Pelituolin kasauspalvelu
Hei! Pitäisi ostaa lapselle pelituoli. Miksi ihmeessä näihin mitä olen selaillut, ei saa kasauspalvelua?? Eli vinkatkaa firmasta joka myy sekä tuolin että kasauspalvelun. Pakkohan sellainen on jostain löytyä! Uusimaa.
Kommentit (14)
Oli kyllä rasittava koota itse. :D
En osaa koota itse. Mieluiten en vaivaisi ketään tuttua asialla, vaan maksan kokouksesta firmalle josta tuolin ostan.
n
Vierailija kirjoitti:
En osaa koota itse. Mieluiten en vaivaisi ketään tuttua asialla, vaan maksan kokouksesta firmalle josta tuolin ostan.
n
Voit maksaa myös nahkalompsalla. Kiinnostaako?
Itse tilaisin woltin ja kysyisin kuskilta jos kiinnostaa.
Siinähän sitä on teinille puuhaa, kun laitat sen itse kasaamaan tuolinsa.
Ei ole vaikeita kasata, tosin olen mies, mutta en paljon kasaile mitään. Tilasin Temusta hyvän pelituolin ja kasasin kahdessa tunnissa :)
Tiedät jo tuolia näkemättäkin ettet osaa kasata sitä? Onko sulla kalenterissa jo suunniteltu ja päätetty jos pitämättömät sairaslomatkin?
Jos ostat sen huonekaluliikkeestä, sieltä voi todennäköisemmin saada myös kokoamisen
Askossa ja Sotkassa voisi olla mahdollista pyytää myyjää kasaamaan se ja viet sen sitten kokonaisena. Kannattaa kysyä.
On tuo kyllä saatana ruma kuin rullatuoli! Puuttuu enää sellainen pilli, mikä suussa tuolia ohjataan...
Mikset kasaa itse?