HS: Mira Luoti rikkoi hiljaisuuden näin paljon hänelle maksettiin
Kommentit (1461)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oishan se outoa, jos vieras nuori mies alkaisi heti vonkaamaan äiti-ihmistä. Ilman että olet itse näyttänyt mitään kiinnostuksen merkkejä.
Mulle kävi kerran näin ravintolan tanssilattialla. Ja sitten vielä kaveri ehdotti, että se maksaisi 20 euroo. Olin ihan äimän käkenä, kun oli sellainen ruma rääpäle, jota en olis katsonut edes päinkään tai pannut edes ilmaiseksi. Vähän aasialaisen näköinen, että olisi vielä ollut joku katkarapukin. Mutta näin halvalla tuota kauppaa tehtiin tuohon aikaan. Että suhteuttakaa tuo tonni siihen. Tuohon aikaan jotkut setämiehet saattoi vielä vaihtaa tuon markoiksi, jolloin se olisi ollut 6000 mk.
Ja siis koskaan en ole ostanut seksiä, ei ole tarvinnut, enkä edes tajua, mistä tuo kaveri keksi ehdottaa tuollaista just mulle. Tai sitten se vaan kokeili kaikkia ravintolassa sinä iltana. Tai sitten se vaan oli joku thaikku ja toi oli sen duuni??? Ja on ainoa kerta koko mun elämässä, kun joku on tullut ehdottamaan maksullista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei kivikaudelle jäänet suomi-ukotkaan tajua.
Voisko olla, että Miraa on kutsuttu suutuspäissään h*oraksi?
Solvaus ei ole seksuaalirikos.
-Seksuaaliväkivallaksi määritellään sekä fyysinen väkivallanteko kuten raiskaus tai seksuaalisiin tekoihin pakottaminen että seksuaalinen häirintä, jota voi olla esimerkiksi nimittely, ei-toivottu koskettelu ja huomio, netissä tapahtuva häirintä sekä seksistinen vihapuhe.-
Jos nyt tuota esitettyä esimerkkiä katsotaan niin tuo on nimittelyä (solvausta) eikä seksuaaliväkivaltaa. Siihen pitäisi liittyä muutakin että nimike olisi toinen.
Vierailija kirjoitti:
Aika jumalainen ajoitus sillä PMMP:n dokkarilla, jos Makulta menee tärkeä matsi - niin kuin kamppailupiireissä on jo vaadittu. Olikohan toimittajan oivallusta?
= Olisi ihan hyvä rangaistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieto taas ajan hermolla. Kukahan häntä vetaisi kun hänellekinpitäisi maksaa?
(siis oikeasti ei tajua mistään mitään)
Se, että tämä ukko ei ymmärrä, ei ole mitenkään poikkeuksellista tosiaan.
Noh, Miedon vahvuus on hiihdossa, ei ajattelussa.
No kun ei ole siinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonni Miedollekin, ettei sille tule paha mieli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Seksuaaliväkivallaksi määritellään sekä fyysinen väkivallanteko kuten raiskaus tai seksuaalisiin tekoihin pakottaminen että seksuaalinen häirintä, jota voi olla esimerkiksi nimittely, ei-toivottu koskettelu ja huomio, netissä tapahtuva häirintä sekä seksistinen vihapuhe.-
Tässä on nimetty kaikki mahdolliset teot. Luuletko, että näillä kaikilla on sama vanhenemisaika? Ei ole. Rikos on hyvin todennäköisesti vanhentunut.
Olisi aukaissut suunsa
-Rikosoikeuden professori Matti Tolvanen sanoi Iltalehdelle, että poliisin tulisi tehdä asiasta vähintään esiselvitys.
Väitetty rikos tapahtui Helsingin Sanomien mukaan Julkkisselviytyjien kuvauksissa vuonna 2016. Ohjelma kuvattiin Espoon Nuuksiossa.
Länsi-Uudenmaan poliisista ei kerrota, onko tapauksesta aloitettu selvitys.
Emme voi ottaa kantaa asiaan yksityisyyden suojan vuoksi, poliisista viestitään Iltalehdelle.
Tolvanen muistuttaa, että poliisi on aiemminkin tutkinut hyvinkin vanhoja seksuaalirikoksia. IL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sai hyvät naurut, kun Juha Mieto tuossa valittelee, ettei hänellekään mitään lisäkorvauksia maksettu. :D:D
Oisko pitänyt? Kike Elomaa jopa syötti tuota Mietoa, kun se ei itse pystynyt tekemään yhtään mitään tuolla retkellä, hupaisaa!
Mieto olisi pitänyt laittaa Makun pariksi.
Ei vaan Kike. Se olisi vääntänyt kūrdin pallit solmuun.
Tonni Miedollekin, ettei sille tule paha mieli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sai hyvät naurut, kun Juha Mieto tuossa valittelee, ettei hänellekään mitään lisäkorvauksia maksettu. :D:D
Oisko pitänyt? Kike Elomaa jopa syötti tuota Mietoa, kun se ei itse pystynyt tekemään yhtään mitään tuolla retkellä, hupaisaa!
Mieto olisi pitänyt laittaa Makun pariksi.
Ei vaan Kike. Se olisi vääntänyt kūrdin pallit solmuun.
Ja tökännyt jonkun sammaleen valittavan suuhun: Ole hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Oishan se outoa, jos vieras nuori mies alkaisi heti vonkaamaan äiti-ihmistä. Ilman että olet itse näyttänyt mitään kiinnostuksen merkkejä.
Meetoon aikana kyllä kaikki väitteet ahdistelusta meni läpi. Ei mitään merkitystä sillä, mikä olisi ollut silkkaa utopiaa, vaan kaikki naiset olivat joutuneet tavalla tai toisella häirinnän kohteeksi, iästä ja ulkonäöstä huolimatta. Tämäkin potku-ukkeli varmasti kuvittelee olevansa taivaan lahja naiselle kuin naiselle.
Tuli tosta kys. ohjelman parituksesta mieleen, että laittoivatko Julkkisselviytyjissä aina vähän sellaisen avuttoman kätevän kaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Tuli tosta kys. ohjelman parituksesta mieleen, että laittoivatko Julkkisselviytyjissä aina vähän sellaisen avuttoman kätevän kaveriksi?
Eivät ainakaan turvallisuusasioita pohtineet ihan loppuun asti. Ilmankos ohjelma loppui yhteen kauteen.
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla kujalla. Mieto vaan kommentoi sarkastisesti tuota tuotannon eilistä väitettä että olosuhteista maksettiin. Kuten moni muukin artikkelissa huomautti ettei heille mitään maksettu vaikka olosuhteet oli tasan samat.
Tuolla olisi pitänyt olla 2 valmentajaa, ja se valmentaja olisi tullut yöksi nukkumaan parin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nimetty kaikki mahdolliset teot. Luuletko, että näillä kaikilla on sama vanhenemisaika? Ei ole. Rikos on hyvin todennäköisesti
Rikosoikeuden professori Matti Tolvanen sanoo Iltalehdelle, että poliisin tulisi tehdä asiasta vähintään esiselvitys.
Poliisin olisi hyvä kuulla Luotia sen selvittämiseksi, että minkälaisesta tapahtumasta on ollut kysymys, Tolvanen sanoo.
Esiselvityksessä tulisi selväksi, onko kysymys ahdistelusta vai jostain muusta seksuaalisesta teosta.
Tämä on oleellista senkin takia, onko epäilty rikos mahdollisesti vanhentunut.
Kuvauksista on aikaa yhdeksän vuotta, eli esimerkiksi raiskauksen kohdalla rikos ei ole vielä vanhentunut, mutta lievempien seksuaalirikosten kohdalla rikos voi olla jo vanhentunut.
Poliisin tulisi siis aloittaa ainakin esiselvitys, vaikka Luoti itse ei tekisikään rikosilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse olla kujalla. Mieto vaan kommentoi sarkastisesti tuota tuotannon eilistä väitettä että olosuhteista maksettiin. Kuten moni muukin artikkelissa huomautti ettei heille mitään maksettu vaikka olosuhteet oli tasan samat.
Oisko ollut noin terävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muuten tuotanto pysyy kannassaan olosuhteista, niin niidenhän täytyy lähettää nyt tonni muillekin osallistujille. Se on yhteensä 9 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muuten tuotanto pysyy kannassaan olosuhteista, niin niidenhän täytyy lähettää nyt tonni muillekin osallistujille. Se on yhteensä 9 000 euroa.
Onhan tuo 9 tonnia + korot vähemmän kuin jos joutuu oikeuteen uhrin hiljaiseksi maksamisesta. Kakka homma myös tuotannolle, joka ei ole kuitenkaan se itse syypää.
Wokettaminen tulee aina kalliiksi. Go woke, go broke.
Noh, Miedon vahvuus on hiihdossa, ei ajattelussa.