Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toi saunailtaporukan meille yöllä kun vauva 3 kk nukkui. Liioittelenko kun laitoin porukan pihalle?

Vierailija
23.08.2025 |

Olen 42 v, kaksi lasta, joista kuopus 3 kk. Mies oli firman saunassa ja ilmoitti klo 00.47 että tulevat meille jatkoille koska taksit on kalliita. Minä im etin olohuoneessa, taapero nukkui viereisessä huoneessa. Neljä tyyppiä raahasi sisään pizzalaatikot ja kaljat. Yksi kaatoi oluen matolle, toinen rymisteli vessassa niin että vauva heräsi. Kun sanoin että nyt riittää ja pyysin poistumaan, mies sanoi että ota nyt vähän rennommin, kerran elämässä. Laitoin kengät eteiseen riviin ja avasin ulko oven. Porukka lähti muristen. Aamulla mies oli loukkaantunut ja lähti padeliin, minä kuurasin mattoa ja vedin kolme tuntia unta silmät auki. Onko tämä muka normaalia 2025 Suomessa vai onko minusta tullut tiukkis äm mä kuten mies vihjasi. Missä kulkee raja.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika ja ohjaa AA jos tuossa iässä ei vieläkään osaa kohtuukäyttöä.

Vierailija
42/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonihöyryissä naiset eivät osaa nähdä kokonaisuutta ja öyhöttävät vaan menemään. Silloin tulee tuollaisia ylilyöntejä. Ensi kerralla paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti mummuikäinen känttyrä vääntänyt penikan, hullu akka. 

Vierailija
44/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aino mitä ihmettelen tässä tarinassa on se, miksi sinä kuurasit sen maton ap

Minä ihmettelen tuota taksien kalleutta. Oliko kavereiden tarkoitus jäädä koko yöksi ja lähteä aamulla julkisilla?

Vierailija
45/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42 v, kaksi lasta, joista kuopus 3 kk. Mies oli firman saunassa ja ilmoitti klo 00.47 että tulevat meille jatkoille koska taksit on kalliita. Minä im etin olohuoneessa, taapero nukkui viereisessä huoneessa. Neljä tyyppiä raahasi sisään pizzalaatikot ja kaljat. Yksi kaatoi oluen matolle, toinen rymisteli vessassa niin että vauva heräsi. Kun sanoin että nyt riittää ja pyysin poistumaan, mies sanoi että ota nyt vähän rennommin, kerran elämässä. Laitoin kengät eteiseen riviin ja avasin ulko oven. Porukka lähti muristen. Aamulla mies oli loukkaantunut ja lähti padeliin, minä kuurasin mattoa ja vedin kolme tuntia unta silmät auki. Onko tämä muka normaalia 2025 Suomessa vai onko minusta tullut tiukkis äm mä kuten mies vihjasi. Missä kulkee raja.

Ihan huikea tarina... paitsi se pikku juttu ettei yksikään mies lähde kostean illan jälkeen heti seuraavana aamuna pelaamaan padelia...  ei edes samana päivänä... 🤣

Vierailija
46/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on tosi, niin melkoisen tampio äijä sulla, ap...

Vierailija
47/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi meillä alkaa olla kohta se tilanne , että skidit muuttaa omilleen.

Järkyttävä ajatuskin , että olisi nyt vauva tässä, olen itsekin 42v.

Niin ja padel on keksitty vain siksi, ettei tennis olisi maailman paskin peli.

Vierailija
48/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään kun ihmiset eivät halua lapsia tai miksi pienten lasten vanhemmat eroavat. 

Meillä ei ole tultu yllärijatkoille edes silloin kuin ei ole ollut vielä lapsia. Ihmisellä on oikeus yöuniinsa. 

Vierailija
49/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan huikea tarina... paitsi se pikku juttu ettei yksikään mies lähde kostean illan jälkeen heti seuraavana aamuna pelaamaan padelia..

Padeliin = lähiöpubiin loiventaville. 

Vierailija
50/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan törkeetä käytöstä miehiltä! Ne ei todellakaan ymmärrä lapsista mitään. Mutta Sun ei ois tarvinnu pestä sitä mattoa, oisit laittanu miehes peseen sen. Ja luonnollisesti kunnon puhuttelu päälle.

Vierailija
51/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarina on tosi, niin melkoisen tampio äijä sulla, ap...

On ihan taakulla tosi, jatko-osassa typerä ukko kärrätään padelkentältä sydäninfarktin saaneena ambulanssilla sairaalaan. Saaga saa lopulta arvoisensa lopun kun typerät työkaverit tuovat miehelle sairaalaan taskumatillisen kirkasta ja pari kaljaa. Liikuttavassa loppukohtauksessa lapset tiputtavat hautaan kirjeitä ja piirrustuksia isille. Samaan aikaan kirkosta poistetut typerät työkaverit ryyppäävät ja metelöivät parkkipaikalla.

Vierailija
52/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuvotus, mikä ylikasvanut teinipoju. Ja vielä tuollainen isänä kahdelle lapselle...

Vierailija
53/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen padelkentälle lähtöä veti todennäköisesti lasten vanukkaat tauluunsa, rapuloissa kun tekee aina mieli mässyä.

Vierailija
54/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienee provo, mutta jos totta, niin en nolaisi miestä hänen työporukkansa edessä, vaan sanoisin seuraavana päivänä, että saa olla viimeinen kerta, muuten asumusero.

Ai antaisit lasten kokea turvatonta menoa, että mies ei nolostu? 

Tuo voi olla oikeasti pelottavaa lapselle.  Jos taapero olisi herännyt, niin asunto täynnä möykkääviä miehiä oma isä mukaan lukien.  Isältä mauton veto tuoda kännistä porukkaa pienten lasten kotiin. 

Vierailija
55/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyshower miesten tapaan?

Vierailija
56/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepite, jonka tarkoituksena levitellä miesvihaa. 

Niin läpinäkyvää mattoepisodeineen.

Vierailija
57/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ilmoittanut miehelle silloin 00:47, että ette muuten tule?

Vierailija
58/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepite, jonka tarkoituksena levitellä miesvihaa. 

Niin läpinäkyvää mattoepisodeineen.

Olen kuullut pahempaakin tapahtuvan tosielämässä

Vierailija
59/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit päästänyt porukan teille, sehän olisi ollut lasun paikka. Onko miehesi edes tarpeeksi vastuullinen isäksi?

Vierailija
60/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi ollut minun viimeinen yöni tuollaisen "miehen" kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän