Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri 38v ei kelpaa naisille

Kommentit (968)

Vierailija
261/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tavallisen näköisenä en havittele itseäni paremman näköistä. Tajuaako tämä nelikymppinen Lauri minkä näköinen on realistisesti?

Naisille on kyllä ihan realistista löytää itseä paremman näköinen, miehille ei niinkään.

Johtuisikohan ihan siitä että miehet pitävät tavallisen näköisinä Sara Sieppiä, Victoria's Secretin alusvaatemalleja ym. Miss Suomi -finalisteja pidettiin tänä vuonna rumina. Eipä ihme jos ei kaunista naista löydy.

Vierailija
262/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes pinnallista jos ei halua kumppaniksi miestä jolle tulee diabetes ja erektiohäiriö 10v sisällä. Jos kunto on alle nelikymppisenä tuollainen niin en halua olla katsomassa seuraavalla vuosikymmenellä kun se alamäki oikeasti alkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan komea mies, kun ottaa XX kiloa pois, liikkuu aktiivisesti ja katselee uusia vaatteita. Voisi löytää nuorempiakin, jos perheellistyminen on tavoitteena. 

Vierailija
264/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kymmeniä treffejä menee mönkään, vika on luonteessa ja viestinnässä. Moni mies on tölvivä ja ilkeä. Sitäkään ei voi sanoa suoraan.

Se on totta. Minä en ainakaan usein kerro miehelle todellista syytä siihen, miksi en halua tavata uudelleen. Sanon jotain ympäripyöreää, jotta pääsen helposti tilanteesta. 

Vierailija
265/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri ei yksinkertaisesti ole riittävän hyvännäköinen, ainakaan minun mielestäni. Kasvot ovat aika mitäänsanomattomat, ja hänellä on kaksoisleuka ja pallomainen vatsa. Lisäksi tuo paitavalinta on epäonnistunut. 

N40

Vierailija
266/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kymmeniä treffejä menee mönkään, vika on luonteessa ja viestinnässä. Moni mies on tölvivä ja ilkeä. Sitäkään ei voi sanoa suoraan.

"No mitäs Maija, onko sulla puska trimmattuna?" tyyliin vitsiä heittelevät mies tai muutenkin överisti sekstistisiä juttuja viljelevä mies on kyllä turn off. Mies itse pitää itseään toki todella vitsikkäänä ja kunnon saaliina. 

Vierailija
267/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko ulkonäöstä olevan kiinni. Varsinkaan jos tinderistä niitä treffinaidia löytää. Siellähän valitaan kuvan perusteella. Ihan tavallisen näköinen mies. 

En pääse lukemaan artikkelia . Mutta olen aika varma, että jokin hänen olemuksessaan treffeillä saa naisille epävarman olon. 

Ehkä hänellä on huono itsetunto ja valitsee vääränlaisia naisia. 

Vierailija
268/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä juttu että näitä kirjoituksia on nyt alkanut tulemaan kun mies ei saa naista. Noh vatsalleen kyllä voisi tehdä jotain kun on vasta 38-vuotias. Jos se on syynä niin kyllä palapelin puuttuva palanen on löytynyt. Mutta kyse taitaa olla jostain muusta. Itse vähän vanhempana miehenä olen törmännyt päinvastaiseen ongelmaan. Useimmat 40:set naiset ovat jo aika pahasti päässet rupsahtamaan ja ei vaan kiinnostus herää luonnollisesti. Pitäisi jotenkin pakottamaan kiinnostumaan toiseen. Nuorempien kanssa tuntuu sitten taas että on niin eri sivistyksen tasoilla että on vaikea edes jutella mistään. Olen jo myöntänyt itselleni että se oli hyvä nuoruus mikä mulla oli ja lapsiakin siunaantui. Nyt voi hyvillä mielin keskittyä omiin liiketoimiin ja elämään. Nuoret ne pariutumishommat kannattaa tehdä nuorena. Näin vanhempana kaikki siihen liittyvä hankaloituu. Voin vaikka listata ne asiat niin on helpompi lukea:

Vanhempana menetät väistämättä ulkonäkösi. Voit koittaa pitää itsesi kunnossa, mutta ikäsi paistaa päivänvalossa läpi. Ulkonäkö on osa viehätysvoimaasi.

Vanhempana hormonitoimintasi muuttuu ja et ole luonnollisesti täysillä mukana parinmuodostuksessa. Kehosi alkaa yksinkertaisesti laittamaan pistettä koko touhulle.

Vanhempana ihmiset ovat mahdollisesti erittäin traumatisoituneet aikaisemmista parisuhteistaan ja voivat olla kovinkin ennakkoluuloisia sinua kohtaan. ns red flagit jaetaan pienistäkin ärsykkeistä.

Vanhempana olet todennäköisesti tarkempi taloudestasi ja arvioit kumppaniehdokkaita myös siitä näkökulmasta. On todennäköistä ettet halua ottaa taloudellista riskiä, jos vastapuolella ei ole muuta tarjottavaa kuin kumppanuus.

Vanhempana olet todennäköisesti löytänyt jo oman elämäsi. Siihen mukaan sopeutuva joukko alkaa käydä kapeaksi. Tarkastele kaveripiiriäsi. Onko se pienentynyt vuosien saatossa?

Toivoakin on. Osa ihmisistä on niin ihmisläheisiä, että voivat solmia uusia ihmissuhteita ikääntymisen tuomista esteistä huolimatta. Tosiasia kuitenkin on että vanhempana kaikki on vaikeampaa.

M45

Vierailija
269/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa sitten piipittää kun jää yksin!

Muut asiat merkkaa normaali arjessa. Mies ihan ok näkönen muutenkin.

Vierailija
270/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi rummomummot pääsevät kokemaan saman neli- viisikymppisenä. Hienoa varmaan olla alelaarikamaa, kun ennen on kelvannut vain statusmiehet :).

Vierailija
271/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä juttu että näitä kirjoituksia on nyt alkanut tulemaan kun mies ei saa naista. Noh vatsalleen kyllä voisi tehdä jotain kun on vasta 38-vuotias. Jos se on syynä niin kyllä palapelin puuttuva palanen on löytynyt. Mutta kyse taitaa olla jostain muusta. Itse vähän vanhempana miehenä olen törmännyt päinvastaiseen ongelmaan. Useimmat 40:set naiset ovat jo aika pahasti päässet rupsahtamaan ja ei vaan kiinnostus herää luonnollisesti. Pitäisi jotenkin pakottamaan kiinnostumaan toiseen. Nuorempien kanssa tuntuu sitten taas että on niin eri sivistyksen tasoilla että on vaikea edes jutella mistään. Olen jo myöntänyt itselleni että se oli hyvä nuoruus mikä mulla oli ja lapsiakin siunaantui. Nyt voi hyvillä mielin keskittyä omiin liiketoimiin ja elämään. Nuoret ne pariutumishommat kannattaa tehdä nuorena. Näin vanhempana kaikki siihen liittyvä hankaloituu. Voin vaikka listata ne asiat niin on helpompi lukea:

Vanhempana menetät väistämä

Tämä oli hyvin kirjoitettu. Näin se juuri on. Se, että kykenee keski-ikäisenä vilpittömästi ja aidosti  kiinnostumaan ja kiintymään ihmisiin on armolahja, joka on aika harvoilla. 

Vierailija
272/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, hän on ikäistään vanhemman näköinen. Jos hiukset harvenee, niin kalju on parempi vaihtoehto. Kropasta näkee, ettei liiku yhtään ja se voi olla monelle turn off. Tyyli pitäis myös laittaa uusiks.

On asioita, mihin voi itse vaikuttaa.

Vierailija
273/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin parisuhteessa itseäni huomattavasti vähemmän kauniin naisen kanssa. Siis tasoero oli melkoinen. Hän jätti minut ja siihen oli hyvät syytkin. Ero kirpaisi kyllä, mutta se tasoero hieman helpotti, kun en kuitenkaan menettänyt mitään kedon kauneinta kukkaa. Naisen uusi mies oli vähemmän komea ja lähellä hänen omaa tasoaan. Hekin erosivat aikanaan. Itselläni on nyt uusi nainen joka on kaunis, mutta vielä kaipaan tuota vähemmän kaunista exää. Enkä tiedä edes miksi. Kai se johtuu rakkaudesta.

Vierailija
274/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri ei yksinkertaisesti ole riittävän hyvännäköinen, ainakaan minun mielestäni. Kasvot ovat aika mitäänsanomattomat, ja hänellä on kaksoisleuka ja pallomainen vatsa. Lisäksi tuo paitavalinta on epäonnistunut. 

N40

Hohhoijaa... ei vissiin ole ollut elämässä mitään ongelmia?) Ne ovat vaan riepuja ja köyhät vaatteilla koreilee ))

Vierailija
275/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin parisuhteessa itseäni huomattavasti vähemmän kauniin naisen kanssa. Siis tasoero oli melkoinen. Hän jätti minut ja siihen oli hyvät syytkin. Ero kirpaisi kyllä, mutta se tasoero hieman helpotti, kun en kuitenkaan menettänyt mitään kedon kauneinta kukkaa. Naisen uusi mies oli vähemmän komea ja lähellä hänen omaa tasoaan. Hekin erosivat aikanaan. Itselläni on nyt uusi nainen joka on kaunis, mutta vielä kaipaan tuota vähemmän kaunista exää. Enkä tiedä edes miksi. Kai se johtuu rakkaudesta.

Kirjoituksestasi päätellen kyse ei ole rakkaudesta vaan siitä, että tuo sinusta alemman tason nainen kehtasi jättää sinut ja se kirpaisi egoasi.

Vierailija
276/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Hohhoijaa... ei vissiin ole ollut elämässä mitään ongelmia?) Ne ovat vaan riepuja ja köyhät vaatteilla koreilee ))

Rumat ne vaatteilla koreilee on tuon sanonnan toinen vakiintunut muoto, ja siinä on kyllä totuuden siemen. Valitettavasti ulkonäkö on aika tärkeä asia kumppanin valinnassa, ja jos ei huolehdi kunnostaan ja tukkakin harvenee, voi istuvilla kivoilla vaatteilla hieman parantaa tilannetta.

Vierailija
277/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jatkuva ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella - tyyli jättää sut täysin ilman. Milloin nää tyypit herää ettei enää ole 1995 ja sun aikas meni jo?

Toi tyyppi oli 9v vuonna 1995.

Pointti oli se että tyyli on sama oli vuosikymmen mikä tahansa. Näitä vaan on, aina vaan niinkuin silloinkin. 

Vierailija
278/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksestasi päätellen kyse ei ole rakkaudesta vaan siitä, että tuo sinusta alemman tason nainen kehtasi jättää sinut ja se kirpaisi egoasi.

Kuten mainitsin, niin eroon oli hyvät syyt. Ymmärrän ja hyväksyn ne täysin. Tällöin kehtaamisella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. 

Vierailija
279/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttää ikäistään vanhemmalta. Mutta ulkonäön puolesta kyllä kelpaisi ainakin minulle. Tavis N42

Vierailija
280/968 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä puffaa tällä vaan kirjaansa ja kerjää sääliä kun deittibisnes meni konkkaan. Pesis vaatteensa ja silittäis paitansa. Näyttää kuin olis nukkunu se päällä jonkun kaverin sohvalla. Ja varmaan puhuu deiteillä vaan itsestään. Joku muukin tossa miehessä on turnoff, ehkä noi Silmät. Vaikuttaa että vilkuilee jatkuvasti ympärilleen että olisko toi parempi, tai toi tai toi.