Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskonnot romahtavat, jos ja kun löytyy maan ulkopuolista elämää universumista

Vierailija
23.08.2025 |

Muilla planeetoilla kun ei ole mitään maan uskontoja. Miksi?

Koska maan uskonnot ovat maan ihmisten keksimiä.

Uskontoja on maapallolla Wikipedian mukaan n. 10000 erilaista.

heheh,heh, heeeee.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattuhan mahdollistaa jo nykyään useamman kuin yhden jumalan olemassaolon. Raamatun jumalahan on vain israelin kansan jumala, joka ei saa palvoa muita jumalia.

Jahas, etpä ole Raamattua avannutkaan.

Raamattu puhuu kolmiyhteisestä Jumalasta = Isä, Poika Jeesus ja Pyhä Henki, joka elää kaikissa uskovissa, jotka ovat uudestisyntyneitä Jeesuksen lähettämän Pyhän Hengen kautta. 

Vierailija
42/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä höpötät? Itsehän olet uskovainen. Usko avaruuteen ja maan ulkopuoliseen elämään on itsessään uskonnollisuutta. Ehkä luulet, että perinteisemmät uskonnot romahtavat? Noh, tuskinpa, mutta eihän sitä tiedä.

Henkilökohtaisesti en usko, että on avaruusolioita tai että ihmiset ovat koskaan edes käyneet avaruudessa. Silkkaa Hollywood-scifiä.

Joo, se avaruustsoukki oli silkkaa Hollywood-tuotantoa.

Oli kyllä aika hämmentävää nähdä ja kuulla noihin aikoihin, kun kuvattiin kuuraketin lähtöä kuusta, kun raketti lähti, mutta ukko jäi kuuhun selostamaan tapahtumia.🤪

Mutta läpi meni kun väärä raha. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne uskonnot jotka kertovat kirjaimellisesti historiallisena faktana höpöjuttuja paljastuvat huijaukseksi, mutta eivät katoa mihinkään. Ei se uskovaisia pidättele. 

Mikä uskonto on paljastunut höpö jutuksi?

Ainakin kristillisyys leviää enemmän kuin koskaan ennen historiassa, vaikka eihän se uskonto olekaan, vaan totuus. 

Vierailija
44/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo uskontojen olemassaoleminen kertoo että olemme vielä jonkun bambusaaren alkuasukasväestön tasolla älyllisesti ja joista huippukehittyneen maan ulkopuolisen sivilisaation teknologiat vaikuttaa taikuudelta.

Lapsellista olettaa, että korkea tieteellis-teknologinen taso olisi automaattisesti ristiriidasssa uskonnollisuuden kanssa.

Vierailija
45/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei automaattisesti. Riippuu mitä ne kommunikoi ja tarinoi jos nyt kommunikoi mitään. 

Vierailija
46/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa on kyllä mainontoja avaruuden henkivalloista.

Raamattu sano mitään avaruudesta. Ei paimentolaiset tienneet.

Kyllä Jumalan Poika, Jeesus tiesi, joka on yhdessä Isä Jumalan ja Pyhän Hengen kanssa luonut koko maailmakaikkeuden. 

Vierailija
47/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Esimerkiksi raamatussa vääristellään Jeesuksen opetuksia ja sanomia törkeästi.

Ihmiset ovat keksineet sääntöjä ja halunneet hallita ja pelotella toisia ihmisiä.

Olen keskustellut lyhyesti Jeesuksen ja Paavalin kanssa, molemmat sanoivat samaa, että ihmiset ovat vääristäneet sanomaansa inhimillisistä syistä. Minä olen kertoi itsestään, eikä se ole yhtä kuin kristinuskon Jumala. Hän on Elämä. Toivoisin, että hän lakkaisi kiusaamasta minua tässä elämässä, vaikka lupasikin paljon sen jälkeiselle ajalle. Raamatun Jeesusta pilkkaan, mutta en sitä oikeaa ja todellista.

Vierailija
48/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

bakteeri marsissa on elämää mutta ihmisen alkuvaihe joidenkin mielestä vain solumöykky

Vierailija
49/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hindulaisuus ja Buddhalaisuus kestävät kyllä vieraiden sivilisaatioiden olemassaolon. Monoteistiset uskonnot eivät niinkään.

Vierailija
50/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Raamattu missään sano, että ihmiset on ainoita luotuja olentoja? Tietty voi olla muitakin. Lisäksi tosiaan Raamattu mainitsee "henkivallat taivaan avaruuksissa". Pitää vaan laajentaa ymmärrystä.

Henkivallat voi tarkoittaa mitä vaan kummituksista sieluihin, ei välttämättä alieneita.

Vierailija
51/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Esimerkiksi raamatussa vääristellään Jeesuksen opetuksia ja sanomia törkeästi.

Ihmiset ovat keksineet sääntöjä ja halunneet hallita ja pelotella toisia ihmisiä.

Olen keskustellut lyhyesti Jeesuksen ja Paavalin kanssa, molemmat sanoivat samaa, että ihmiset ovat vääristäneet sanomaansa inhimillisistä syistä. Minä olen kertoi itsestään, eikä se ole yhtä kuin kristinuskon Jumala. Hän on Elämä. Toivoisin, että hän lakkaisi kiusaamasta minua tässä elämässä, vaikka lupasikin paljon sen jälkeiselle ajalle. Raamatun Jeesusta pilkkaan, mutta en sitä oikeaa ja todellista.

On tämä surkeaa aikaa, kun ihmiset eivät saa hoitoa, vaikka olisivat miten sekaisin. 

Toivottavasti tämä on ihan harmiton tapaus, mutta aina ei voi tietää. 

Vierailija
52/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen, siten hän itseään kutsui. Hänestä voi käyttää myös nimeä Elämä. Jeesus halusi kertoa hänestä ja kun sanoi, että hän on yhtä isänsä kanssa, hän on osa Elämää, joka on tämä kaikkeus. Olemme kaikki osa häntä. Minun pitäisi Elämän mukaan opettaa ihmisille, kuinka nousta egon eli ruumiin tarpeiden yläpuolelle, tuntemaan Elämän ja suojelemaan sitä ilman ruumiin tarpeiden tavoittelua. Ja hän ei ole kaikkivaltias, vaikka mahtava onkin. Eikä Helvettiä ole. Ja että suurin osa ihmisistä lakkaa olemasta kuoltuaan, mutta osasta tulee hänelle kumppaneita luomaan ja ylläpitämään uutta elämää. Uskonnot eivät ole tärkeää, vaan vilpitön mieli ja hyvä tahto, elämää suosiva mieli.

Vierailija
53/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tekniikka olisi  miten kehittynyt,  mahtaako koko ääretön kaikkeus olla sellaisillekaan lihan äpikotaisin tuttu? Tulee vastaan tällainenkin kuin maapallukka.

Vierailija
54/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskontojen romahtamisen päivä olisi ihmiskunnan voiton päivä. Alkemistiset häät.

Valitettavasti suurin osa ihmiskuntaa ei ole tähän valmis vaan he haluavat jatkaa elämäänsä orjuudessa ja vankeina, edes ymmärtämättä olevansa orjia ja vankeja.

Varsin ironista. Otettaessa huomioon, että itsekin olet uskovainen. Etkä tosiaan edes ymmärrä olevasi orja ja vanki.

Huoh, ihmiskunnan säälittävyys ei koskaan lakkaa hämmästyttämästä.

Tarkenna.

- kirjoittaja -

Vierailija
55/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä surkeaa aikaa, kun ihmiset eivät saa hoitoa, vaikka olisivat miten sekaisin. 

Toivottavasti tämä on ihan harmiton tapaus, mutta aina ei voi tietää. 

