Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat kokoa 80 j- k, ongelma pukeutumisesessa

Vierailija
22.08.2025 |

Mulla on jättirinnat kokoa 80 j tai k kokoa. Olen 162 pitkä joten kehoon suhteutteuna rinnat ovat valtavat. Olen myös ylipainoinen mutta rinnat ovat olleet vain yhtä kuppikokoa pienemmät hoikempana. Rintatauhasta on paljon, suvun naisilla on kaikilla isot rinnat.

Tämä on aivan perseestä ja nämä haittaavat elämää. Ei ole varaa kunnon liiveihin ja kaikki kaupan liivit ovat sellaiset että ympärys on liian iso ja kuppi pieni. Esim. Change ja toisessa liivikaupassa löytyi yhdet liivit oikeaa kokoa vaikka pitäisi olla erikoiskauppoja. Minulla on yhdet liivit jotka on 4 v vanhat ja venyneet. Pesen niitä.

En pääse leikkaukseen ylipainon takia ja ylipainoa on vaikea pudottaa kun reipas liikkuminen on rintojen takia vaikeaa. Vaatteiden osto tuskaa kun rinnat eivät mahdu takkeihin ja huppareihin. Suurin osa vaatteista roikkuu päällä olkapäistä kun pitää ottaa xxl koko rintojen takia ja vy on hoikka. Rahaa ei juuri vaatteisiin ole joten ostan kirppuksiltä miesten takkeja.

Mistä olette isotintaiset löytäneet halvalla max 30 e tukevia liivejä? Ja mistä vaatteita ja millaisia? 

Ja haukklujille: laittakaa jalka- tai koripallot paidan alle tai vesimelonit ja yrittäkää juosta tai kävellä reippaasti. Näillä hinkeillä on jo painoakin monta kiloa.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtuminen tapahtuu kalorien sisäänottoa vähentämällä, ei "reippaasti liikkumalla".

Jep kyllä ne tissit siitä rutistuu kun ei syö niin paljon.

Vierailija
62/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa iso maha olla se ongelma, laihduta.

Harvemmin kukaan yrittää mahaa rintaliiveihin tunkea, tuskin aloittajakaan. J-kuppiin sopiva maha ei olisi edes iso.

Laihduttaessa ei rinnat aina pienene. Voi olla, että jonkun verran rupsahtavat, mutta kuppikoko ei paljon muutu. Ympärysmitta ehkä vähän.

Näin on minulla ollut aina. Raskauden ja imetyksen jälkeen rinnat räjähtivät ja vaikka laihduin 15 kg rinnat pysyi. Itselläni sellainen kudostyyppi joka on tiivis. Harrastin paljon liikuntaa silloin ja oli 3 liivit päällekkäin. En halunnut leikkauksia silloin  kun tarkoitus oli tehdä vielä lisää lapsia. 

T: ap

Miten ne rinnat sillee vaan räjähtää? Kertoisit salaisuuden niin oot miljonääri. Miljoonat naiset haluaa suurentaa rintojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#vaimomatskua

Miksi pitäisi olla sairaan isot rinnat joista naisellekin on jo vaan tuskaa?

Aloittajalla on rahatilanteen ja tiedon puutteen vuoksi vaikeaa löytää sopivia alusvaatteita. 

Sairaaksi nimittely on asiatonta. Minulla on tuon kokoiset rinnat, eikä mitään vaivoja. 

Vierailija
64/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmassa osassa paikkoja koot loppuvat i tai j kokoon ja tarvitsisin jopa k kokoiset. Näin liiviliikkeissä on sanottu kun olen poistunut häpeillen.

Mitäs niitä häpeilet. Olet voittanut lotossa kun sinne kertyy kaikki. Toisilla menee vaan vyötärölle ja persaukseen. Sitä et sinäkään haluisi.

Vierailija
65/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tuon "ongelman" mieluummin kuin ison vatsan, perän ja reidet. Niihin kun ei olekaan edes leikkausta minkä saisi ilmaiseksi. 

Vierailija
66/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#vaimomatskua

Niistä on iloa miehelle ja muut miehet ovat ylpeitä isololloisesta puolisosta (ei saa siis olla läski, vaan muuten mehukkaat leilit). Mies on ikäänkuin enemmän mies isotissisen ja naisellisen naisen kanssa kuin jonkun kireä naamaisen laudan.

Vierailija
67/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#vaimomatskua

Niistä on iloa miehelle ja muut miehet ovat ylpeitä isololloisesta puolisosta (ei saa siis olla läski, vaan muuten mehukkaat leilit). Mies on ikäänkuin enemmän mies isotissisen ja naisellisen naisen kanssa kuin jonkun kireä naamaisen laudan.

Piti kirjoittaa, että muut miehet ovat kateellisia miehelle, joka on ylpeästi isololloisen hupakon puoliso. Näistä isotissisistä puhutaan eroottiseen ja vähän naljailevaan sävyyn, jostain itikanpistokälättäjästä vain negatiivisia asioita jos niitäkään. Isotissinen saa ikäviä asioita anteeksi kun ne tissit on se juttu. 

Vierailija
68/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin tuon "ongelman" mieluummin kuin ison vatsan, perän ja reidet. Niihin kun ei olekaan edes leikkausta minkä saisi ilmaiseksi. 

Iso vatsa, perse ja reidet ei tuo kipuja kuten isot rinnat tuo. Olisit hiljaa kun et asiasta mitään ymmärrä.

Vierailija
69/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Popken. Sieltä löytyy

Vierailija
70/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso vatsa, perse ja reidet ei tuo kipuja kuten isot rinnat tuo. Olisit hiljaa kun et asiasta mitään ymmärrä.

Tuopas. Kesällä isot reidet voi hankautuu todella todella kipeästi verille. Olisit itse hiljaa kun et mistään ymmärrä.

Vierailija
71/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi noin suuret rinnat, niin tekisin kyllä anonyymia onlyfanssia. Silikonit ei oo sama ollenkaan... 

Vierailija
72/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuopas. Kesällä isot reidet voi hankautuu todella todella kipeästi verille. Olisit itse hiljaa kun et mistään ymmärrä.

Sen voi estää ihan pyöräilyshortseilla. En ymmärrä ongelmaasi. Laihduttaminen auttaa myös.

Vierailija
73/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmassa osassa paikkoja koot loppuvat i tai j kokoon ja tarvitsisin jopa k kokoiset. Näin liiviliikkeissä on sanottu kun olen poistunut häpeillen.

Isomman ympärysmitan kuppi on isompi, vaikka kirjain on sama kuin pienemmässä. Kokeile isompaa ympärysmittaa "pienemmällä" kupilla. Jos löydät sopivat kupit, ympärysmittaa on helppo pienentää. Yksinkertaisin tapa on ommella etuosaan joustamatonta nauhaa niin, että ei veny liikaa.

Paska ohje, jolla menettää kaiken liivin antaman tuen. Lumingerie myy ainakin O-kuppiin asti liivejä ja heihin voi olla yhteydessä istuvuuden suhteen. 

Ap:n kannattaa ottaa oikea, napakka ympärys ja riittävän suuri kuppi sekä terveyden takia että ulkonäkösyistä. 

t. Samaa kokoluokkaa

Ei menetä, olen kokeillut. Ympärysmittaa voi pienentää useammalla tavalla, kun on neula, lankaa ja sakset, olkaimia voi säätää ja kuppeihin voi ommella jonkun joustamattoman nauhan, niin johan on tukea. Olen joutunut tuunaamaan liivejä siitä asti, kun Patricia lopetti ja viimeiset sen valmistamat liivit kuluivat loppuun. Asiaan vaikutti myös lasten syntymät, imetykset ja muut muodonmuutokset.

AP:n ongelma on se, että ei löydy sopivia, mukavia, kauniita eikä varsinkaan halpoja liikkeitä. Ei laihduttaminen auta, kun silloin ympärysmittakin pienenisi ja edelleen olisi vaikea löytää tarpeeksi isokuppisia pienemmällä ympärysmitalla. Liiviongelmaan voisi lihominen auttaa enemmän.

Vierailija
74/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voi estää ihan pyöräilyshortseilla. En ymmärrä ongelmaasi. Laihduttaminen auttaa myös.

Samat sanat. Osta hyvät liivit ja laihduta.

Vierailija
75/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa taas osa kommenteista törkeitä..

Valitettavasti taitaa olla niin, että kunnon liiveistä joutuu maksamaan sen 50e. Itse olen käyttänyt Miss Mary merkin liivejä, ellokselta tilaillut. Ainakin kestäviä niin siinäkin säästöä tulee kun ei heti esim.kaarituet irtoa. 

Vierailija
76/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän pienemmät 75H, suosittelen lumingerie-verkkokauppaa. Etsin sun koolla, löytyi yhdet alessa 35 €. Sun koko on jo sen verran harvinaisempi, et voi löytyä välillä alesta.

Liikuntaan suosittelen pyöräilyä, spinningiä, vesiliikuntaa ja kuntosalia. Kuntosali auttaa myös siihen, että lihaskunnon parantuessa painavat rinnat eivät kipeytä niin paljon niskoja.

Vierailija
77/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipa taas osa kommenteista törkeitä..

Valitettavasti taitaa olla niin, että kunnon liiveistä joutuu maksamaan sen 50e. Itse olen käyttänyt Miss Mary merkin liivejä, ellokselta tilaillut. Ainakin kestäviä niin siinäkin säästöä tulee kun ei heti esim.kaarituet irtoa. 

Ei kai Miss Mary tee K-kuppia?

Elomi tekee, ja ovat kestävät. Moni muukin, mutta noista on eniten kokemusta. 

Vierailija
78/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#vaimomatskua

Tollo. Kysyikö joku typerää mielipidettäsi? Ei. - surkea olet tarvitessasi povekkaan naisen tunteaksesi olevasi mies. Pumppaa Barbara ja leiki sen kanssa miestä.

Sorry ketjun naiset, oli pakko sivaltaa munatonta.

Vierailija
79/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#vaimomatskua

Tollo. Kysyikö joku typerää mielipidettäsi? Ei. - surkea olet tarvitessasi povekkaan naisen tunteaksesi olevasi mies. Pumppaa Barbara ja leiki sen kanssa miestä.

Sorry ketjun naiset, oli pakko sivaltaa munatonta.

Tuo äijä voisi ottaa itselleen jättimäiset silarit ja hivellä niitä joka ilta peilin edessä.

Vierailija
80/106 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä alan tekemään Only fanssia ainakin instan puolella on videoita missä kuvataan vain rintoja eikä naamaa edes näy. 

Olisiko kysyntää? 

Voisin muutaman euron maksaa kuukauden tirkistelystä. Saisit varmaan edullisuudella satoja seuraajia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä