Pidättekö hapankaalista?
Ostin tuota kokeeksi vatsan hyvinvointia ajatellen, mutta hieman on vaikeaa saada tuota alas 😔
Kommentit (17)
Pidän todella paljon. On makkaran kanssa hyvää, nam.
Pidän. Voisit kokeilla myös kimchiä, siinä ei maistu se kaali niin paljon, kun on muitakin mausteita. Itse teen aika paljon itse hapatteita, ja olen maustanut hapankaalia mm. fenkolilla ja korianterin siemenillä, tykkään enemmän kuin maustamattomasta hapankaalista. Kaupoissa ei kyllä taida olla liiemmin vaihtoehtoja.
Saksassa asuessamme tykkäsin siitä paljon, mutta Suomesta en ole saanut kertaakaan mistään hyvää hapankaalia.
Oi kyllä pidän! Vähän vaikka makkaraa kylkeen tai sitten lihapataan ja uuniin. Nam nam! Ihana tuote.
Vierailija kirjoitti:
Hapankaali lämpimänä vai kylmänä?
Itse pidän hapankaalista kylmänä, mutta en tykännyt yhtään kun Saksassa tuppasivat tarjoilemaan sen makkaroiden kylkeen lämpimänä.
Vierailija kirjoitti:
Saksassa asuessamme tykkäsin siitä paljon, mutta Suomesta en ole saanut kertaakaan mistään hyvää hapankaalia.
Schweinshaxn kanssa se onkin tosi hyvää.
Hyvää lisukkeena, sellaisenaan ei oikein. Mutta aika suolaistahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hapankaali lämpimänä vai kylmänä?
Itse pidän hapankaalista kylmänä, mutta en tykännyt yhtään kun Saksassa tuppasivat tarjoilemaan sen makkaroiden kylkeen lämpimänä.
Kylmänä, jos haluaa säilyttää sen terveysvaikutukset.
Vierailija kirjoitti:
Sithän on myös eestikaupoissa, vähän erilaista kuin Rasilainen, pehmeämmän makuista.
Vierailija kirjoitti:
Suolaista? Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolaista? Miten?
Siten, että sen suolapitoisuus on aika suuri.
Tukkään kylmänä mausta. Käytän hieman joka päivä maitohappobakteereitten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolaista? Miten?
Siten, että sen suolapitoisuus on aika suuri.
Teen itse.. ei ole vaikeaa.. Halpaa ja terveellistä. Osan pakastan.
Ennen pidin, mutta onko sen maku muuttunut viimeisen viiden vuoden sisällä?