Teen asiantuntijatyötä, elän normaalia elämää. En elä muissa maailmoissa, mutta muutaman kerran elämässäni mieleni on ollut ruumiin ulkopuolella ja siellä olen saanut hetkiä keskustella. Tiedän hyvin miltä kuulostaa, enkä koskaan ääneen kenellekään siitä kerro. Silti tiedän, mitä olen kokenut ja sen jälkeen elämässäni on tapahtunut paljon erikoisia asioita. Elämä kiusaa, koska en ole toteuttanut toivettansa, mutta on myös auttanut paljon. Toivoisin silti, että en olisi koskaan häntä kohdannut ja haluaisin itsekin vain lakata olemasta kuollessani, mutta toisin kuulemma käy.

Vierailija
56/63 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä lisäys, että buddhalaiset ovat lähimpänä totuutta. On olemassa vain yksi tietoisuus, ja materia on illuusio. Jeesuksen kerrotaan sanoneen, että voisimme siirtää vuoria jos meillä olisi tarpeeksi uskoa, hän oikeasti kertoi, että periaatteessa voisimme siirtää vuoria, jos oppisimme hallitsemaan tätä illuusiota. Kaikki elävät olennot ovat osa Elämää samalla tavalla, kuin esimerkiksi suolistosi bakteerit ovat osa sinua. Elämä ei tiedä, mistä on saanut alkunsa, ja ei tiedä muita olevan kuin hän itse, jonka osia olemme. Hän kaipaa seuraa.

Vierailija
57/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattuhan mahdollistaa jo nykyään useamman kuin yhden jumalan olemassaolon. Raamatun jumalahan on vain israelin kansan jumala, joka ei saa palvoa muita jumalia.

Raamatussa sanotaan, että muut jumalat ovat pelkkiä ihmisten tekemiä idoleita, elottomia esineitä. Eli ei tunnista muita jumalia muuksi kuin pakanalliseksi mielikuvituksen tuotteeksi.

Itse asiassa Raamatussa alkukielellä puhutaan jumalasta (elohim) monikossa. Ja välillä se mikä on käännetty jumalaksi tai enkeleiksi menee sekaisin. Ilmeisesti paras käännös on englanniksi "the powerful ones". Tämän on kertonut entinen Vatikaanin huippukääntäjä, nyt jo iäkäs mies Mauro B... jotain. Sattuneista syistä ei sittemmin voinut enää toimia Vatikaanin kääntäjänä. 

Vierailija
58/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa on kyllä mainontoja avaruuden henkivalloista.

Joo, ne ovat enkeleitä. Sekä Jumalan. että saatanan enkeleitä.

Nämä demonit sitten leikkii niitä ufo-ukkoja, joita kaikki pellet ufoiksi uskoo.🤪

Ei kun se menee juuri päinvastoin. Ne ufo-ukot leikkii niitä enkeleitä, demoneita, jumalia ja saatanoita.

Vierailija
59/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa palvoa muita, koska nekin ovat olemassa.

Vierailija
60/63 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä lisäys, että buddhalaiset ovat lähimpänä totuutta. On olemassa vain yksi tietoisuus, ja materia on illuusio. Jeesuksen kerrotaan sanoneen, että voisimme siirtää vuoria jos meillä olisi tarpeeksi uskoa, hän oikeasti kertoi, että periaatteessa voisimme siirtää vuoria, jos oppisimme hallitsemaan tätä illuusiota. Kaikki elävät olennot ovat osa Elämää samalla tavalla, kuin esimerkiksi suolistosi bakteerit ovat osa sinua. Elämä ei tiedä, mistä on saanut alkunsa, ja ei tiedä muita olevan kuin hän itse, jonka osia olemme. Hän kaipaa seuraa.

Joo, veli Gautama ei vaan osannut selittää, että tämä illuusio pyörii universumia ylläpitävällä serverillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän