En mene töihin ikinä
Elän tuilla, koska haluan. En omaa toiseenasteen koulutusta ja en ole ollut päivääkään palkkatöissä.
Te toimisto pysyy rauhallisena niin kauan kun teen minimin. Onneksi synnyin suomeen, koska muualla maailmassa eläminen olisi täysin työn varassa.
Olen siis saanut lusmuilla ihanasti ja maata sängyssäni olla tekemättä mitään. Nukkuminen pitkään, ainakin 12h joka päivä ja ei kiirettä mihinkään.
Olen tyytyväinen, niinkuin kotikissa. Velaton elämä ja terveys kunnossa, siihen päälle vielä kelan antama toimeentulo, jonka myötä huomisesta ei olisikaan tietoa. Herään aina klo 14 aikaan, ja ensimmäisenä voin vain selata puhelintani 5h ja sitten vasta nousta. En tee ruokaa itse vaan tilaan paljon wolttia, koska en vain "jaksa" tehdä ruokaa. Nautin elämästäni, kuin eläisi paratiisissa.
Kommentit (5)
Jos sanot, että en mene töihin niin alkaa hirveä vttuilu, että mene töihin.
Jos sanot, että haluat töihin niin alkaa hirveä vttuilu niin, että sä et koskaan saa töitä.
Jos olet jo töissä niin alkaa hirveä savustaminen pois töistä niin ettei sulla olis töitä.
Miksi. Persut ovat vttuilijaporukkaa. Kaikki pitää kääntää nurinkurin, väärinpäin ja ylösalaisin. Miksi? Koska he saavat vttuilusta hetken mielihyvää.
missä kohtaan päivästä on ne mielisairaalakäynnit.
terveydelle haitallista on muuten nukkua yli 9h.
Vierailija kirjoitti:
Olepa sitten hiljaa reilut viisi tuntia, koska olet nukkumassa.
mites kesken unien kirjoottelet kun kerran nukut klo 14....
Olepa sitten hiljaa reilut viisi tuntia, koska olet nukkumassa.