Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti kiukutteleva mies. Mielipiteitä.

Vierailija
16.08.2011 |

Minulla siis ongelmana jatkuvasti siitä sun tästä kiukutteleva mies. Suuttuu helposti ja saattaa sitten kiukutella ja mökötellä monta tuntia. Aina en edes tiedä mikä mättää, rasittavaa kun toinen on milloin mistäkin asiasta pahalla tuulella.

Kiukuttelu ilmenee tiuskimalla, syrjässä mököttämällä. Mies myös taipuvainen itsesääliin ja oman kamalan kohtalonsa vatvomiseen.

Saattaa siis hermostua jostain aivan pienestä asiasta ja siten pilata hauskan päivän koko perheeltä. Kiukuttelee siis myös lasten nähden. Viikonloppuna esimerkiksi hermostui metsretkellä siitä, että lapset halusivat maistaa pienet palat hänen itselleen ostamaa 'erikois' paahtoleipää. Meinasi sitten keskeyttää asian takia koko mukavan retken. Lähti jo vihaisesti marssimaan kotiin päin, mutta päätti kuitenkin jäädä vielä luoksemme kiukuttelemaan ja mököttämään loppuretkeksi.

Silloin kun ei kiukuttele ja on hyväntuulinen on todella ihana mies ja isä. Viettää paljon aikaa lasten kanssa ja on aktiivinen kotona.

En enää meinaa jaksaa miehen jatkuvaa äkäisyyttä ja alan jo etukäteen varautua näihin kiukkukohtauksiin. Onko muilla tällaista? Miten jaksaa elää miehen tunnetilojen 'armoilla'?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuorena syyllistin itseäni ja lopulta ajattelin, etten ollut vain tarpeeksi kaunis, rakastettava, itsevarma (no sitä en kyllä ollut, varsinkaan oltuani hänen kanssaan suhteessa useamman vuoden, lisäksi isäsuhteeni oli huono, isä ilkeili ja alisti) jne. Nykyään näen, että aikuisen miehen olisi pitänyt ottaa vastuu käytöksestään.

Vierailija
82/91 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kiukutteleva mies kokee vian olevan muissa, kuin hänessä. Sanoo ihan suoraan että KAIKKI olisi hyvin jos minä en olisi niin hankala.

Hänellä on paljon ongelmia tunteiden ilmaisussa, ainoastaan oudot negatiiviset puuskat toimivat tunteiden purku kanavana. Hän ei itse kuitenkaan myönnä että tässä olisi mitään ongelmaa. Minä olen päättänyt erota, vaikka tiedän että tämän ihmisen kanssa sekin on vaikeampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille kiukuttelevan ison ”lapsen” kanssa eläville!

Vierailija
84/91 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähes uskomatonta, että mies voi kiukustua siitä että minä olen vakavasti sairas. Ja sitten, kiukustua siitä että päätän erota hänestä. Vietettyämme vuosia niin, ettei hän ole halunnut olla minulle millään tavalla kiva tai empaattinen. Millä logiikalla tämä ihminen toimii?

Vierailija
85/91 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, jotka kiukutteleva kenkkuilija on onnistunut vetämään mukanaan synkkyyden suohon? Olin ennen hassuttelija ja elämäniloinen, nykyään väsyttää. Joskus tunnen vihaa ja surua, kun ajattelen miten ankea mun mies on mua kohtaan.

Vierailija
86/91 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis parisuhteessa ison lapsen kanssa. Tiedät kyllä, mitä tehdä. 

Vierailija
87/91 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. 

Vierailija
88/91 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua kannattaisi antaa säännöllisesti, ei ois moista vikaa.

Vierailija
89/91 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti mies kiukuttelee, jollei ole kaunista naista kumppanina.  

Vierailija
90/91 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta naista on lannistunut kiukuttelevan miehen ikeessä eläessään? Muistakaa: joka päivä voi vaan valita lähteä. Ei ole pakko olla sen kanssa.

Vierailija
91/91 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti epäkypsä. Tuollaisten miesten kanssa ei kannata ryhtyä suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme