Soitin lanssin mutta se olikin paniikkikohtaus. Hävettää ihan hitosti.
En ole saanut varmaan kymmeneen vuoteen paniikkikohtausta enkä tiedä mistä se nyt tuli. Tuntui, että saan sydänkohtauksen. Olotila oli niin aito, että minun oli pakko soittaa lanssi. Tuntui että menetän tajun.
Kun saapuivat paikalle niin katsoivat kaikki ja olin kunnolla. Toinen oli kiukkusen oloinen ja näin että pitivät minua my-vaivaisena. Tulipa vainoharhainen ja nolo fiilis. En ymmärrä mikä minulle tuli. En ole käyttänyt päihteitä tai mitään. Kroppa ja mieli vain menivät paniikkiin.
Nyt olen lannistunut kun en voi luottaa omiin tuntemuksiini, hävettää vaan.
Kommentit (32)
Siis katsoivat kaikki arvot ja olin kunnossa, korjaus. Ap
Mulla oli autonomisen hermoston ja lämmönsäätelyn ongelmien yms vuoksi rytmihäiriö, muakin hävettää kun soitin ambulanssin keväällä. Koska kohtaus meni ohi kun mittalaite oli kiinni, eikä sitä muuallakaan saatu kiinni vielä. Nyt on joku lääke. Oli noloa että myös riisuivat ihan oudosti, se pelastajaukko mm. Ei ollut asiallinen tapa tehdä.
Hyvä ettei ollut pahempaa. Jos luulee kuolevansa, niin mun mielestä on vallan ok soittaa hätänumeroon! Eli: häpeä pois.
Vierailija kirjoitti:
Voi pherkele. Minun v.maksajanrahojani!
Ne on tottunu. Tollasta sattuu. Yliherkät ihmiset . Vanhukset usein kanssa piinaa hälytysnumeroita kun ovat raukat sekaisin ja kuolemanpelkoisia ja pelkkää aikaa eikä ketään kelle jutella.
Pari viikkoa sitten luulin saavani sydänkohtauksen. Soitin lanssin, tuli kiireellisenä. Nelikymppinen mies jolla ylipainoa ja sukurasite, niin riskit on olemassa.
Ensihoitajat kun saivat tietää että syön masennuslääkkeitä, kiire loppui siihen ja olivat silleen et "jaaha olisko se sit paniikkikohtaus".
Koskaan mulla ei ole kumpaakaan ollut, ei sydän eikä paniikkikohtausta. Tuntui tosi kivalta tommonen vähättely.
Tietenkin kuului soittaa, vai pitääkö nykyään miettiä henkensä uhallakin raharaharahaa ja resursseja ja rahaa, ja kuolla muita häiritsemättä kotiinsa vaan? Jakakaa ihmisille arkut niin voivat mennä niihinkin itse valmiiksi makaamaan, helppo roudata kylmiön kautta monttuun sitten.
Turhaa hävetä ap! Häpeä ois jos et olis soittanut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko osuutesi kenties yksi sentti ?
Kuormittavat, hysteerikot hoitoa sitä tarvitsevilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko osuutesi kenties yksi sentti ?
Yksinäsi jo maksat euroja elinaikanasi.
Vierailija kirjoitti:
Ne on tottunu. Tollasta sattuu. Yliherkät ihmiset . Vanhukset usein kanssa piinaa hälytysnumeroita kun ovat raukat sekaisin ja kuolemanpelkoisia ja pelkkää aikaa eikä ketään kelle jutella.
Mulla ainakin tuli useana aamuna kohtaus ja ei tiennyt mitä tehdä. Ja tilanne oli paha. Onneksi terveysasema otti päivystykseen, vaikkei ollutkaan niin vakavaa että kuolisi siihen paikkaan.
Mies soitti ambulanssin, kun sain astmakohtauksen ja siihen liittyen hyperventiloin. Sain joten kuten otettua avaavan lääkkeen, mutta se ei tehonnut kunnolla. Kuskasivat minut sitten päivystykseen, vaikka vastustelin ja sanoin, että tämä menee ohi ajallaan, kun hengittelen tietyllä tavalla ja otan uuden satsin ventolinea. Siellä sitten kävin kääntymässä. Joskus näinkin.
Ei siinä mitään hävettävää ole, että saa paniikkikohtauksen, hyperventiloi ja soittaa apua. Kyllä se voi tuntua siltä, että sydärihän tässä on vähintään tulossa.
Kävin itse lääkärissä hengenahdistuksen vuoksi, keuhkot ja sydän ok. Tuli tyhmä fiilis kun sanottiin että kyseessä vaan ahdistus. Toki helpottavaa sinänsä että ei ollut pahempaa
Surkimukset. Kuormittavat! Ostakaa saatanapaperipussi!
Et soittanu. Kukaan laita viestiä vauvapalstalle tuon jälkeen?
Oletko minä 10v sitten? Hirveä tunne, kun ei tiedä kuoleeko. Ihan oikein teit.
Töihin siitäsaatana!!!!! Täältä ei armoa heru!!!