Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies toi saunailtaporukan meille yöllä kun vauva 3 kk nukkui. Liioittelenko kun laitoin porukan pihalle?

Vierailija
23.08.2025 |

Olen 42 v, kaksi lasta, joista kuopus 3 kk. Mies oli firman saunassa ja ilmoitti klo 00.47 että tulevat meille jatkoille koska taksit on kalliita. Minä im etin olohuoneessa, taapero nukkui viereisessä huoneessa. Neljä tyyppiä raahasi sisään pizzalaatikot ja kaljat. Yksi kaatoi oluen matolle, toinen rymisteli vessassa niin että vauva heräsi. Kun sanoin että nyt riittää ja pyysin poistumaan, mies sanoi että ota nyt vähän rennommin, kerran elämässä. Laitoin kengät eteiseen riviin ja avasin ulko oven. Porukka lähti muristen. Aamulla mies oli loukkaantunut ja lähti padeliin, minä kuurasin mattoa ja vedin kolme tuntia unta silmät auki. Onko tämä muka normaalia 2025 Suomessa vai onko minusta tullut tiukkis äm mä kuten mies vihjasi. Missä kulkee raja.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli nyt ensimmäinen kerta, kun näin kävi, olikohan?

Vasta nyt sinä havahduit siihen, että ei tämä enää käy. No hyvä kun edes nyt.

Vierailija
82/83 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap olette noin vanhoina lisääntyneet?

Miten kuuluu kyseiseen asiaan🤔🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se toinen lapsi sun oma, mut ei miehen? Eli ootko muuttanut miehen omistamaan asuntoon ilmaiseksi loisimaan ja käyt häätämään hänen vieraitaan pihalle asunnosta? 

Mistä niin päättelet?