Rinnat kokoa 80 j- k, ongelma pukeutumisesessa
Mulla on jättirinnat kokoa 80 j tai k kokoa. Olen 162 pitkä joten kehoon suhteutteuna rinnat ovat valtavat. Olen myös ylipainoinen mutta rinnat ovat olleet vain yhtä kuppikokoa pienemmät hoikempana. Rintatauhasta on paljon, suvun naisilla on kaikilla isot rinnat.
Tämä on aivan perseestä ja nämä haittaavat elämää. Ei ole varaa kunnon liiveihin ja kaikki kaupan liivit ovat sellaiset että ympärys on liian iso ja kuppi pieni. Esim. Change ja toisessa liivikaupassa löytyi yhdet liivit oikeaa kokoa vaikka pitäisi olla erikoiskauppoja. Minulla on yhdet liivit jotka on 4 v vanhat ja venyneet. Pesen niitä.
En pääse leikkaukseen ylipainon takia ja ylipainoa on vaikea pudottaa kun reipas liikkuminen on rintojen takia vaikeaa. Vaatteiden osto tuskaa kun rinnat eivät mahdu takkeihin ja huppareihin. Suurin osa vaatteista roikkuu päällä olkapäistä kun pitää ottaa xxl koko rintojen takia ja vy on hoikka. Rahaa ei juuri vaatteisiin ole joten ostan kirppuksiltä miesten takkeja.
Mistä olette isotintaiset löytäneet halvalla max 30 e tukevia liivejä? Ja mistä vaatteita ja millaisia?
Ja haukklujille: laittakaa jalka- tai koripallot paidan alle tai vesimelonit ja yrittäkää juosta tai kävellä reippaasti. Näillä hinkeillä on jo painoakin monta kiloa.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin tuon "ongelman" mieluummin kuin ison vatsan, perän ja reidet. Niihin kun ei olekaan edes leikkausta minkä saisi ilmaiseksi.
Iso vatsa, perse ja reidet ei tuo kipuja kuten isot rinnat tuo. Olisit hiljaa kun et asiasta mitään ymmärrä.
Tuopas. Kesällä isot reidet voi hankautuu todella todella kipeästi verille. Olisit itse hiljaa kun et mistään ymmärrä.
No se on ihan omaa tyhmyyttä olla käyttämättä mekon tai hameen alla lahkeellisia housuja.
Mä todellakin tiedän mistä on kyse. Mulla on isot reidet, perse, maha ja rinnat. Eniten ongelmia tuo isot rinnat. Ole sä hiljaa kun et itse tiedä mistä puhut. <
Ite aloitit. Siinäpähän sauhuat.
Vierailija kirjoitti:
Käytän päivittäin kaksia urheiluliivejä päällekkäin koska rinnat isot, olen normaali painon ylärajoilla. Ymmärrän todellakin että pukeutuminen tuo haasteita jos on rintavarustusta. Aika moni vaihtaisi ilolla pienempään kuppikokoon.
Ei vaihtais. Monet tykkää isoista rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän päivittäin kaksia urheiluliivejä päällekkäin koska rinnat isot, olen normaali painon ylärajoilla. Ymmärrän todellakin että pukeutuminen tuo haasteita jos on rintavarustusta. Aika moni vaihtaisi ilolla pienempään kuppikokoon.
Onko sinulla isot rinnat? Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kenelle on ja kenelle ei. 80f on minun koko, ei ole jättirinnat, mut ei nekään haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on J-kuppi, nuorempana G. Suomessa on hyväksyttyä puhua isoista rinnoista ainoastaan rumasti, ja se harmittaa minua.
Mitään terveyshaittoja rinnoistani ei koskaan ole ollut. En halua väheksyä muiden mahdollisia ongelmia, haluan vain sanoa, etteivät isot rinnat automaattisesti tarkoita kipuja tai jumeja. Myöskään liiveittä kulkeminen ei tarkoita kipuja, vaikka minulle on sitkeästi väitetty niin.
Rintojen koosta riippumatta (sic) kaikkien on hyvä pitää kunnostaan ja ryhdistään sen verran huolta, että kehossa on hyvä olla. Jos ei pidä, iän myötä kyllä saa vaivoja ja jäykkyyksia vaikka kuppikoko olisi AAA.
Liivit maksavat enemmän, se on kyllä totta. Toisaalta kuitenkin hyvälaatuiset liivit kestävätkin kauemmin.
Eri
Minusta kuulostaa myös itsetunto-ongelmalta tämä. Olen isorintainen, mutta kyllä kumppanini ovat aina olleet kiinnostuneita nimenomaan minusta.
Kadulla huutelijat ja väkisinpuristelijat ovat eri juttu, mutta heidän käytöksensä ei ole minun tai rintojeni syy.
N46