Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Mira Luoti rikkoi hiljaisuuden näin paljon hänelle maksettiin

Kommentit (1461)

Vierailija
1061/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyistä aiheista on vaikea puhua ilman, että leimataan r*sistiksi tai persuksi. Valitettava tosiasia on, että jossain Iranissa, Kurdistanissa missä lie, naiset ovat miesten alamaisia ja miehiäkin sorretaan autoritäärisen valtion toimesta. Se autoritäärinen ja s*distinen maailmankuva valuu sieltä aina seuraavaan kerrokseen. 

Vähitellen muuttuu normiksi täälläkin. Tulijoita noista maista riittää jatkossakin. Vasemmiston shangri-la siintää horisontissa.

Ai että kuin persut nauttii kaikesta paskasta, mitä joku mmuuttaja tekee. Onnesta hihkuu. Sellasta perusteltua sadismia.

Persuteltua sadismia.

Vierailija
1062/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Mira Luoti heti nostanut meteliä.Toisekseen miksi ei puhu suoraan mitä ja kuka.Naiset heräävät vuosien päästä valittamaan.Miksi ei voi heti nostaa meteliä jos joku ahdistaa tai ahdistelee.Jos on rehellinen niin ei ole syytä pelätä mitä sanoo.

Minä kanssa ihmettelen näitä, jotka heräävät vasta vuosien kuluttua vinkumaan. Mitään todisteitakaan ei ole.

Eli vääryyksistä ei saa kertoa? Sinäkö et kerro omasta elämästäs mitään muuta, kuin onnea ja auvoa sisältäviä tuokiokuvauksia? Jos mitään ikävää on ikinä tapahtunut, muista pitää visusti salassa.

Ja kaikki, joiden lapsuus on ollut yhtään ankea, suut kiinni. Niistä ei kerrota. Ikinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tullaan, muistuttaisin sua

Koko elämäsi olet etsinyt vain mua

Tää ois niinku kissa ja tekis kurnau

Se olisi koira ja sanois hauhau

Mulla on pallo, missä keilat on?

Tiedän, että täyskaato ei oo mahdoton

Kuume nousee, otsa on jo hies

Vaikka olen nainen, niin isken niin kuin mies

Minulla on katala, vaarallinen olo

Kesäkumiaika selvästi on aluillaan

Sinun on pakko antautua

Minussa on paljon mitä kahden kesken paljastaa

Peruutin deitti-ilmoitukseni

Saletisti tänään löytyy poikakaveri

Mussa on kaikki mitä oltavakin on

Oon luotettava, kiva, ihana ja viaton

Sinun on pakko antautua

Kamala tahto tanssia

Heti tänne romanssia

En ole onnistunut ennen

Nyt kaiken oikein oikein teen

Varmasti ihan kohdalleen

Täältä tullaan, muistuttaisin sua

Koko elämäsi olet etsinyt vain mua

Olen täyttä kultaa, kaunein päällä maan

Asettukaa riviin, tänään prinssi valitaan

Kaiken saat, mitä olet etsinyt

Oikeastaan etsinnät voit lopettaa jo nyt

Tässä ollaan, opettele mua

Minä olen täydellinen, ala rakastua

Sinun on pakko antautua

Kamala tahto tanssia

Heti tänne romanssia

Lauluntekijät: Paula Julia Vesala / Mira Anna Maria Luoti / Jori Allan Petteri Sjoroos / Michael Maurice Hawkesworth

Vierailija
1064/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on kaunis nainen, joka pistää miehillä etumuksen väpättämään, mutta ei mikään koira, johon omat tarpeet tyydytetään. Kaunis nainen on tasavertainen ihminen siinä missä muutkin. Noilla tulijoilla olis vielä paljon siinä oppimista. Tuskin kumminkaan mitään oppivat, koska oma kulttuuri on mitä on.

Vierailija
1065/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi tuli tämä syytös ihan sattumalta juuri ennen Amirkhanin suurta ottelua. ;)

Vierailija
1066/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä paskaa kun ei kerro suoraan mistä oli kyse ja nimea tekijää. Varmaan Venäjän rahoittama välikäsien kautta Miralle.

Vierailija
1067/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan täyttä paskaa kun ei kerro suoraan mistä oli kyse ja nimea tekijää. Varmaan Venäjän rahoittama välikäsien kautta Miralle.

heh putinin syy

Vierailija
1068/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira on kaunis nainen, joka pistää miehillä etumuksen väpättämään, mutta ei mikään koira, johon omat tarpeet tyydytetään. Kaunis nainen on tasavertainen ihminen siinä missä muutkin. Noilla tulijoilla olis vielä paljon siinä oppimista. Tuskin kumminkaan mitään oppivat, koska oma kulttuuri on mitä on.

No joo mut kaikkihan meistä on joskus puristanut toista ihmistä perseestä pienessä tai isommassa kännissä.

Vierailija
1069/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka ihmettelee, että miksi Mira ei puhunut aiemmin plus muut uhrit, miksi ei kerro heti, te jotka ette vaan tajua, nii ootte niin pässejä että en ees jaksa selittää, mutta sen sanon, että miettikää miten toimitte. Tämä nykypäivän maailma on semmoinen, missä tommosista asioista voi joutua vastuuseen jälkikäteenkin, jos on painavat perusteet. 

Vierailija
1070/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot metsäteltassa kahdestaan turhaantuneen ja vittuuntuneen taistelijan kanssa joka on sua kaksi kertaa isompi ja  haluaa työntää elintään jonnekin niin kyllä siinä miehellekin hiki tulisi. Vai mitä miehet???

Kyllä pitää olla todella pieni ollakseen puolet pienempi Amirkhania. Makwan ottelee höyhensarjassa, eli painoluokassa 65 kg. Tuskin hän normaalistikaan painaa paljoa 70 kg enempää ja lyhytkin on, joku 178 cm. Kuka aikuinen painaa 35 kg?

Vierailija
1071/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikki paskat jutut muuten sattuu aina Miralle mutta Paulan elämä sen sijaan on luxusta?

Vierailija
1072/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toi on teidän persujen sairas fantasia, et kukaan haluaisi suojella väkivallan tekijöitä. Mut sairaalle mielelle ei kai minkään voi."

Se on väkivallan tekijöiden suojelemista, ettei suostuta kertomaan tekijän taustoja seksuaalirikoksesta uutisoidessa. Ja jos kerrotaan, kertominen on kuulemma r*sismia. Pitäisi siis valehdella, että kyseessä on k*ntasuomalainen, vaikka ei ole. Väkivallan tekijöiden suojelemista on myös se, ettei suostuta tekemään mitään sille, että maahan saa jäädä seksuaalirikollisia eikä heitä häädetä maasta pois. 

Vierailija
1073/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi tuli tämä syytös ihan sattumalta juuri ennen Amirkhanin suurta ottelua. ;)

Huoh... ettekö seuraa lainkaan ketjua? Moneen kertaan kerrottu, että dokkari, missä asiasta puhutaan ilmestyy 6.9. Siitä on julkaistu klippejä, mistä asia paljastui nyt etukäteen. 

-Ylen mukaan PMMP-elokuvassa yhtyeen toinen jäsen kertoo kokemuksistaan seksuaalisen väkivallan uhrina tv-ohjelman kuvauksissa. Syyskuun alussa julkaistavassa Ylen PMMP keikalla: Ei enää ikinä -dokumentissa yhtyeen toinen jäsen Mira Luoti kertoo menneisyytensä kamalista hetkistä. Yle uutisoi elokuvasta 18. elokuuta.- 

Vierailija
1074/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kuin persut nauttii kaikesta paskasta, mitä joku mmuuttaja tekee. Onnesta hihkuu. Sellasta perusteltua sadismia.

Itseä yllättänyt kuinka joukolla nämä ovat tuominneet Luodin. Kůrdi saa jopa kovaakin puolustusta nauttia. Vaikka luulisi ihan muuta. 

Vierailija
1075/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkaneekerille pakkohoitoa!

Vierailija
1076/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä yllättänyt kuinka joukolla nämä ovat tuominneet Luodin. Kůrdi saa jopa kovaakin puolustusta nauttia. Vaikka luulisi ihan muuta. 

Missä ja miten tähän johtopäätökseen olet tullut?  

Vierailija
1077/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se on?

Vierailija
1078/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa hyvin miten vihervassarit ja feministit miraa vastaan

Vierailija
1079/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ainakin antautunut heti Makulle siellä nuuksion teltassa,N35.

Vierailija
1080/1461 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin ainakin antautunut heti Makulle siellä nuuksion teltassa,N35.

Varmasti olisit, Mira ei.