HS: Mira Luoti rikkoi hiljaisuuden näin paljon hänelle maksettiin
Kommentit (1461)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Mira Luoti heti nostanut meteliä.Toisekseen miksi ei puhu suoraan mitä ja kuka.Naiset heräävät vuosien päästä valittamaan.Miksi ei voi heti nostaa meteliä jos joku ahdistaa tai ahdistelee.Jos on rehellinen niin ei ole syytä pelätä mitä sanoo.
Minä kanssa ihmettelen näitä, jotka heräävät vasta vuosien kuluttua vinkumaan. Mitään todisteitakaan ei ole.
Eli vääryyksistä ei saa kertoa? Sinäkö et kerro omasta elämästäs mitään muuta, kuin onnea ja auvoa sisältäviä tuokiokuvauksia? Jos mitään ikävää on ikinä tapahtunut, muista pitää visusti salassa.
Ja kaikki, joiden lapsuus on ollut yhtään ankea, suut kiinni. Niistä ei kerrota. Ikinä.
Täältä tullaan, muistuttaisin sua
Koko elämäsi olet etsinyt vain mua
Tää ois niinku kissa ja tekis kurnau
Se olisi koira ja sanois hauhau
Mulla on pallo, missä keilat on?
Tiedän, että täyskaato ei oo mahdoton
Kuume nousee, otsa on jo hies
Vaikka olen nainen, niin isken niin kuin mies
Minulla on katala, vaarallinen olo
Kesäkumiaika selvästi on aluillaan
Sinun on pakko antautua
Minussa on paljon mitä kahden kesken paljastaa
Peruutin deitti-ilmoitukseni
Saletisti tänään löytyy poikakaveri
Mussa on kaikki mitä oltavakin on
Oon luotettava, kiva, ihana ja viaton
Sinun on pakko antautua
Kamala tahto tanssia
Heti tänne romanssia
En ole onnistunut ennen
Nyt kaiken oikein oikein teen
Varmasti ihan kohdalleen
Täältä tullaan, muistuttaisin sua
Koko elämäsi olet etsinyt vain mua
Olen täyttä kultaa, kaunein päällä maan
Asettukaa riviin, tänään prinssi valitaan
Kaiken saat, mitä olet etsinyt
Oikeastaan etsinnät voit lopettaa jo nyt
Tässä ollaan, opettele mua
Minä olen täydellinen, ala rakastua
Sinun on pakko antautua
Kamala tahto tanssia
Heti tänne romanssia
Lauluntekijät: Paula Julia Vesala / Mira Anna Maria Luoti / Jori Allan Petteri Sjoroos / Michael Maurice Hawkesworth
Mira on kaunis nainen, joka pistää miehillä etumuksen väpättämään, mutta ei mikään koira, johon omat tarpeet tyydytetään. Kaunis nainen on tasavertainen ihminen siinä missä muutkin. Noilla tulijoilla olis vielä paljon siinä oppimista. Tuskin kumminkaan mitään oppivat, koska oma kulttuuri on mitä on.
Jännästi tuli tämä syytös ihan sattumalta juuri ennen Amirkhanin suurta ottelua. ;)
Ihan täyttä paskaa kun ei kerro suoraan mistä oli kyse ja nimea tekijää. Varmaan Venäjän rahoittama välikäsien kautta Miralle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan täyttä paskaa kun ei kerro suoraan mistä oli kyse ja nimea tekijää. Varmaan Venäjän rahoittama välikäsien kautta Miralle.
heh putinin syy
Vierailija kirjoitti:
Mira on kaunis nainen, joka pistää miehillä etumuksen väpättämään, mutta ei mikään koira, johon omat tarpeet tyydytetään. Kaunis nainen on tasavertainen ihminen siinä missä muutkin. Noilla tulijoilla olis vielä paljon siinä oppimista. Tuskin kumminkaan mitään oppivat, koska oma kulttuuri on mitä on.
