Rinnat kokoa 80 j- k, ongelma pukeutumisesessa
Mulla on jättirinnat kokoa 80 j tai k kokoa. Olen 162 pitkä joten kehoon suhteutteuna rinnat ovat valtavat. Olen myös ylipainoinen mutta rinnat ovat olleet vain yhtä kuppikokoa pienemmät hoikempana. Rintatauhasta on paljon, suvun naisilla on kaikilla isot rinnat.
Tämä on aivan perseestä ja nämä haittaavat elämää. Ei ole varaa kunnon liiveihin ja kaikki kaupan liivit ovat sellaiset että ympärys on liian iso ja kuppi pieni. Esim. Change ja toisessa liivikaupassa löytyi yhdet liivit oikeaa kokoa vaikka pitäisi olla erikoiskauppoja. Minulla on yhdet liivit jotka on 4 v vanhat ja venyneet. Pesen niitä.
En pääse leikkaukseen ylipainon takia ja ylipainoa on vaikea pudottaa kun reipas liikkuminen on rintojen takia vaikeaa. Vaatteiden osto tuskaa kun rinnat eivät mahdu takkeihin ja huppareihin. Suurin osa vaatteista roikkuu päällä olkapäistä kun pitää ottaa xxl koko rintojen takia ja vy on hoikka. Rahaa ei juuri vaatteisiin ole joten ostan kirppuksiltä miesten takkeja.
Mistä olette isotintaiset löytäneet halvalla max 30 e tukevia liivejä? Ja mistä vaatteita ja millaisia?
Ja haukklujille: laittakaa jalka- tai koripallot paidan alle tai vesimelonit ja yrittäkää juosta tai kävellä reippaasti. Näillä hinkeillä on jo painoakin monta kiloa.
Kommentit (106)
Ap ainakin zalandolla on kaarituettomia rintaliivejä koossa 80 J ja 80 K.
Miten sulla vyötärö voi olla hoikka jos on niin paljon ylipainoa ettei voida leikata ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa iso maha olla se ongelma, laihduta.
Harvemmin kukaan yrittää mahaa rintaliiveihin tunkea, tuskin aloittajakaan. J-kuppiin sopiva maha ei olisi edes iso.
Laihduttaessa ei rinnat aina pienene. Voi olla, että jonkun verran rupsahtavat, mutta kuppikoko ei paljon muutu. Ympärysmitta ehkä vähän.
Sitten kun ympärysmitta on pienempi ja kuppikoko edelleen valtava, on entistä vaikeampi löytää liivejä. Parempi olisi lihottaa itsensä, 90-105 ympäryksellä löytyy paremmin isoja kuppikokoja. T. 80H jota sentään Lindex myy parissa liivimallissa
Lindexiltä kaikki koot liian isoja ympäryksestä eikä löydy tarpeeksi isoja kuppikokoja. Sama kaikissa liikkekfissä olen vuosia niitä kiertänyt. Lindexillä H kokoon ei voi rinnat mitenkään mahtuneet. Joissain paikoissa koko on ollut K kuten Changessa mutta ympärys oli sielläkin valtava.
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla vyötärö voi olla hoikka jos on niin paljon ylipainoa ettei voida leikata ?
Olen tiimalasi ollut aina. Toki vyötärö on leveämpi kuin aiemmin mutta aina sen tiimalasi vartalon verran kapeampi kuin lantio.
Laihtuminen tapahtuu kalorien sisäänottoa vähentämällä, ei "reippaasti liikkumalla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa iso maha olla se ongelma, laihduta.
Harvemmin kukaan yrittää mahaa rintaliiveihin tunkea, tuskin aloittajakaan. J-kuppiin sopiva maha ei olisi edes iso.
Laihduttaessa ei rinnat aina pienene. Voi olla, että jonkun verran rupsahtavat, mutta kuppikoko ei paljon muutu. Ympärysmitta ehkä vähän.
Näin on minulla ollut aina. Raskauden ja imetyksen jälkeen rinnat räjähtivät ja vaikka laihduin 15 kg rinnat pysyi. Itselläni sellainen kudostyyppi joka on tiivis. Harrastin paljon liikuntaa silloin ja oli 3 liivit päällekkäin. En halunnut leikkauksia silloin kun tarkoitus oli tehdä vielä lisää lapsia.
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Laihtuminen tapahtuu kalorien sisäänottoa vähentämällä, ei "reippaasti liikkumalla".
Hei, kiitos vinkistä. Haluaisin silti myös rintaliivit jota aloitus koski. Siihen asti kun laihdun olisi kiva liikkua kodin ulkopuolella kuitenkin. Lisäksi tarvitsen jättiliivejä senkin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kiitos vinkistä. Haluaisin silti myös rintaliivit jota aloitus koski. Siihen asti kun laihdun olisi kiva liikkua kodin ulkopuolella kuitenkin. Lisäksi tarvitsen jättiliivejä senkin jälkeen.
Sitten kannattaa jättää valheellinen jaarittelu väliin. Joku vinkkasi jo zalandon, menepä sinne ihmettelemään.
Suurimmassa osassa paikkoja koot loppuvat i tai j kokoon ja tarvitsisin jopa k kokoiset. Näin liiviliikkeissä on sanottu kun olen poistunut häpeillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa jättää valheellinen jaarittelu väliin. Joku vinkkasi jo zalandon, menepä sinne ihmettelemään.
Tämä oli minun aloitus. Miksi tulit ilkeilemään ja kertomaan mitä saan kirjoittaa?
Foto ois kiva niin voitais paneutua ongelmaan.
Brastop.comista on runsas valikoima koossasi alle 30 eurolla.
https://www.brastop.com/collections/lingerie-bra-sale-under-20?filter.s…
Puolasra voit Urkyelta tilata kohtuuhintaisia suuririntaisille suunniteltuja vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Brastop.comista on runsas valikoima koossasi alle 30 eurolla.
https://www.brastop.com/collections/lingerie-bra-sale-under-20?filter.s…
Puolasra voit Urkyelta tilata kohtuuhintaisia suuririntaisille suunniteltuja vaatteita
Kiitos!!!
Primadonnalla löytyisi varmasti tuota kokoa, mutta ovat aivan liian kalliita tuohon budjettiin. Primadonnaakin on tosin alennusmyynnissä ja tarjouksissa ja tätä merkkiä on toki myynnissä useassa erikoisliikkeessä ja nettikaupassa.
Onko puolalaiset liivit muuten mukavia ja hyviä? Malleja ja kokoja kyllä löytyy, mutta paljonko se auttaa, jos ympärysmitasta 2/3 on kuppeja eli rinnat pitäisi olla kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen on täysin mahdollista ilman liikuntaakin, vaikka ei tietty suositeltavaa. Paljon isompi merkitys laihtumisen kannalta on sillä mitä sinne suuhunsa laittaa kuin liikunnan määrällä.
Mitä liiveihin tulee, oletko katsonut lumingerien valikoiman? Paljon vaihtoehtoja koossasi, osa suht edullisestikin alle 50€:lla.
Samaa suosittelen. Changessa ei kannata käydä. Sokos myy Elomia, jota saa myös Lumingeriesta.
85J
Vierailija kirjoitti:
Suurimmassa osassa paikkoja koot loppuvat i tai j kokoon ja tarvitsisin jopa k kokoiset. Näin liiviliikkeissä on sanottu kun olen poistunut häpeillen.
Isomman ympärysmitan kuppi on isompi, vaikka kirjain on sama kuin pienemmässä. Kokeile isompaa ympärysmittaa "pienemmällä" kupilla. Jos löydät sopivat kupit, ympärysmittaa on helppo pienentää. Yksinkertaisin tapa on ommella etuosaan joustamatonta nauhaa niin, että ei veny liikaa.
Ap haluatko yhteystietoni? Olisi mukava tavata :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen on täysin mahdollista ilman liikuntaakin, vaikka ei tietty suositeltavaa. Paljon isompi merkitys laihtumisen kannalta on sillä mitä sinne suuhunsa laittaa kuin liikunnan määrällä.
Mitä liiveihin tulee, oletko katsonut lumingerien valikoiman? Paljon vaihtoehtoja koossasi, osa suht edullisestikin alle 50€:lla.
Samaa suosittelen. Changessa ei kannata käydä. Sokos myy Elomia, jota saa myös Lumingeriesta.
85J
Onko Changen mitoitus muuttunut? Ennen se oli "imarteleva" eli heidän J-kuppi vastasi jotain normikoon F/G-kokoa. Kun tänne avattiin tuo liike, riensin ostamaan 75J-kokoisia, mutta kuinka kävi: liian pienet kupit.
Laitatko kuvan.