Rinnat kokoa 80 j- k, ongelma pukeutumisesessa
Mulla on jättirinnat kokoa 80 j tai k kokoa. Olen 162 pitkä joten kehoon suhteutteuna rinnat ovat valtavat. Olen myös ylipainoinen mutta rinnat ovat olleet vain yhtä kuppikokoa pienemmät hoikempana. Rintatauhasta on paljon, suvun naisilla on kaikilla isot rinnat.
Tämä on aivan perseestä ja nämä haittaavat elämää. Ei ole varaa kunnon liiveihin ja kaikki kaupan liivit ovat sellaiset että ympärys on liian iso ja kuppi pieni. Esim. Change ja toisessa liivikaupassa löytyi yhdet liivit oikeaa kokoa vaikka pitäisi olla erikoiskauppoja. Minulla on yhdet liivit jotka on 4 v vanhat ja venyneet. Pesen niitä.
En pääse leikkaukseen ylipainon takia ja ylipainoa on vaikea pudottaa kun reipas liikkuminen on rintojen takia vaikeaa. Vaatteiden osto tuskaa kun rinnat eivät mahdu takkeihin ja huppareihin. Suurin osa vaatteista roikkuu päällä olkapäistä kun pitää ottaa xxl koko rintojen takia ja vy on hoikka. Rahaa ei juuri vaatteisiin ole joten ostan kirppuksiltä miesten takkeja.
Mistä olette isotintaiset löytäneet halvalla max 30 e tukevia liivejä? Ja mistä vaatteita ja millaisia?
Ja haukklujille: laittakaa jalka- tai koripallot paidan alle tai vesimelonit ja yrittäkää juosta tai kävellä reippaasti. Näillä hinkeillä on jo painoakin monta kiloa.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla vyötärö voi olla hoikka jos on niin paljon ylipainoa ettei voida leikata ?
Olen tiimalasi ollut aina. Toki vyötärö on leveämpi kuin aiemmin mutta aina sen tiimalasi vartalon verran kapeampi kuin lantio.
Suosittelen Urkyen toppeja ja mekkoja.
Kaavoittavat isorintaisille. Koon lisäksi valitaan ns. kuppikoko, ota se isompi oo/ooo. Tilaan suurimman osan topeista ja joitakin mekkoja täältä ja ero on kuin yöllä ja päivällä, kun vyötärö erottuu, mutta rinnat eivät tursuile.
Puolalainen kauppa ja firma. Kielen saa vaihdettua englanniksi, hinnat pitää tsekata zlotyn kurssista :D
Vierailija kirjoitti:
Laitatko kuvan.
Tulin näitä kommentteja etsimään ja tietenkin löysin. Tyhmä mies ei ole tyhmyydessään pettymys.
Hei Ap,
Ruokavaliolla saa enemmän painoa pois kuin vaikkapa lenkkeilyllä. Jos siis jätät rasvan ja sokerin pois, hoikistut varmasti. Koita siis pudottaa painoa, että pääset leikkaukseen. Uskon, että onnistut jos motiivisi on korkealla. Tsemppiä! <3
Onko mahdollista pudottaa ylipaino esim ruokailulla ja jollain liikunnalla. Satsaa yksiin hyviin liiveihin. Ystäväni sai( norm painolla) pienennysleikkauksen noilla samoilla rintojen koolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimmassa osassa paikkoja koot loppuvat i tai j kokoon ja tarvitsisin jopa k kokoiset. Näin liiviliikkeissä on sanottu kun olen poistunut häpeillen.
T: ap
Isomman ympärysmitan kuppi on isompi, vaikka kirjain on sama kuin pienemmässä. Kokeile isompaa ympärysmittaa "pienemmällä" kupilla. Jos löydät sopivat kupit, ympärysmittaa on helppo pienentää. Yksinkertaisin tapa on ommella etuosaan joustamatonta nauhaa niin, että ei veny liikaa.
Paska ohje, jolla menettää kaiken liivin antaman tuen. Lumingerie myy ainakin O-kuppiin asti liivejä ja heihin voi olla yhteydessä istuvuuden suhteen.
Ap:n kannattaa ottaa oikea, napakka ympärys ja riittävän suuri kuppi sekä terveyden takia että ulkonäkösyistä.
t. Samaa kokoluokkaa
En ole rintarauhas spesialisti, mutta voin tulla vilkaisemaan niin keksitään joku ratkaisu. Terv. Erkki
Olen itse isorintainen, mutta kuitenkin tuota pienempi. Pystyn käyttämään pelkästään miesten väljää mallia olevia paitoja. Muuten näytän säädyttömältä. Haluan peittää rintani, enkä halua huomiota, mutta vaikeaa se on. Olen toki lihava ja yritän laihduttaa, mutta se tosiaan on näin keski-ikäisenä naisena vaikeaa. Liikuntaa en taas pysty lihavuuden ja isojen rintojen takia oikein harrastamaan. Kävely on aina ollut ainoaa sopivaa liikuntaa. Välillä innostuikin ihan ulkona kävelemään pitkiäkin matkoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole rintarauhas spesialisti, mutta voin tulla vilkaisemaan niin keksitään joku ratkaisu. Terv. Erkki
Huomaatko typerys, sinua ei edes huomata.
Vierailija kirjoitti:
Onko puolalaiset liivit muuten mukavia ja hyviä? Malleja ja kokoja kyllä löytyy, mutta paljonko se auttaa, jos ympärysmitasta 2/3 on kuppeja eli rinnat pitäisi olla kainalossa.
Tykkään kovasti puolalaisesta Gorsenia-merkistä, joka tekee myös isoja kuppeja. Minulla on ollut heiltä jotain I-K-kuppeja ja ne istuvat minulle hyvin. Suomessa Gorseniaa saa ainakin Lumingerielta. Ne ovat kuitenkin aloittajan budjetin ulkopuolella, 40-50 €.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse isorintainen, mutta kuitenkin tuota pienempi. Pystyn käyttämään pelkästään miesten väljää mallia olevia paitoja. Muuten näytän säädyttömältä. Haluan peittää rintani, enkä halua huomiota, mutta vaikeaa se on. Olen toki lihava ja yritän laihduttaa, mutta se tosiaan on näin keski-ikäisenä naisena vaikeaa. Liikuntaa en taas pysty lihavuuden ja isojen rintojen takia oikein harrastamaan. Kävely on aina ollut ainoaa sopivaa liikuntaa. Välillä innostuikin ihan ulkona kävelemään pitkiäkin matkoja.
Olen mäkin hyvin isorintainen ja ihan naisten paitoja käytän. Myös mekkoja käytän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko puolalaiset liivit muuten mukavia ja hyviä? Malleja ja kokoja kyllä löytyy, mutta paljonko se auttaa, jos ympärysmitasta 2/3 on kuppeja eli rinnat pitäisi olla kainalossa.
Tykkään kovasti puolalaisesta Gorsenia-merkistä, joka tekee myös isoja kuppeja. Minulla on ollut heiltä jotain I-K-kuppeja ja ne istuvat minulle hyvin. Suomessa Gorseniaa saa ainakin Lumingerielta. Ne ovat kuitenkin aloittajan budjetin ulkopuolella, 40-50 €.
Mäkin tykkään Gorseniasta! Niillä on mulle sopivan mallisia liivejä ja nättejäkin on. Harmi vain kun ei ole rahaa tilata liivejä nyt vaikka pian alkaisi olla tarve.
Ap:n on turha kuvitella löytävänsä hyviä liivejä 30 eurolla. Mielummin hetken säästää ja tilaa kalliimmat jotka kestää paremmin ja antaa kunnon tuen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut muutamia ja sitä kannattaa varoa, että olkain menee liikaa kainaloon päin. Rinnat eivät saa silloin tukea oikeasta kohtaa ja kainalo hiertää. Itse kaipaan enemmän leveitä olkaimia ainakin 3-5 cm leveitä. Harvoin löytyy eikä ainakaan juuri sen kokoisena, missä sitä leveyttä tarvittaisiin eli yli h-kupissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kannattaa miettiä budjettinsa uudelleen. Hyvät liivit tuohon kokoon vain maksavat enemmän.
Pienennys yksityisellä maksaakin sitten vielä paljon enemmän.
Täällä myös sama ongelma, kuppikoko 85 JJ tai K, mallista riippuen. Lumingerieltä löytyy joskus tälle koolle jotakin, mutta maksaa mansikoita. 70e-100e per liivit. Vartalomallikin sama, pullea tiimalasi. Roikkuvatkin nykyään niin törkeästi että pakko olla kunnon rintsikat.
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap,
Ruokavaliolla saa enemmän painoa pois kuin vaikkapa lenkkeilyllä. Jos siis jätät rasvan ja sokerin pois, hoikistut varmasti. Koita siis pudottaa painoa, että pääset leikkaukseen. Uskon, että onnistut jos motiivisi on korkealla. Tsemppiä! <3
Hyvät liivit kannattaa kuitenkin ostaa heti.
Leikkauskriteereissä on myös mitta kaulakuopasta nänniin. Itselläni se ei tuolla kuppikoolla täyty. En olisi muutenkaan hakeutumassa leikkaukseen.
Hyvät liivit ja hyvä ns. sisäinen korsetti on parasta, mitä isorintainen voi itselleen suoda. Lihaksiston kunto voi olla helpompi löytää, jos käy alkuun hierojalla, fyssarilla tai vaikka jäsenkorjaajalla tai Rosen-hoidossa.
K-kuppi
Kuvia valtavista jättiutareista öljyttynä kiitos 👌
Vierailija kirjoitti:
#vaimomatskua
Miksi pitäisi olla sairaan isot rinnat joista naisellekin on jo vaan tuskaa?
Mulla taas toisinpäin iso vatsa ja ehkä vaan d-kupin rinnat...
Noin isorintaisen on ihan turha kuvitella ostavansa halpoja liivejä. Jos sopiva koko löytyy, niin ne liivit ei ole tarpeeksi tukevat.
Tässä pari nettikauppaa mistä itse tilaan liivini. Myös Zalandolta olen löytänyt välillä sopivia liivejä.
https://www.timarco.com/fi
https://www.lumingerie.fi