No joo mut kaikkihan meistä on joskus puristanut toista ihmistä perseestä pienessä tai isommassa kännissä.
Kaikki jotka ihmettelee, että miksi Mira ei puhunut aiemmin plus muut uhrit, miksi ei kerro heti, te jotka ette vaan tajua, nii ootte niin pässejä että en ees jaksa selittää, mutta sen sanon, että miettikää miten toimitte. Tämä nykypäivän maailma on semmoinen, missä tommosista asioista voi joutua vastuuseen jälkikäteenkin, jos on painavat perusteet.
Vierailija kirjoitti:
Jos oot metsäteltassa kahdestaan turhaantuneen ja vittuuntuneen taistelijan kanssa joka on sua kaksi kertaa isompi ja haluaa työntää elintään jonnekin niin kyllä siinä miehellekin hiki tulisi. Vai mitä miehet???
Kyllä pitää olla todella pieni ollakseen puolet pienempi Amirkhania. Makwan ottelee höyhensarjassa, eli painoluokassa 65 kg. Tuskin hän normaalistikaan painaa paljoa 70 kg enempää ja lyhytkin on, joku 178 cm. Kuka aikuinen painaa 35 kg?
Miten kaikki paskat jutut muuten sattuu aina Miralle mutta Paulan elämä sen sijaan on luxusta?
"Toi on teidän persujen sairas fantasia, et kukaan haluaisi suojella väkivallan tekijöitä. Mut sairaalle mielelle ei kai minkään voi."
Se on väkivallan tekijöiden suojelemista, ettei suostuta kertomaan tekijän taustoja seksuaalirikoksesta uutisoidessa. Ja jos kerrotaan, kertominen on kuulemma r*sismia. Pitäisi siis valehdella, että kyseessä on k*ntasuomalainen, vaikka ei ole. Väkivallan tekijöiden suojelemista on myös se, ettei suostuta tekemään mitään sille, että maahan saa jäädä seksuaalirikollisia eikä heitä häädetä maasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Jännästi tuli tämä syytös ihan sattumalta juuri ennen Amirkhanin suurta ottelua. ;)
Huoh... ettekö seuraa lainkaan ketjua? Moneen kertaan kerrottu, että dokkari, missä asiasta puhutaan ilmestyy 6.9. Siitä on julkaistu klippejä, mistä asia paljastui nyt etukäteen.
-Ylen mukaan PMMP-elokuvassa yhtyeen toinen jäsen kertoo kokemuksistaan seksuaalisen väkivallan uhrina tv-ohjelman kuvauksissa. Syyskuun alussa julkaistavassa Ylen PMMP keikalla: Ei enää ikinä -dokumentissa yhtyeen toinen jäsen Mira Luoti kertoo menneisyytensä kamalista hetkistä. Yle uutisoi elokuvasta 18. elokuuta.-
Ai että kuin persut nauttii kaikesta paskasta, mitä joku mmuuttaja tekee. Onnesta hihkuu. Sellasta perusteltua sadismia.
Itseä yllättänyt kuinka joukolla nämä ovat tuominneet Luodin. Kůrdi saa jopa kovaakin puolustusta nauttia. Vaikka luulisi ihan muuta.
Hiekkaneekerille pakkohoitoa!
Vierailija kirjoitti:
Ai että kuin persut nauttii kaikesta paskasta, mitä joku mmuuttaja tekee. Onnesta hihkuu. Sellasta perusteltua sadismia.
Itseä yllättänyt kuinka joukolla nämä ovat tuominneet Luodin. Kůrdi saa jopa kovaakin puolustusta nauttia. Vaikka luulisi ihan muuta.
Missä ja miten tähän johtopäätökseen olet tullut?
huomaa hyvin miten vihervassarit ja feministit miraa vastaan
Mä olisin ainakin antautunut heti Makulle siellä nuuksion teltassa,N35.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin ainakin antautunut heti Makulle siellä nuuksion teltassa,N35.
Varmasti olisit, Mira ei.
Persuteltua sadismia.