Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toi saunailtaporukan meille yöllä kun vauva 3 kk nukkui. Liioittelenko kun laitoin porukan pihalle?

Vierailija
23.08.2025 |

Olen 42 v, kaksi lasta, joista kuopus 3 kk. Mies oli firman saunassa ja ilmoitti klo 00.47 että tulevat meille jatkoille koska taksit on kalliita. Minä im etin olohuoneessa, taapero nukkui viereisessä huoneessa. Neljä tyyppiä raahasi sisään pizzalaatikot ja kaljat. Yksi kaatoi oluen matolle, toinen rymisteli vessassa niin että vauva heräsi. Kun sanoin että nyt riittää ja pyysin poistumaan, mies sanoi että ota nyt vähän rennommin, kerran elämässä. Laitoin kengät eteiseen riviin ja avasin ulko oven. Porukka lähti muristen. Aamulla mies oli loukkaantunut ja lähti padeliin, minä kuurasin mattoa ja vedin kolme tuntia unta silmät auki. Onko tämä muka normaalia 2025 Suomessa vai onko minusta tullut tiukkis äm mä kuten mies vihjasi. Missä kulkee raja.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot ja vauvat samassa tilassa huono yhdistelmä ja ihan syystä. Ulos vaan rymyämään niin paljon kuin rymyttää.

Vierailija
62/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa muutenkin olla alkoholisti, ei tuollainen käytös ole normaalia raittiille tai kohtuukäyttäjälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti kännissä pelaa padelia.jätä se mulkero.

Vierailija
64/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä juttuja.

Ja spermaviemärit uskoo joka sanan

Vierailija
65/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä puuhaa eikä kuulu perhe-elämään. Onko mies joku buumeri, jos ajattelee olevan ok että lapset joutuvat tottumaan aikusten yöllisiin bileisiin? 

Vierailija
66/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit ihan oikein, ei juoppoporukkaa kotiin missä on pieni vauva

Vierailija
67/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wee tee vanhempien wee tee ongelmat

Vierailija
68/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian tiukkis, sietämätöntä tuollainen olisi. t. mies

Vierailija
69/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kilahtanut miehelle jo puhelimessa ja meille ei todellakaan olisi tullut mitään jatkoporukoita. 

Vierailija
70/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee niitä miehiä jotka muuttuivat kuin taikaiskusta naisen porsiessa.

Laitettiinko sulle muuten isännäntikki?

Vierailija
71/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 42 v, kaksi lasta, joista kuopus 3 kk. Mies oli firman saunassa ja ilmoitti klo 00.47 että tulevat meille jatkoille koska taksit on kalliita. Minä im etin olohuoneessa, taapero nukkui viereisessä huoneessa. Neljä tyyppiä raahasi sisään pizzalaatikot ja kaljat. Yksi kaatoi oluen matolle, toinen rymisteli vessassa niin että vauva heräsi. Kun sanoin että nyt riittää ja pyysin poistumaan, mies sanoi että ota nyt vähän rennommin, kerran elämässä. Laitoin kengät eteiseen riviin ja avasin ulko oven. Porukka lähti muristen. Aamulla mies oli loukkaantunut ja lähti padeliin, minä kuurasin mattoa ja vedin kolme tuntia unta silmät auki. Onko tämä muka normaalia 2025 Suomessa vai onko minusta tullut tiukkis äm mä kuten mies vihjasi. Missä kulkee raja.

Ihan huikea tarina... paitsi se pikku juttu ettei yksikään mies lähde kostean illan jälkeen heti seuraavana aamuna pelaamaan padelia..

Kyllä ne lähtee jotka teeskentelee etteivät ole huonoja ihmisiä jolla krapula. Appi nousi klo 7 ja teki raskaita töitä, nukkui pienet päiväunet ja jatkoi. Yleensä ei noin ahkera ollut.

Padelissa voi juoda jaffaa ja sanoa ettei nyt kyllä pysty. Meni pitkäksi 

Vierailija
72/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lienee provo, mutta jos totta, niin en nolaisi miestä hänen työporukkansa edessä, vaan sanoisin seuraavana päivänä, että saa olla viimeinen kerta, muuten asumusero.

Ai antaisit lasten kokea turvatonta menoa, että mies ei nolostu? 

Varmaan jostain Aasiasta tai Venäjältä tuollaisen asenteen perinyt ettei miestä saa nolata. Typerää porukkaa koko ukkolauma jos kuvittelee, että vauvaperheen kotona on sopiva järjestää jatkot.

Humalaisten virhearvio. 

Vierailija
73/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku niin se työporukka tuossa liioitteli kun luulivat menevänsä vauvaperheeseen yöllä vetäämään viinaa, toiko ne edes sulle omaa pizzaa? Niin just, ei tietenkään.

yrjömaton olisin kyl jättänyt miehen huoleksi tai vienyt ens yönä samoihin aikoihin oksentajam kotiin, pizzan kanssa tietenkin.

Sitten lällättänyt sen tiukkapipo-niuhottajaksi, jos ei vierailu jostain syystä miellyttäisikään. 

Vierailija
74/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheen koti ei ole mikään jatkopaikka, todellakaan. Mun mies ei ikinä toisi kännisiä kavereitaan meille kotiin, eikä muuten menisi itsekään edes kutsuttuna jatkoille paikkaan, jossa tietäisi olevan pieniä lapsia. Kyllä meillä vieraita käy, ja alkoholiakin nautitaan lasten ollessa paikalla, mutta ei päihtymiseen asti, eikä lasten nukkumaanmenoajan jälkeen. 

Vierailija
75/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on tyhmä niin on kyllä kaveritkin. Varmaan tiesivät että miehellä pienet lapset kotona. Jatko riippuisi siitä, onko tuo yleistäkin, että mies viihteellä ja sinä lasten kanssa kotona. Ja jos oikeasti edelleen mököttää, niin ei hyvä. 

Mun äiti toimi samoin, vaikka ei enää me lapset asuttu kotona. Ei kenenkään tarvitse katsoa jotain juoppokööriä. Soitti välillä taksin hakemaan tyypit pois. Ja kyseinen mies on myös jo ex. Ei jaksanut sitä menoa. 

Vierailija
76/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaillat eli ryyppyillat aikuisten miesten kesken ovat WT-porukan harrastus. Sen jotenkin ymmärtää vielä nuorilla opiskelijaporukoilla, kun täytyy ryhmäytyä eikä järki vielä päätä pakota, ja ollaan yleensä sinkkuja ja lapsettomia ainakin.

Vierailija
77/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. En katsoisi hetkeäkään tuollaista miestä. Kaikkeen paskaan tekin suostutte. 

Vierailija
78/83 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa taas mieleen se miten onnekas olen ollut, kun kumpikaan vanhempani ei rymynnyt kännissä. Sai nukkua yönsä rauhassa ja aina oli turvallista. 

Vierailija
79/83 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tälle miesvihasadulle 1/5. 

Vierailija
80/83 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se toinen lapsi sun oma, mut ei miehen? Eli ootko muuttanut miehen omistamaan asuntoon ilmaiseksi loisimaan ja käyt häätämään hänen vieraitaan pihalle asunnosta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän