Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Mira Luoti rikkoi hiljaisuuden näin paljon hänelle maksettiin

Kommentit (1461)

Vierailija
221/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tämä on voinut tapahtuakin, en sitä epäile.

Mutta miksi avautua vasta nyt?? Se tässä haisee pahasti.

Ja varsinkin kun on itse "tehnyt tyhmästi" ja myöntää että on hyväksynyt rahan, että on hiljaa.

Minäkin voisin avautua nuoruuden sekoiluista ja syyttää ihmisiä seks.rikoks., jos haluaisin. En tosin ole julkisuuden henkilö. Minulle tehtiin asioita joita en tänä päivänä hyväksyisi.

Mira on mun mielestä aina ollut vähän "erityinen", ulosanti ei ehkä ole parasta. Mutta nämä asiat pitää kyllä selvittää heti tai sitten antaa olla. 

Vierailija
222/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina nää vihervassarien lemmikit paljastuu samanlaisiksi

ei voi kun nauraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1500 yöstä, aika hyvä taksa amatöörille.

1000, 500 oli peruskorvaus.

Siis kuinka kauan ne kökki siellä korvessa tuolla rahalla?

3 päivää ja 2 yötä. 

Vierailija
224/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen järkyttävän vanhanaikainen, mutten ymmärrä miksi nämä kaksi edes laitettiin teltassa kahdestaan nukkumaan metsään, tai kukaan muukaan näistä nais-miespareista. Joo joo voi olla muutakin suuntautumista kuin hetero, mutta en itse tuollaiseen lähtisi koskaan enkä varsinkaan mistään 500 eurosta tv-ohjelman kuvauksiin. En nukkuisi silmäystäkään metsässä vieraan miehen kanssa kaksin. Aika isot riskit tuotantoyhtiö tuollaisessa ottaa.

Ei tainnut olla ihan loppuun asti mietitty tuo konsepti muutenkaan. Sen verran, mitä Ruudussa on niitä klippejä nähtävillä, joukossa oli aika monta homoa, ja esim. Sauli Koskinen oli Sebastian Tynkkysen pari, Mietaa Kaisa Liskin pari ja Aki Manninen Niko Saarisen pari. Varmaan tällaisella Makwanin kaltaisella alfauroksella olisi kannattanut olla joku hieman rauhallisempi heteromies parina. Tosin ilmeisesti Amirkhani oli niin pahalla tuulella ja valitti muutenkin koko ajan, että hän olisi ollut huonoa seuraa kenelle tahansa. 

Kyllä mä luultavasti suostuisin vieraan miehen kanssa yöpymään, jos se konseptiin kuuluu. Vaatteet päällähän siellä makuupussissa yleensä nukutaan. Ja normaalit ihmiset ei lääpi eikä kouri vierasta ihmistä ilman lupaa. Haluaisin luottaa siihen, että suurin osa julkkiksistakin on kunnon kansalaisia. 

Vierailija
225/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Maku minkä menit tekemään!

Nyt pitää makuuhuonekin nimetä uudestaan. Vai otetaanko kammari-sana taas uudelleen käyttöön?

Älä suotta ylireagoi. "Paska maku suussa" on yhä validi kommentti ja se kompensoikoon tämän mieliharmin.

Vierailija
226/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varsinkin kun on itse "tehnyt tyhmästi" ja myöntää että on hyväksynyt rahan, että on hiljaa.

Minäkin voisin avautua nuoruuden sekoiluista ja syyttää ihmisiä seks.rikoks., jos haluaisin. En tosin ole julkisuuden henkilö. Minulle tehtiin asioita joita en tänä päivänä hyväksyisi.

Mira on mun mielestä aina ollut vähän "erityinen", ulosanti ei ehkä ole parasta. Mutta nämä asiat pitää kyllä selvittää heti tai sitten antaa olla. 

Ovat tehneet naismuusikoiden hyväksikäytöistä ohjelman Paulan kanssa. Siinä ohjelmassa sivuttu tätäkin keissiä hyvin epäsuorasti, mutta media tarttunut juttuun.

Vierailija
227/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tässä vaan sitä, että Luoti syyttää pääasiassa tuotantoyhtiötä asiasta. Ei ollut kameroita jne. No eipä varmaan kenellekään tullut mieleen että pitäisi olla valvontakamerat joka hiton teltassa kyttäämässä suomalaisten julkkisten tekemisiä rikosten varalta? Eikö tässä syyllinen ole se tyyppi joka väkivaltaa teki?

Vierailija
228/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistatte varmaan kun törhöstä metootettiin 40 vuoden takaisilla tarinoilla

Naiset elokuva-alalla kertovat professori Lauri Törhösen vuosia jatkuneesta ahdistelusta "Häirinnästä tuli sukupolvikokemus"

Häiritseviä tapauksia kerrotaan tapahtuneen jo 1980-luvulla, kun Törhönen oli TaiKin vieraileva opettaja.

Leikkaaja Outi Hyytinen muistaa Törhösen seuranneen häntä naistenhuoneeseen ja ottaneen peniksensä esiin, kun hän oli ykkösvuosikurssilaisena juhlissa. Hyytisen mukaan Törhönen antoi ymmärtää, että Hyytisen on suostuttava hänen seksikumppanikseen.

Hän sanoi, että nyt kun olet elokuva-alalla, sinun täytyy oppia, millaista elämää se tarkoittaa, Hyytinen kertoo ja sanoo paenneensa vessasta.

Ohjaaja Taru Mäkelä toimi opiskeluaikanaan Törhösen elokuvan assistenttina ja kertoo saaneensa Törhöseltä vastenmielisiä ehdotuksia.

Hän ja miesopettaja yrittivät saada minut ottamaan harjoituksessa paidan pois ja kyselivät, mihin laitan kädet, kun poikaystäväni panee minua takaapäin, Mäkelä sanoo.

Vierailija
229/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämättömän pieni summa.

Tosi halvalla meni😳Onkohan tämä kaikki pelkkää mainosta, näin saatiin tupa täyteen?

Vierailija
230/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen järkyttävän vanhanaikainen, mutten ymmärrä miksi nämä kaksi edes laitettiin teltassa kahdestaan nukkumaan metsään, tai kukaan muukaan näistä nais-miespareista. Joo joo voi olla muutakin suuntautumista kuin hetero, mutta en itse tuollaiseen lähtisi koskaan enkä varsinkaan mistään 500 eurosta tv-ohjelman kuvauksiin. En nukkuisi silmäystäkään metsässä vieraan miehen kanssa kaksin. Aika isot riskit tuotantoyhtiö tuollaisessa ottaa.

Ei tainnut olla ihan loppuun asti mietitty tuo konsepti muutenkaan. Sen verran, mitä Ruudussa on niitä klippejä nähtävillä, joukossa oli aika monta homoa, ja esim. Sauli Koskinen oli Sebastian Tynkkysen pari, Mietaa Kaisa Liskin pari ja Aki Manninen Niko Saarisen pari. Varmaan tällaisella Makwanin kaltaisella alfauroksella olisi kannattanut olla joku hieman rauhallisempi heteromies parina. Tosin ilmeisesti Amirkhani oli niin pa

Mä en menisi vieraan miehen kanssa kaksistaan telttaan nukkumaan. Ethän sä koskaan tiedä julkisuuskuvastakaan oikeasti, millainen se ihminen on. En kyllä menisi naisenkaan. Mitä jos se vaikka kuorsaa?

Vierailija
231/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettava summa, vaikea ottaa enää syytöstä vakavasti, jos tuo riitti vuosikausiksi hiljentämiseen.

Vierailija
232/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja makwan vaikenee...

tilaakohan jo paluulentoa iraniin...

Vierailija
233/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kimppuun on käyty ja osa teistä jauhaa prostituutiosta?

Toivottavasti mies joutuu itse kohteeksi. Pian

Mieluiten palaa sukuineen sinne mistä on lähtöisin.

Vierailija
234/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Meetoon aikoihin mietin, mitä minulle on tehty, kun olin nuori enkä vielä ollut nykyisen mieheni kanssa. Ei mitään hirveän kamalaa, mutta kyllä jotain sellaisia tekoja, joista voisin näitä ihmisiä jälkeenpäin syyttää, jos olisi joku tarve. Ikinä en siihen ryhtyisi, mutta siis periaatteessa voisin. 

Ja kyllä, Miran olisi kannattanut hyödyntää metoo ja avautua silloin kokemuksistaan. 

Vierailija
235/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Mira-parkaa! Eikös sillä ollut jotain vastaavaa taustaa jonkun laulunopettajan tms sellaisen kanssa lapsuudessaan?

Vierailija
236/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kimppuun on käyty ja osa teistä jauhaa prostituutiosta?

Toivottavasti mies joutuu itse kohteeksi. Pian

Mieluiten palaa sukuineen sinne mistä on lähtöisin.

Koko heimo vaan mukaan. Ei tuu ikävä.

Vierailija
237/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makwan Amirkhania epäillään törkeästä rikoksesta solvasi Jethro Rostedtiä härskillä some-viestillä

Iltalehti uutisoi maanantaina Jethro Rostedtin tehneen rikosilmoituksen vapaaottelija Makwan Amirkhanin some-kirjoittelusta.

ihana rikkauspallero...

Vierailija
238/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi luullut, että jo esiintymispalkkio olisi isompi. Mitä ihmettä? Miten heidät saa noin halvalla noihin ohjelmiin.

Vierailija
239/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makulaku. Nyt ei voi sitäkään enää syödä. Meni maku.

Vierailija
240/1461 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Mira-parkaa! Eikös sillä ollut jotain vastaavaa taustaa jonkun laulunopettajan tms sellaisen kanssa lapsuudessaan?

Masa opetti Luodille musiikkia yläasteella ja ahdisteli Luotia musiikkiluokkalaisten Pietarin-matkalla. Luodin kertoman mukaan opettaja pyysi tämän sängylleen, hyväili rintoja, avasi housut ja työnsi kätensä Luodin haaroihin. Luoti pakeni tilanteesta hotellin käytävälle opettaja perässään.

kylläpäs hänelle sattuu ja tapahtuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan