on ärsyttävä puhetyyli, välttelevä katse tai huono huumorintaju.
Siksi varsinkin miesten nämä "en kelpaa, yhyy, naisten syy" - vuodatukset ärsyttää. Luonnonvalinta on ihan normaali ilmiö, eikä välttämättä kaikille löydy kumppania. Kenenkään ei tarvitse laskea yhtään mitään rimaa sinun takiasi, random Lauri.
Taidat olla